Juu eli nyt on aika vaikea tilanne mulla...
Tutustuin yhteen todella mukavaan tyttöön noin 5kk sitten yksissä pippaloissa ja kerron nyt lyhyesti että mistä painaa. Melkein heti ensi silmäyksellä minulla alkoi tulla tunteita tähän tyttöön ja heti seuraavana päivänä ajattelin jo häntä ja nyt tuntuu , että olen tehnyt niin monta asiaa väärin , että ei huonommin voi mennä. Aloin kyllä nähdä tätä tyttöä lähes vähän väliä , mutta vain kaveri mielessä ja nyt oikeasti vtuttaa , että en tahdo saada edes mitään pidempää keskustelua aikaiseksi hänen kanssaan ja nyt olen niin umpi ihastunut tähän tyttöön ja vähän aikaa sitten tämä tyttö sai kuulla tunteistani häntä kohtaan , tosin yhden kaverin kautta ja heti sen jälkeen kyllä kerroin itsekkin hänelle miten asioita ajattelen. Ja hän ei siis sanonut mitään pahaa tähän kun kerroin , että en oikein viitsinyt kertoa tunteistani etten riko kaveri välejämme ja kuulemma en minä niitä mitenkään riko ja tämän jälkeen jatkoimme oikeastaan samaa rataa ehkä hänkin vihjasi minulle jotain , että on kiinnostunut minusta , en oikein tiedä ja minunkin olisi oikeasti pitänyt osoittaa , että olen oikeasti kiinnostunut hänestä edelleenkin , mutta eipä siitä mitään tullut ja nyt tuntuu , että olen lopullisesti menettänyt mahdollisuuteni häneen kun on ollut lähes 10pv melko hiljaista puolin ja toisin ja en edes ole viitsinyt hänelle mitään kirjoitella ja soitella kun kuulin hyvältä ystävältäni , että hänelläkin on tunteita tätä tyttöä kohtaan ja sanoi , että jotain pientä juttua saattaa olla jo kehitteillä niin onko tässä enää mitään tehtävissä vai pitääkö vain elää tämän vitutuksen keskellä? ;(
ihastuksen menetys
:(
1
330
Vastaukset
Tämä kuulostaa aika ilkeältä...mutta iahstuksia tulee ja ihastuksia menee. Kyllä se sade vielä auringonpaisteeksi muuttuu. Jos se tyttö olisi susta kiinnostunut jollain tasolla, kyllä hänkin sen jotenkin näyttäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462