Paholainen, Jeesus ja Paavali

"Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat ja sanoi:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Paholainen sai Jeesukselta rukkaset, sillä ei hän Isänsä tahdon vastaisesti suostunut ihmisillä rakennuttamiensa Saatanan synagogien johtotähdeksi:

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Ja minä sanon teille, että te ette minua näe ennen kuin sinä päivänä, jona sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'"

Mutta sitten päättyi Paholaisen huoli loistavasta koko ihmiskunnan ektyttäjänä, kun sai saaliiksen Paavalin, jonka vei kymmeniä kertoja sinne oman taivaansa korkealle paikalle katselemaan hänen erinomaisia ilmestyksiään:

"Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.

Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.

Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani.

Vaikka tahtoisinkin ylpeillä, en olisi mieletön, sillä puheeni on totta. Sitä en kuitenkaan tee, jottei kukaan ajattelisi minusta enempää kuin hän minusta näkee tai kuulee."

Ja niin Paholainen sai Paavalille antamillaan opeilla omien synagogiensa johtotähdeksi sellaisen Jeesuksen, joka kelpasi jopa Jumalan paaduttamien juutalaisten henkienmanaajien johtajaksi:

"Myös jotkut kiertelevät juutalaiset henkienmanaajat alkoivat loitsiessaan lausua Herran Jeesuksen nimeä. Karkottaessaan sairaista pahoja henkiä he sanoivat:

"Minä vannotan teitä sen Jeesuksen nimessä, jota Paavali julistaa."

Siksi koko ihmiskunta elää tätä lopun ajan rajun eksytyksen aikaa, eivätkä millään ymmärrä, miksi Kristuksen totuutta saan täällä julistaa vain todistukseksi. Eikä enää pelastukseksi.

"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

121

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitollinenkadotettu

Kiitos rakas Teuvo kun sain kauttasi Jumalalta tiedoksi ja todistukseksi, että minä en enää pelastu! Tyydyn tähän, koska mitä mikään muu asenne edes hyödyttäisi.

Terveisin kiitollinen kadotettu

• Jos Jumala ei olisi sinua jo paaduttanut, olisit vielä voinut ikeä syntejäsi, ja huutaa Jeesusta avuksi johdattamaan sinut pois tästä rajusta eksytyksestä.

Onhan sinulla vielä toivo Paavalissa, jonka mukaan joka ainut uskonoppi johtaa lopulta pelastukseen:

"Se taas, jonka rakennus palaa, kärsii vahingon. Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi."

• kiitollinenkadotettu

Et tainnut lukea viestiäni syvällisesti. Sanavalintani "tyydyn" voisi sinulle kertoa, jos syventyisit avaamaan ymmärryksesi, että olen toki itkenyt syntejäni, aivan silmäni kuiviin. Pelastuakseni en ole koskaan laittanut toivoani Paavaliin. Jeesusta luulin etsiväni. Sinuun haluan luottaa, olethan sanonut olevasi Mestarin sotilas. Ja nyt, vaikka olen surullinen, olen tavallaan helpottunut, koska kauttasi sain tilanteeseeni todistuksen sekä syystä että seurauksesta: Jumala on minut paaduttanut ja siksi parannuksen tietä ei minulle avata. Rakennukseni ja myös minä rakentajana olemme kärsineet peruuttamattoman vahingon. Ja kaikki kokemani kärsimys on kärsimystä turhaan, koska se ei voi tuottaa Jumalan mielen mukaista parannusta.

Ei myöskään kenellekään toiselle, sillä evankeliumin "ilosanoma" on kaikille vain todistukseksi, että pelastusta ei enää ole tarjolla.

Tieto ja todistus tällaisenaankin on suuri helpotus minulle ja kaltaisilleni. Siitä kiitän sinua rakas Teuvo. Ja kiitän siitäkin, että kauttasi Jumala salli minulle tällaisenakin vielä sen pienen ihmeellisen armon, että sain ymmärtää olevani paadutettu ja kadotettu.

• kiitollinenkadotettu kirjoitti:

Et tainnut lukea viestiäni syvällisesti. Sanavalintani "tyydyn" voisi sinulle kertoa, jos syventyisit avaamaan ymmärryksesi, että olen toki itkenyt syntejäni, aivan silmäni kuiviin. Pelastuakseni en ole koskaan laittanut toivoani Paavaliin. Jeesusta luulin etsiväni. Sinuun haluan luottaa, olethan sanonut olevasi Mestarin sotilas. Ja nyt, vaikka olen surullinen, olen tavallaan helpottunut, koska kauttasi sain tilanteeseeni todistuksen sekä syystä että seurauksesta: Jumala on minut paaduttanut ja siksi parannuksen tietä ei minulle avata. Rakennukseni ja myös minä rakentajana olemme kärsineet peruuttamattoman vahingon. Ja kaikki kokemani kärsimys on kärsimystä turhaan, koska se ei voi tuottaa Jumalan mielen mukaista parannusta.

Ei myöskään kenellekään toiselle, sillä evankeliumin "ilosanoma" on kaikille vain todistukseksi, että pelastusta ei enää ole tarjolla.

Tieto ja todistus tällaisenaankin on suuri helpotus minulle ja kaltaisilleni. Siitä kiitän sinua rakas Teuvo. Ja kiitän siitäkin, että kauttasi Jumala salli minulle tällaisenakin vielä sen pienen ihmeellisen armon, että sain ymmärtää olevani paadutettu ja kadotettu.

En tiedä, montako kertaa Jumala on sinua omakseen kutsunu?

Tarkoitan todellista Jumalaa, joka ei kutsu ihmisiä Saatanan rakenuttamille alttareille, Jumalan hylkäämien pappien käsien alle, kuten ilmoitettu on:

Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan.
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
        Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet. "

Ei Jumala vielä yhden eikä kahden hylkäyskutsun jälkeen ketään paaduta. Hänellä on aikaa odottaa, vaikka kuolinvuoteen tuskiin saakka.

Hänen on tavalla tai toisella pystyttämä tyhjentämään sinun sydämesi kaikesta niistä uskonopeista, jotka eivät ole hänestä lähtöisin. Ennen kuin hän sydämeesi Kristuksen Hengen tuo.

Jos olet elämästäni tietoinen, niin jo parin kuukauden luluttua eläkkeelle jäämisestä, Pyhä Henki aloitti minun sydämeni puhdistamisen siellä käärmekivellä, poistamalla lapsena opitut rukouksetkin.

• toinen paadutettu
        TeuvoSuni kirjoitti:

En tiedä, montako kertaa Jumala on sinua omakseen kutsunu?

Tarkoitan todellista Jumalaa, joka ei kutsu ihmisiä Saatanan rakenuttamille alttareille, Jumalan hylkäämien pappien käsien alle, kuten ilmoitettu on:

Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan.
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
        Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet. "

Ei Jumala vielä yhden eikä kahden hylkäyskutsun jälkeen ketään paaduta. Hänellä on aikaa odottaa, vaikka kuolinvuoteen tuskiin saakka.

Hänen on tavalla tai toisella pystyttämä tyhjentämään sinun sydämesi kaikesta niistä uskonopeista, jotka eivät ole hänestä lähtöisin. Ennen kuin hän sydämeesi Kristuksen Hengen tuo.

Jos olet elämästäni tietoinen, niin jo parin kuukauden luluttua eläkkeelle jäämisestä, Pyhä Henki aloitti minun sydämeni puhdistamisen siellä käärmekivellä, poistamalla lapsena opitut rukouksetkin.

Turhaan Tepa kiemurtelet ja kerran sanomaasi muuttelet. Sanoit edellistä kirjoittajaa jo Jumalan paaduttamaksi. Paadutettua Jumala ei kutsu eikä pelasta. Kutsut ovat ohi ja itkut turhia. Valheittesi jäljet ovat Tepa lyhyet.

• toinen paadutettu kirjoitti:

Turhaan Tepa kiemurtelet ja kerran sanomaasi muuttelet. Sanoit edellistä kirjoittajaa jo Jumalan paaduttamaksi. Paadutettua Jumala ei kutsu eikä pelasta. Kutsut ovat ohi ja itkut turhia. Valheittesi jäljet ovat Tepa lyhyet.

Itse hän paatumuksensa tunnusti:

"Kiitos rakas Teuvo kun sain kauttasi Jumalalta tiedoksi ja todistukseksi, että minä en enää pelastu! Tyydyn tähän, koska mitä mikään muu asenne edes hyödyttäisi."

Kun hän sitten jatkoi kertomustaan, toin esille Jumalan kutsumismenettelyn.

Se on tänäkin päivänä täsmällen samanlainen, kuin oli silloin, kun Jumala Jobia kutsui:

"Kyllä Jumala puhuu, puhuu toisenkin kerran, mutta ihmiset eivät sitä huomaa.
        Unessa, öisessä näyssä hän puhuu. Kun ihminen vaipuu uneen, kun hän nukkuu vuoteellaan,silloin Jumala avaa hänen korvansa ja varoittaa ja uhkaa
        saadakseen hänet luopumaan pahoista teoista ja karsiakseen hänestä ylpeyden,
        sillä Jumala tahtoo pelastaa hänet joutumasta hautaan tai juoksemasta keihäiden saaliiksi."

Paholainen kutsuu aina rakkaudella, mutta Jumalan kutsuun liittyy aina uhkaus. Kuten minullekin, kun hän luki kuolemantuomion.

"Ellette käänny - olette tuhon omat!"

• loogisesti parempi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Itse hän paatumuksensa tunnusti:

"Kiitos rakas Teuvo kun sain kauttasi Jumalalta tiedoksi ja todistukseksi, että minä en enää pelastu! Tyydyn tähän, koska mitä mikään muu asenne edes hyödyttäisi."

Kun hän sitten jatkoi kertomustaan, toin esille Jumalan kutsumismenettelyn.

Se on tänäkin päivänä täsmällen samanlainen, kuin oli silloin, kun Jumala Jobia kutsui:

"Kyllä Jumala puhuu, puhuu toisenkin kerran, mutta ihmiset eivät sitä huomaa.
        Unessa, öisessä näyssä hän puhuu. Kun ihminen vaipuu uneen, kun hän nukkuu vuoteellaan,silloin Jumala avaa hänen korvansa ja varoittaa ja uhkaa
        saadakseen hänet luopumaan pahoista teoista ja karsiakseen hänestä ylpeyden,
        sillä Jumala tahtoo pelastaa hänet joutumasta hautaan tai juoksemasta keihäiden saaliiksi."

Paholainen kutsuu aina rakkaudella, mutta Jumalan kutsuun liittyy aina uhkaus. Kuten minullekin, kun hän luki kuolemantuomion.

"Ellette käänny - olette tuhon omat!"

Taas Teuvo valehtelee ja kiemurtelee, nimittäin

ko. kirjoittaja ei mitään tunnustanut. Tunnustaminen tarkoittaisi tässä jonkin itse aiheuttamansa, hankkimansa, havaitsemansa tai tietoonsa saamansa aiheen/syyn/ominaisuuden sovittamista itseen.

Mutta tässä hän myöntyi Teuvon SANELEMAAN tilanteeseen, jossa hän TEUVON ilmoituksen ja todistuksen MUKAAN on paatunut. Siis Teuvo väitti häntä paatuneeksi, kirjoittaja itse ei väittänyt itseään paatuneeksi. Tähän asti kirjoittaja siis oli vain ihmetellyt ja itkenyt tilaansa.

• TeuvoSuni
        loogisesti parempi kirjoitti:

Taas Teuvo valehtelee ja kiemurtelee, nimittäin

ko. kirjoittaja ei mitään tunnustanut. Tunnustaminen tarkoittaisi tässä jonkin itse aiheuttamansa, hankkimansa, havaitsemansa tai tietoonsa saamansa aiheen/syyn/ominaisuuden sovittamista itseen.

Mutta tässä hän myöntyi Teuvon SANELEMAAN tilanteeseen, jossa hän TEUVON ilmoituksen ja todistuksen MUKAAN on paatunut. Siis Teuvo väitti häntä paatuneeksi, kirjoittaja itse ei väittänyt itseään paatuneeksi. Tähän asti kirjoittaja siis oli vain ihmetellyt ja itkenyt tilaansa.

Kun Paholainen on vienyt sinulta jo terveen järjenkin - jos sitä on edes koskaan ollutkaan - et pysty ymmärtämään näin selvää tekstiä:

"Kiitos rakas Teuvo kun sain kauttasi Jumalalta tiedoksi ja todistukseksi, että minä en enää pelastu! Tyydyn tähän, koska mitä mikään muu asenne edes hyödyttäisi.

Terveisin kiitollinen kadotettu"

Tässä kyllä jäin vielä miettimään sitä, että jospa tämä hänen jumalansa, jolta hän tämän tiedon sai, ei ollutkaan todellinen Jumala, vaan vaan tuo Paavalin markkinoima valkopukuinen Paholainen.

• loogisesti parempi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kun Paholainen on vienyt sinulta jo terveen järjenkin - jos sitä on edes koskaan ollutkaan - et pysty ymmärtämään näin selvää tekstiä:

"Kiitos rakas Teuvo kun sain kauttasi Jumalalta tiedoksi ja todistukseksi, että minä en enää pelastu! Tyydyn tähän, koska mitä mikään muu asenne edes hyödyttäisi.

Terveisin kiitollinen kadotettu"

Tässä kyllä jäin vielä miettimään sitä, että jospa tämä hänen jumalansa, jolta hän tämän tiedon sai, ei ollutkaan todellinen Jumala, vaan vaan tuo Paavalin markkinoima valkopukuinen Paholainen.

Todellakin paholainen näyttää vieneen sinulta järjen, kun kirjoitat:

"Tässä kyllä jäin vielä miettimään sitä, että jospa tämä hänen jumalansa, jolta hän tämän tiedon sai---"

Sinä TeuvoSuni olit tässä ketjussa tuo "jumala", jolta kirjoittaja tämän tiedon sai, että hän olisi muka paatunut. Hänhän kirjoittaa:

"Kiitos rakas Teuvo kun sain kauttasi Jumalalta tiedoksi ja todistukseksi---".

Mutta TeuvoSuni vaikuttaa ITSE PAATUNEELTA, niin ei hänen sanomisiaan kannata kovin vakavasti ottaa.

• loogisesti parempi kirjoitti:

Todellakin paholainen näyttää vieneen sinulta järjen, kun kirjoitat:

"Tässä kyllä jäin vielä miettimään sitä, että jospa tämä hänen jumalansa, jolta hän tämän tiedon sai---"

Sinä TeuvoSuni olit tässä ketjussa tuo "jumala", jolta kirjoittaja tämän tiedon sai, että hän olisi muka paatunut. Hänhän kirjoittaa:

"Kiitos rakas Teuvo kun sain kauttasi Jumalalta tiedoksi ja todistukseksi---".

Mutta TeuvoSuni vaikuttaa ITSE PAATUNEELTA, niin ei hänen sanomisiaan kannata kovin vakavasti ottaa.

Jos Jumalan paaduttamaksi olisin tullut, olisin täällä yhtä suosittu kuin nuo Paholaisen pikkunilkit: devoit, ex-rekisteröitynyt ja Laurentius.

Jotka kantelevat ristejään ja väliiä tuttipullosta imaisevat tuota Paholaisen tarjoilemaa sovitusverta.

Etpä löydä Raamatunhistoriasta sellaista ajanjaksoa, jolloin JUmalan lähetämien ihmisten sanoma olisi todesta otettu.

• todellakin näin kävi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos Jumalan paaduttamaksi olisin tullut, olisin täällä yhtä suosittu kuin nuo Paholaisen pikkunilkit: devoit, ex-rekisteröitynyt ja Laurentius.

Jotka kantelevat ristejään ja väliiä tuttipullosta imaisevat tuota Paholaisen tarjoilemaa sovitusverta.

Etpä löydä Raamatunhistoriasta sellaista ajanjaksoa, jolloin JUmalan lähetämien ihmisten sanoma olisi todesta otettu.

Ja näin TeuvoSuni hävisi tämänkin väittelyn, kun ei ymmärrä lukemaansa tekstiä, muisti pätkii ja logiikka horjuu.

• todellakin näin kävi kirjoitti:

Ja näin TeuvoSuni hävisi tämänkin väittelyn, kun ei ymmärrä lukemaansa tekstiä, muisti pätkii ja logiikka horjuu.

Ei se ole ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa, kun Saatanan opeilla totuus tuomitaan hävityksi.

• --------------
        toinen paadutettu kirjoitti:

No todistuksesksi evankeliumi tulee, sillä ei se ihmisiin uppoa, niin se vaan on, eikä se ole Teuvon eikä Jumalan vika, ihminen on vaan niin paha.

Kyllähän evankeliumista, Raamatusta osan, jotain ihminen mielellään ottaa vastaan, mutta ei läheskään kaikkea, vain sen mikä siitä itsestä hyvälle tuntuu.

• -------------- kirjoitti:

No todistuksesksi evankeliumi tulee, sillä ei se ihmisiin uppoa, niin se vaan on, eikä se ole Teuvon eikä Jumalan vika, ihminen on vaan niin paha.

Kyllähän evankeliumista, Raamatusta osan, jotain ihminen mielellään ottaa vastaan, mutta ei läheskään kaikkea, vain sen mikä siitä itsestä hyvälle tuntuu.

On ilo saada joskus lukea jonkun muunkin ihmisen tajuavan totuutta.

Viestisi olisi täydellinen, jos olisit uskaltanut kirjoittaa sen omalla nimelläsi.

Eikä Saatanan pahuus, joka ihmisistä on hyvää, ole suinkaan tämän ajan huumaa, vaan se alkoi jo heti kohta sen jälkeen, kun Jumala ihmisen loi:

"Kun Herra näki, että ihmisen pahuus lisääntyi maan päällä ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyksensä olivat pahat, hän katui, että oli tehnyt ihmisen ja murehti sitä sydämessään."

• Millä oikeudella?
        TeuvoSuni kirjoitti:

Millä oikeudella sinä ihmisiä näin nimittelet:

"Jos Jumalan paaduttamaksi olisin tullut, olisin täällä yhtä suosittu kuin nuo Paholaisen pikkunilkit: devoit, ex-rekisteröitynyt ja Laurentius."

• Millä oikeudella? kirjoitti:

Millä oikeudella sinä ihmisiä näin nimittelet:

"Jos Jumalan paaduttamaksi olisin tullut, olisin täällä yhtä suosittu kuin nuo Paholaisen pikkunilkit: devoit, ex-rekisteröitynyt ja Laurentius."

Sillä samalla oikeudella ja valtuutuksella, jonka Jeesus Isältään sai, ja jonka hän myös antaa jokaiselle valitulleen.

Se valtuutus tulee Pyhältä eli Totuuden Hengeltä, joka paljasti Jeesuksen omien opetuslastenkin vaeltavan Saatanan hengessä:

"Te ette tiedä, minkä hengen omat te olette."

"Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.

Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta."

Kun tässäkin maassa on Saatana saanut piispa Henrikin ja Lallin ajoista lähtien järjestää ihmiset heidän halujensa mukaisiin uskontokuntiin ja erihenkisiin lahkoihin. Eikä Kristuksen Hengestä ole ollut tietoakaan.

Niin Totuuden Henki on joka ainoalle kuppikunnalle vähintään narsismia, ja riivajahenki. Sen on Saatan varmistanut tälle Paavalille sanelemallaan ilosanomalla:

"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

Siksi minäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi, kuten Jeesus ennen taivaaseenastumistaan ilmoitti:

"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

• Hohhoijaaa
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sillä samalla oikeudella ja valtuutuksella, jonka Jeesus Isältään sai, ja jonka hän myös antaa jokaiselle valitulleen.

Se valtuutus tulee Pyhältä eli Totuuden Hengeltä, joka paljasti Jeesuksen omien opetuslastenkin vaeltavan Saatanan hengessä:

"Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.

Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta."

Kun tässäkin maassa on Saatana saanut piispa Henrikin ja Lallin ajoista lähtien järjestää ihmiset heidän halujensa mukaisiin uskontokuntiin ja erihenkisiin lahkoihin. Eikä Kristuksen Hengestä ole ollut tietoakaan.

Niin Totuuden Henki on joka ainoalle kuppikunnalle vähintään narsismia, ja riivajahenki. Sen on Saatan varmistanut tälle Paavalille sanelemallaan ilosanomalla:

"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

Siksi minäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi, kuten Jeesus ennen taivaaseenastumistaan ilmoitti:

Teuvo nuo samojen asioiden copypastaukset alkavat olla jo puuduttavia. Etkö keksi enää mitään muuta? Mutta ethän olekaan mitään omasta päästä keksinyt, olet varastanut kaikki muilta ja tehnyt niistä leikkaa-liimaa -askartele menetelmällä oman harhaoppisi.

• Hohhoijaaa kirjoitti:

Teuvo nuo samojen asioiden copypastaukset alkavat olla jo puuduttavia. Etkö keksi enää mitään muuta? Mutta ethän olekaan mitään omasta päästä keksinyt, olet varastanut kaikki muilta ja tehnyt niistä leikkaa-liimaa -askartele menetelmällä oman harhaoppisi.

Mene jatkamaan valheen sikeää unta, ku jo keskellä päivää noin Hohhoijaat.

Pyhää Henkeä ei kukaan voi keneltäkään varastaa, vaan se annetaan tänäänkin samoin perustein kuin alusta alkaen:

"Me olemma kaiken tämän todistajat, samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

Tästä syystä ei Pyhää Henkeä ole yhdelläkään Saatanan perustamien uskonlahkojen jäsenillä. Jos siellä joukossa vielä joku hänen valittunsa eksyneenä kulkee, hänetkin tullaan kutsumaan sieltä pois:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä töykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

• Onhan sinulla vielä toivo Paavalissa, jonka mukaan joka ainut uskonoppi johtaa lopulta pelastukseen. Uskon oppi ei pelasta vain usko jeesukseen tuo pelastuksen.

• Etpä ole sinäkään todellista Jeesusta elämääsi kaivannut, kun Paavalin markknoima Jeesus tarjosi armonsa ilman ahdasta porttia, ja valittuja kohtaan kohdistunuttta vihaa:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

• Paavali Oli aikansa evankelista.
      Näin hän teki useana päivänä, kunnes Paavali menetti kärsivällisyytensä, kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinua: lähde hänestä!" Siinä samassa henki lähti. Apt.16:18

• Ei olisi Paavalinkaan kautta Saatanan tahto päässyt toteutumaan, jos hänen julistamaansa Jeesusta eivät Jumalan paaduttamat juutalaiset henkienmanaajatkaan olisi uskoneet:

Tämän saman Jeesuksen nimessä on Saatana kaikki joukot itselleen saanut. Tämä raju eksytys ei ole syntynyt Kristuksen Hengessä, vaan hänen nimessään:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

• TeuvoSuni kirjoitti:

Ei olisi Paavalinkaan kautta Saatanan tahto päässyt toteutumaan, jos hänen julistamaansa Jeesusta eivät Jumalan paaduttamat juutalaiset henkienmanaajatkaan olisi uskoneet:

Tämän saman Jeesuksen nimessä on Saatana kaikki joukot itselleen saanut. Tämä raju eksytys ei ole syntynyt Kristuksen Hengessä, vaan hänen nimessään:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Teuvo Suomi
        Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä. Apt. 9:15 tässä oli paavalin tehtävä.

Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden.
        Ei ole palholaisella mitään tekemistä,näitten jakeiten kanssa.

• kuulija1 kirjoitti:

Teuvo Suomi
        Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä. Apt. 9:15 tässä oli paavalin tehtävä.

Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden.

Jos jotakin muuta olisit kirjoittanut, et olisi Paavalin opeilla Jumalan paaduttamaksi tullut.

Edes niin selvää Jumalan ilmoitusta et pysty ymmärtämään, että Jumala ei taatusti omien ilmestystensä kertojalle lähetä Saatanan enkeliä kurittamaan.

Jos näin olisi, ei kukaan lähtisi hänen työhönsä.

• kuulija1 kirjoitti:

Teuvo Suomi

Totuutta jäljensit, mutta itse et tätä ymmärtänyt:

"Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."

Ja se kärsimys, Saatanan enkelin kuritus, johtui siitä, kun Paavali alkoi markkinoida Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamna.

Siksi jäi myös Saatanan synnin siteisiin:

"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.

En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.

Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Siksi ei enää voinut ymmärtää sitäkään miksi valehtelusta tuomitaan syntisenä, kun noilla Saatanan valheilla alkoi ylistää Jumalan kirkkautta.

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Tuon Paavalin synnin ylistyksen Saa-tana saneli hänelle Pyhän Hengen pilkaksi tätä Jeesuksen vapautta vastaan:

"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. "

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jos jotakin muuta olisit kirjoittanut, et olisi Paavalin opeilla Jumalan paaduttamaksi tullut.

Edes niin selvää Jumalan ilmoitusta et pysty ymmärtämään, että Jumala ei taatusti omien ilmestystensä kertojalle lähetä Saatanan enkeliä kurittamaan.

Jos näin olisi, ei kukaan lähtisi hänen työhönsä.

Jumala ei paaduta,se on minä joka paadutaa ihmisen,mutta jumala salliisellaisen,
        en ole paavalin opiskelija olen Jeesuksen opetus lapsi armosta ei ansiosta.
        Et taida ymmärtää miksi paavali joutui kärsimään Jeesusken nimen takia,siksi koka Jeesuksella on valta otaa,paholaiselta pois minkä haluaa ja tehdä omatodistajansa.
        Vaikka paavali oli seurakunna vainooja,hän joutui kärsimää Jeesuksen nimen takia,kuten kaikki uudestisynteet kristityt. Me pitämme sitä ilonamme se on meidä voittajamme.

• kuulija1 kirjoitti:

Jumala ei paaduta,se on minä joka paadutaa ihmisen,mutta jumala salliisellaisen,
        en ole paavalin opiskelija olen Jeesuksen opetus lapsi armosta ei ansiosta.
        Et taida ymmärtää miksi paavali joutui kärsimään Jeesusken nimen takia,siksi koka Jeesuksella on valta otaa,paholaiselta pois minkä haluaa ja tehdä omatodistajansa.
        Vaikka paavali oli seurakunna vainooja,hän joutui kärsimää Jeesuksen nimen takia,kuten kaikki uudestisynteet kristityt. Me pitämme sitä ilonamme se on meidä voittajamme.

TAAS VALEHTELET!

Jo Jesajan aikana, yli 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää, Jumala valitun kansansa paadutti:

"Paaduta tämän kansan sydän, sulje sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se silmillään näkisi, ei korvillaan kuulisi eikä sydämellään ymmärtäisi -- ettei se kääntyisi ja tulisi terveeksi."

Kun hänen Poikansakaan ei saanut sitä enää totuuden tielle palaamaan, niin hän sinetöi tämän paatuksen lopullisesti:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saa-tana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle, että päästä niitäkään, jotka menisivät

Jatkakaa toki isiennen tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

"Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet: - Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi.
        Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme.

Tämän takia sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa."

Tämän vertauksen kuultuaan ylipapit ja fariseukset ymmärsivät, että Jeesus puhui heistä.

He olisivat halunneet ottaa hänet kiinni mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana."

Niin on tänä päivänä koko ihmiskunta ajautunut tuohon samaan paatumuksen tilaan, jonka merkkeinä ovat nuo Saatanan heille rakennuttamansa jumalanhuoneet, joissa he hengettöminä uskovat palvelevansa Jumalaa, vaikka todellisuudessa palvelevat lihansa
        voimalla Saatanaa ja hänen poikaansa Antikristusta.

• Myönnä pois

Katkera olet Paavalille, kun et ole saanut pystyyn omaa seurakuntaasi

• Kun 51 ensimmäistä elämäni vuotta olin katkera Jumalalle, isättömyydestä, köyhästä kodista, ja monista yksinäisyyden tuskista.

Niin kyllä tuo katkeruus yhdele ihmiselle riitti. Sen totesi Jumalakin, kun tuona ahtaan portin tuskanyönä poisti sisältäni joka ainoa katkeruuden juuren.

Ja isättömyyden tuskakin katosi taivaan tuuliin, kun löytyi se todellinen Isä:

"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."

Miksi siis olisin katkera tehtävästä, johon Jumala ei ole yhtä ainoaa valittuaan kouluttanut. Tarkoitan näitä Paaholaisen haltuun jätettyjä seurakuntia:

" Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.

Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.

Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla? Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.

"Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
      Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
      Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa."

Jokaisen valittunsa Jeesus Kristus kouluttaa oman valtakuntansa työntekijöiksi. Siksi hän ei edes rakkainta opetuslastaan päästänyt minkään Paholaisen haltuun jääneen seurakunnan johtajaksi, vaan henkilöksi, joka paljasti näiden Paholaisen palvelijoiden vääryyksiä:

"Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
      Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."

Ilmestyskirjasta voit lukea lisää, minkälaisia Saatanan synagogia alkuseurakunnista oli jo 66 vuodessa tullut.

• pyh!

Hyvin on paholainen sinut pettänyt. Paavali palveli Jumalaa, sinä et.

• pyh! kirjoitti:

Hyvin on paholainen sinut pettänyt. Paavali palveli Jumalaa, sinä et.

Paavali palveli sitä jumalaa, joka kelpasi Jumalan paaduttamille juutalaisille henkienmanaajillekin.

Ja hyvin on Paholainen sinuunkin saanut nuo Paavalin saatanalliset opit juurrutettua.

Ja mikäs on rinta rotingilla pällitsellä, kun Paholainen sai Markuksen evankeliumin loppuunkin tuotua Paavalin kautta tuon oman kasteensa, ja niin kaikki tekopyhitetyt hokevat:

"Tyytykää siihen, mitä on kirjoitettu."

• T.S=OK
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paavali palveli sitä jumalaa, joka kelpasi Jumalan paaduttamille juutalaisille henkienmanaajillekin.

Ja hyvin on Paholainen sinuunkin saanut nuo Paavalin saatanalliset opit juurrutettua.

Ja mikäs on rinta rotingilla pällitsellä, kun Paholainen sai Markuksen evankeliumin loppuunkin tuotua Paavalin kautta tuon oman kasteensa, ja niin kaikki tekopyhitetyt hokevat:

"Tyytykää siihen, mitä on kirjoitettu."

Tepu se pitää vain puolensa, näiden sirkuspellejen kanssa.

• T.S=OK kirjoitti:

Tepu se pitää vain puolensa, näiden sirkuspellejen kanssa.

Hyvähän täällä on tänä päivänä totuutta esillä pitää, vaikka monta kertaa olen poiskin halunnut.

Kaikki Paholaisen suuret johtajat kun ovat häipyneet pimeyden puskiin, ja jäljellä on vain muutama pikkunilkki, toteuttamassa tätä Paholaisen tahtoa:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

• asiallista

Pystytkö sinä enää kenenkään kanssa asialliseen keskusteluun?

Tähän liittyen haluan tietää, minkä verran sinä pidit luterilaisessa seurakunnassa ollessasi esillä näitä Paavalin kirjoituksia?

• Jo yli 24 vuotta olen pystynyt asialliseen keskusteluun joka ainut päivä. Mutta eipä asiallisuus eli totuus enää ketään kiinnosta.

Kun Saatanan haltuun jäänelle ihmiskunnalle asiallisuus, on lihan ja veren himojen täyttämistä.

Luterilaiseen surakuntaa Kristus lähetti minut vain siksi, että se katkaisisi suhteensa tuohon lasten raiskaajien lahkoon, eikä päästäsi heitä huoneisiinsa julistamaan tuota tuota saatanallista "oikeidenjumalanlastenvaltakunnan" ilosanomaa:

"Minä julista sinulle Jeesuksen nimessä ja klliissa sovintoveressä kaikki sinun syntisi anteeksi."

Tuohon ei edes suun tunnustusta vaadita, riittää, kunhan käsi vain seuroissa nousee.

Mutta ei voinut kirkko suojistaan poistaa sen suurinta rahanlähdettä. Ja niin tapahtui, että esivallan ja kirkon hyvävelijärjestelmän ansiosta kirkkolakia rikkonut piispakin armahdettiin, samoin kirkkoherra ja tuomiokapituli.

Kun tämä prosessi oli päätöksessä, johdatti Pyhä Henki minut lopulliseti eroon tuosta yhdestä Saatanan synagogasta, luterilaisesta kirkosta, kun 1.4.1996 kävi lukemassa erokirjeen seurakunnan kirkkoherralle:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2439902

• Mihin sinä asiasi kanssa katosit?

Mielelläni olisin halunnut päästä selville, minkälaista on sinun asiallisuus.

Jatkan vielä tuosta Paavalista:

Kun viisi vuotta lähes joka sunnuntai luterilasen kirkon penkissä istuin ja kuuntelin saarnoja ja epistolatekstejä. Suuresti jo silloin ihmettelin Paavalin kirjoitusten suurta osuutta pappien puheissa.

Tammikuussa 2009 kirjoitin tänne tämän avauksen: Raamatun heikoin lenkki, ja tästä alkoi näiden Paavalin valheiden paljastaminen:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6717912

• amelius
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mihin sinä asiasi kanssa katosit?

Mielelläni olisin halunnut päästä selville, minkälaista on sinun asiallisuus.

Jatkan vielä tuosta Paavalista:

Kun viisi vuotta lähes joka sunnuntai luterilasen kirkon penkissä istuin ja kuuntelin saarnoja ja epistolatekstejä. Suuresti jo silloin ihmettelin Paavalin kirjoitusten suurta osuutta pappien puheissa.

Tammikuussa 2009 kirjoitin tänne tämän avauksen: Raamatun heikoin lenkki, ja tästä alkoi näiden Paavalin valheiden paljastaminen:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6717912

Tiedätkö Teuvo, että Pietari piti Paavalin kirjoituksia pyhinä?

Ei valheina tai harhaoppeina- Paavalin kirjeitä luettiin ensimmäisissä seurakunnissa aivan yhtä arvostavasti kuin nykyäänkin, koska ne ovat Jumalan Hengen inspiroimaa kirjoitusta.

Ne ovat "grafee", pyhää Sanaa. Kreikankielen sana "grafee", tarkoittaa käytännössä Raamatun kaikkia tekstejä, Olet rakentanut " Heikoin lenkki"-logiikkaasi Jumalan arvovaltaa nakertamalla.

• minä kysyn

Mikä onkaan sinun ristisi, Teuvo Suni?

Luuk.14:27
      Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

• Se on ollut sama jo 24 vuotta, ja jatkuu samanlaisena elämäni loppuun asti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

• Ennätyspisteet -45!

Näin monelle ihmislle on Paholainen antanut pistävän piikin heidän lihaansa. Vain tämän Jumalan ilmoituksen tähden:

"Tule ja kirjoita tämä heille tauluun, kaiverra se heille piirtokirjoitukseksi, niin että se pysyy tuleviin päiviin asti, todistuksena ikuisesti.
      -- Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia, he eivät tahdo kuulla Herran lakia.

He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."
      Siksi Israelin Pyhä sanoo näin: -- Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte sortoon ja kierouteen ja nojaudutte siihen,
      on tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu.

Se menee murskaksi kuin viallinen ruukku, jonka savenvalaja säälittä iskee rikki, niin ettei siitä jää edes palasta, jolla voisi noutaa tulta tulisijasta tai ammentaa vettä lammikosta."

Näille Paavalin opeilla petetyille kauniita unia ovat veriunet.

• totuus esiin

Uskotko tähän Paavalin pelastusoppiin, kun et ole tätä vastaan hyökännyt:

1.Tim.2:12-15
        Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn.

Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää.

• totuus esiin kirjoitti:

Uskotko tähän Paavalin pelastusoppiin, kun et ole tätä vastaan hyökännyt:

1.Tim.2:12-15
        Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn.

Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää.

Tämä Saatanan Paavalille antama erinomainen ilmestys oli enimmäisiä, josta kaksi vuotta sitten kirjoitin, kun Pyhä Henki alkoi näitä Saatanan salaisuuksia paljastaa
        Tämänkin Saatanan opin on luterilaisen kirkon suurin porttolahko hyödyntänyt erinomaisella tavalla.

Kun miehet pelastuvat sovintoveren voimalla lapsia siittämällä ja naiset lapsia synnyttämällä.

Vaikka tästäkin kirjoituksesta varsin selvästi selviää, ettei tämä ole Pyhän Hengen ilmoitus, vaan Paavalin omasta lihasta repimä:

"Sitä en salli, että nainen opettaa..."

• Jeesuksen oma
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tämä Saatanan Paavalille antama erinomainen ilmestys oli enimmäisiä, josta kaksi vuotta sitten kirjoitin, kun Pyhä Henki alkoi näitä Saatanan salaisuuksia paljastaa
        Tämänkin Saatanan opin on luterilaisen kirkon suurin porttolahko hyödyntänyt erinomaisella tavalla.

Kun miehet pelastuvat sovintoveren voimalla lapsia siittämällä ja naiset lapsia synnyttämällä.

Vaikka tästäkin kirjoituksesta varsin selvästi selviää, ettei tämä ole Pyhän Hengen ilmoitus, vaan Paavalin omasta lihasta repimä:

"Sitä en salli, että nainen opettaa..."

Olet monen ihmisen ilonpilaaja!

• Jeesuksen oma kirjoitti:

Kai sinä tiedät ilonpilaajista tämän:

"Ilo ilman viinaa on teeskentelyä!"

Samassa hengessä olet sinäkin kokenut ilosi menneeksi, kun olet ihastunut Saatanan Paavaliille sanelemiin "pelastusoppeihin". Sillä:

Ilo ilman totuutta, on teeskentelyä.

Kaltaistesi tekopyhien teeskentelyn tarkoitus on tämä yksi ainoa:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

• Jeesuksen oma kirjoitti:

Tunnetko sanonnan:

"Ilo ilman viinaa on teeskentelyä!"

Raamattukeskustelussa tämän voi sanoa:

Ilo ilman totuutta on teeskentelyä.

Kun todellisesta ilosta puutttuu totuus, ei ihme, että totuus alkaakin masentaa:

• Sinulla oli tuolloin varmaankin samanlainen kalsea olo, kuin helluntailaiseksi kastetulla suurella porttopojalla, kun täältä ensimmäisen kerran sai elämässään totuutta lukea?

• Paavalin opetukset

Kaikki mikä raaamattuun on kirjoitettu on pyhänhengen esille tuomaa ja Jumalasta. Myös Paavalin opetukset ja ilmestykset.

• Oikein kirjoitit, mutta sitä et ymmärrä, että tämä lopun ajan raju eksytys on myös Jumalan lähettämä, ja siksi kaikki siihen liittyvä on myös Raamattuun kirjoitettu:

"Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
      ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

Ja näin se tapahtui:

"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös yksissä ttumin antavat kuninaaknvalntansa Pedolle siihen saakka, kun Jumalan sanat toteutuvat.

Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee kaikkia maan hallitsijoita:"

Ja tuo nainen on on Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli tämä maailman laajuinen portto, kun ei malttanut odottaa Kristuksen ilmestysmistä, vaan antoi itsensä näille Paavalien oppien antikristuksille. Ja siksi maailmasta tuli tällainen, josta Kristus kaikki valittunsa pois kutsuu:

"Siitä on tullut pahojen henkien tyyssija ja kaikkien saastaisten henkien ja kaikkien saastaisten ja inhottavien henkien pesäpaikkä.

Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä,ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

• Miten sitten selität nämä jakeet:

Ilm. 21:9–11 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon". Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä, Ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi

Miten tuo saastainen portto yhtäkkiä pääsikin Karitsan hääaterialle? Jos ymmärtäisit vähänkin mitä Kirjoituksissa sanotaan, tietäisit, että Ilmestyskirjassa puhutaan kahdesta naisesta. Toinen on Seurakunta ja toinen on Babylon, portto. Ensimmäisestä naisesta sanotaan:

Ilm. 12:1–6 “Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä. Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua; ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi. Ja hän synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö. Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.”

Toisesta naisesta sanotaan:

Ilm. 17:1–6 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä, hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet". Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Heistä puhutaan myös samassa yhteydessä, josta ilmenee hyvin selvästi, ettei portto voi olla Kristuksen morsian:

Ilm.19:2–8 “Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren." Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti. Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!" Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret". Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."

Anna Jumalan Sanan valaista sokaistuneet silmäsi niin Pyhä Henki avaa sinulle Totuuden.

• Laurentius kirjoitti:

Miten sitten selität nämä jakeet:

Ilm. 21:9–11 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon". Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä, Ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi

Miten tuo saastainen portto yhtäkkiä pääsikin Karitsan hääaterialle? Jos ymmärtäisit vähänkin mitä Kirjoituksissa sanotaan, tietäisit, että Ilmestyskirjassa puhutaan kahdesta naisesta. Toinen on Seurakunta ja toinen on Babylon, portto. Ensimmäisestä naisesta sanotaan:

Ilm. 12:1–6 “Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä. Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää. Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua; ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi. Ja hän synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö. Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.”

Toisesta naisesta sanotaan:

Ilm. 17:1–6 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä, hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet". Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Heistä puhutaan myös samassa yhteydessä, josta ilmenee hyvin selvästi, ettei portto voi olla Kristuksen morsian:

Ilm.19:2–8 “Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren." Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti. Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!" Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret". Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."

Anna Jumalan Sanan valaista sokaistuneet silmäsi niin Pyhä Henki avaa sinulle Totuuden.

Kristukselle kihlatusta morsiamesta, seurakunnasta, tuli tämä lopun ajan maailman suuri portto, kun se jo alkuseurakunnan viimeistä hetkistä lähtien, ei enää malttanut odottaa Kritsusta, vaan alkoi kutsua paimenikseen Kristuksen Hengestä osattomia antikristuksia.

Saman kaavan mukaan kuin Efesossakin tapahtui:

"Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
        Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."

Minkä Saatanan seurakunnan johtajana sinä mahtailet?

• rehellinen vastaus

Oletko koskaan miettinyt, miten sinun olisi pitänyt toimia, etteivät ystäväsi olisi sinua jättäneet?

• Totuutta enempää ei valottukaan voi toisille antaa.

14 vuotta kulki pitkäaikaisin ystävänikin kanssani totuuden tiellä. Mutta kun Jumalan koettelu ahtaan porin edessä alkoi, ei siitä voi kukaan viedä siään edes avimoaan tai omaa lastaan.

Kun Saatana iskee vimeisenä keinonaan päälle ihmispelon:

"Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 12.12.2011 23:43

Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Sitä toivon, että ainakin joidenkin ystävieni kohdalla Jumalan viimeinen kutsu kohtaisi heidät kuolinvuoteen tuskissa.

Silloin kun kuolema katsoo suoraan silmiin, kyllä siinä silloin ihmispelkokin katoaa.

• Valitettavasti heille kävi juuri niin, kuin Jeesus ennalta ilmoitti:

"Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä. joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska heiltä puutuvat juuret.

Kun tulee ahdinko ja vaino sanan tähden, hän luopuu kohta.

Kun silloin Saatanan suurin guru, päivästä toiseen ilkkui ahdasta porttia suniportiksi, ja Kristuksen totuutta sunilaisuudeksi, ei siihen muuta tarvittu.

Ja kun lisäksi vielä tuli mukaan tuo vanhoilllislestadiolaisten ukaasi työpaikan menett'äisestä, niin siihen se totuuden tie päättyi.

• Vaihteeksi Paavalin puolesta.

Turhaa on yhdenkään ihmisen ruikuttaa Raamatun totuutta vastaan tai sen puolesta, koska tämä totuus on täydellisesti toteutunut joka ainoassa lopun ajan seurakunnassa:

"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia, vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."

Eikä ainoastaan seurakunnissa, vaan myös niiden ulkopuolella elävissä. Hyvänä esimerkkinä ahtaan poertin eteen päättyneen entisen ystäväni kohtalo.

Kun sen jälkeen löysi halujensa mukaisen opettajan tuosta edesmenneestä liimakauppiaasta, jonka kädenpuristuksesta sai itseensä tuo Saatanan veren voiman.

• Paavalin kirje Galat

Paavali sai evankeliumin Kristukselta itseltään julistettavaksi. Jeesus itse ilmoitti evankeliumin Paavalille. Paavalinkirje Galatalaisille luku 1 jae 11-12.

• Niin olen minäkin saanut:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.

Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.

Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Paavalin tavoin olen avoimesti kertonut kaiken elämästäni. Saatanan enkelin kuritukselta olen kuitenkin välttynyt, koska en yhtä ainoaa Saatanan opetusta ole lähtenyt julistamaan Jumalalta saaduksi.

• totuus esiin

Tekopyhitetyt käyvät jo ylikierroksilla. Poliisia huudetaan apuun ja sinulle ilmestyy miinuspisteitä, kuin sieniä sateella.

• Myös Saatanan tekopyhittämät noudattavat tätä Jeesuksen ohjetta:

"Olkaa täydelliset..."

• vastaa rehellisesti

Mitä sano tästä sinua koskevasta väitteestä:

paukut loppu?
      7.5.2012 19:01

Vanha mies oli tunnustanut lahkolaisilleen, ettei hänen paukkunsa riitänyt siihen että hän olisi lähtenyt julistamaan harhaoppiaan, ulkopuolella tämän mitättömän pienen palstan.

• Ensiksi. se todistaa oikeaksi tämän Jeesuksen ilmoituksen:

"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä. "

Toiseksi se on erinomainen esimerkki siitä, mistä Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttramat ammentavat elämänilonsa:

valheista, ja vääryyksistä.

• BenjaminV

Hei!

Luin juuri tämän viestiketjun ja olin aluksi "ilahtunut" että joku muukin pitää Paavalia epäillyttävänä! :)

Kuitenkin lukiessani palstaa eteenpäin löysin paljon myös mielestäni rakentavaa kritiikkiä, johon sain pettymyksekseni todeta että sinä TeuvoSuni reagoit huonosti.

Eikö kuitenkin jossain raamatun kohdassa sanota jotenkin tähän tyyliin : "älkää koskaan raamattua yksin, vaan tehkää se yhdessä". ja Johannes sanoi jotenkin näin: "Älkää uskoko jokaista henkeytettyä puhetta, vaan tutkikaa se sydämessänne."

Minun tulkinnan mukaan ensimmäinen (epätarkka - anteeksi) lause alistaa sinut syvällisesti pohtimaan ja kohtelemaan kunnioituksella niitä asioita joita puheistasi kiinnostuneet ihmiset tuovat esiin. Ja toinen (epätarkka) lause vapauttaa sinun kuulijasi tekemään omia johtopäätöksiään sinun sanomisistasi.

Kaikesta huolimatta Erittäin mielenkiintoinen viestiketju ja ihailtavaa intohimoa!

• BenjaminV

Korjaus edelliseen:

"älkää koskaan tutkiko raamattua yksin, vaan tehkää se yhdessä"

• Vatikaanin perustajat olivat ensimmäiset, jotka eivät ihastuneet Paavaliin.

Siksi he Saatanan johdatuksessa valitsivat jälkikäteen heidän ensimmäiseksi paavikseen Pietarin Paavalin sijasta.

Kun googletat sanan paavit eteesi tulee tällainen taulukko,
        josta tähän vain viisi ensimmäistä:

1. Pyhä Pietari
        2. Pyhä Linus (68-79)
        3. Pyhä Anacletus (Cletus) (80-92)
        4. Pyhä Klemens I (92-99)
        5. Pyhä Evaristus (99-108)

Tästä luettelosta alkaa katolilaisen kirkon valheiden ja vääryyksien
        historia.

Olisiko Pietari Roomaan tapettavaksi vietynä siellä vielä neljännen
        kerran kieltänyt Jeesuksen Kristuksen ja vastoin omaakin opetusta
        muurannut siellä maailman suurimman porton, Vatikaanin; peruskiven,
        vaikka varsin hyvin tiesi:

"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta
        jos se alkaa meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu
        uskomaan Jumalan evankeliumia?

Jos hurskas pelastuu vaivoin, miten käykään jumalattoman ja syntisen!"

Kyllä Pietari tarkoin tiesi, minkälaiseen Saatanan Babyloniaan hänet
        oli tapettavaksi tuotu, kun 1. kirjeensä lopputervehdyksessä kirjoittaa:

"Teille lähettää tervehdyksensä Babyloniassa oleva seurakunta, valittu
        niin kuin tekin. Samoin tervehtii teitä poikani Markus."

Kun Pietari oli Roomassa tapettu vuonna 64, ja Paavali vain kolme
        vuotta tämän jälkeen, niin Roomassakin tapahtui se, mistä Paavali
        oli ennalta kirjoittanut:

"Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä vielä on
        pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä."

Ja vääryyden ihmisten valtaan pääsyä oli pidättämässä jokainen Totuuden Hengen saanut Kristuksen apostoli. Kun siis Pietari ja Paavali olivat poissa,niin jo seuraavana vuonna nostatti Saatanan valtaan hänen valheen javääryyden hengessä toimivan ensimmäisen paavin, pyhän Linuksen (68-79) ja sieltä lähtien ovat antikristukset Vatikaania hallinneet, kuten Kristuksen Henki Johannekselle Patmoksen vankeudessa ilmoitti:

"Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."

Portot ovat näitä lopun ajan totuudesta luopuneita seurakuntia, ja iljetykset heidän kokoontumispaikkojaan, ihmiskäsin tehtyjä temppeleitä.

Kun syksyllä 2005 näihin keskusteluihin tulin, ei liene ollut palstaa,
        jonne en olisi totuutta tarjonnut. Mutta huonolla menestyksellä, ja tämä
        kirjoitus taitaa edelleenkin johtaa poiston nopeudessa, sillä katolilaisten palstalta tämä poistettiin alta kahden minuutin.

• BenjaminV kirjoitti:

Korjaus edelliseen:

Tämä on Saatanan kehotus, koska sillä on väkeä "kuin hiekkaa meren rannalla", ja joukossa tyhmyys tiivistyy:

Saatanalle on tärkeintä suuret ihmisjoukot. Jumalalle vain harvat ja valitut:

Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

• "ihmeet&merkit"
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vatikaanin perustajat olivat ensimmäiset, jotka eivät ihastuneet Paavaliin.

Siksi he Saatanan johdatuksessa valitsivat jälkikäteen heidän ensimmäiseksi paavikseen Pietarin Paavalin sijasta.

1. Pyhä Pietari
        2. Pyhä Linus (68-79)

historia.

Ja vääryyden ihmisten valtaan pääsyä oli pidättämässä jokainen Totuuden Hengen saanut Kristuksen apostoli. Kun siis Pietari ja Paavali olivat poissa,niin jo seuraavana vuonna nostatti Saatanan valtaan hänen valheen javääryyden hengessä toimivan ensimmäisen paavin, pyhän Linuksen (68-79) ja sieltä lähtien ovat antikristukset Vatikaania hallinneet, kuten Kristuksen Henki Johannekselle Patmoksen vankeudessa ilmoitti:

Portot ovat näitä lopun ajan totuudesta luopuneita seurakuntia, ja iljetykset heidän kokoontumispaikkojaan, ihmiskäsin tehtyjä temppeleitä.

kirjoitus taitaa edelleenkin johtaa poiston nopeudessa, sillä katolilaisten palstalta tämä poistettiin alta kahden minuutin.

T.S. kirjoitti:

Kummallinen johtopäätös sinulta.

Et taida olla valitettavasti Pyhällä Hengellä täyttynyt, jotta osaisit ja ymmärtäisit kirjoitettua sanaa, jonka Pyhä Henki tekee eläväksi.

• "ihmeet&merkit" kirjoitti:

T.S. kirjoitti:

Kummallinen johtopäätös sinulta.

Et taida olla valitettavasti Pyhällä Hengellä täyttynyt, jotta osaisit ja ymmärtäisit kirjoitettua sanaa, jonka Pyhä Henki tekee eläväksi.

Ei lainkaan merkillistä, koska Pyhän eli Totuuden Hengen saaneet on yleensä aina tapettu Saatanan palvelijoiden toimesta, jotta valhe ja vääryyspääsi vapaasti leviämään.

"Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."

Tähän liittyy myös Jeesuksen ilmoitus jäähyväisrukouksessa Isälleen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Samoin hänen sanansa opetuslapsilleen:

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

• totuutta etsivä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei lainkaan merkillistä, koska Pyhän eli Totuuden Hengen saaneet on yleensä aina tapettu Saatanan palvelijoiden toimesta, jotta valhe ja vääryyspääsi vapaasti leviämään.

"Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

Mikä on sinun käsityksesi Jeesuksen nimestä ja Jeesuksen Hengestä?

• totuutta etsivä kirjoitti:

Mikä on sinun käsityksesi Jeesuksen nimestä ja Jeesuksen Hengestä?

Kun Jeesus oli kahdeksan päivän ikäinen veivät hänen vanhempansa hänet Jerusalemiin pyhitettäväksi Herralle, lain mukaan:

"Jokainen poikalapsi, joka esikoisena tulee äidin kohdusta, on pyhitettävä Herralle."

"Simeon siunasi heitä ja sanoi Marialle, lapsen äidille: "Tämä lapsi on pantu koetukseksi: monet israelilaiset kompastuvat ja monet nousevat. Hänet on pantu merkiksi, jota ei tunnusteta,"

Ja mikä on se Jeesuksen merkki, jota ei vielä tänäkään päivänä tunnusteta? Jeesus sen itse sanoi:

"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

Jeesuksen nimi tälläkin palstalla kelpaa kaikille Saatanan tekopyhittämille, mutta hänen Henkeään ei tälläkään palstalla moni tunnusta.

Sillä Saatanan vaikutuksesta, ja Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä johtuen Totuuden Henkeä pilkataan riivaajien hengeksi ja sen Hengen saanutta narsistiksi.

Jeesus ei profetoinut: "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun Hengessäsihän me..."

Vaan:

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"

• Totuutta etsivä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kun Jeesus oli kahdeksan päivän ikäinen veivät hänen vanhempansa hänet Jerusalemiin pyhitettäväksi Herralle, lain mukaan:

"Jokainen poikalapsi, joka esikoisena tulee äidin kohdusta, on pyhitettävä Herralle."

"Simeon siunasi heitä ja sanoi Marialle, lapsen äidille: "Tämä lapsi on pantu koetukseksi: monet israelilaiset kompastuvat ja monet nousevat. Hänet on pantu merkiksi, jota ei tunnusteta,"

Ja mikä on se Jeesuksen merkki, jota ei vielä tänäkään päivänä tunnusteta? Jeesus sen itse sanoi:

"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

Jeesuksen nimi tälläkin palstalla kelpaa kaikille Saatanan tekopyhittämille, mutta hänen Henkeään ei tälläkään palstalla moni tunnusta.

Sillä Saatanan vaikutuksesta, ja Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä johtuen Totuuden Henkeä pilkataan riivaajien hengeksi ja sen Hengen saanutta narsistiksi.

Jeesus ei profetoinut: "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun Hengessäsihän me..."

Vaan:

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"

Oletko varmasti sitä mieltä, ettei Kristuksen Hengessä toimiva voi toimia valheen ja vääryyden hengessä?

• Totuutta etsivä kirjoitti:

Oletko varmasti sitä mieltä, ettei Kristuksen Hengessä toimiva voi toimia valheen ja vääryyden hengessä?

Kyllä valittukin saattaa ihmispelossa langeta Saatanman tahdon tielle. Ja siksi Johanneskin kirjoitti:

"Rakkaat lapset! Kirjoitan tämän teille, jotta ette tekisi syntiä. Jos joku kuitenkin syntiä tekee, meillä on Isän luona puolustaja, joka on vanhurskas: Jeesus Kristus."

Ja tämä tuli selväksi myös minulle tämän saamani tehtävän toimeksiannossa:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        .
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Jos valittu toimii lähettäjänsä tahtoa vastaan, kuten minäkin kohta Pyhän Hengen saatuani toimin, kun en muutamalla papille sanonut niitä kovia sanoja, jotka Pyhä Henki käski sanoa. Niin Puolustaja, Isän luona, Kristuksen Totuuden Henki alkoi tomia.

Ei niin, että hän olisi hyväksynyt nuokin valheet, vaan niin, että lähetti Saatanan enkelin kuritettajaksi, jotta ihminen palaisi takaisin totuuden tielle.

Minulle tuo kuritus tuli kolmena munuaiskivikohtauksena, ja tuon tuskan keskellä kyllä tajusin, miksi nämä minulle annettiin.

Viimeisin kuritus tapahtui syksyllä 1989, kun en enää kolmatta kertaa lähtenmyt viemään Oulun piispalle sitä Pyhän Hengen sanomaa, jonka tehtäväksi sain.

Laistin sen sanoen, kaksi kertaa olen jo käynyt, eikä piispa sinua uskoa, enkä koe enää tarpeelliseksi kolmatta kertaa lähteä.

• "ihmeet&merkit"
        TeuvoSuni kirjoitti:

T.S.
        Paavali oli Pyhässä Hengessä asetettu pakanain apostoliksi ja hän sai ilmestystä Jumalan sanasta, jota hän opetti seuraajilleen. Hän sanoi olevansa Kristuksen seuraaja ja kehotti muita seuraamaan itseään, kuten hän seurasi Jeesusta Kristusta.

Ja nyt Sinä, Teuvo Suni, kehtaat sanoa, ettei Paavali ollut Jumalan apostolina muuta kuin väärä s:n palvelija, jonka kohtalo oli tulla 'poistettavaksi tieltä'.

Huh huh mitä Jumalan todellisen palvelijan ja työntekijän rienausta!

T.S.
        Paavali oli Pyhässä Hengessä asetettu pakanain apostoliksi ja hän sai ilmestystä Jumalan sanasta, jota hän opetti seuraajilleen. Hän sanoi olevansa Kristuksen seuraaja ja kehotti muita seuraamaan itseään, kuten hän seurasi Jeesusta Kristusta.

Ja nyt Sinä, Teuvo Suni, kehtaat sanoa, ettei Paavali ollut Jumalan apostolina muuta kuin väärä s:n palvelija, jonka kohtalo oli tulla 'poistettavaksi tieltä'.

Huh huh mitä Jumalan todellisen palvelijan ja työntekijän rienausta!

Et kyllä löydä tänäkään päivänä maailmasta, yhtä ainaoaa paavia, piispa, pappia, tai kaltaistasi jonkun uskonkahkon jäsentä, joka ei vakuuttaisi olevansa olevansa Kristuksen seuraaja.

Jos sinulla vielä olisi ollut sydämessäsi, vaikkapa vain sinapinsiemenen verran rakautta ja kaipausta totuuteen, sinä olisit nähnyt Paavalin valheet, jotka kaikki ovat Jeesuksen opetusten vastaisia.

Siitä huolimatta, vaikka et olisi vielä Pyhää Henkeä saanutkaan. Kun sitä ei tänäkään päivänä sinulla ole.

Ja useat ristiriidassa Paavalin omien opetustenkin kanssa. Kuten tämäkin:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

Mihin katosi Paavalilta armo, kun tämän kirjoitti:

"Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

Ja mihin häneltä unohtui tämä Jeesuksen opetus:

"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

Ei ollut hänellä tästä tietoakaan, kun tällaisen synnin ylislaulun ilmoille päästi:

"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.

En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.

Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Kasteessa ei Paavali, eikä kukaan muukaan hänen jälkeensä ole saanut Pyhää Henkeä, vaan ainoastaan lupauksen tästä Hengestä, kuten Ananiaskin Saulille sanoi:

" Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut - Jeesus, joka ilmestyi sinulle kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisi näkösi ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."

Näön hän sai, mutta Pyhä Henki jai saamatta, koska hän ei pystynyt sen saamiseksi Jumalan asettamia ehtoja. Yhtenä tärkeimmistä on tänäkin päivänä tämä Jeesuksen käsky:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään."

Omasta elämästään, tästä "Isiltä peritystä tyhjänpäiväisestä elämästä, ei Paavali kuitenkaan pystynyt koskaan luopumaan, ja siksi jäi loppuelämäkseen Saatanan enkelin kuritettavaksi.

Hyvänä todistuksena hänen lausuntonsa Rooman vankeuteen jouduttuaan:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

• "ihmeet&merkit"
        TeuvoSuni kirjoitti:

Et kyllä löydä tänäkään päivänä maailmasta, yhtä ainaoaa paavia, piispa, pappia, tai kaltaistasi jonkun uskonkahkon jäsentä, joka ei vakuuttaisi olevansa olevansa Kristuksen seuraaja.

