Työttömät saavat naista niin

paljastuu tämän

49

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL*****************

"Saavat naista", oliko jossain montako annosta ja kuinka usein? Mikä on mielestäsi kohtuullinen annos insinöörille? Onko Turussa eri annossuositukset kuin muualla Suomessa? Liittyykö annossuositukset brutto- vai nettopalkkaan?

• Miksi minun elämäni

ei ole samanlaista kuin tämän työttömän:

klo 19.00–23.15 Palasin kotiin. Kotona.
      klo 23.15–00.15 Kaveri tuli hakemaan diskoon,
      lähdimme sinne.
      klo 00.15–1.45 Saavuimme diskoon. Ostin tuopin
      lageria. Tupakoin. Tanssin muutaman
      tytön kanssa.
      klo 1.45–2.15 Lähdin diskosta yhden tytön kanssa.
      klo 2.15–3.30 Luottamuksellista.

• Tuo on ihan

normaalia elämää, jota on kaikilla muilla miehillä paitsi ATM:llä. Ihan turha jeesustella!

• Tuo on ihan kirjoitti:

normaalia elämää, jota on kaikilla muilla miehillä paitsi ATM:llä. Ihan turha jeesustella!

Olenkin jo pitkään epäillyt vakavasti, että tupakoimattomuus on tuhonnut mahdollisuudet normaaliin elämään.

• ATM kadehtii

kaikkia normaaleja miehiä., koska itse on poikkeava

• Epäilen kuitenkin, että tutkimukseen ovat osallistuneet työttömistä miehistä lähinnä ne, jotka tällä palstalla ovat luokiteltavissa kategoriaan "Eino". Ehkä jonkinlaisia alempia Einoja, tosin tekstissä näytettiin vihjattavan, että juuri tuolla diskotyypillä olisi ollut epämääräisten säätöjen lisäksi "merkittävä ihmissuhde".

• Onko se jotenkin

niin ihmeellistä, jos mies menee discoon ja saa sieltä pillua?

• Onko se jotenkin kirjoitti:

Ei varmaan, mutta omasta näkökulmastani se tuntuu kovin utopistiselta. Kun minä olen käynyt "discossa", on saldona ollut korkeintaan pyytämättä ja yllättäen tulleet haistattelut. Parhaimmillaan humalaiset miehet ovat tulleet avautumaan sydäntään painavista asioista.

• 19+6
        Onko se jotenkin kirjoitti:

Jos ei ole koskaan saanut niin mitä luulet?

• Naisasialooseri.
        Onko se jotenkin kirjoitti:

Tottakai se on ihmeellistä. Ihan yhtä ihmeellistä kuin lottovoittokin.

• Naisasialooseri .
        19+6 kirjoitti:

Jos ei ole koskaan saanut niin mitä luulet?

Mutta nyt kun olen siirtynyt kokonaan miehiin, niin miten olis? Joko aletaan yhteiseen junaan?? Täällä olis innokas Turkkusessa oottamassa!

• Naiset eivät arvosta

sitä, että miehellä on amatti ja vakaa toimeentulo. Vain seksuaalisella värinällä on naisille merkitystä.

• Varsinkin jos

värinä on etnistä

• Hahha.

Ja kohta taas vingutaan kuinka naiset juoksee vain miehen statuksen perässä.

• Mies1885
        Hahha. kirjoitti:

Ja kohta taas vingutaan kuinka naiset juoksee vain miehen statuksen perässä.

Tai sepitetään "tutkimuksia" siitä ettei naiset nauti seksistä.

• Hyvä jos vihdoinkin
        Mies1885 kirjoitti:

Tai sepitetään "tutkimuksia" siitä ettei naiset nauti seksistä.

tajuat että ne ovat sepitettä

• realismus

Miten halvatun tyhmä voi olla edes provokirjoittaja? Kuka yökerhopanoa etsiessään pyytää cv:tä ja tilinauhaa??? TIETYSTI yökerhopanoa etsittäessä vain seksuaalisella värinällä on merkitystä.

• Kunnolliset....
        realismus kirjoitti:

Miten halvatun tyhmä voi olla edes provokirjoittaja? Kuka yökerhopanoa etsiessään pyytää cv:tä ja tilinauhaa??? TIETYSTI yökerhopanoa etsittäessä vain seksuaalisella värinällä on merkitystä.

naiset eivät etsi panoseuraa yökerhosta - lumput vain!

• Onko ATM:llä

muita ominaisuuksia kuin kateus?

• Voisko joku selittää

Tämä etenkin kiinnostaa??

• Se tuskin on sen

työttömän vika jos sinä et saa

• Usein työttömät

-varsinkin jos ovat mamuja- ovat nussijamestareita joilla on aikaa ja tarmoa joka välissä nussia naisia. Yksi YTM-nussijamestari poistaa monta naista markkinoilta yksityisiksi spermapankeikseen

• Jos se noin
        Usein työttömät kirjoitti:

-varsinkin jos ovat mamuja- ovat nussijamestareita joilla on aikaa ja tarmoa joka välissä nussia naisia. Yksi YTM-nussijamestari poistaa monta naista markkinoilta yksityisiksi spermapankeikseen

helppoa on ota loparit ja ryhdy "nussijamestariksi"

• Pitäisi olla
        Jos se noin kirjoitti:

helppoa on ota loparit ja ryhdy "nussijamestariksi"

mamu tai retku

• jabajabajuuuu
        Pitäisi olla kirjoitti:

mamu tai retku

Luulisi että retkuksi rupeaminen on helppoa, jos se on ainoa mitä tarvitaan?
        Vai onko retkuus taito?

• Ei kunnollinen
        jabajabajuuuu kirjoitti:

Luulisi että retkuksi rupeaminen on helppoa, jos se on ainoa mitä tarvitaan?
        Vai onko retkuus taito?

ihminen joka on varustettu korkealla moraalilla noin vain voi ryhtyä retkuksi.

• Sulla mitään
        Ei kunnollinen kirjoitti:

ihminen joka on varustettu korkealla moraalilla noin vain voi ryhtyä retkuksi.

korkeampaa moraalia ole

• Reipas Mies

Nyt tässä tämä vähemmän P/S-kulttuurin lieve ilmiöihin syväluotaavasti perehtyneet statistit eivät tuo esiin että työttömyys ei sinänsä miehen komponenttina tee miehestä kuin p/s-looserin suurimmalle osalle ikäisistään naisista.

Eli jos havainnollistetaan että yhden illan random-mieheksi hyvin jännä ja tatuoitu työtönmies hyvällä supliikillaan voi kiilautua muotihottismuijien seuraan ihan saatille asti mutta siihen se flaksi loppunee kun "elämän näkemykset" etc. eivät natsaa.

Ole huoleti atm. S24-deitistä et työttömänä naista saa. Ne naiset jotka siellä pyörii uskovat jopa jycä-cäteinen kataista enemmän euron voimaan miehen kunnollisuuden todisteena ja sitä tulee olla rutosti. Toki voinen vihjaista että hektinen rock-laulaja tai kultturelli yliopiston mies sieltä jotain voi kalastaa.

Tämä seksinen elinvoima ja värinä tulee just vain yökerhopanoa havittelevalle muijalle, ikään kuin audienssina että nyt valkataan hunksi tai ei mitään. Kysynnän ja tarjonnan laki toimii kuin fazerin sininen- sitä on aina saatavilla kun himo iskee naiselle.

Näin se on että kiltteys ja se etova estyneisyys ovat kuin biohazard-merkki miehen otsassa suurimmalle osalla naisia.

Lainaan tässä LB:tä katkelman joka sopii teemaamme hyvin: "Ei varmaan, mutta omasta näkökulmastani se tuntuu kovin utopistiselta. Kun minä olen käynyt "discossa", on saldona ollut korkeintaan pyytämättä ja yllättäen tulleet haistattelut.

Eli tämä discossa käynti kuvastaa umpi-kilttiä miestä jota naiset (yleistän baari väkeen vain) karttavat kuin Kisu-kissa liian kuumaa aamupuuroa. Miks liika kiltteys on niin paha vika?

En mä tiedä miten asian kuvailisin, mulle olisi kasvanut "alter ego" sellainen johnmaclane-attitude, jos olisin jatkanut baareilua kumppanin haku skenenä aikanaan.

Miksi ne panomiehet käsittelevät naisiaan niin törkyturpamaisesti (yleistän baari väkeen) ja scoraavat- ilmeisesti hyvin väristen.

On hyvin tarkkaa tietää että hyvä itsetuntoinen roke-tatskamies ei assosioidu työttömänä looseri-paskaksi kuten ujo nukkavieru atm tekee muiden silmissä.

• dsfafadsfas

Se on se elämäntyyli nääs joka ratkasee. Työttömän insinöörin on vaikea todistaa soturikelpoisuuttaan. Kunnollisuus kun tarkoittaa naiselle lähinnä kuntoisuutta lähitaistelutaidoissa. Nainen ei etsi kilttiä, oikeudenmukaista ja tunnollista miestä, vaan sellaista soturia, joka tarvittaessa tappaa heikompansa paljain käsin, kun nainen sitä mieheltään pyytää.

• Pääsääntöisesti

työtön - varsinkin jos on vähänkin iäkkäämpi- on ATM

• Me naiset rakastamme

ja rakastelemme miehiä, jotka meitä viehättävät. Miehen tulotasolla ei ole merkitystä.

• 15

Hei olen ATM.

Monenko miehen käyttämä nainen sinä olet ?

• Rakastan kovasti
        15 kirjoitti:

Hei olen ATM.

Monenko miehen käyttämä nainen sinä olet ?

Yhden. Kun sinut lasketaan mukaan. Mitäs siihen sanot?

• Volloti volloti nyyh

"Työssäkäyvä ja veroja maksava insinööri ei saa."

