Kemissä taas suomen korkeimmissa luvuissa. Olkaa ylpeitä,otsikoissa pysytte.
Mikä Kemiläisiä oikein vaivaa. 60 luvulla jo sama tahti.
Nyrkki heiluu
6
357
Vastaukset
- tästäkö luit?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/taalla-heiluu-nyrkki---is-selvitti-suomen-vakivaltaisimmat-kunnat/art-1288466209176.html?pos=1288345044485
Ikävää luettavaa, eipä viikonloppusin ainakaan tuonne kaupungin pyörteisiin uskalla mennä. Pitäs olla ammattiturvamiehet mukana.
Ei ihme että kemin kapakatkin lopettaa, väki pysyy kotona mieluummin kun pahoinpitelyn kohteiksi vapaasta tahdostaan menevät.- Slippery Slope
Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy. - Kakka haisee
Slippery Slope kirjoitti:
Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy.Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
Ei iltaelämää, ei niin mitään.
Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta. - kemiläine
Kakka haisee kirjoitti:
Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
Ei iltaelämää, ei niin mitään.
Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta.O-saat-ko lu-ke-a uu-ti-sen kun-nol-la?
Selvemmin en osaa kirjoittaa. Ylikärpän-Luola-aavan kansalaiskoulu ei antanut sinullekaan kovin hyviä valmiuksia luetun ymmärtämiseen.
- rytuk6
Hyvinhän nuo baarit näkyy olevan täynnä viikonloppuisin.
Eiköhän nuo väkivaltarikokset satu pääosin ihan yksityisasunnoissa.
Ihan mukava Kemissä on asua, heitelkää mitä lukuja haluatte :D - kemiläine
Onkos vajakilla jäänyt kiertokoulusta 60-luvulla pari kierrosta väliin? Missä korkeimmissa luvuissa se on jos siellä on nopiasti katsoen kolmisenkymmentä kuntaa samoissa tai isommissa luvuissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592