Jakso 23 ladattavissa suomi subeilla! Muutkin jaksot ja dokumentteja täältä:
http://xfil3z.blogspot.com/2012/04/muinaiset-avaruusoliot-jakso-23.html
http://xfil3z.blogspot.com
Muinaiset Avaruusoliot
14
248
Vastaukset
- Ufoilija
Multa jäi monta jaksoa näkemättä kun siirsivät ohjelman lauantaille tiistailta enkä huomannut sitä. Ei mielestäni ilmoitettu missään.
Saakohan nuo muutkin jaksot jostain netistä?- Obrir Ull
Ancient Aliensin jaksoja voit katsella, vaikka kuinka paljon You Tubessa.
- uxof
Enemmänhän nuo nykyiset oliot kiinnostaisvat.
- SUSILUOLA!
Joo, mutta meitä eräitä kiinnostaa sekin miten väärin tuo historia jota sinulle opetetaan koulunpenkillä, pitää paikkaansa. Ihmisen historia on vain paljon vanhempi tällä planeetalla kuin väitetään. Samoin uskontomme perustuu aivan muuhun kuin siihen millä nyt rahastetaan. Tälläkin hetkellä ympäri maailman varastoissa lojuu laatikoissa argeologisia löytöjä jotka vain eivät satu sopimaan siihen aika janaan, jonka joku vanhaparta on joskus keksinyt ja sitten niistä vain olllaan hiljaa. Onhan se melkoista jos joku pappa on paapattanut esim. Suomessa oppilailleen ja saakin tietää, että on puhutkin sontaa koko uransa ajan
- derdiedas
SUSILUOLA! kirjoitti:
Joo, mutta meitä eräitä kiinnostaa sekin miten väärin tuo historia jota sinulle opetetaan koulunpenkillä, pitää paikkaansa. Ihmisen historia on vain paljon vanhempi tällä planeetalla kuin väitetään. Samoin uskontomme perustuu aivan muuhun kuin siihen millä nyt rahastetaan. Tälläkin hetkellä ympäri maailman varastoissa lojuu laatikoissa argeologisia löytöjä jotka vain eivät satu sopimaan siihen aika janaan, jonka joku vanhaparta on joskus keksinyt ja sitten niistä vain olllaan hiljaa. Onhan se melkoista jos joku pappa on paapattanut esim. Suomessa oppilailleen ja saakin tietää, että on puhutkin sontaa koko uransa ajan
Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.
- Nörtti.
derdiedas kirjoitti:
Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.
Ei se tieto kerry raittiissa ilmassa.
- Susiluola!
derdiedas kirjoitti:
Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.
Sitä huuhaalinjaahan juuri sinä täällä edustatkin. Et edes tiedä mistä puhutaan.
- ALKUPERÄINEN.
derdiedas kirjoitti:
Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.
Oppisit edes kirjoittamaan nimimerkkisi oikein. :)
- wiljami9
derdiedas kirjoitti:
Jospa sinäkin astuisit sieltä susiluolastasi ulos oikeaan maailmaan ja raittiiseen ilmaan ja oppisit vaikka kirjoittamaan suomea, niin olisimme paljon järjellisimmällä kuvioilla eikä jonninjoutavalla huuhaalinjalla.
Tuossa oli paljon asiaa, mutta joku kotikutoinen äikkäope taas haluaa päteä.
- mikäännoitaoo
... komppaan.
Ihan hyvä musta, etä ootte huomannu noita juttuja., - Anteeksi nyt,
mutta en nähnyt lataussivulla mitään tietoa siitä, mistä sen Subin voi noutaa - vai toimittaako Subway täytetyn sämpylän suoraan kotiin?
- jeesuksenpaljaspers
ei näille apinoille kannata mitään täällä saarnata, kun tahtovat olla laput silmillä ja elää tätä hienoa modernia aikakautta.
- Obrir Ull
Totta puhut. Suurin osa suoliosastolla ovat tyhmiä. Pari itseään äikänopettajiksi kehuvia pöllöjä. Abi vaan on huono neuvomaan. Tämä on lasten mellastuskenttä.
- telluksennuukalainen
On kyllä aika pyllystä nää viimesimmät jaksot mitkä jimiltä tullut. Samaa vanhan toistoa, paitsi nyt vaan nuo muinaiset anusnakit yms. avaruuden örvelöt näyttää sotkeentuneen lähes kaikkeen immeisen historiassa. Jopa tulikin on alieneilta saatu, samoin rautaset keihäänkärjet. Kaikki viimesetkin logiikan ja järjen rippeet näyttää kadonneen, kun tehdään tukka pystyssä viihdyttäväää ufo-dokumenttisarjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483