Kylläpäs saa. Tuhannet ja tuhannet tuollaiset ovat naista saaneet ja tulevat saamaan. Sinä et ilmeisesti saa kun siinä katkerana uliset, mutta sinussa on sitten ilmeisesti jotain muuta vialla?

Miten sinun insinööriytesi muka ylipäätään pitäisi vaikuttaa mitenkään sinun naisen saamisiisi? Jos sinä olisit se työtön, niin vinkuisit että naiset on vaan insinöörien yms. perässä, eikä työtön saa lainkaan. Lopeta tuo vammainen vinkuminen.

• Ei ole vinkumista

vaan fakta. Naiset suosivat erilaisia sätkäkonehippejä kunnollisten mutta tylsien insinöörien sijaan

• realismus

Miksi työtön ei saisi saada naista? Mitä muita rajoituksia ajattelit asettaa työttömille? Saako työtön käyttää kirjastoa tai huulipunaa? Tulisiko työttömille asettaa hihamerkkipakko, kunnon kansalaiset osaisivat kavahtaa heitä? Ajokortti heiltä ainakin tulisi peruuttaa, vai mitä? Eikä alkoholia tai tupakkaa ainakaan saa heille myydä, huh sentään, säkki päälle ja kellariin katumusharjoituksiin.

Sinulla on kuule todella erikoinen ajatusmaailma. Toivottavasti kukaan Salon ex-nokialainen ei lueskele tätä, muunmuassa... Suomi on kriisissä ja yksi vain murehtii munallaan.

• Työttömän

pitäisi osoittaa vähän nöyryyttä

• Monet työttömät

ovat juri niitä tupakoivia paskoja joita naiset päästävät päällensä ähkimään

• Itse olen työtön
        Monet työttömät kirjoitti:

ovat juri niitä tupakoivia paskoja joita naiset päästävät päällensä ähkimään

mutta en tupakoi enkä ähki, silä olen hyväkuntoinen likunnan harrastaja

• realismus
        Itse olen työtön kirjoitti:

Työttömänä et saa olla hyväkuntoinen liikunnanharrastaja, ettei kumaraselkäinen plösö veroja maksava kirjoituspöytäinsinööri ahdistu ;)

• työtön mies
        Itse olen työtön kirjoitti:

En minäkään ähki, enkä tupakoi.

• "Insinöörit"

Hah. Insinöörikö ei muka saa. Kato mitä sikoja on suomessakin. Nää "huippuinsinöörit" pärisevine moottoripyörineen tekee kaikkensa pannakseen kaikkia Suomen eukkoja elämässään. Ei ole fiksummalla (eli riippumattomalla lahjakkuudella) mitään mahdollisuutta missään. Samaa koiranpaskaa pakotettu syömään vuodesta toiseen. Surkeita koulutuksia, avioituivia kavereita, vittumaisia opettajia, tehotonta sosiaaliturvaa. Oikeesti teillä vitun insinööreillä on kaikki käytettävissänne. Älkää menkö puhumaan paskaa! Senkus tarjoatte bissen 10-vuotiaalle "esiteinille" niin kyllä lähtee. Vielä kun saatte syytteen alaikäisen raiskaamisesta niin kyllä heppi heiluu raastuvassa.

• Noh kuka vaan saa naista tai miestä, jos vaan kohtaa sellasen tyypin joka osaa joustaa siinä kohtaa missä muut ei ko. henkilön kanssa osaa.

Ei sen ihmeellisempi ole tuo syy ja seuraus. Siellä missä on joustamattomuutta, suvaitsemattomuutta ja kyvyttömyyttä, siellä on yleensä myös yksinäisyyttä. Niin se taitaa mennä. Yksinäisyys ei silti ole huono asia, jos se tuntuu paremmalle kun joustaminen.

• Työttömät ovat

kaikin puolin loisia

• Työtön jo viikon

Työttömänä on pirun kiva olla ATM maksaa mun elämisen ja aikaa on käydä baarissa metsästämässä hoitoja, jota voi panna kun on aikaa. Jos, lapsia tulee niin ne jää ATM:en hoidettavaksi tai sitten YH-äidit alkaa elää vältion tuilla.

• työtön m.

No ei varmasti saada. Emme ainakaan yhtään sen helpommalla kuin työssäkäyvätkään - pikemminkin päin vastoin. Monelle naiselle työttömyys on turn off (ainakin nettitreffeillä)

• :D

Me työttömät kato ollaan videopelien mestareita Klo 8 - 18, sit meist tulee insinöörejä pupeissa ja diskoissa. Naiset on vain niin helppoja että uskovat vaikka sanoisit että ulkoilutat työkses kilpikonnia.

• työtön mies

Olen työtön mies ja olen nus.sinut monia kauniita naisia. Ei naiset halua elää puutteessa joten niille kelpaa yhen illan seuraksi työtönkin mies.

• Kemia ratkaisee

ei toisen työ/työttömyys

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe