Eli ollaan molemmat 20v. ja yhdessä ollaan oltu 3v. Mieheni on aina ollut todella mustasukkainen ja haluaa päättää mitä laitan päälleni, kun lähdetään vaikka tyttöjen kanssa ulos... Pukeudun kuitenkin niin kuin haluan ja näytän mielestäni hyvältä joten siitä tulee sitten mykkäkoulu ja saan jatkuvasti vihaisia textareita perääni ja ystävilläni menee hermot, kun jatkuvasti naputan kännykällä ja riitelen :(
Jos ollaan yökerhossa porukalla (minä ja mieheni ja ystäviämme) en saa hänen mielestään tanssia naispuolisten kavereiden kanssa. Kerään kuulemma huomiota ja näytän halvalta, kun tanssin. Saan paljon miesten katseita, kun tanssin ja paljon on tullut kaikenlaisia ehdotteluja, mutta AINA olen sanonut, että olen varattu enkä voi sietää sitä, että joku tarttuu minuun väkisin. Mielestäni tanssin kuin kaikki muutkin ja kyllä osaan tanssia, kun olen harrastanut jos jonkinlaista tanssia pienestä pitäen.
Se on inhottavaa, kun mieheni kyttää ja pilaa iltansa eikä voi itse tulla tanssimaan! Minä kuitenkin haluan tanssia ja juhlia hyvän musiikin tahdissa ja se on vain minulle luontaista... Mieheni taas on hillitympi ja tykkää seurailla vähän sivusta, mutta en halua että hän kontrolloi minua. Mielestäni minä saan tanssia ja sillä siisti! Olen monesti kysynyt, että haluaako hän, että istun tylsistyneenä ja kiukkuisena jalat tiukasti ristissä hänen vieressään ja hän sanoi, että on se nyt parempaa kuin tanssiminen. Eli hän siis haluaa, että en tunne oloani hyväksi ja silloin ei myöskään hänen olonsakaan ole parempi, uskokoot pois!
Mitä mieltä olette? Saako kumppani tanssia ystäviensä kanssa? Vaikka siinä ympärillä pyörisi kaikkia ehdottelijoita ym. ja heille kuitenkin tulee sanottua erittäin selvästi, että seurustelen ja haluan, että eivät koske minuun lainkaan! Kenelläkään kaverillani eikä heidän kumppaneillaan ole tällaista ongelmaa... He saavat tanssia ja pitää hauskaa ilman, että kukaan vahtii ja haukkuu.
Poikaystäväni ei anna tanssia
11
276
Vastaukset
- 3971
Aika perinteistä mustasukkaisuutta. Joko miehesi haluaa siitä eroon tai sitten ei. Joka tapauksessa perinpohjaisen keskustelun paikka. Mustasukkaisuudesta voi päästä myös eroon, mutta töitä se vaatii. Tuo voi myös ajanmittaan pahentua, jos asialle ei tee mitään.
- Onnetonta...
Ollaan yritetty keskustella asiasta, mutta aina se menee siihen, että koko juttu on VAIN JA AINOASTAAN minun vikani... Minä kuulemma teen hänet tahallaan mustasukkaiseksi. Olen kuulemma liian seksikäs tai halvan näköinen... Minä rakastan mekkoja ja korkokenkiä, haluan näyttää hyvältä ja ihan itsenikin takia... Kyllä minua tullaan usein kehumaan kauniiksi ja suloiseksi... En mielestäni näytä miltään halvalta h*oralta eikä kukaan muu sellaista olekaan väittänyt kuin mieheni :(
Tuntuu kyllä, että tämä homma vain pahenee ellei saa totaalimuutosta! Ei se voi aina mennä niin, että minä olen vain syypää, koska haluan tanssia, näyttää kauniilta, laittautua, urheilla jne. Hän varmasti haluaisi, että alkaisin pukeutumaan säkkiin, lihoisin 20 kg enkä kävisi enää ikinä kampaajalla ja istuisin vaan kotona siivoten ja kokaten. Mutta minä en sellaista halua ja haluan elää nuoruuttani! - Onnetonta...
