ihastuksen menetys

:(

Juu eli nyt on aika vaikea tilanne mulla...
Tutustuin yhteen todella mukavaan tyttöön noin 5kk sitten yksissä pippaloissa ja kerron nyt lyhyesti että mistä painaa. Melkein heti ensi silmäyksellä minulla alkoi tulla tunteita tähän tyttöön ja heti seuraavana päivänä ajattelin jo häntä ja nyt tuntuu , että olen tehnyt niin monta asiaa väärin , että ei huonommin voi mennä. Aloin kyllä nähdä tätä tyttöä lähes vähän väliä , mutta vain kaveri mielessä ja nyt oikeasti vtuttaa , että en tahdo saada edes mitään pidempää keskustelua aikaiseksi hänen kanssaan ja nyt olen niin umpi ihastunut tähän tyttöön ja vähän aikaa sitten tämä tyttö sai kuulla tunteistani häntä kohtaan , tosin yhden kaverin kautta ja heti sen jälkeen kyllä kerroin itsekkin hänelle miten asioita ajattelen. Ja hän ei siis sanonut mitään pahaa tähän kun kerroin , että en oikein viitsinyt kertoa tunteistani etten riko kaveri välejämme ja kuulemma en minä niitä mitenkään riko ja tämän jälkeen jatkoimme oikeastaan samaa rataa ehkä hänkin vihjasi minulle jotain , että on kiinnostunut minusta , en oikein tiedä ja minunkin olisi oikeasti pitänyt osoittaa , että olen oikeasti kiinnostunut hänestä edelleenkin , mutta eipä siitä mitään tullut ja nyt tuntuu , että olen lopullisesti menettänyt mahdollisuuteni häneen kun on ollut lähes 10pv melko hiljaista puolin ja toisin ja en edes ole viitsinyt hänelle mitään kirjoitella ja soitella kun kuulin hyvältä ystävältäni , että hänelläkin on tunteita tätä tyttöä kohtaan ja sanoi , että jotain pientä juttua saattaa olla jo kehitteillä niin onko tässä enää mitään tehtävissä vai pitääkö vain elää tämän vitutuksen keskellä? ;(

1

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä kuulostaa aika ilkeältä...mutta iahstuksia tulee ja ihastuksia menee. Kyllä se sade vielä auringonpaisteeksi muuttuu. Jos se tyttö olisi susta kiinnostunut jollain tasolla, kyllä hänkin sen jotenkin näyttäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe