Muinaiset Avaruusoliot

X0R

14

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ufoilija

      Multa jäi monta jaksoa näkemättä kun siirsivät ohjelman lauantaille tiistailta enkä huomannut sitä. Ei mielestäni ilmoitettu missään.
      Saakohan nuo muutkin jaksot jostain netistä?

      • Obrir Ull

        Ancient Aliensin jaksoja voit katsella, vaikka kuinka paljon You Tubessa.


    • uxof

      Enemmänhän nuo nykyiset oliot kiinnostaisvat.

      • SUSILUOLA!

        Joo, mutta meitä eräitä kiinnostaa sekin miten väärin tuo historia jota sinulle opetetaan koulunpenkillä, pitää paikkaansa. Ihmisen historia on vain paljon vanhempi tällä planeetalla kuin väitetään. Samoin uskontomme perustuu aivan muuhun kuin siihen millä nyt rahastetaan. Tälläkin hetkellä ympäri maailman varastoissa lojuu laatikoissa argeologisia löytöjä jotka vain eivät satu sopimaan siihen aika janaan, jonka joku vanhaparta on joskus keksinyt ja sitten niistä vain olllaan hiljaa. Onhan se melkoista jos joku pappa on paapattanut esim. Suomessa oppilailleen ja saakin tietää, että on puhutkin sontaa koko uransa ajan


      • derdiedas
        SUSILUOLA! kirjoitti:

        Joo, mutta meitä eräitä kiinnostaa sekin miten väärin tuo historia jota sinulle opetetaan koulunpenkillä, pitää paikkaansa. Ihmisen historia on vain paljon vanhempi tällä planeetalla kuin väitetään. Samoin uskontomme perustuu aivan muuhun kuin siihen millä nyt rahastetaan. Tälläkin hetkellä ympäri maailman varastoissa lojuu laatikoissa argeologisia löytöjä jotka vain eivät satu sopimaan siihen aika janaan, jonka joku vanhaparta on joskus keksinyt ja sitten niistä vain olllaan hiljaa. Onhan se melkoista jos joku pappa on paapattanut esim. Suomessa oppilailleen ja saakin tietää, että on puhutkin sontaa koko uransa ajan

        Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.


      • Nörtti.
        derdiedas kirjoitti:

        Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.

        Ei se tieto kerry raittiissa ilmassa.


      • Susiluola!
        derdiedas kirjoitti:

        Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.

        Sitä huuhaalinjaahan juuri sinä täällä edustatkin. Et edes tiedä mistä puhutaan.


      • ALKUPERÄINEN.
        derdiedas kirjoitti:

        Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.

        Oppisit edes kirjoittamaan nimimerkkisi oikein. :)


      • wiljami9
        derdiedas kirjoitti:

        Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.

        Tuossa oli paljon asiaa, mutta joku kotikutoinen äikkäope taas haluaa päteä.


    • mikäännoitaoo

      ... komppaan.


      Ihan hyvä musta, etä ootte huomannu noita juttuja.,

    • Anteeksi nyt,

      mutta en nähnyt lataussivulla mitään tietoa siitä, mistä sen Subin voi noutaa - vai toimittaako Subway täytetyn sämpylän suoraan kotiin?

    • jeesuksenpaljaspers

      ei näille apinoille kannata mitään täällä saarnata, kun tahtovat olla laput silmillä ja elää tätä hienoa modernia aikakautta.

      • Obrir Ull

        Totta puhut. Suurin osa suoliosastolla ovat tyhmiä. Pari itseään äikänopettajiksi kehuvia pöllöjä. Abi vaan on huono neuvomaan. Tämä on lasten mellastuskenttä.


    • telluksennuukalainen

      On kyllä aika pyllystä nää viimesimmät jaksot mitkä jimiltä tullut. Samaa vanhan toistoa, paitsi nyt vaan nuo muinaiset anusnakit yms. avaruuden örvelöt näyttää sotkeentuneen lähes kaikkeen immeisen historiassa. Jopa tulikin on alieneilta saatu, samoin rautaset keihäänkärjet. Kaikki viimesetkin logiikan ja järjen rippeet näyttää kadonneen, kun tehdään tukka pystyssä viihdyttäväää ufo-dokumenttisarjaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe