kipinää petiin

vanhapari

olemme pitkään naimisissa ollut pari. Seksi on aina ollut tärkeä osa meidän liittoa, minä olen aina ollut innokkaampi osapuoli. Viimeaikoina vaimoni halut on hiipuneet entisestään ja ollaan yhdessä keksitty kaikenlaista piristämään seksielämää. Nyt ollaan käyty muutaman kerran risteilyllä, niin että molemmat on luvalla saaneet etsiä itselleen seksiseuraa. Tälläkeinoin vaimoni seksuaalisuus on herännyt aivan uudella tavalla. Kotona seksiä on jonkinverran enemmän, mutta ongelma onkin sielä laivalla. Vaimoni löytää kyllä seksiseuraa helposti, ruotsin risteilyllä hänellä on seuraa molempiin suuntiin mennessä. Minullapa ei ole. Tanssimaan asti pääsen, mutta en sitä pidemmälle. Tämä on alkanyt inhottaa. Ei tunnu enää reilulta, kun vaimo katoaa tanssilattialta nuoren miehen kanssa ja välillä jopa kahden, itse etsin seuraa valomerkkiin asti ja lopulta menen yksin tyhjään hyttiin odottamaan vaimoa viereeni.

13

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cloetta...

Hui kamalaa...oli ensireaktioni. Itsekin pitkässä parisuhteessa elävänä ja seksihalut hiipuneena en siltikään voisi tuollaista vaihtoehtoa ajatella, saati toteuttaa. Minun hiipuneet seksihaluni johtuvat yksinomaan itsestäni eivätkä suinkaan partneristani, siis miehestäni. Seksi kyllä on jonkin verran mutta paljon vähemmän kuin ennen ja meilläkin seksi on ollut se ykkösjuttu vuosikymmeniä. Mutta sen verran ikä on tuonut järkeä ja tunnettakin lisää, että pelkän seksin takia ei liittomme pysy ehjänä.

Mutta teille tuo kai sopinee, itse kyllä herättelen halujani ja piristän seksielämäämme ihan meidän neljän seinän sisällä ja yhdessä rakkaani kanssa, ei siihen ulkopuolisia tarvita.

• vanhapari

kiitos vastauksesta, kaikki ihmisethän on erilaisia, mutta tarkoititko siis että vaimoni kiinnostus minuun saattaisi olla hiipunut. Sekin on ihan ymmärrettävää näin pitkässä liitossa, ja vaikka puhummekin paljon näistä asioista, niin tuollaista on varmaan vaikea sanoa puolisolle. Miten te innostatte toisianne makkarissa?

• Cloetta...
        vanhapari kirjoitti:

kiitos vastauksesta, kaikki ihmisethän on erilaisia, mutta tarkoititko siis että vaimoni kiinnostus minuun saattaisi olla hiipunut. Sekin on ihan ymmärrettävää näin pitkässä liitossa, ja vaikka puhummekin paljon näistä asioista, niin tuollaista on varmaan vaikea sanoa puolisolle. Miten te innostatte toisianne makkarissa?

Tarkoitin juuri päinvastaista eli minun kohdallani seksihalujen hiipuminen johtuu itsestäni ja luultavimmin hormoonitoiminnasta ei missään nimessä miehestäni, minusta hän on ihana ja haluttava yhä edelleenkiin, ei vain ne hormoonit hyrrää vaikka kuinka haluaisi.

EMme ole hirveäsi miettineet tuota innostamista tai piristämistä makuuhuoneeseen vaan elelemme ja oleilemme niin kuin ennenkin emmekä ota stressiä tuosta seksistä. Sitä kuitenkin on ja silloin kun sitä on, se on ihanaa. En osaa ajatella seksiä velvollisuutena tai että sitä pitäisi olla joku tietty määrä. Mieheni on aktiivisempi ja varmasti haluaisi enemmän ja pikapanothan tuohon silloin auttaa ja joskus nekin piristävät ja vaikuttavat kokonaisuuteen positiivisesti.

• 18 + 10
        Cloetta... kirjoitti:

Tarkoitin juuri päinvastaista eli minun kohdallani seksihalujen hiipuminen johtuu itsestäni ja luultavimmin hormoonitoiminnasta ei missään nimessä miehestäni, minusta hän on ihana ja haluttava yhä edelleenkiin, ei vain ne hormoonit hyrrää vaikka kuinka haluaisi.

EMme ole hirveäsi miettineet tuota innostamista tai piristämistä makuuhuoneeseen vaan elelemme ja oleilemme niin kuin ennenkin emmekä ota stressiä tuosta seksistä. Sitä kuitenkin on ja silloin kun sitä on, se on ihanaa. En osaa ajatella seksiä velvollisuutena tai että sitä pitäisi olla joku tietty määrä. Mieheni on aktiivisempi ja varmasti haluaisi enemmän ja pikapanothan tuohon silloin auttaa ja joskus nekin piristävät ja vaikuttavat kokonaisuuteen positiivisesti.

Ei ne halut tietenkään päätöksestä johdu. Mutta sinullakin hormoonit saattaisivat pulpahtaa pintaan, jos ihastuisit toiseen mieheen. Toteanpahan vaan.

• Köyhä,autoton
        18 + 10 kirjoitti:

Ei ne halut tietenkään päätöksestä johdu. Mutta sinullakin hormoonit saattaisivat pulpahtaa pintaan, jos ihastuisit toiseen mieheen. Toteanpahan vaan.

Rakastuminen on arvoitus.Kun nainen näkee vormulamaailman huippukuskin niin koolla on tuskin väliä.Kunhan rahatukon omistava syleilijä jo huomisen valottua vie aamiaiselle missä shampanjaa ryystetään.Onni syntyy kun on rahaa.Hirveää kateutta minulta,mutta aika lähellä totuuta.

• SilläTapaa

Sillälailla. Ns.vapaa-suhde ei sitten juuri tuonutkaan seksuaalista vireyttä ja kipinää suhteeseenne vaan lähinnä vain vaimollesi.

Tämän olisit kyllä etukäteen tiennyt, jos olisit paneutunut hieman syvemmälle ihmisen seksuaalisuuden saloihin. Sillä asiahan on niin että parin yhteiset seksikokemukset YHDISTÄVÄT parisidosta ja erikseen koetut EROTTAVAT.
      Seksuaalisuus kasvaa läheisyydestä eikä erillisyydestä, toisin sanottuna.

• herra x

Etkö tiennytkään, että miehille seksin saanti on 1000x vaikeampaa kuin naisille? Tuo aiheuttaa teille vaan katkeruutta ja on tuhoksi. Aika epätoivoista!

• tervetuloa :) :)

vastaus on FINSWINGERS.
      liittykää heti. siinä homma on kontrolloitua puolin ja toisin. JA MOLEMMAT SAA SEKSISEURAA :)

• En ole nainut ikinä

Seksiin turtuneen olisi aka löytää huumori.Kun tämä elämäksi nimitetty valtava ilveily vanhenmuuten on aika lailla seisomaton,saatikka pelkkää panoa,niin ehkäpä kieltotaulusta huolimatta tallustelisi vihreällä nurmella.Avojaloin.

• kjkhkjhk

Etkö ole koskaan rakastellut???? Minkä ikäinen oot ja mikä on sukupuoli??

• rouva47

meillä on samantapainen tilanne. Mieheni ei saa seuraa niin paljon kuin minä. Ja sitten jos on seuraa saanut, niin seksi ei ota onnistuakseen, jännittää kuulemma liikaa. Vaikka juttu olikin mieheni ehdotus, niin kyllä se on muuttanut minun seksuaalisuuttani aivan totaalisesti. On kuin olisin herännyt monen vuoden talviunesta. Kotona osaan nauttia seksistä ihan eri tavalla kuin ennen. Ja kun reissuun lähdetään, niin olen aivan eri ihminen. Vaikka ikää on jo reilusti yöi nelkyt, niin uusia juttuja kokeilen ihan innoissani. Mieheni on kyllä kultainen kun omista vastoinkäymisistään huolimatta tilailee risteilyjä meille. Ja kyllä kait hänellä osa kiihokkeena on se kun jutellaan tapahtumista jälkeenpäin.

• Noooniii

Hää....älä enää yritä.. Kyllä sepittelijän tunnistaa kilometrin päähän...

• sivusta seuraaja
        Noooniii kirjoitti:

Hää....älä enää yritä.. Kyllä sepittelijän tunnistaa kilometrin päähän...

siinä taas yksi onneton, jonka elämän tehtävänä on etsiä sepittäjiä keskustelupalstoilta. Muut ihmiset lukevat näitä ihan muista syistä, mene hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe