Mitä oikein pitäisi tehdä tilanteessa, jossa mies pihtaa? Oloni on hirveän tuskainen, kun mies ei harrasta seksiä kanssani, vaan hoitelee itsensä mieluummin vetämällä käteen. (Jonka jälkeen ihan iloisena jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, ihmettelee ääneen että mikä minua vaivaa kun olen surullinen)
Syyksi sanonut, että on vähän stressiä ja ajatukset muualla. Syyllistää minua vielä tilanteesta sanomalla, ettei pysty koska hänestä tuntuu että häneltä vaaditaan jotain. Olen yrittänyt olla oikein varoivaisesti, ettei vain säikähdä tai tulkitse jotain silitystä haluamiseksi, mutta silti karttelee minua välillä kuin ruttoa. En voi enään antaa edes pelkkää luontevaa halausta, koska heti on pelko, että hän pakenee. Tämä jäytää ihan tosissaan, en tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä.
Tuntuu ettei ole minun käsissä enään tilanteen ratkaisu.. puhua olen yrittänyt kovasti tilanteesta. Tuntui pahalta sekin, että kun yritin rauhoitella miestä sanomalla oikein vartavasten että tämä halaus ei ole vaatimus, niin ei joko usko tai sitten sanoo todella ilahtuneena, että "ihanaa että sanoit noin" ja halaa takaisin. Tuntuu, ettei minulla ole oikeutta ollenkaan toivoa saavani luonnollista koskettelua tai halailua..puhumattakaan sitten seksistä.
Olen ennen tätä suhdetta ollut aika aktiivinen sillä rintamalla ja tuntuu tosi pahalta nyt tämmöinen sotku, menen itsekin tästä ihan lukkoon. Pelkään että kiinnostukseni miestäni kohtaan kuihtuu hiljalleen kokonaan, sillä itselleni seksi on oma tärkeä osansa parisuhdetta ja sen hoitoa. Avautumiseni loppuun voisin vielä todeta, etten kyllä halua pettää miestäni, mutta tilanne on kyllä toivoton. Toivottavasti jollakin olisi antaa jotain vinkkiä tilanteeseen..
Mies haluton..
17
263
Vastaukset
- ripethepooh
Anteeks, mut...
Kaks kertaa eronneena ja parikin irtosuhdetta kokeneena neuvoisin:
EROA!
Ei se paremmaksi muutu. Ja sulla on vaan YKS elämä elettävänä. ÄLÄ tee väärin *itselles* !
...joo, ei se helppoo oo... - tyydytaieroa
Enpä usko että miekkonen sinua tahallaan kiusaa. Tuskin on ikinä ollut kovin läheisyydenhaluinen, perhekasvatuksessa tapahtunut jotakin varmaan, tai sitten muuten sen luontoinen että ei sytytä tuollainen. Jotkut miehet tykkää enemmän runkata kuin kumppanin kanssa ähkiä, eikä sille mahda mitään. Ehkä jotenkin huomaamattasi painostat ja ahdistat häntä, tai hän ei vaan mitenkään tulle sinua kohtaan seksuaalisesti mitään, jolle ei mahda mitään. Joko tyydyt siihen että suhteenne on tuollainen, tai sitten eroat. Pettämään et saa ryhtyä, semmoista tekee vain todellinen moukka. Se voi rikkoa miehen sisältä varmasti viimeisetkin kiinnostuksen rippeet seksiin. Pettäminen on pahinta mitä toiselle voi tehdä, jos sen teet niin toivottavasti kärsit hirveistä omantunnontuskista loppuelämäsi.
- ap
johan sanoin etten halua pettää. Ei sovi minulle ollenkaan, rikkoutuisin itsekin vain pahemmin.. Tarkoitin viestissäni oikeastaan ettei pettäminen ole vaihtoehto ja että tilanne toivoton, mitä tehdä..
- haluttoman vaimo
Haluton mies on mullakin, tosin en usko että edes tyydyttää itseään. Ollaan juteltu, eikä hänen vaan tee mieli.. ja sellaistahan se on, että halut on jokaisella erilaiset eikä ne aina kohtaa. Itselläkin on halut e-pillereiden myötä laantuneet, joten oikeastaan tämä on mullekin "ihan ok". Seksiä on kyllä silloin tällöin, mutta puhutaan ehkä parista kerrasta kuukaudessa.
Eli tosiaan vaihtoehdot ei taida olla kuin hyväksyä tilanne tai erota. Itse en voisi kuvitellakaan eroamista (tällä hetkellä ainakaan) koska tuo mies on minulle se oikea ja näin se vain on. Mutta jos jossain vaiheessa tuskastun tästä niin paljon, että pettäminen olisi mielessä, niin sitten ero tuntuisi varmaan ainoalta vaihtoehdolta. Toivottavasti siihen ei koskaan "jouduta". Oma itsetuntoni on niin alhainen, että kun kerran olen saanut torjunnan, niin en toista kertaa edes uskalla... Ennen olin minäkin hyvin aktiivinen, aina aktiivisempi osapuoli suhteissa mutta tämmöistä haluttomuutta en koskaan ole toiselta puolelta vastaanottanut.
Meillä on muuten hellyyttä, nukutaan sylikkäin ja pusutellaan mutta jos ne loppuisi, niin sitten ei kauaa varmaan menisi että ero olisi edessä, koska hellyys on minulle tärkeämpää kuin yhdyntä. - ripethepooh
Ei,ei, ei!
Ei rakkaat sisaret...
Ette *saa* rikkoa itseänne ja tyytyä tilanteeseen.
Edelleen suosittelen että JOS yhteiselämä (siihen kuuluu myös seksielämä) ei suju, ainoo oikee ratkaisu on ero...
SORRY...
...sano setä joka tietää...
Mietitään omaa LOPPUelämää:
Kuolemaa kohti mennään joka ikinen
Näkö, kuulo, kaikki pettää ja pää tietää sen
Se pelottelee meitä millä lie milloinkin
Se ei katso ikää, se vaan pettää silloinkin
Hei, kuolemaa kohti mennään
Joka ikinen
Sydän, maksa, kaikki pettää
Pää tietää sen
-Lainaus Chisulta - Raivo Roosna
Miettikääpä naislukijat aloitukseen eläytyessänne niitä tuhansia, ellei satoja tuhansia miehiä, jotka suomessakin ovat samassa tilanteessa. Ja antakaa pienen kyynelen vierähtää silmännurkastanne myös heidän, ja tyydyttämättömien halujensa vuoksi.
Aloittaja: kokeile tehdä hienovaraisia ehdotuksia, ja tee itseäsi haluttavaksi, ja mieti loppujen lopuksi voitko sopeutua tilanteeseen, vai pitääkö lähteä suhteesta. - Olen pahoillani
Mies ei tule muuttumaan vaikka tekisit mitä. Jos alat lopettamaan suhdetta, mies "virkistyy" hetkesi. Juuri sen verran että toivon kipinäsi syttyy. Ja sitten ollaankin taas samassa pisteessä. Eli ei seksiä. Mies ei tee tätä kiusallaan, mutta jos joku ei halua seksiä niin sitten se ei halua. Menee entistäkin enemmän lukkoon kun vaistoaa, toisen haluavan vaikkei sitä toisikaan esiin.
Ei auta hepenet, ei auta viehkoilu, ei auta olla saalistettava, ei auta hienovarainen lähestyminen eikä suora puhe. Jos toinen ei halua niin ei halua. Tilanne ei tule pitkässä juoksussa korjaantumaan. Rikot vain itseäsi, menetät elämän ilosi ja tukehdutat itsesi. Jostain syystä haluttomat eivät osaa irrottautua suhteesta vaikkeivat halua antaa fyysistä ravitsevaa rakkautta. Päätös on sinun. - sinkku36
Tääl olis haluava mies mut olen sinkku. Et haluja löytyy yllin kyllin ja olen valmis parisuhteeeen. Meikä ei pihtaa ikinä joten ei tarvitse pelätä et kieltäydyn.
- sinkku36
Älkää sit valittako jos miehenne runkkaa ja ei koske teihin. Vi.tun häävi suhde se varmaan sit on teillä.
- IhanRauhassa
"Syyksi sanonut, että on vähän stressiä ja ajatukset muualla. Syyllistää minua vielä tilanteesta sanomalla, ettei pysty koska hänestä tuntuu että häneltä vaaditaan jotain."
Tuossa mies kertoo luultavasti ihka oikean syyn, joten siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
Todellisesta tai kuvitellusta syystä hän pelkää ettei hänellä ehkä seiso kunnolla yhdyntätilanteessa ja mitä enemmän hän pelkää sitä varmemmin kiihottuminen vaarantuu ja seisokki menee. Tämän pelon alku on jossain siellä takaraivossa, jossa yhdynnän onnistuminen vertautuu suhteenne jatkumiseen.
Tällaisesta noidankehästä ylipääseminen vaatii molemmilta äärimmäistä herkkyyttä ja sitä juuri sitä antavaa Rakkautta. On mentävä todella lähelle toista ihmistä, saavutettava sellainen läheisyyden ja luottamuksen taso joka poistaa tuon pelon.
On ehkä parasta ottaa yhteyttä johonkin asiantuntijaan. Erektiolääkekin voi olla paikallaan joksikin aikaa. Noin henkilökohtaisissa asioissa ei tällaisten palstojen "kaikkitietävillä asiantuntijoilla" yleensä ole muuta annettavaa kuin omat ongelmansa ja traumansa kiertoon. Siis suhteesi häneen kuihtuu ilman seksiä?!! Onko parisuhteenne seksin varassa? Eipä ole kovin vahvalla pohjalla, ei.
Yleensä seksi on kyllä se, mikä tekee suhteesta parisuhteen.Ilman sitä kyseessä on vain ystävyyssuhde.
simasuuneiti kirjoitti:
Yleensä seksi on kyllä se, mikä tekee suhteesta parisuhteen.Ilman sitä kyseessä on vain ystävyyssuhde.
Siis mitä??? Elävätkö mielestäsi puolisot, jotka jakavat kaiken, siis kaiken, ajatuksista taloudellisiin seikkoihin, kasvattavat lapset yhdessä, jne ja rakastavat toisiaan, vain ystävyyssuhteessa, HUHHUH!
mies.mina kirjoitti:
Siis mitä??? Elävätkö mielestäsi puolisot, jotka jakavat kaiken, siis kaiken, ajatuksista taloudellisiin seikkoihin, kasvattavat lapset yhdessä, jne ja rakastavat toisiaan, vain ystävyyssuhteessa, HUHHUH!
...Siis jos suhteessa ei ole seksiä
- ksdskhflsaa
Hänellä on toinen, tai sairastaa sukupuolitautia, eikä halua tartuttaa.
- Savage.
Kuinkas kauan te olette olleet yhdessä? Ehkäpä tämä on näitä ajan myötä kyllästymis juttuja. Ehkäpä sä olet rupsahtanut, ehkäpä sä olet ollut yli-innokas?
Kaikki suhteet muuttuu kaverillisemmiksi aikaa myöten ja seksinkin harrastaminen on enemmänkin se pakollinen paha. Miehethän joutuu tekemään suurimman osan töistä aktinkin aikana ja sitten täytyy vielä tarkkailla sitä omaa suoritusta/jaksamista. Aina ei vaan jaksa! - Kuormurikuski
Oletko ap ylipainoinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621