Eli minulla on maantienväriset hiukset, pienenä olin kuitenkin täysin blondi ja tää mun väri rupes tummumaan aina iän myötä (olen nyt 16-vuotias). Eli perheessäni olen ainoa jolla on vaalea hiukset muilla on tumman ruskeat, isälläni toisin oli pienenä myös blondit hiukset mutta tummuivat jo tumman ruskeiksi pienenä olessaan. Eli onko mahdollista että minulla saattaisi tummua hiukset entisestään vielä tässä iässä saman värisiksi kuin muualla perheessäni vai saattavatko ne jäädä maantienvärisiksi? Onko jollakin tietoa näistä asioista, kiitän niitä jotka voivat vastata tähän. (itse kuitenkin toivon että hiukseni tummuvat edelleen tumman ruskeiksi)
Tummenevat hiukset!
Milja624
3
259
Vastaukset
- pii+tu
Vaikea sanoa miten nopeasti tai hitaasti hiukset tummuvat. Aurinkokin tietty vaalentaa maantienväriä. Itse olin tosi blondi lapsena, teininä alkoi tummua ja nyt aikuisena on ruskeat hiukset.
Uskoisin että on tosi yksilöllistä ja mahdoton ennustaa.- Milja624
Mä viel mietin et tiedätkö mahdollisesti et onko suurempi todennäköisyys että mun hiukset jatkavat tummumistaan vai jäävät ehkä maantienvärisiksi ton tekstin perusteella?
- tummanvaalea,,,,,,,,
Väri saattaa muuttua ruskeaksi vasta joskus yli kolmekymppisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504