Tutkija löysi G-pisteen.....löytö kiistetään.

lukija.

"
Floridalaisen Adam Ostrzenskin mukaan G-piste on tarkasti määritelty pussimainen rakenne, joka sijaitsee välilihassa. Se on kooltaan 8,1 millin pituinen ja 3,6 millin levyinen. Kirurgi ja eläkkeellä oleva gynekologian professori löysi G-pisteen ruumiinavauksessa, jonka teki 83-vuotiaalle naiselle.
- Tämä tutkimus vahvisti G-pisteen anatomisen olemassaolon. Tämä voi johtaa naisten seksuaalisuuden parempaan ymmärtämiseen ja parantaa seksielämää, hän kuvailee.
Hän kirjoittaa löydöstään Journal of Sexual health -julkaisussa.

Viimeksi alkuvuodesta amerikkalaisurologi Amichai Kilchevsky julkaisi vertailututkimuksen, jossa tutkittiin lähes sataa aihetta käsittelevää artikkelia. Hänen mukaansa niistä yhdessäkään ei kyetty kiistattomasti todistamaan G-pisteen olemassaoloa.
Kilchevsky onkin jo ehtinyt kiistämään Ostrzenskin löydön.
- Se on vain spekulaatiota. On lähes mahdotonta sanoa, mihin hänen väitteensä perustuu, kuittaa Kilchevsky.
"
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012042615501238_se.shtml

21

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Una Donna

      Lääketieteen Nobel hänelle, ja sassiin!

    • sä et tiedä.

      sioilla ei ole g-pistettä. eikka grooneilla

    • tietäjä.

      tästä tulee mieleen muinaiset naparetkeilijät, jotka kiisteli kuka on käynyt missäkin....näin taisi olla lähinnä pohjoisemmalla navalla.

    • Siis täh?!

      Onko maailmassa vielä joku joka ei tiedä missä G-piste on?
      Ja oikein vielä tutkija? No ei ole tainnut naista ennen nähdä... tai kokeilla...

      • Ja älkää vaan alkako väittelemään siitä missä se miehillä sitten sijaitsee...
        miehet ovat monimutkaisempia otuksia, sillä siihen löytyy tasan kaksi vastausta...


      • Iloinen lintu
        viivi4 kirjoitti:

        Ja älkää vaan alkako väittelemään siitä missä se miehillä sitten sijaitsee...
        miehet ovat monimutkaisempia otuksia, sillä siihen löytyy tasan kaksi vastausta...

        Mulla on joskus isot silmäpussukat. G-kokoa.


      • täh.

        kielelläkös sitä etsitään siis viiviltä.


      • tietäjä
        viivi4 kirjoitti:

        Ja älkää vaan alkako väittelemään siitä missä se miehillä sitten sijaitsee...
        miehet ovat monimutkaisempia otuksia, sillä siihen löytyy tasan kaksi vastausta...

        miehellä ei ole G-pistettä.

        wikipedia: G-pisteeksi (Gräfenberg-spot) kutsutaan herkkää aluetta emättimen etuseinämässä. Sen olemassaolosta ei kuitenkaan olla yksimielisiä. Joillakin naisilla ei heidän mukaansa ole g-pistettä, eikä lääketiede ole kyennyt varmistamaan g-pisteen olemassaoloa.
        ......................
        joku piste (eturauhanen?) miehilläkin saattaa olla, sitä en tiedä onko lääketiede kyennyt varmistamaan sen olemassaoloa, mutta G-piste se EI ole. olkoot vaikka Ö-piste tai jotain



    • vera :)

      On se olemassa, mut sitä ketä rakastaa, niin sen kyllä löytää :)

      Mut joilekin se on täyttä utopiaa :)

      Sori, että mä olen Stadista :)

      • Ei haittaa! :D


      • viivi4 kirjoitti:

        Ei haittaa! :D

        :)

        Aihan mun jutut on huulla haitanneet, kumma kun ei sua :)


      • Viivi.
        vera-stadi kirjoitti:

        :)

        Aihan mun jutut on huulla haitanneet, kumma kun ei sua :)

        No ei, miksi haittaisi. En edes lue noita mollausketjuja kun uskon että ei niissä kuitenkaan olisi mitään perää. Jotkut ovat vain katkeria tai mustasukkaisia ja kirjoittelevat sen mukaan. On paljon helpompaa kun ei lue edes mitään negatiivista. Eli en tiedä mitään ja hyvä niin. :)


      • Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

        No ei, miksi haittaisi. En edes lue noita mollausketjuja kun uskon että ei niissä kuitenkaan olisi mitään perää. Jotkut ovat vain katkeria tai mustasukkaisia ja kirjoittelevat sen mukaan. On paljon helpompaa kun ei lue edes mitään negatiivista. Eli en tiedä mitään ja hyvä niin. :)

        Mut nyt pitää keskittyä katsomaan kotimaista teemalta... moiiii ja öitä kaikille...


      • nyyhkis-
        Viivi. kirjoitti:

        No ei, miksi haittaisi. En edes lue noita mollausketjuja kun uskon että ei niissä kuitenkaan olisi mitään perää. Jotkut ovat vain katkeria tai mustasukkaisia ja kirjoittelevat sen mukaan. On paljon helpompaa kun ei lue edes mitään negatiivista. Eli en tiedä mitään ja hyvä niin. :)

        veera kirjoittaa itse kaikkea negatiivista muista. Itkee kun joku sanoo takaisin.


    • Netti on netti, kukaan edes mitään tiedä!

      Mut saahan sitä aina selittää :)

      • stadionin horna.

        Niin joo juu. Sit pökäle on pökäle, monet edes sitä tiedä!

        Mut saahan sitä aina pukertaa :)

        Sori et mä olen sipoosta ja taalade sippon.


    • G on hieno Girjain.

    • järkeilijä

      maailman ainoa G-piste on löydetty kuolleelta 83 vuotiaalta.
      Todistaako se G-pisteen olemassaolon. No ei.
      Ja sitäpaitsi, oliko se edes G-piste? Kas kun kuollut nainen ei voihki jos sen paikkoja sormeilee.Saattoi olla vain paise. Tai sisäinen maksaläiskä.

    • Kyl sit varmaa

      Kauhiast pittee rassata
      Niistä tulee yleensä lesboja kun on sen haistanut
      Eipä silti, enpä tunne yhtään normaalia, joten kaapista voi tulla ulos jos ei tule turpaan.
      Joo voin mä vedet pellolle rämpyttää jos et kerro muille...

    • alatutkija.

      onkohan tähän tullut uutta tietoa vuosien kuluessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe