Minulla on mikrosiru päässä

mikro siru

Epäilen vahvasti, että hammaslääkärini asenti minuun mikrosirun.
Kehoitan varovaisuuteen!

30

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ))%%&&

Ettei vain olisi kusta päässäsi?

• ureaa.

Sitä siellä on! Aivan, "sitä ihteään"!

• mikro siru

Ei ole, vaan mikrosiru. Sinullakin voi olla, niitä laitetaan kehoon mm. rokotusten mukana.

• Salakuuntelijat

Toteaa luulosairas PERSU

• Skarppina

Olin eilen jo vappua viettämässä. Minut otti kiinni jotkun demonin tapaiset hahmot ja istuttivat minuun jonkun ihmeellisen jutun kun olen ollut tänään niin omituinen, Täytyy nyt katsoa onko se kuinka vakavaa ja tuleeko mitään seuraamuksia käsittelyn jälkeen.

• zurrrrrrrr

Kovasti hurisee päässä.. zrrrr zuuurrrrrrr

• virheistä oppii

Virheiden vappujuhla alkaa tiistaina Kotkan kauppatorilla.

lähteestä kymen sanomat./ ei osata edes kirjoittaa näin alkuun.

• aikuisten oikeesti

Iselleni asennettii jo kymmenen vuotta siten hampaaseen siru, viran omaset seuraavat kokoajan liikeitäni .

• se ciitä

ottakaa se mokkula pois korvasta, asia hoituu sillä, ei tarvi mennä lääkäriin.

• intel inside

Sirulla ohjaillaan ihmisen toimintoja. Esim, Artolla on siru, joka käskee häntä tuuppaamaan jatkuvalla syötöllä roskapostia tänne samasta aiheesta. Hän ei itse pysty hallitsemaan käytöstään.

• Anonyymi

Päätutkimuksessa tehdään nämä magneetti kuvaus

• X.

Minulla naulat sääriluussa, toisilla päässä!

• micropenis,,

Micro Ciru ei ole minulla sirru. Häh? Eturauhasessa siru kikkelistä liru. ooohaaaaa

• ZXCB.

Niin on! Sen huomaa jo tekstistä! Voiko se siru olla niin syväjäähdytetty, että jäädyttää koko pään?
      Näyttää olevan?

• kosminentotuus

hyyrrrr rectuumi säteilee kosmista sädettä halki aikojen säteilee kosmos mutta hei! mikä see oli mikä humahti lailla plutoniumin aaakkk

• aak ooh

En halunnut, mutta mystinen voima veti minut baariin, en hallinnut itseäni. Kippasin vain kaljoja toisensa jälkeen.

Epäilen sirua, mikso sirua.

Huomenna o pakko ottaa sairaslomaa, krapulan takia. En voi mennä ajaa lukkia humalassa/krapulassa.

• karua on

Sinulla on viina siru asennettuna hypotalamukseen.

• sirut!

Minulla on sirut kadulla! Pullo putos torin kivetykselle? Lindelle varoitus! Jos / ja kun menet punkkupuotiin, ole varovainen torilla,siellä on sirpaleita!

• Tauno Kevola

Minulle lääkäri laittoi ovulaation.

• vuotaako jo

Joko on havaittavaa vuotoa?

• Tauno Kevola
        vuotaako jo kirjoitti:

Joko on havaittavaa vuotoa?

On, pepustani tuli ensimmäinen kuukautinen vuoto tänään!!!

• umpiluu!

Miten siihen umpiluuhun on se siru saatu? Ai niin, onhan hammaslääkärillä pora!
      Ole tarkkana, se siru on arvokas?

• mikä siru?

Aloittaja!
      Jätä se piippu ja pilvenpoltaminen rauhaan joksikin aikaan, jos vaikka sirukin katoaisi?

• pråbå

Minulle laitettiin probe anaaliin, ei ollenkaan kiva juttu :(

• makkarat hukassa

ihmeellistä laitoin folio hatun päähän,ja samalla alkoivat hirveät oireet. kävi tekemään ihan hillitömästi mieli grillattua makkaraa,ei kun kauppaan ja hakemaan makkaraa kaupasta,ja sitten pookinmäelle,makkarat folio hatun käännettyyn reunaan tirisemään ja makailua auringossa,johon sitten nukahdin muutamaksi tunniksi,ja kun heräsin niin makkaroista ei ollut muuta kun rasvat jäljellä. nyt herääkin kysymys kuka perskule söi minun makkarat ?? ilmoittakoon heti tänne.

• sirius z

Alienit söi makkarasi. Ole iloinen, ettei sinua kaapattu ja tehty seksuaalisia kokeita avaruusaluksella!

• katkarapu.

Minulla on mikropenis, sillä ei paljon juhlita. Ei kelpaa naisille :(

• Demons†ra†ion

Jokainen ihminen yritetään siruttaa! Taistelkaa vastaan! Lukekaa raamattua!:) Jumalan siunausta..

• NikolasoGMS

En ymmärrä miksi kukaan ei usko että mikrosiru voi olla ihmisessä?

• Anonyymi

Viaton kettuemo paheksui julman pyydystäjän sirua jo aikoja sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe