Esteet & Kepparit

estekeppari ;)

Kuka hyppii esteitä? Millä hypit? (Jaloilla, keppareilla?) Paljon hyppäät? Missä hypit?

Omistatko keppareita? Miten hoidat niitä? Menetkö mielummin koulua kuin esteitä? Mistä olet tehnyt kepparisi?

17

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moneque

      joskus viime kesällä kepparilla, mut vaan jtn 80 cm... ja kotipihalla. omistan 4 kepparia, en hirveesti "hoida" kunhan nyt ehjänä pysyvät :D Esteet on kivempii. ja 2 sukasta, yks kaupan, ja yks kangaskeppari jol on pystäri (vuonoooo) Mut enää en nii paljoo niist välitä...

    • ahaha

      BITCH PLEASE!

      • kepuilija

        Mä oon hyppiny jo 4 vuotta kepparilla sekä ilman. Ilman kepparia menee 105 cm ja kepparil 90 cm. Hyppään asfaltilla tai nurmikolla. Mulla on 9 kepparia ja suurinosa itte tehtyjä. Tos mun sivut --> http://khtbailando.nettisivu.org/ Ja meen molempia, koulua sekä esteitä. Ja teen kepparit fleece kankaansta. Mutta nyt mulla on ollu taukoo tos keppariharrastukses ku mä oon pilannu mun jalat liialla hyppäämisellä ja ne on niin kipeet etten pysty hyppää. Ja joudun jo polvitähystykseenki et nyt on kyl ihan pakko pitää taukoo. (:


    • Kepparifani

      Itse hypin ilman kepparia ja kepparin kanssa esteitä. Tottakai hyppään myös oikeilla hepoilla. Hypin aika paljon, ja ennätykseni tänä kesänä kepparin kanssa on 110cm, en valehtele, oikeasti. Mutta sehän on ymmärrettävää koska olen hyppinyt jo 5 vuotiaasta. Hypin vaikka missä kunhan maasto on tasainen jotta vältyttäisiin turhilta venähtämisiltä. Eniten tykkään kuitenkin hyppiä kesämökkini pehmeällä nurmella bestikseni kanssa. Omistan 5 kepparia. Hoiden keppareita säännöllisesti: jokainen saa mahdollisesti joka päivä liikuntaa, harjaus ennen ja ratsastuksen jälkeen. Joskus letitän kepparin harjan, joskus jopa vähän ruiskaisen vettä päälle että harjauksessa lähtisi kaikki pahimmat roskat. Joka toinen viikko kepparin keppi "raspataan" elikkä hiotaan kepin pää tasaiseksi ja lopuksi nauloilla kiinnitetään rautakenkä. Tykkään mennä keppareilla kaikkea, lännenratsastusta, vikellystä, kouluratsastusta, esteratsastusta, ja kaikenlaista muuta sen sellaista. Yksi keppareistani on ostettu kaupasta, kaksi sukkakepparia ja kaksi ihanaa huopa kepparia

      • lol????

        Mitenhän aiot vikeltää kepparin päällä? :D sori


      • Just niin
        lol???? kirjoitti:

        Mitenhän aiot vikeltää kepparin päällä? :D sori

        Keppari laitetaan johonkin liikkuvaan tukeen ja vaikka kaveri työntää ja tehdään kaikenlaisia temppuja. Käytä mielikuvitusta hyvä ihminen!


    • Lila-

      Mulla tulee juurikin parin viikon päästä 4 vuotta keppareilla menon aloituksesta. Este-enkka miltei 130 cm, tykkään hyppäämisestä :3 Keppareitakin löytyy ihan liikaa. Kannattaa muuten rekisteröityä http://skh.foorumit.fi , itse olen siellä Lila-nimimerkillä.

    • Keppari kasvattelija

      Olen aika uusi keppari maailmassa. Olisinko harrastellut semmoset 1 ja puoli vuotta.Hypin esteitä nurmikentällä tai hiekkatiellä. Kepparin kanssa ainakin 95cm. Omistan semmoset 5 kepparia, joita ruokin, harjailen ja liikutan. Menen mieluummin esteitä. Hepat itse tehtyjä kaikki! Ison sukan ohjeilla tarkoituksella kepparille, eikä mistään vanhasta hikisukasta! xD

    • hilzu01

      mulla keppariblogi www.horseandponypark.blogspot.com

    • KhtDelaight

      Ite hyppään kepparilla 90cm ja ilman 95cm ja oon harrastanut keppareita 3 vuotta ja hypin nurmi kentällä tai hiekka enemmän nurmi kentällä ja mulla on 5 kepparii mutta tulee ehkä yks

    • lckckb

      En harrasta enää keppareita tai "hoida" niitä enää mitenkää mut hypin esteitä itse enkö millään. Kepparil

    • niinkylläjuu

      ei kuulosta normaalilta

    • Hhkflx

      Mul ei oo mitää keppareita vastaan ja katson paljon keppari videoita ja seuraan instagrammisssa paljon keppariharrastajia ja katon niitten instastoreja😂😂😂. Mut en enää harrasta keppareit enkä hoida ne lojuu leikkimökin nurkassa

    • harrastanratsastust

      hypin hevosella niinku kuuluuki enkä millää kepillä

    • okeiiiii

      ootteko jotenkin jälkeenjääneitä?

      • Miksi olisit noin ilkeä?
        :(


    • Anonyymi

      Hupin esteitä meidän pihassa annan hepoil mössöt harjaan ja muutenki perus semmosta hommaa ja mielummin meen esteitä ja hypin kepparilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe