Teen köyhänä opiskelijaneitona lisätöitä hyvin miesvoittoisessa paikassa. Siellä on eräs mies joka on vähemmän raavas ja siis herkän ja ujon oloinen. Tuossa päivä sitten hän teki töitään. Kysyin häneltä, työhön liittyvän kysymyksen. Mies katsoi minua hurmaavalla ja kuuntelevalla ilmeellä, mutta ei vastannut mitään, NADA. hän vain katsoi ja minä turhautuneena huidoin käsilläni osoittaakseni siinä hänelle, mitä tarkoitin. Sitten lähdin paikalta hämilläni. Mies taisi olla vielä enemmän hämillään, koska hänellä karkasi vaarallisesti, siis hengenvaarallisesti " rälläkkä" käsistä ja meinasi tulla vaarallinen tilanne. hän katsoi pitkään perääni. Joskus muutenkin jämähtä tuijottamaan, kun tulen vastaan tai olen samassa tilassa.
Taustatiedoksi, tämä mies on katsellut perääni pitkään. Joskus näyttää perin säikähtäneeltä kun näkee minut yhtäkkiä.
Mahtaako kyse olla ihastuksesta, vaiko siitä, että säikähtää vaan jos pitää minua sievänä? Eli siis pinnallisempi ulkonäköasia?
Uskaltaako tuollaista pyytää ulos?
Miehet, mitä mieltä?
Naiset, onko vastaavaa kokemusta kellään?
Mieheltä karkasi "rälläkkä" käsistä
16
1657
Vastaukset
- sitä saa mitä...
oliko mi kä merkkinen rälläkkä? Ainhelleissä saattopi olla joskus, ettei ne pysy käsissä. Mulle käv niin. Jos ois ollu posshi tai vaikka metapo nii kyllois ote ollu lujenpi. Kyllä ne ainhellit sun muut rautakaoppapelit on tarkoitettu semmoiseen sanotahan nyt että satunnaiseen käyttöön, ei ollenkaan tilaushommiin, eli töihin. Näin ollen siis vieritä syyn toiseen, eli halpismarketin rälläkkään, jossa vielä petoilaikka ja liian kovat kierrokset laakerien kokoon nähden. Niin,
. - Hämmentynyt neito
Rälläkkä nyt oli vaan symbolinen ilmaus, kyseessä oli työkone, muttei mikään hiomakone, tms. En nyt vaan viitsi ihan tarkkoja kuvauksia koneista ja töistä antaa :) en Tänne tullut Kulmakoista puhumaan ;)
- aflsdfhyl32gh4
Onneksi ei ollut MCCulloch moottorisaha ja 120cm pitkä laippa ja kaasupäällä... lukossa...
- Sulo Kokki:
Juuei. Se olis ollu simmoinen työpaikan joukkomuha se. Kyllä suosittelen nuit erinäisist paikoist saatavii ruottalaissii työhanskoi. Nekö vetääh käteenh, nii kyllä ote pitää vahemmallaki metsurilla. Voi sitä aikaa ennen jonserettejä..
- Hämmentynyt neito
Taisin erehtyä väärälle palstalle.. Täällähän ne kaikki työkone-expertit luurailee!
..never mind..- ....
Pyydä ihmeessä..itsekin hieman ujona miehenä voin kertoa että eräs työmaan todella nätti nainen saa mut joka kerta hämmentymään läsnäolollaan.mitään hengenvaarallisia tilanteita ei sentään ole sattunut,mut työstä ei meinaa tulla mitään kun hän on lähellä.
- Silitysrauta
Kylläpä sul on paha ongelma. Käytä ny vähä järkees. Pitkä kirjoitus ja tommonen asia. KIINNOSTAA aivan valtavasti.
- Hämmennyt neito
Sinähän nyt olet oikein sivistyksen manifestaatio. Taidat olla jotakin 15 v! Jos asiani ei sinua kiinnosta niin anna olla! Ei sinun kokemuksesi ole koko maailman kokemus, mutta opit sen kyllä kun ikää karttuu lisää sinulle!
Minä löysin tämän palstan etsiessäni selitystä ko.miehen käytökseen, mutta siinä olet oikeassa, että kaiketi tämä on lähes itsestään selvä asia. Mutta ei se aina ole, kun alkaa miettimään.. - Silitys...
Hämmennyt neito kirjoitti:
Sinähän nyt olet oikein sivistyksen manifestaatio. Taidat olla jotakin 15 v! Jos asiani ei sinua kiinnosta niin anna olla! Ei sinun kokemuksesi ole koko maailman kokemus, mutta opit sen kyllä kun ikää karttuu lisää sinulle!
Minä löysin tämän palstan etsiessäni selitystä ko.miehen käytökseen, mutta siinä olet oikeassa, että kaiketi tämä on lähes itsestään selvä asia. Mutta ei se aina ole, kun alkaa miettimään..Kyl ikää jo "hieman" enemmän. Kokemusta siis on, Ei varmaankaa kaikista asioista. Mut ei mul ole mieleenkään kysyä mitään täältä. Saat kyl paremman selityksen siltä mieheltä. Ei niitä kannata täällä kysellä jos omaa vähänki järkeä ja uskallusta. Kysy mieheltä rohkeasti. Mut jos sulla ei tunteita sitä kohtaan niin anna asian olla.
- Yhden miehen näkemys
Vaikuttaa ainakin selvältä, että mies pitää sinua kiehtovana. Se, että onko kyseessä ulkonäöllinen ja/tai syvempiä tunteita sisältävä tapaus, sitä voi olla vaikea arvella. Voisin kyllä kuvitella, että jos kyseessä olisi vain ulkonäköön liittyvä asia, niin silloin hän uskaltaisi olla avoimemmin kanssasi. Arvelisin, että syvempiäkin tunteita voisi olla. Tämä siis siltä pohjalta, että miten itsen saattaisin kokea. Jos pidät häntä kiinnostavana, niin pyydä ihmeessä ulos, vaikka hän vähän ujostelisikin!
- neuvoja.
Pyyvähän ulos ja tule sitten kertomaan, miten sujui.
- 1:2 pohdinta
Vastahan minä sisään.. Heii sorry jos ihastuin jälleen väärään henkilöön. Myönnetään. Olet idolini. Lupaan olla häiritsemästä elämääsi, sillä parasta toivon sille, josta välitän.
- Sillä seisoo
Sillä seisoo muna. Meitsillä aina kun muna seisoo niin järki seisoo kanssa ja sittenhän näitä tulee tilanteita ja lähtee käsistä. Anna sille, ei siihen nyt muu auta.
- kyllä näin on
Mies on selvästi korviaanmyöten rakastunut.
- miehen arvio
Mies on joko kiinnostunut tai jälkeenjäänyt ja kiinnostunut.Fiksu mies olis tarttunut sun kans keskustelemaan -edes hetkeksi ja kahvitauolla lisää..
Selvästi vähän ujonpuoleinen mies joka kiinnostunut sinusta. Se ettei sanonut mitään johtui todennäköisesti vain siitä että meni ns. jäähän tuossa tilanteessa täysin ja voin kuvitella sitä v*tutuksen määrää miehellä kun on havahtunut siihen että kävelet pois ja hän ei saanut sanaa suustaan koko aikana. Jos olet hänestä kiinnostunut niin menet ja pyydät ulos sekä yrität murtaa jään jollain het alkuun jotta pääsette keskusteluasteelle. Kyllä se siitä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457