hän on kyllä sinkku mutta pidän yli kaiken hänestä.. vaikka sovittu että vain kavereita en saa pois mielestäni... "sitäkin" harrastettu ja luulin että se oli kaikki mitä halusin koska en halua sitoutua... mutta en saa häntä mielestäni... ??
toivotonta..
aguri04
1
159
Vastaukset
- sama täälä
Jep jep, sama täälä.. Ja mä olen miettinyt että miten voi olla "vain kaveri" ihmisen kanssa jota kohtaan on tunteita ja pidemmällekin jo menty? Ja sitä jatkunut yli 6 kk..
Miksi kiusaa itseään, koska ei halua sitoutua?
En minäkään halunnut ihastua kehenkään, niin nyt kuitenkin kävi ja nyt haluaisin enemmän. Tiedän että hänkin on ihastunut minuun mutta tämä samainen "en halua sitoutua" on välisämme!!!?! MIKSI???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611