ihan mielettömästi tähän aikaan vuodesta, vaikka kuinka liikkus ja söis terveellisesti, vältellen stressiäkin?
Mikähän väsyttää,
22
81
Vastaukset
"Mikähän väsyttää"
Sama kun viimekeväänäkin, etsipä se aloitus, muistaakseni siinä on paljon vinkkejä.
H.- neuvoja, kiitos
etsin sillä ei tunnu kivalle vaikka nytkin laitoin kahvia tulemaan, niin ei taida auttaa sekään
- Lorena*
Osta apteekista Berocca veteen liuotettavia monivitamiini pillereitä. Vaikuttaa miltei heti, mutta varo ostin Beroccaa ja sen se teetti kaupungilla käydessä ex tempore ostoksena uudet verhot kahteen makuuhuoneeseen. Tuli uutta ilmettä huusholliin Tänään olen sitten kotona ettei sama ostosmania jatkuisi. Uudet verhot tuovat lisä piristystä, tuleekohan ensiyönä nukkumisesta mitään!!!!!
On myös kehitetty uudentyyppiset vaipat kiipeileville ja liikkuville lapsosille. Ne estävät kaikenlaiset masentavat hankaukset ja kahnaukset, eikä karkailusta ole huolta.
Merkkiä en nyt muista, enkä pysty mainostamaan, koska näin mainoksen vain kerran jossain Areenalla.
H.- Lorena*
H.
Juttusi on vika saitilla, vai onko asia sinulle jotenkin ajankohtainen? Pojat ovat poikia aina vaan, kovia kiipeilemään. Lorena* kirjoitti:
H.
Juttusi on vika saitilla, vai onko asia sinulle jotenkin ajankohtainen? Pojat ovat poikia aina vaan, kovia kiipeilemään."Lorena*"
Lutunen... :):)
Hyvää kevättä sinulle, ole tarkkana kuka verhoihisi kuivaa...
H.
- neuvoja, kiitos
samaa olen jo epäillyt, että ainakin c-vitamiinia tarviin, hedelmiä en ole syönyt taas aikoihin..
- puskan vierestä.....
Alkoiko täällä taas tietyn herran ja toisen kirjoittajan kilpalaulanta ja toistensa kehuminen?
Ainakin herra taas lässyttää. Ja toisia osaa arvostella, mikä ei hänen pirtaansa käy :(((.- tiinaex...
mitäs tosta välität sehän on ihan sama kirjoitit mitä vaan niin kyllä herra hoo muistaa että joskus vuonna yks ja kaks on kirjoiteltu just samasta asiasta ja anna lässyttää keltä se on pois...
Eipä väsytä ollenkaan, ei oikeastaan mihinkään aikaan vuodesta.
Tulin juuri !½ tunnin kävelylenkiltä, piristi ja reipastutti kummasti.
Aamulla innostuin leipomaan gluteenittomia sämpylöitä, kun niitä avustusrahoilla ostettuja jauhoja löytyi kaapin perukoilta.
Pitää maistaa, tuntuvat hiukan kovilta, kunhan ei hammas katkeaisi.
Vois niillä pikkulinnun tappaa, mutta sitä en tietenkään tee.- meeriamanda
Väitit jossain ketjussa joskus et olin ´pitkämuistinen´ ;)) tota...tota, tevetuloa kerhoon :D
Piristitpä kummasti naamaliikkeitäni. meeriamanda kirjoitti:
Väitit jossain ketjussa joskus et olin ´pitkämuistinen´ ;)) tota...tota, tevetuloa kerhoon :D
Piristitpä kummasti naamaliikkeitäni.Ei ole huono muisti minullakaan, se ei aina vaan jostain syystä toimi, pätkii silleen oudosti.
Pitäisi keksiä kerholle nimi, Omituisten Otusten on liian tavis, jotain naisellisempaa ja vetävämpää. Mieti, mieti.... :O)- tiinaex...
en käyny tänäänkään lenkillä täällä sataa ei senkään takia viitti lähtee itteensä kasteleen tuskin kumminkaan menisin vaikka paistaiskin pitää yrittää säästää itteensä allergia oireilta ja flunssalta muutaman viikon kun helatorstain aattona on meidän viihdekuoron konsertti ja se alkaa kappaleella kurki joku laulaa siinä soolon arvaa kuka ;))))
tiinaex... kirjoitti:
en käyny tänäänkään lenkillä täällä sataa ei senkään takia viitti lähtee itteensä kasteleen tuskin kumminkaan menisin vaikka paistaiskin pitää yrittää säästää itteensä allergia oireilta ja flunssalta muutaman viikon kun helatorstain aattona on meidän viihdekuoron konsertti ja se alkaa kappaleella kurki joku laulaa siinä soolon arvaa kuka ;))))
Iiiikkk, et suinkaan sinä itse, hienoooooo..
Minul on nokka tukossa, allergia-aika alkaa ihan pian, otin jo "histamiinia", pari vuotta vanhoja, mutta jospa riskaavat sitä paremmin.. :)- mietiskelijätär.
tiinaex... kirjoitti:
en käyny tänäänkään lenkillä täällä sataa ei senkään takia viitti lähtee itteensä kasteleen tuskin kumminkaan menisin vaikka paistaiskin pitää yrittää säästää itteensä allergia oireilta ja flunssalta muutaman viikon kun helatorstain aattona on meidän viihdekuoron konsertti ja se alkaa kappaleella kurki joku laulaa siinä soolon arvaa kuka ;))))
Tämä ei taida sopia nyt aloittajan otsikon alle, mutta kysyn silti. Kävikö sinä tiinaex Gambiassa tässä taannoin? Jos kävit, kertoisitko jotakin reissustasi. Olen lähdössä sinne vuodenlopulla itse.
Kiitokset etukäteen! :)) tiinaex... kirjoitti:
en käyny tänäänkään lenkillä täällä sataa ei senkään takia viitti lähtee itteensä kasteleen tuskin kumminkaan menisin vaikka paistaiskin pitää yrittää säästää itteensä allergia oireilta ja flunssalta muutaman viikon kun helatorstain aattona on meidän viihdekuoron konsertti ja se alkaa kappaleella kurki joku laulaa siinä soolon arvaa kuka ;))))
"tiinaex"
Täällä kun epäillään alkavan meidän keskinen kilpalaulantamme, niin kait siihen sit on annettava ihan aihettakin.
Sikäli kun alat sooloilemaan, niin hyvähän se sun on, kun oot niin vanha.
Minä jouduin sooloa laulamaan ekasti 42v.
Tosin oli minunkin kaulani silloin kapeampi.
Konserttiin en pääse, mutta yritän punastella häpeästä lämpimästi.
HY kun laulaa.
Noh...jaksaa, jaksaa ja uskaltaa, luotan sinuun kaikessa.
YH.mietiskelijätär. kirjoitti:
Tämä ei taida sopia nyt aloittajan otsikon alle, mutta kysyn silti. Kävikö sinä tiinaex Gambiassa tässä taannoin? Jos kävit, kertoisitko jotakin reissustasi. Olen lähdössä sinne vuodenlopulla itse.
Kiitokset etukäteen! :))ei ollu gambia vaan ghana afrikka kumminkin ja tykkäsin tosi paljon ja meillä oli sen verran erillainen matka kun oltiin sen ghanalaisen ystävä poikamme luona koko aika kuumaa on afrikassa siihen aikaan kun oot menossa ei kumminkaan varmaan ehkä ihan kaikista kuuminta malaronea oli malarian estolääkkeenä siitä ei tullu sen kummenpia vaivoja paitsi viikon käytön jälkeen meni maha meillä kaikilla kuralle mutta se ei ollu ripulia vaikka yhtä ruikulla olikin se loppu kun seinään kun lääkitys loppu ja vettä pitää muistaa juoda ihan erillä lailla kun espanjassa ja kreikassa sen kyllä huomaa jos ei juo kolmee litraa päivässä jos on suomessa altis hyttysen pistoille niin ne moskiitot kyllä syö öiseen aikaan eikä niitä tarvi olla kun yks ne on niin huomaamattomia mutta ne pistokset ei kutia mun mies oli kun ammuttu parin ekan yön jälkeen kasvoja ne ei kyllä syöny tässä nyt jotain vaikka mistä mää tiedän vaikka olisitkin jo kokenut afrikan matkaaja gambiaahan ne kehuu kovasti ghanassa me ei tavattu kun ihan muutama valkoihoinen kahden viikon aikana gambiassa on varmaan enemmän turisteja mutta ensijärkytyksen jälkeen mennään uudelleen.
- mietiskelijätär.
tiinaex kirjoitti:
ei ollu gambia vaan ghana afrikka kumminkin ja tykkäsin tosi paljon ja meillä oli sen verran erillainen matka kun oltiin sen ghanalaisen ystävä poikamme luona koko aika kuumaa on afrikassa siihen aikaan kun oot menossa ei kumminkaan varmaan ehkä ihan kaikista kuuminta malaronea oli malarian estolääkkeenä siitä ei tullu sen kummenpia vaivoja paitsi viikon käytön jälkeen meni maha meillä kaikilla kuralle mutta se ei ollu ripulia vaikka yhtä ruikulla olikin se loppu kun seinään kun lääkitys loppu ja vettä pitää muistaa juoda ihan erillä lailla kun espanjassa ja kreikassa sen kyllä huomaa jos ei juo kolmee litraa päivässä jos on suomessa altis hyttysen pistoille niin ne moskiitot kyllä syö öiseen aikaan eikä niitä tarvi olla kun yks ne on niin huomaamattomia mutta ne pistokset ei kutia mun mies oli kun ammuttu parin ekan yön jälkeen kasvoja ne ei kyllä syöny tässä nyt jotain vaikka mistä mää tiedän vaikka olisitkin jo kokenut afrikan matkaaja gambiaahan ne kehuu kovasti ghanassa me ei tavattu kun ihan muutama valkoihoinen kahden viikon aikana gambiassa on varmaan enemmän turisteja mutta ensijärkytyksen jälkeen mennään uudelleen.
Kiitos! On ihan eka kerta, kun Afrikkaan matkustan. Meitä lähtee useampi aikuinen ja yksi lapsi matkaan.Vähän hirvittää, mutta jos nyt ei lähde, melkein jää lähtemättä. Ikää kertyy ja voimat vähenee.
Malaronea mekin ajateltiin malarianestolääkkeeksi. Rokotuksia tarvitsee ottaa ja sen semmoista.
Gambiassa taitaa olla enempi turisteja kuin Ghanassa. Suunnitelmissa on käydä retkellä siellä naapurivaltiossa Senegalissa. Mulla oli aikoinaan työkavereita, jotka olivat Afrikan maista; Ghanasta taisi olla yksi tosi mukava mies, sairaanhoitaja vieläpä. Ihmiset kai ovat ystävällisiä noissa maissa. Olen kuullut.
Toivotaan, että matka, sitten kun koittaa, menee hyvin :). mietiskelijätär. kirjoitti:
Kiitos! On ihan eka kerta, kun Afrikkaan matkustan. Meitä lähtee useampi aikuinen ja yksi lapsi matkaan.Vähän hirvittää, mutta jos nyt ei lähde, melkein jää lähtemättä. Ikää kertyy ja voimat vähenee.
Malaronea mekin ajateltiin malarianestolääkkeeksi. Rokotuksia tarvitsee ottaa ja sen semmoista.
Gambiassa taitaa olla enempi turisteja kuin Ghanassa. Suunnitelmissa on käydä retkellä siellä naapurivaltiossa Senegalissa. Mulla oli aikoinaan työkavereita, jotka olivat Afrikan maista; Ghanasta taisi olla yksi tosi mukava mies, sairaanhoitaja vieläpä. Ihmiset kai ovat ystävällisiä noissa maissa. Olen kuullut.
Toivotaan, että matka, sitten kun koittaa, menee hyvin :).me tässä odotellaan kun sillä meidän poitsulla on viisumi anomus vetämässä tänne suomeen se tois meille afrikan tänne kotiin kesäksi ei tartte mennä sinne mutta saa nähdä miten äijän käy saako viisumia ja jos saa niin kuukaudeksi vai kolmeksi vai ei ollenkaan mahikset on kumminkin hyvät kun on kunnollinen työssäkäyvä sillon kun töitä on aidon passin omistava eikä oo rikostaustaa eikä kutsujana ole tyttöystävä.
- mietiskelijätär.
tiinaex kirjoitti:
me tässä odotellaan kun sillä meidän poitsulla on viisumi anomus vetämässä tänne suomeen se tois meille afrikan tänne kotiin kesäksi ei tartte mennä sinne mutta saa nähdä miten äijän käy saako viisumia ja jos saa niin kuukaudeksi vai kolmeksi vai ei ollenkaan mahikset on kumminkin hyvät kun on kunnollinen työssäkäyvä sillon kun töitä on aidon passin omistava eikä oo rikostaustaa eikä kutsujana ole tyttöystävä.
Sehän olisi kiva, jos saisitte hänet Suomeen vieraaksi. Toivotaan parasta :)!
- neuvoja, kiitos
no nyt ei väsytä taas, ehkäpä tämä täällä käyminen piristää, kun seuraa keskustelua :)
- raspikurkku**
Väsyttää,väsyttää.Mitään ei jaksa ja hikeä pukkaa päälle kun vähän jotain tekee.
Eipä silti,kurkkuni on ollut riivinrauta useamman päivän,äänikin katosi.
Johtuiskos siitä,yleensä olen vauhdissa aina ja nyt ottaa päähän kun on tällainen olo,tylsää : ((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483