Jos sinulla vielä olisi ollut sydämessäsi, vaikkapa vain sinapinsiemenen verran rakautta ja kaipausta totuuteen, sinä olisit nähnyt Paavalin valheet, jotka kaikki ovat Jeesuksen opetusten vastaisia.

Siitä huolimatta, vaikka et olisi vielä Pyhää Henkeä saanutkaan. Kun sitä ei tänäkään päivänä sinulla ole.

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

"Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

Ei ollut hänellä tästä tietoakaan, kun tällaisen synnin ylislaulun ilmoille päästi:

Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

Kasteessa ei Paavali, eikä kukaan muukaan hänen jälkeensä ole saanut Pyhää Henkeä, vaan ainoastaan lupauksen tästä Hengestä, kuten Ananiaskin Saulille sanoi:

" Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut - Jeesus, joka ilmestyi sinulle kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisi näkösi ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."

Näön hän sai, mutta Pyhä Henki jai saamatta, koska hän ei pystynyt sen saamiseksi Jumalan asettamia ehtoja. Yhtenä tärkeimmistä on tänäkin päivänä tämä Jeesuksen käsky:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään."

Omasta elämästään, tästä "Isiltä peritystä tyhjänpäiväisestä elämästä, ei Paavali kuitenkaan pystynyt koskaan luopumaan, ja siksi jäi loppuelämäkseen Saatanan enkelin kuritettavaksi.

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

T.S.
        Liiatkaan siteerauksesi Raamatusta eivät vakuuta.

Apostoli Paavalin tekstejä on kautta aikojen moni väärin ymmärtänyt, opettanut ja toiset rienanneetkin, jotkut jopa "omaksi kadotuksekseen". Tätä en sano tuomitakseni, vaan apostoli Pietarikin on todennut asian U.T.:ssa.

Paavalin ja muiden opetukset tulee ymmärtää Pyhässä Hengessä, raittiudessa ja totuudessa pysyen. Tulee myös ottaa huomioon, että hän sai opetuksensa monien ilmestysten kautta.
        Hän oli juutalainen heprealainen, Benjaminin heimoa. Hän opetti aina ensin juutalaisille ja sitten kansoille (pakanoille). Hänen opetuksensa ei ole irti heprealaisuudesta, ja siksi monen kristityn (ehkä jopa kaikkien kristittyjen) on niitä hyvin vaikea ymmärtää. Niitä ei voi noin vaan siirtää kreikkalaisperäiseen filosofiseen humanismiin, vaan ne tulee ymmärtää kuten lapsenmielinen joka ei yritäkään opetella niitä "kristilliset silmälasit" yllään.

Ehkei tämä avaudu Sinulle. Mutta tulipahan koetettua ;)

T.S.
        Liiatkaan siteerauksesi Raamatusta eivät vakuuta.

Apostoli Paavalin tekstejä on kautta aikojen moni väärin ymmärtänyt, opettanut ja toiset rienanneetkin, jotkut jopa "omaksi kadotuksekseen". Tätä en sano tuomitakseni, vaan apostoli Pietarikin on todennut asian U.T.:ssa.

Paavalin ja muiden opetukset tulee ymmärtää Pyhässä Hengessä, raittiudessa ja totuudessa pysyen. Tulee myös ottaa huomioon, että hän sai opetuksensa monien ilmestysten kautta.
        Hän oli juutalainen heprealainen, Benjaminin heimoa. Hän opetti aina ensin juutalaisille ja sitten kansoille (pakanoille). Hänen opetuksensa ei ole irti heprealaisuudesta, ja siksi monen kristityn (ehkä jopa kaikkien kristittyjen) on niitä hyvin vaikea ymmärtää. Niitä ei voi noin vaan siirtää kreikkalaisperäiseen filosofiseen humanismiin, vaan ne tulee ymmärtää kuten lapsenmielinen joka ei yritäkään opetella niitä "kristilliset silmälasit" yllään.

Ehkei tämä avaudu Sinulle. Mutta tulipahan koetettua ;)

Täysin on tekstisi minulle avautunut, sillä siinä on mukana sama Saatanan erinomainen selitys, kuin Paavalille antamissa ilmestyksissäkin.

Miten sinäkin, Kristuksen Hengestä osaton, pystyt ymmärtämään kirjoituksia Pyhässä Hengessä, raittiudessa ja totuudessa.

Voisitko paljastaa, minkä uskonlahkon oppeja sinä markkinoit?

• "ihmeet&merkit"
        TeuvoSuni kirjoitti:

Täysin on tekstisi minulle avautunut, sillä siinä on mukana sama Saatanan erinomainen selitys, kuin Paavalille antamissa ilmestyksissäkin.

Miten sinäkin, Kristuksen Hengestä osaton, pystyt ymmärtämään kirjoituksia Pyhässä Hengessä, raittiudessa ja totuudessa.

Voisitko paljastaa, minkä uskonlahkon oppeja sinä markkinoit?

Paavalin saamat ilmestykset ovat Jumalasta. Siitä voi olla täysin varma. Jokainen Pyhällä Hengellä täyttynyt Herran seuraaja tai Hänen ystävänsä tunnistaa niiden tekstien olevan PYHÄN HENGEN antamaa ja Jumalan Sanan ja Hengen mukaista.

Mitä minäkin totuudesta, raittiudesta, rakkaudesta ym. Pyhässä Hengessä tiedän, kyselet Sinä, ja sanot minun olevan Jeesuksen Hengestä osaton.
        Mikä henki Sinulle noin puhui?! HaSatan:lla on demonisia vaihtoehtoja pilvin pimein.

En markkinoi mitään uskonlahkoa.
        Se, että tiedän paljon alkuperäisestä uuden liiton seurakunnasta ja Kirjoituksista (KR 33/38 kääntää: Raamattu), jota he lukivat, eli vanhan liiton tekstejä (Toora, Kirjoitukset, Profeetat), johtuu siitä että olen asioita vuosien varrella Messiaani kanssa käynyt läpi, ja olen tullut Hänen opettamakseen. Olen saanut vastaanottaa ilmestyksiäkin Häneltä, aivan kuten Paavalikin, jopa niin kuin hän kertoi kun hän sanoi, ettei tiennyt oliko ruumiissaan vaiko ei.

Messiaan Jeesuksen antamat Ilmestykset vahvistavat Hänen Sanansa, eivät kumoa sitä. Paavalin saamat ilmestykset Herralta ovat oikeat.

Näin ollen, olen täysin varma, ettei tekstini todellakaan avautunut Sinulle, sillä en kirjoita enkä puhu HaSatan:n asioita.

Paavalin saamat ilmestykset ovat Jumalasta. Siitä voi olla täysin varma. Jokainen Pyhällä Hengellä täyttynyt Herran seuraaja tai Hänen ystävänsä tunnistaa niiden tekstien olevan PYHÄN HENGEN antamaa ja Jumalan Sanan ja Hengen mukaista.

Mitä minäkin totuudesta, raittiudesta, rakkaudesta ym. Pyhässä Hengessä tiedän, kyselet Sinä, ja sanot minun olevan Jeesuksen Hengestä osaton.
        Mikä henki Sinulle noin puhui?! HaSatan:lla on demonisia vaihtoehtoja pilvin pimein.

En markkinoi mitään uskonlahkoa.
        Se, että tiedän paljon alkuperäisestä uuden liiton seurakunnasta ja Kirjoituksista (KR 33/38 kääntää: Raamattu), jota he lukivat, eli vanhan liiton tekstejä (Toora, Kirjoitukset, Profeetat), johtuu siitä että olen asioita vuosien varrella Messiaani kanssa käynyt läpi, ja olen tullut Hänen opettamakseen. Olen saanut vastaanottaa ilmestyksiäkin Häneltä, aivan kuten Paavalikin, jopa niin kuin hän kertoi kun hän sanoi, ettei tiennyt oliko ruumiissaan vaiko ei.

Messiaan Jeesuksen antamat Ilmestykset vahvistavat Hänen Sanansa, eivät kumoa sitä. Paavalin saamat ilmestykset Herralta ovat oikeat.

Näin ollen, olen täysin varma, ettei tekstini todellakaan avautunut Sinulle, sillä en kirjoita enkä puhu HaSatan:n asioita.

Jumala ei varmasti lähetä omien opetustensa ja ilmestystensä perään Saatanan enkeliä ihmistä kurittamaan, jos hän alkaa niitä maailmalle levittää.

Tällaista opetusta et Raamatusta löydä muualta kuin Saatanan Paavalille syöttämistä valheista.

Saatanan ilmestyksiä sinäkin täällä Paavalin tavoin Jumalan antamina markkinoit.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jumala ei varmasti lähetä omien opetustensa ja ilmestystensä perään Saatanan enkeliä ihmistä kurittamaan, jos hän alkaa niitä maailmalle levittää.

Tällaista opetusta et Raamatusta löydä muualta kuin Saatanan Paavalille syöttämistä valheista.

Saatanan ilmestyksiä sinäkin täällä Paavalin tavoin Jumalan antamina markkinoit.

Jatka vielä nimimerkille "ihmeet&merkit"

Itse olen täällä todistukseksi täysin avoimesti kertonut kaiken JUmalan käyttämästä koulusta.

Voisitko sinä tehdä samoin? Mistä synnistä on Jumala sinut kiinniottanut, ja miten ahdas portti sinulle oli?
        Ja miten tämä Jeesuksen ilmoitus on kohdallasi toteutunut?:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jatka vielä nimimerkille "ihmeet&merkit"

Itse olen täällä todistukseksi täysin avoimesti kertonut kaiken JUmalan käyttämästä koulusta.

Voisitko sinä tehdä samoin? Mistä synnistä on Jumala sinut kiinniottanut, ja miten ahdas portti sinulle oli?
        Ja miten tämä Jeesuksen ilmoitus on kohdallasi toteutunut?:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Eipä tullut tämä "ihmeet&merkit"-ihmemies enää jatkamaan, kun paljastui Saatanalta veren voiman saaneeksi.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Eipä tullut tämä "ihmeet&merkit"-ihmemies enää jatkamaan, kun paljastui Saatanalta veren voiman saaneeksi.

Syy tähän löytyi toisesta keskustelusta, jossa tämä mies paljastui Saatanalta Veren voiman saaneeksi, HUh.HUH!:

ihmeet&merkit" 12.7.2012 21:23

Minä en tiennyt henkilön kirjoituksista juuri mitään, vaan ryhdyin keskustelemaan kanssaan. Ihmettelin kirjoituksiaan, koetin ojentaakin. Sitten henkeeni tuli ymmärrys Pyhältä Hengeltä, että niissä on oppi perusteellisesti pielessä.
        Vasta myöhemmin näin ohimennen kirjoituksia, joissa kerrottiin tämän kirjoittajan herjaavan sovintoverta. Huh huh.

• farfar
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vatikaanin perustajat olivat ensimmäiset, jotka eivät ihastuneet Paavaliin.

1. Pyhä Pietari
        2. Pyhä Linus (68-79)

historia.

Miten tämä tekstisi eroaa kaan sinun kirjasi vastaavasta tekstistä:

"Ja vääryyden ihmisten valtaan pääsyä oli pidättämässä jokainen Totuuden Hengen saanut Kristuksen apostoli. Kun siis Pietari ja Paavali olivat poissa,niin jo seuraavana vuonna nostatti Saatanan valtaan hänen valheen javääryyden hengessä toimivan ensimmäisen paavin, pyhän Linuksen (68-79) ja sieltä lähtien ovat antikristukset Vatikaania hallinneet, kuten Kristuksen Henki Johannekselle Patmoksen vankeudessa ilmoitti: "

Etkö kirjassasi kirjoita monessa kohdassa, että saatanan valtakausi alkoi vasta kun Kristuksen Hengen saaneet todistajat, viimeisenä Johannes, olivat kuolleet ja Pyhä Henki poistunut maan päältä?

Miksi muutat opetustasi ja nyt kirjoitatkin "apostoleista" ja mainitset nimeltä
        Pietarin ja Paavalin?

Olet palstakirjoituksesssi opettanut myös, ettei Paavali koskaan tullut Kristuksen Hengestä osalliseksi ja nyt taas luet Paavalin yhdessä Pietarin kanssa niihin Totuuden Hengen saaneisiin, jotka olivat pidättämässa vääryyden ihmisten valtaanpääsyä.

Miksi tällaista ristiriitaa?

• Teuvolle tänään
        TeuvoSuni kirjoitti:

Katso palvelijaani Jobia. ja miten kävikään:

Kohta Jumala salli saatanan lyödä Jobiin paiseita. Ei saanut koskea henkeen.

Et Teuvo ymmärrä eroja etkä Jumalan salaisuuksia, olet alkeisoppien vanki;:

liha - uusi minä

saatanan enkeli Paavalin ruumiissa - Paavali uutena ihmisenä Kristuksessa

synnin laki lihassa - Kristuksen elämän Hengen laki

minä, langenneena NYT - minä puhtaana uskon kautta Herrassa

Jeesus opettaa yhä: Anna meille tänä päivänä--------meidän syntimme anteeksi.---

Opetus koski eilistäkin ja huomistakin.

Sinulla ei ole mielestäsi syntiä,´siksi et tarvitse Jeesusta, et ehtoollista, et katumusta. Olet täydellinen, mutta silti valitat ja riudut sanakiistojen kipeänä.

Teuvo! Aikasi menee hukkaan.

• RAAMATUN OPETUSTA
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei lahjaa saada ehdoin:

Näön hän sai, mutta Pyhä Henki jai saamatta, koska hän ei pystynyt sen saamiseksi Jumalan asettamia ehtoja.

38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. 39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."

• farfar
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mihin Teuvo unohtui oma oppisi:

"" Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut - Jeesus, joka ilmestyi sinulle kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisi näkösi ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."

Omasta elämästään, tästä "Isiltä peritystä tyhjänpäiväisestä elämästä, ei Paavali kuitenkaan pystynyt koskaan luopumaan, ja siksi jäi loppuelämäkseen Saatanan enkelin kuritettavaksi."

Tuossa väität, ettei Paavali saanut Henkeä mutta silti opetat, että Paavalikin
        oli yksi Hengen saaneista, joka pidätti vääryyden ihmisen ilmestymistä:

Ja vääryyden ihmisten valtaan pääsyä oli pidättämässä jokainen Totuuden Hengen saanut Kristuksen apostoli. Kun siis Pietari ja Paavali olivat poissa,niin jo seuraavana vuonna nostatti Saatanan valtaan hänen valheen javääryyden hengessä toimivan ensimmäisen paavin, pyhän Linuksen

• paljopuhepaljosynti
        farfar kirjoitti:

Mihin Teuvo unohtui oma oppisi:

"" Saul, veljeni! Herra on lähettänyt minut - Jeesus, joka ilmestyi sinulle kun olit matkalla tänne. Hän lähetti minut, jotta saisi näkösi ja täyttyisit Pyhästä Hengestä."

Omasta elämästään, tästä "Isiltä peritystä tyhjänpäiväisestä elämästä, ei Paavali kuitenkaan pystynyt koskaan luopumaan, ja siksi jäi loppuelämäkseen Saatanan enkelin kuritettavaksi."

Tuossa väität, ettei Paavali saanut Henkeä mutta silti opetat, että Paavalikin
        oli yksi Hengen saaneista, joka pidätti vääryyden ihmisen ilmestymistä:

Ja vääryyden ihmisten valtaan pääsyä oli pidättämässä jokainen Totuuden Hengen saanut Kristuksen apostoli. Kun siis Pietari ja Paavali olivat poissa,niin jo seuraavana vuonna nostatti Saatanan valtaan hänen valheen javääryyden hengessä toimivan ensimmäisen paavin, pyhän Linuksen

Teuvo muuttaa jatkuvasti "oppiansa". Voi kyllä olla kysymys myös muistivaikeuksista: kun paljon kirjoittaa, niin ei muista mitä on kirjoittanut.

• BenjaminV

Kerro lisää

• Ota esille palstan tarjoama Laaja haku.

Kirjoita sinne nimimerkki teuvosuni, niin eteesi aukeaa yli 27 000 viestiä totuudesta.

Jos ne eivät vielä sinulle riittä, niin palataan sitten uudelleen totuuteen.

• höpöhöhpöhö

Suomalainen käännös raamatusta ei vastaa millään lailla alkuperäistä tarinaa.
      Raamattua ei voi kääntää vaikka sitä kovasti on yritetty.

• Tätä et tiedä, minkä minä tiedän, kun olen saanut tämän todeksi elää:

"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä ."

• pyh!

Olet hylännyt Herran sanan, joten olet väärä profeetta. Voit väittää mitä väität, mutta olet jo paljastunut valheen orjaksi. Tee parannus, kun vielä voit.

• pyh! kirjoitti:

Olet hylännyt Herran sanan, joten olet väärä profeetta. Voit väittää mitä väität, mutta olet jo paljastunut valheen orjaksi. Tee parannus, kun vielä voit.

Jos vääryyttää täällä julistaisin sinäkin kulkiset perässäni aamenia huutaen.

Jos sitä et vielä tiedä, niin parannuksestani tuli tänään kuluneeksi 24 vuotta viisi kuukautta ja kuusi päivää.

• Taipalsaari
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos vääryyttää täällä julistaisin sinäkin kulkiset perässäni aamenia huutaen.

Jos sitä et vielä tiedä, niin parannuksestani tuli tänään kuluneeksi 24 vuotta viisi kuukautta ja kuusi päivää.

Madonlukuja jo vedät. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, saduistasi eikä luvuistasi. Mene takaisin Savitaipaleelle.

• Taipalsaari kirjoitti:

Madonlukuja jo vedät. Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, saduistasi eikä luvuistasi. Mene takaisin Savitaipaleelle.

Oikeassa olet. Sillä jos sinuakin kiinnostaisi totuus, olisivat nämäkin Jeesuksen sanat pelkkä valhetta:

Kuin myös:

"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille ihmisille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

• Taipalsaari kirjoitti:

Mitä vielä Taipalsaareen tai Savitaipaleeseen tulee, se ei enää sinua pelasta, vaikka muuttaisin Timbuktuun.

Totuuden olet saanut tietää, sen olet torjunut, ja sillä tulevaisuutesi sinetöinyt.

• alfa123om

Tervehdys!

Satuin ystäväni kanssa lukemaan apokryfista kirjaa: Kreikkalainen Esterin kirja. Siinä oli muutamia lisäyksiä tehty Esterin ajan tapahtumiin, jotta tulisi todistettua Esterin kirjan aitous.

Raamattu on seitsemästi puhdistettua kultaa eikä siinä sovi olla mitään mikä aiheuttaa mustasukkaisuutta, kateutta, veljesvihaa yms. Juuri noita tunteita apostoli Paavali kutsuu kirjeessä Efesolaisille Saatanan palaviksi nuoliksi.

Olen itse kokenut niitä 1997-1998, mutta Herra suojeli minut vajoamasta niiden valtaan. Hänen kanssaan saamme voiton kaikesta mikä aiheuttaa mustasukkaisuutta, kateutta, kaunaa tai veljesvihaa.

Kreikkalainen Esterin kirja sisälsi Saatanan palavia nuolia. Se väheksyi hallitsija Artaxerxestä ja jopa juutalaista Mordokaita, Esterin tukijaa. Lisäksi se ylisti liikaa Esteriä. Sen vuoksi se ei voi kelvata Raamaattuun. Kirjan lopussa on mm. tunnustus: Ester oli aurinko ja minä Mordokai ja Haman olimme Lohikäärmeitä. Apostoli Paavali tunnustaa olevansa suurin syntinen maan päällä. Ja Ilm. 13 kerrotaan, että 42 kuukauden ajan pilkataan taivaallisia ja taivaan asukkaita. Yhdysvalloissa on tämä jopa kristittyjen keskuudessa tavanomaista: Abraham saa eniten pilkkaa osakseen, mutta myös muut Raamatun persoonat kuten juuri apostoli Paavali. Tietenkin apostoli Paavalilla on suuri syntitaakka sillä Jeesus on Apostolien tekojen mukaan valinnut hänet: ASEEKSEEN, miekakseen, sauvakseen?

Kun katselin TV7 parhaillaan menevää dramatisointia Apostolien teoista huomasin, että apostoli Paavali vetosi oikeuden edessä: Minä olen saanut ylipapeilta oikeuden, oikeuskirjan, joka oikeuttaa minut tuhoamaan kristityt. Sellaisen vallan ovat ylipapit minulle antaneet kirjallisesti.

Hän vetosi näin oikeusistuimen edessä idässä, mutta kun hän saapui Roomaan ja joutui siellä oikeuden eteen, muuttui ääni kellossa. Apostoli Paavali sanoikin: Jeesus tuli tuomaan valoa maailmaan pakanoille eikä hänessä ole mitään tuhovoimaa tai vääryyttä.

Itse olen sitä mieltä, että vaikka Ilm. 13 mukaan 42 kk tai kuuvuotta (2001-2043) pilkataan taivaita ja niiden asukkaita niin evankeliumi on vakaa jos vaikka eivät Paavalin jutut niin kolahtaisikaan. Neljä evankeliumia ovat säilyttäneet kunniansa ja vakavuutensa.

• Parempi otsikko

olisi: "Nimimerkki ´Teuvo Suni´:n Raamatun tulkintaa!"

• Toinen mahdollinen

otsikko olisi: "Jeesus, Paholainen ja Teuvo Suni".

• Nyt löytyi:

"Jeesus ja Paavali, Paholainen ja Teuvo Suni".

• vai peräti:
        Nyt löytyi: kirjoitti:

"Jeesus ja Paavali, Paholainen ja Teuvo Suni".

"Teuvo Suni ja Paholainen, Jeesus ja Paavali".

• sitten kysytään:
        vai peräti: kirjoitti:

"Kummat voittaa?"

• voidaan myös kysyä:

"Kenen näistä neljästä tulee tehdä parannus päästäkseen Jumalan valtakuntaan?"

• Mielenkiintoista ...

odottaa Teuvon vastausta!

• Mielenkiintoista ... kirjoitti:

odottaa Teuvon vastausta!

Ei kaikkiin Saatanan palvelijoiden rienauksiin ole pakko vastata, vaikka kieli pitkällä odotat vastaustani.

• ja kuitenkin vastaat
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei kaikkiin Saatanan palvelijoiden rienauksiin ole pakko vastata, vaikka kieli pitkällä odotat vastaustani.

sillä se kuuluu tehtäviisi riivaajien äänitorvena

• ja kuitenkin vastaat kirjoitti:

sillä se kuuluu tehtäviisi riivaajien äänitorvena

Vain Jumalan paaduttamat pitävät Kristuksen Henkä riivaajien henkenä, ja syyllistyvät Pyhän Hengen pilkkaan.

Nyt annan apostoli Pietarin vastata sinulle:

Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, jakakaa toistenne ilot ja surut, rakastakaa toisianne ja olkaa hyväsydämisiä ja nöyriä.

Älkää vastatko pahaan pahalla älkääkä herjaukseen herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa. Siihen teidät on kutsuttukin, jotta perisitte siunauksen.

Sillä se, joka tahtoo rakastaa elämää ja haluaa nähdä hyviä päiviä, hillitköön kielensä pahoista sanoista ja huulensa valhetta puhumasta.
        Kääntyköön hän pois pahasta ja tehköön hyvää, etsiköön rauhaa ja pyrkiköön siihen.
        Sillä Herran silmät katsovat hurskaiden puoleen, hänen korvansa kuulevat heidän rukouksensa, mutta Herran kasvot kääntyvät pahantekijöitä vastaan.
        Kuka voi tehdä teille pahaa, jos te kiihkeästi pyritte tekemään hyvää?
        Ja vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita. "Älkää heitä pelätkö älkääkä hämmentykö", vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämessänne ja olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu.

Mutta vastatkaa sävyisästi ja kunnioittavasti ja säilyttäkää omatuntonne puhtaana -- silloin ne, jotka parjaavat teidän hyvää vaellustanne kristittynä, joutuvat häpeään juuri siinä, mistä teitä panettelevat.

Parempi on tehdä hyvää ja kärsiä, jos niin on Jumalan tahto, kuin kärsiä pahojen tekojen tähden."

Vaikka Pietari pyrki tekemään hyvää: "Kuka voi tehdä teille pahaa, jos te kiihkeästi pyritte tekemään hyvää?"

Hän sai kuitenkin vuonna 64 Roomassa elää todeksi, miten tämän maailman jumalan palvelijat hänetkin tappoivat.

• Onkohan koko

"Teuvo Suni" keksitty mielikuvitusvaikuttaja näillä palstoilla.

• Käy galleriasivullani, sieltä löydät sähköpostiosoitteeni, ja puhelinpalvelusta saat paikkakunnan kautta tietoon puhelinnumeroni, joten voit vaikka testata, minkälainen ääni "mielikuvitusvaikuttajalla" on.

• Pysytään Jumalan

Lähteellä Jeesuksessa, sillä maailman lähteet kovinkin paljon muistuttavat toisiaan.

• Totuuden tunteva

Totuus ei pala tulessakaan!

• Ei todellakaan pala, mutta ei se myöskään tämän lopun ajan rajun eksytyksen keskellä enää syty, vaikka Jeesus Kristus sitä jatkuvasti toivoo:

"Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle -- ja kuinka toivonkaan, että se jo olisi syttynyt!"

Sitä toivoi turhaan myöskin tämä helluntalainen nainen, joka 19.12.1991 minulle profetoi:

Kun kohu ympärilläni luterilaisen seurakunnan sisällä
      90-luvun alussa alkoi, oli eräs paikallinen helluntailainen
      nainen - vaikka en ollut hänen kanssaan missään tekemisissä -
      joka oli harrastanut myös kielillä rukoilemista, ja saanut Saatanan
      tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi,
      18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin
      tämän myös kirjallisena:

"Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta
      Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan
      mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä,
      se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla
      voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.

Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
      vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi
      .
      Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
      Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja
      veren voima'."

Tämän viestin myötä sai ensimmäisen opetuksen ja todistuksen siitä, että Veren voima on Saatanan voimaa.

Tuossahan Saatanan Veren voima Ja Kristuksen Pyhä Henki rinnastetaan yhteistyökumppaneiksi.

• lukija53

Siis myönnät noin avoimesti toimivasi saatanan veren voimasta. Ethän kieltänytkään asiaa.

Saatanan tietäjähenki antoi sinusta tiedon, jota et kiellä. Turhaan siis joku nainenkin toivoi, että Jumalan Hengen tuli syttyisi sinun kauttasi.

• Totuutta etsivä

Olet antanut ymmärtää, että viholliset ovat aina oman talon väkeä.

Miten sinä tällaisen uskon myötä uskot omaistesi ja lastesi pelastuvan?

• Jos tämä: "viholliset ovat oman talon väkeä", olisi vain minun ajatukseni, sillä ei olisi mitään merkitystä. Mutta kun se on Jeesuksen ilmoitus, jonka hän joutui elämään todeksi jo heti, kun toimintansa aloitti:

Jeesus palasi sitten kotiin, ja kansaa kerääntyi taas niin paljon, etteivät hän ja opetuslapset edes päässeet syömään.

"Kun Jeesuksen omaiset kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän oli poissa tolaltaan.
        Mutta lainopettajat, joita oli tullut Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Belsebul*, itsensä pääpaholaisen voimin hän pahoja henkiä karkottaa."
        Silloin Jeesus kutsui heidät luokseen ja puhui heille vertauksin: "Miten Saatana voi ajaa ulos Saatanan?

Jos valtakunta jakautuu ja taistelee itseään vastaan, se ei voi kestää,
        eikä myöskään perhe kestä, jos sitä repivät riidat.
        Ja jos Saatana nousee itseään vastaan, se ei voi kestää, vaan sen loppu on tullut.

Eihän kukaan voi tunkeutua väkevän miehen taloon ja ryöstää hänen tavaroitaan, ellei ensin sido häntä. Vasta sitten hän voi ryöstää talon ja tavarat.
        Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
        Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki."

Jopa Jeesuksen omat opetuslapsetkin olivat hänen vihollisiaan:

Ja Pietari sai kuulla suoraan olevan Saatanan hengen vallassa:

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Kyllä omaiseni ja lapseni pelastuvat saman Jeesuksen ilmoittaman pelastussuunnitelman mukaan, jolla hän minutkin pelasti:

Siinä mielessä minuakin helpommin, koska Jumalan ei enää tarvitse heille kostaa minun pahoja tekojani.

Äitinikin hän pelasti vasta kuolinvuoteen tuskien kautta.

Kun totuutta etsit, pidä varasi, ettet missään elämäsi vaiheessa - ennen totuuden löytymistä - syllisty Hengen herjaukseen, Kuten tällä palstalla ovat monet jo siihen syyllistyneet, pilkkaamalla Kristuksen määräämää ahdasta porttia suniportiksi, ja hänen Henkeään riivaajahengiksi.

• suomen kieltä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos tämä: "viholliset ovat oman talon väkeä", olisi vain minun ajatukseni, sillä ei olisi mitään merkitystä. Mutta kun se on Jeesuksen ilmoitus, jonka hän joutui elämään todeksi jo heti, kun toimintansa aloitti:

Jeesus palasi sitten kotiin, ja kansaa kerääntyi taas niin paljon, etteivät hän ja opetuslapset edes päässeet syömään.

"Kun Jeesuksen omaiset kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän oli poissa tolaltaan.
        Mutta lainopettajat, joita oli tullut Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Belsebul*, itsensä pääpaholaisen voimin hän pahoja henkiä karkottaa."
        Silloin Jeesus kutsui heidät luokseen ja puhui heille vertauksin: "Miten Saatana voi ajaa ulos Saatanan?

Jos valtakunta jakautuu ja taistelee itseään vastaan, se ei voi kestää,
        eikä myöskään perhe kestä, jos sitä repivät riidat.
        Ja jos Saatana nousee itseään vastaan, se ei voi kestää, vaan sen loppu on tullut.

Eihän kukaan voi tunkeutua väkevän miehen taloon ja ryöstää hänen tavaroitaan, ellei ensin sido häntä. Vasta sitten hän voi ryöstää talon ja tavarat.
        Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
        Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki."

Jopa Jeesuksen omat opetuslapsetkin olivat hänen vihollisiaan:

Ja Pietari sai kuulla suoraan olevan Saatanan hengen vallassa:

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Kyllä omaiseni ja lapseni pelastuvat saman Jeesuksen ilmoittaman pelastussuunnitelman mukaan, jolla hän minutkin pelasti:

Siinä mielessä minuakin helpommin, koska Jumalan ei enää tarvitse heille kostaa minun pahoja tekojani.

Äitinikin hän pelasti vasta kuolinvuoteen tuskien kautta.

Kun totuutta etsit, pidä varasi, ettet missään elämäsi vaiheessa - ennen totuuden löytymistä - syllisty Hengen herjaukseen, Kuten tällä palstalla ovat monet jo siihen syyllistyneet, pilkkaamalla Kristuksen määräämää ahdasta porttia suniportiksi, ja hänen Henkeään riivaajahengiksi.

"Äitinikin hän pelasti vasta kuolinvuoteen tuskien kautta."

Kuka oli tuskissaan kuolinvuoteella : Äiti vai pelastaja ?

• Totuutta etsivä

Minkä arvelet olevan suurin syy siihen, ettei totuutta uskota?

• TeuvoSuni

Ei tarvitse tuota arvailla, kun sen tietää. Sehän Saa-tana, Jumalan vastustaja, joka jo paratiisista lähtien alkoi muokata maailmaa mieleisekseen.

Tällä koko ihmiskunnan eksyttäjällähän on monta nimeä: käärmeeestä alkaen:

"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."

Ja tämänkin kansan se on oman profeettansa Paavalin kautta saanut houkuteltua kauaksi pois totuuden tieltä tuolla erinomaisella rakkauden julistuksellaan: "Kaiken se uskoo." Ja katteettomalla armo-lupauksellaan.

Kun Jumala uskoo vain totuuden ja etsii totuutta rakastavia, niin Saa-tana Jumalaa suurempana rakastajana uskoo kaiken, joten ei se ole mikään ihme, että siitä tuli koko maailman rakkauden suuri kohde: Antikristus ja Babylonian portto.

Jonka pauloista Jeesus Kristus kaikki omansa pois kutsuu, ennen kuin saapuu se joukot tuhoamaan:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä töykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

• suomen kieltä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei tarvitse tuota arvailla, kun sen tietää. Sehän Saa-tana, Jumalan vastustaja, joka jo paratiisista lähtien alkoi muokata maailmaa mieleisekseen.

Tällä koko ihmiskunnan eksyttäjällähän on monta nimeä: käärmeeestä alkaen:

"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."

Ja tämänkin kansan se on oman profeettansa Paavalin kautta saanut houkuteltua kauaksi pois totuuden tieltä tuolla erinomaisella rakkauden julistuksellaan: "Kaiken se uskoo." Ja katteettomalla armo-lupauksellaan.

Kun Jumala uskoo vain totuuden ja etsii totuutta rakastavia, niin Saa-tana Jumalaa suurempana rakastajana uskoo kaiken, joten ei se ole mikään ihme, että siitä tuli koko maailman rakkauden suuri kohde: Antikristus ja Babylonian portto.

Jonka pauloista Jeesus Kristus kaikki omansa pois kutsuu, ennen kuin saapuu se joukot tuhoamaan:

"Jonka pauloista Jeesus Kristus kaikki omansa pois kutsuu, ennen kuin saapuu se joukot tuhoamaan: "

Siis "se" saapuu tuhoamaan joukot! Siis mikä "se"?

• suomen kieltä kirjoitti:

"Jonka pauloista Jeesus Kristus kaikki omansa pois kutsuu, ennen kuin saapuu se joukot tuhoamaan: "

Siis "se" saapuu tuhoamaan joukot! Siis mikä "se"?

Anna anteeksi kirjoitusvirhe:

Saatanan pauloista Jeesus Kristus kaikki omansa pois kutsuu, ennen kuin saapuu kaikki sen joukot tuhoamaan.

Kaikki nuo, jotka Saatanan heillä rakannuttamissaan ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä ovat Jumalan ja Jeesuksen sijasta palvelleet Saatanaa ja Antikristusta.

Tuon tuhon tapahtuman on Jumala paljastanut Hesekielille, luku 9:
        "Aloittakaa minun temppelistäni...":

• suomen kieltä

"Paholainen sai Jeesukselta rukkaset, sillä ei hän Isänsä tahdon vastaisesti suostunut ihmisillä rakennuttamiensa Saatanan synagogien johtotähdeksi

Jeesusko rakennutti ihmisillä saatanan synagogia?"

Veimme hauen äidille, joka syötiin./Veimme äidille hauen, joka syötiin.

• Anna anteeksi tämäkin kirjoitusvirheeni?

"Paholainen sai Jeesukselta rukkaset, sillä ei hän Isänsä tahdon vastaisesti suostunut Saatanan ihmisillä rakennuttamiensa ihmiskäsin tehtyjen temppelien johtotähdeksi."

Olihan hän itsekin ilmoittanut saman:

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Ja minä sanon teille, että te ette minua näe ennen kuin sinä päivänä, jona sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'

Tästä rajusta eksytyksestä johtuen ei Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta suinkaan siunata, vaan kirotaan. Sillä vain muutama harva tämänkin Jeesuksen ilmoituksen todeksi uskoo:

Siksi minunkin kaikki kirjoitukseni ovat vain todistusta, jota ei enää todeksi uskota.

• Tahdon löytää totuud

Sunilra kysyn:

Onko tämä uskosi mukaan totta vai valhetta:

Ap. t. 17:24
      "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
      Ap. t. 17:25
      Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

• Totta se on, sillä tämän ilmoituksen Saul sa Pyhältä Hengeltä. Ja se perustuu tähän Jeesuksen ilmoitukseen:

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Ja minä sanon teille, että te ette minua näe ennen kuin sinä päivänä, jona sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'

Mutta kun Saa-tana sai Paavalin pauloihinsa erinomaislla ilmestyksillään, jotka hän uskoi olevan Jumalan ilmoituksia, niin tämän totuus sai väistyä valheen tieltä.

Ja tämän hengen vaituksesta Paavali järjesteli näihin Saatanan temppelihin oman virkakoneistonsa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe