Aloin seurustelemaan tyokaverini kanssa noin 6 viikkoa sitten. Homma eteni aika nopeasti siten etta vietimme pari kertaa aikaa kavereina, ja siita nopeasti suhde muuttui vahan tiiviimmaksi. Han oli kovinkin innostunut ja sanoi monta kertaa, etta on iloinen etta vastasin hanen tunteisiinsa. Han olisi halunnut julkistaa suhteemme tyopaikalla ja kutsui minua tyttoystavakseen jo kolmen viikon paasta. Mina vahan toppuuttelin asiaa, koska halusin etta suhteemme on ensin vahan varmemmalla pohjalla. Kuitenkin vietimme aikaa yhdessa paljon, ja tein myos selvaksi etta pidin hanesta kovasti ja viihdyin hanen seurassaan.
No, sitten viime viikonloppuna han alkoi jotenkin etaantya minusta, perjantaina han ei ottanut mitaan yhteytta, lauantaina taas kaikki oli hyvin ja vietimme koko paivan yhdessa. Sunnuntaina taas han tiuski minulle ja tuntui ettei han valittanyt seurastani ollenkaan. Kysyinkin tasta hanelta, ja etta onko han kyllastynyt suhteeseemme, han vaan mumisi etta ei ole.
Kuitenkin sitten muutamaa paivaa myohemmin han ilmoitti etta hanella on liikaa stressia toissa, harrastuksissa ja perheen sisaisia ongelmia, etta han ei halua parisuhdetta, eika pysty antamaan minulle tarpeeksi.
Olen ihan ihmeissani etta miten han voi noin nopeasti muuttaa mielensa, lauantaina han viela puhui tulevaisuudesta, ja yhtakkia hanella on muka niin kova kiire ettei ole aikaa suhteelle. Mista tama voi johtua? Pelastytinko mina hanet jotenkin? Jotenkin en usko noita kiireita ja stressia selitykseksi...
Onko jollain ollut samanlaisia kokemuksia?
Miehen omat ongelmat
5
258
Vastaukset
- ouioj
Kaveripiirissä on samanlaisia kokemusksia - olen ystävien sydänsuruja kuunnellut ja törmännyt tähän samaan "ilmiöön" ; toiset miehet tuntuvat syöksyvän päätä pahkaa suhteeseen miettimättä, onko heistä oikeasti siihen? Aletaan suurinpiirtein parin viikon seukkaamisen jälkeen varailla okt-tonttia ja sitten, skädäm - yhtäkkiä lossit pohjaan ja hirveä liuta selityksiä, millä yritetään perääntyä tilanteesta.
Se ei ole itselle ikinä selvinnyt, miksi näin..?! Eli mielelläni kuulisin, jos joku oikasti osaisi vastata. Jotenkin minusta tuntuu, ettei syy ole siinä, että nainen - kuten sinäkin epäilet - olisi pelästyttänyt miehen jotenkin, vaan... Mene ja tiedä... Lähdetään tosiaan hirveällä vauhdilla liikkeelle ja sitten aletaan mamoilemaan, kun huomataan, että suhteesta voisi oikeasti jotain tullakin? - mun mielipide
Se pelästyi sitä et oma vapaus menee suhteen myötä. Luulee ettei yhtäkkiä saakkaan mennä jatul,la miten haluaa vaan sinä viet sen kaiken vapaa-ajan ja et haluat olla aina yhdessä. ehkä kannattais puhua näistä asioista et suhteesa saa olla myös omia harrastuksia ja muita juttuja. kaikki kun tapahtuu nopeesti niin sitten tulee sellanen ahdistus et joutuuko täs nyt kaikesta muusta luopumaan.. Näin mä näkisin tän asian mut riippuu ihmisestä ja luonteesta et miten asiat hoitaa ja ottaa..
- Popette
Kiitos vastauksesta, ja tuntuu etta olet varmaan oikeassa. Outoa vaan etta han itse pyysi luokseen yoksi lauantaina, ja kuitenkin sunnuntaina antoi ymmartaa etta vien hanelta ajan harradtuksista lasnaolollani. Siksi paatin antaa hanen olla muuraman paivan ja en ottanut yhteytta. Tata han myos kaytti syyna erotessamme, ja sanoi etta koska en ottanut yhteytta ja vastannut hanen yhteen tekstiviestiin, han alkoi miettia ettei halua tata suhdetta. Olin ihan ihmeissani, ja sanoin etta annoin hanelle vain tilaa, silla sita han tuntui sunnuntaina kaipaavan. Tuntuu etta tyyppi samalla haluaa tilaa, mutta on myos liian epavarma kestamaan sita.
Pitaisiko vaan unohtaa koko mies kun on nain hankalaa jo alussa? - Turha tuhlata ruutia
Popette kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, ja tuntuu etta olet varmaan oikeassa. Outoa vaan etta han itse pyysi luokseen yoksi lauantaina, ja kuitenkin sunnuntaina antoi ymmartaa etta vien hanelta ajan harradtuksista lasnaolollani. Siksi paatin antaa hanen olla muuraman paivan ja en ottanut yhteytta. Tata han myos kaytti syyna erotessamme, ja sanoi etta koska en ottanut yhteytta ja vastannut hanen yhteen tekstiviestiin, han alkoi miettia ettei halua tata suhdetta. Olin ihan ihmeissani, ja sanoin etta annoin hanelle vain tilaa, silla sita han tuntui sunnuntaina kaipaavan. Tuntuu etta tyyppi samalla haluaa tilaa, mutta on myos liian epavarma kestamaan sita.
Pitaisiko vaan unohtaa koko mies kun on nain hankalaa jo alussa?Toinen on jo kierroksessa. Sitä se yleensä tarkoittaa, kun aletaan puhumaan oman ajan puuttumisesta. Nähty niin monta kertaa. Älä haikaile perään, vaan nokka kohti uusia tuulia.
- Valborg
Vaaleanpunaiset silmälasit vaan tippui, siitä se johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462