Onnetonta... kirjoitti:
Ollaan yritetty keskustella asiasta, mutta aina se menee siihen, että koko juttu on VAIN JA AINOASTAAN minun vikani... Minä kuulemma teen hänet tahallaan mustasukkaiseksi. Olen kuulemma liian seksikäs tai halvan näköinen... Minä rakastan mekkoja ja korkokenkiä, haluan näyttää hyvältä ja ihan itsenikin takia... Kyllä minua tullaan usein kehumaan kauniiksi ja suloiseksi... En mielestäni näytä miltään halvalta h*oralta eikä kukaan muu sellaista olekaan väittänyt kuin mieheni :(
Tuntuu kyllä, että tämä homma vain pahenee ellei saa totaalimuutosta! Ei se voi aina mennä niin, että minä olen vain syypää, koska haluan tanssia, näyttää kauniilta, laittautua, urheilla jne. Hän varmasti haluaisi, että alkaisin pukeutumaan säkkiin, lihoisin 20 kg enkä kävisi enää ikinä kampaajalla ja istuisin vaan kotona siivoten ja kokaten. Mutta minä en sellaista halua ja haluan elää nuoruuttani!Niin ja kyllä miehenikin on hyvässä kunnossa. Hänellä on hyvä kroppa ja hän pukeutuu tyylikkäästi. Ja saa aivan varmasti naisten katseita ja kehuja. En ole hänestä kuitenkaan mustasukkainen... Hän vaan luulee, että jokainen mies on hänelle uhka.
- naiset on tyhmiä
Ja miksi seurustelet sen miehen kanssa jos et saa tehdä mitään.? En usko et ainakaan rakkaudesta koska miehes on narsisti ja yrittää määräillä. Toisaalta naisiin ei voi luottaa ja ymmärrän hiukan miestäsi!
- Ei nyt mitään tanhua
Jos seurustelun alussa jo tietää, että toinen on menevämpi ja tykkää tanssia ja saa siitä nautintoa niin miksi kieltää!? Kummallista, että jokin niinkin viaton juttu kuin tanssiminen saa jonkun raivostumaan... Jos nyt miettii sitä musiikkiakin jota yökerhossa soitetaan niin eihän siellä nyt voi mitään tanhua alkaa vetämään vaan juurikin sellaisia seksikkäitä liikkeitä (peppu heiluu ja kädet katossa) :D Tietysti on aina niitä miehiä, jotka tulevat väkisin lääppimään ja ottamaan lanteista kiinni, kun naiset tanssii, mutta silloin pitää tehdä selväksi, että EI. Ja silloin kenenkään kumppanilla ei pitäisi olla mitään urputettavaa... Eri asia, jos varattu muija tyrkyttää oikein itseään miehille, antaa kosketella ja hieroo persettään toisen reiteen niin kyllä silloin voi olla jo aihetta mustasukkaisuudelle.
Ap:n miehellä on vaan niin surkea itsetunto ettei kestä sitä, että hänen naisensa on haluttava muidenkin mielestä. Kyllä kauniit ja seksikkäät ihmiset aina kääntää pään oli sitten varattu tai sinkku! Poikaystäväsi käytös ei muutu siitä, että valitat asiasta keskustelupalstalle. Sinun pitää itse vetää raja sille, mitä suvaitset ja mitä et. Kun lähdet ystäviesi kanssa ulos niin et vastaa hänen viesteihinsä. Kun mies arvostelee ulkonäköäsi niin sanot ettet halua kuunnella sellaista puhetta ja jo hän ei tajua lopettaa niin lopetat sen itse lähtemällä pois paikalta. Ja tanssit juuri niin paljon kuin huvittaa.
Ei tuo asia kolmen vuoden jälkeen enää keskustelemalla muuksi muutu. Ja miestä et pysty muuttamaan, joten sinun pitää muuttaa omaa suhtautumistasi.- Tanssi kotona
Pakkoko sitä perää on jonnekkin räkäbaarin mentävä vispaamaan..Sen lisäksi ei muutu kuuroksi 4kymppisenä.
- Tanssi vaan!
Hmm, mun hyvän ystäväni mies on juurikin tuollainen... Jatkuvasti määräilemässä ja pitää naista ihan itsestäänselvyytenä. Joka asiasta on sairaita vaatimuksia ja mielipiteitä, koskaan ei hyvä. Jos ystäväni tanssisi hänen nähtensä (tyttöporukalla kyllä antaa palaa ja kunnolla) niin varmasti saisi kuulla olevansa sellainen h*ora ettei kukaan... Ja nainen on vielä erittäin kaunis ja hyväkroppainen ja saa kyllä miesten päät kääntymään! En vaan käsitä miksi jotkut haluavat elää tuollaisessa parisuhteessa... Ei kannata valittaa, koska vika on myös itsessä kun sietää tuollaista!
Ei kukaan ole velvollinen aikuiselle ihmiselle selittämään miten kuuluisi pukeutua ja mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Sen nyt jokaisen tulisi tietää ihan itse! - FreeAtLast...
Älä nyt masennu... Mutta vastavanlaisen käytöksen vuoksi aiempi aviomieheni on nykyään ex. Käyttäytyi juurikin noin seurustelun / avoliittomme ajan, lopulta ulkonakäyminen tipahti minimiin, koska en jaksanut ainaisia riitoja. Ajattelin, että no kai se elämä sitten näinkin menee ja suostuin kosintaankin, jonka hän esitti erään isomman riidan jälkeen. Papinaamen sai jonkin uuden vaihteen päälle ja mies alkoi entistä hankalammaksi ; olin asiakaspalvelutehtävissä, joka vaati huoliteluta ulkomuotoa ja siitä oli jatkuva naputus - "tälläsin" aivan liikaa, ei töissä tarvitse olla sen näköisenä jne jne. Vaatekaapissani oli lopulta tyyliin verkkarit ja collegepuseroita, että se miestä miellytti - kaikki naisellinen meikkaaminen oli uhmaamista ja pahasta. Onneksi sain itseni revittyä irti siitä p-askasta.
Pari vuotta eron jälkeen tapasin nykyisen mieheni, joka on aivan toista maata. Hän kannustaa pukeutumaan naisellisen näyttävästi ja naureskelee aika "rehvakkaana", jos joku mies ulkona käydessämme "kuolaa mun naiseni perään".
Mieti sinäkin, paheneeko tilanne vai onko toiveita, että paranisi...? Mustasukkaisuus on sairaus josta en itse ole nähnyt kenenkään parantuvan. Jotku kyllä kertoo että siitä että tilanne on muuttunut siedettäväksi terapian ym. ansiosta. Mutta onko siedettävä olotila sitten kuitenkaan riittävä...
Kauheaa tuollainen toisen kontrollointi ja kyttääminen. Olen itse joutunut mustasukkaisen naisen "uhriksi" joka kyttäsi jokaista liikettäni ja näki niissä aina jotain merkkejä epärehellisyydestä ja pettämisestä. En koskaan pettänyt. On henkisesti todella raskasta kun toinen ns. pahoittaa mielensä jatkuvasti jostain asiasta. Se on manipulointia. Aloittajan poikaystäväkin manipuloi valittamalla ja haluaa negatiivisuudellaan saada aloittajan toimimaan mielensä mukaan.- Fiilikset kattoon!
Minulle tulee ainakin hyvä mieli, kun näen että tyttöystäväni on onnellinen ja elementissään esim. juurikin tanssilattialla naispuolisten kavereiden kanssa. Itse en välitä tanssimisesta enkä kyttää joka sekunti tyttöystäväni liikkeitä... En pistä pahakseni myöskään, jos tanssiringissä on myös miehiä kunhan eivät ala lääppiä ja tiedän, että tyttöystäväni osaa aika tulisesti sanoa, jos joku yrittää häntä kosketella. Taitaa ap:n jätkä olla vaan kateellinen kun ei itse osaa pitää hauskaa.
Kantsii ehdottomasti mennä katselemaan yökerhoon tanssijoita niin näkee kuinka fiiliksissä ovat ja aika harvoin siellä tapahtuu mitään järjetöntä pervoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482