Montako masennuspilleriä tarvitaan, jotta kuolee?

Hylätty mies

Voisiko joku vähän jelppiä meikäläistä...

Oon päättäny lahdata itteni, koska mun elämä on mennyt päin helvettiä jo pidemmän aikaa, eikä mikään auta, ei lääkkeet, ei terapia, ei edes psykiatrinen osasto...

Itsemurha on siis ainoa jäljellä oleva vaihtoehto...

Elikkä siis montako pilleriä tarviin esimerkiksi 30mg mirtazapinia tai 50mg sertralinia, jotta pääsisin hengiltä??? Oon 24-vuotias, melko hyväkuntoinen 70kg painava mies...

PS. En halua mitään moralisoivia viestejä siitä, että mun pitäis jatkaa elämääni... Kaikki on päin helvettiä ja mikään ei enää muutu paremmaksi, vaikka kuinka selittäisitte, että kyllä se siitä... Tässä on jo kaksi vuotta saanu kuulla, että kyllä se siitä ja nyt oon jo varma, ettei tää enää tästä miksikään muutu... Vastatkaa siis vain, että montako pilleriä mä tarviin, ettei mun tartte mennä hyppäämään junan alle ja pitkittämään näin ihmisten työmatkaa ja aiheuttamaan traumoja veturinkuljettajalle...

9

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orvokki1001

      Jos nyt vaan lopettaisit ininän ikävästä elämästä ja alat elämään elääsi niinkuin itsestäsi tuntuu hyvältä/ oikealta.
      Ja jos olet jonkun muijan takia (nimim. hylätty mies) itseäsi tappamassa niin kiva.

      Ai niin.. Mun mies tappoi itsensä mun takia. Voimme keskustella enemmän jos haluat mutta sympatioita multa ei heru.

    • Anne

      Heippa
      Älä tee sitä....... Minulla on kokemus siitä kun 4 lapsni isä tappoi itsensä
      viime kesänä ajamalla 160 km nopeudella puuhun moottoritiellä.
      Hänellä luottotiedot menneet ja velkaa melkein 100.000e. jäljelle meille kaikille jäi
      lohduton suru, ikävä ja kaipaus jäi.
      Usko, että kaikki on selvitettävissä jos vaan itse sitä haluat. Ihan itkettää sinun epätoivo. Sinulla elämä edessä ja perheenperustaminen ja isyys. Muista se että
      kaikki vaikeudet on voitettavissa...
      Älä tee sitä ........
      Hae huomenna heti apua. Olet aarre, jota kukaan ei korvaa

    • vanhanaikaista

      Noni...

      Heti löyty parikin naista :)

      Hyvät jatkot vaan... jos ei oma riitä.

    • Hylätty mies

      Valitettavasti tää asia ei oo enää selvitettävissä... Rakastin sitä naista yli kaiken, enkä sen jälkeen enää ole pystynyt edes ihastumaan keneenkään toiseen, joten perhettä en siis tule koskaan perustamaan.

      Oon jo yrittäny kaikkea mahdollista. Olen yrittäny jatkaa elämää, etsiä toisen naisen ja aloittaa elämän puhtaalta pöydältä. Ei vaan onnistu, kun en voi enää edes ihastua... Oon käyttäny masennuslääkkeitä, käyny terapiassa ja psykiatrisella osastolla, mutta mikään ei auta, joten ei nyt vaan ole muita mahdollisuuksia...

      Tein myös kaikkeni sen eteen, että tämä tyttö ottaisi minut takaisin, mutta se ei antanut mulle mitään mahdollisuutta. Sillon kun oltiin yhdessä, niin se aina ylisti mua ja selitti ettei vois elää ilman mua ja että mä oon tärkein asia sen elämässä. Sitten yhtenä päivänä se vaan ilmotti, että hänen rakkautensa loppui. Tää tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta...

      Mun elämä ei tästä enää parane. 2 vuotta oon oottanu, että tää paranisi. Jos ei kahdessa vuodessa tapahdu minkäänlaista edistystä, niin ei sitten koskaan.

      Aika ei selvästikään paranna aina haavoja, joten pliis nyt niitä ohjeita kehiin, ettei mun todellakaan tartte hypätä junan alle tai joltain kalliolta ja näin järkyttää muita ihmisiä. En halua järkyttää ketään, vaan ainoastaan kuolla pois. Asettakaan en omista ja en uskalla viiltää ranteita auki...

    • laiffiivaan

      Masennuslääkkeillä ei saa henkeä pois. Mutta kun niitä syö, niin mieli voi muuttua. Miksei sulle ole kokeiltu sähköhoitoa, se on himskatin hyvä keino, jos muu ei auta.

    • Lester...

      Älä nyt itseäsi tapa naisen puutteen takia, naisen puute on aika naurettava syy itsemurhalle. Keskity mieluummin harrastuksiisi ja vietä enemmän aikaa kavereidesi kanssa, mikäli sinulla kavereita edes on.

      Mikä nykyisillä nuorilla miehillä oikein on vialla kun eivät pysty elämään ilman naista, vaan naisen puute saa heidät ajattelemaan jopa itsemurhaa? Elämässä on paljon muitakin mukavia asioita kuin naiset.

      Mutta miten vaan, masennuslääkkeet eivät tapa ainakaan helposti.
      Itsemurha ohjeita englanniksi löydät googlettamalla: alt suicide holiday methods

      • Mummeliini

        Naisen puute..ko itsemurhan syynä? Hoi hyvät hyljätyt, tätäkö on nykyisten nuorten miesten elämän tarkoitus... Liekkö netin ja median luoma "harhakuva". Ei kaikki ihmiset pariudu, mutta elämä voi olla tosi rikasta, onnellista ja antoisaa sinkkuna..On vapaus tulla. olla ja mennä.


    • sympatiani

      Jotkut rakastuessaan jäävät kuin ikuisesti koukkuun. Itselläni on hieman kokemusta tästä. Menetin rakstettuni momia vuosia sitten ja en varmaan ikinä voi enää rakastua. Vieläkin kirpaisee kun näen heidät kaupungilla yllättäen tekemässä ostokisa. Enää tunne ei invalidisoi ja olen päässyt jopa elämään.
      Jokin psykologinen lukko ihmisellä tällainen on: On normaalia että menetystä suree ainkansa, mutta jos se jää päälle koko elämäksi syy on psyykkinen pakkommielle. Itse olen tullut tähän tulokseen.
      On ollut tarjolla hyviäkin uusia seurustelukandeja, mutta minä en iahastu ja rakastu enää.
      Ymmärrän hyvin sinua, hylätty mies! Kyllä se ajan myötä sittenkin helpottaa. Alussa ajattelin jopa vaihtaa paikkakuntaa, ettei törmättäisi viikoittain yhteen.
      Mitään itsemurhaa ei kuitenkaan kannata ajatella.

      • sympatiani

        Ja vielä lisään. Ei tuo ole vielä pitkä aika. jos on kaksi vuotta. Normaali suruaika: eiköhän ala pikkuhiljaa helpottaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe