Nyrkki heiluu

ex Kemil.

Kemissä taas suomen korkeimmissa luvuissa. Olkaa ylpeitä,otsikoissa pysytte.
Mikä Kemiläisiä oikein vaivaa. 60 luvulla jo sama tahti.

6

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästäkö luit?
      • Slippery Slope

        Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
        Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
        Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
        Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
        Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy.


      • Kakka haisee
        Slippery Slope kirjoitti:

        Tuo tilastohan kertoo vain kunnan elollisuudesta. Luvuista näkee missä on toimintaa ja elämää.
        Aatelkaapa jos Kemin luku olis ollu vaikka 0,6?
        Sehän tarkoittaisi sitä että täällä asuisi vanhuksia tai joitain uskonlahkon jäseniä?
        Eli Kemi on keskivertoa hiukan vilkkaanpi ja eloisampi kunta, toki tuota tilastoa nostattaa Simo-, K-maan ja Tornion asukkaat käytösillään? Eivät osaa käyttäytyä siivosti niinkuin kylässä käydessä pitäisi, vaan humalapäissään luulevat omistavan nämä kadut niinkuin omat peltonsakin.
        Kemiläiset itse eivät tuohon tilastolukuun omalla käytöksellään kykene, sen verran käytöstapoja heiltä löytyy.

        Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
        Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
        Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
        Ei iltaelämää, ei niin mitään.
        Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta.


      • kemiläine
        Kakka haisee kirjoitti:

        Kemiläiset jo pitkään Suomen tilastoykkösiä väkivaltarikoksissa.
        Ja sekö kertoo sitten kemiläisten hyvistä käytöstavoista tai "elollisuudesta" ?
        Kyllä kemiläiset tappelevat siellä ihan keskenään..kuka muu sinne menisi?
        Ei iltaelämää, ei niin mitään.
        Tuossa asiassa olette aina kärjessä ;) Kaikki muu näyttääkin pelkkää miinusta.

        O-saat-ko lu-ke-a uu-ti-sen kun-nol-la?

        Selvemmin en osaa kirjoittaa. Ylikärpän-Luola-aavan kansalaiskoulu ei antanut sinullekaan kovin hyviä valmiuksia luetun ymmärtämiseen.


    • rytuk6

      Hyvinhän nuo baarit näkyy olevan täynnä viikonloppuisin.
      Eiköhän nuo väkivaltarikokset satu pääosin ihan yksityisasunnoissa.

      Ihan mukava Kemissä on asua, heitelkää mitä lukuja haluatte :D

    • kemiläine

      Onkos vajakilla jäänyt kiertokoulusta 60-luvulla pari kierrosta väliin? Missä korkeimmissa luvuissa se on jos siellä on nopiasti katsoen kolmisenkymmentä kuntaa samoissa tai isommissa luvuissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe