odotan seuravaa siirtoa innoissani jos minä vaan voisin sen sinulle sanoa..viimmes olipas lähellä...
Kassalla
15
1195
Vastaukset
- ii-kää-vä
huomenna taas?
- sinä vain
Ei sitten tänään ,mutta huomenna ..päivä vai ilta huki duunissa..???
voisin käydä kaupassa.. - Julia74
Olimme kassalla joo. Ujous iski, mut taas oot mun mielessä..
- day of
puolenpäivän aikoihin...?
- Käväisenpäs
Huomenna puolenpäivän jälkeen ok!???
- day of
Käväisenpäs kirjoitti:
Huomenna puolenpäivän jälkeen ok!???
nyt ehti mennä ohi.. :( vaik mistäs ees tiedän oisko ollu mulle.. mut sinne oon kohta taas suuntaamassa.
- osuko oikeaan
missäs päin? :) espoo
- Olari?
ok, kerrotko vaikka lounaspaikkasi voisin poiketa?
ps.se punatukkainen ;)- eka kassahan
S-ketjuhan minne tulen silloin
- kassakassaliini
http://adref.co/NKMUVq Tonne menet silloin
- jodvepologo
en tiiä minne meen nyt, ku oon ihan kassalla :D jos menee ees huhtasuo alueen s.ryhmän myyjille niin omistus http://www.youtube.com/watch?v=K_bOvzHMYBo&feature=related :D hyvää kesää :D
- EräsVaan
Ollaanko tavattu kenties Kuopion k-superin kassalla?
- pri...
Ihan rohkeasti vain :) Ei siihen kuole
- kurkun ostossa
Ihme juttuja nämä "kassajutut". Eikö ihmiset enää kohtaa missään muualla kuin kassalla?? Kertoo paljon suomalaisesta yhteiskunnasta; kassalla kassan on pakko/lupa puhua, ja näin ollen myös toisella puolella on oikeus ujosti sanoa päivää tai ihan mitä vaan. Siitä sitten viritellään olevinaan mitä kuumottavampia juttuja ja luulotellaan ties mitä, että naimisiinhan tässä heti pätkähdetään.
Tästäkin sais varmaan väitöskirjan tehtyä. Joka päivä aina joku on ihan kassalla.- ihan kassalla
mää oon ihan kassan takana, katson silmiin sanon moi. en kipinä perseessä juokse kotii sammuttelee palavii simmareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473