Koska kuvaatte Youtubeen näitä uusia ylinopeus videoita.Kun ne vanhat ylinopeus videot on jo katsottu moneen kertaan läpikotaisin.
Koska kuvaatte lisää tänne Youtuubeen näitä ylinopeusvideoita
21
160
Vastaukset
- -1 kirjoittaja
Jaa-a, ajan paljon työkseni mutta silloin on vähän hankala
pitää kameraa kuvailemassa, materiaalia kyllä kertyisi muitten
suurista ylinopeuksista.
Ei se auto_anterokaan saa yhtään videota aikaiseksi vaikka
kirjotusta kyllä riittää ajamisistaan, tuskin on hemmolla edes autoa.- Auto-Antero
Kas, kun ei ole tapana ajella pultti pohjassa videokamera kädessä. Ajelen ripeästi molemmilla käsillä. En suinkaan ole reikäpää kaahari, vaan ajan aina turvallisesti, oikeaa nopeutta. Tarkoittaa joskus jopa torvi auki!
Vaan SUOmaan kuppaiset motaritkaan eivät houkuttele paljoa yli kahdensadan nopeuksiin. Väittäisin että 250km/h alkaa olla Turun väylälläkin hieman liikaa. Veikkolasta länteen siellä taitaa olla jo mutkia? Lohjan jälkeen jo helpottaa ja olenkin tehnyt siellä kotimaisen enkkani....
Ja VITUT rajoituksista!
Rajoitukset ovat ainoastaan naurunalaisia räpellyksiä ohjata liikennettä kyykkyyn. Siihen en suostu!
Järkeviä rajoituksia kun näkee enää ainoastaan Saksassa ja enenevissä määrin sielläkin ollaan menossa perse edellä puuhun, kuten SUOmaassa on tehty jo 70-luvun alusta asti.
Vapaat rajoitukset takaisin!!!
- Corolla fani
No kun me on menetetty kortit pois, ja autot piti myydä suurien sakkojen vuoksi.
- 87k
Itselläni ei ole montakaan ylinopeusvideota, mutta tosi monta alinopeusvideota, jossa en todellakaan sensuroi firman nimiä tai autojen rekistereitä
- :-o
Mistäs sellaisia saa?
Alinopeutta kun ei ole. On vain suurin sallittu nopeus. Se on merkissä tien varressa eikä se ole määrätty mitään alinta nopeutta. - 87k
:-o kirjoitti:
Mistäs sellaisia saa?
Alinopeutta kun ei ole. On vain suurin sallittu nopeus. Se on merkissä tien varressa eikä se ole määrätty mitään alinta nopeutta.Ei niin, mutta yli 20km/h alinopeus ilman PÄTEVÄÄ SYYTÄ tulkitaan tahalliseksi liikenteen häirinnäksi -> 20 päiväsakkoa
- 5+1
87k kirjoitti:
Ei niin, mutta yli 20km/h alinopeus ilman PÄTEVÄÄ SYYTÄ tulkitaan tahalliseksi liikenteen häirinnäksi -> 20 päiväsakkoa
ilman PÄTEVÄÄ SYYYTÄ,
ja linkki lakiin? - 87k,on foorumin nero
87k kirjoitti:
Ei niin, mutta yli 20km/h alinopeus ilman PÄTEVÄÄ SYYTÄ tulkitaan tahalliseksi liikenteen häirinnäksi -> 20 päiväsakkoa
Ei pidä paikkaansa. Suomessa ei ole laissa säädöstä jolla hitaasti ajamisesta voitaisiin rangaista. Tahallinen hidastelu kiilailuineen ja äkkijarrutuksineen ovat eri asia. 20km/h alle rajoituksen ajavia on poliisin toimesta pysäytetty ja ohjattu sivuun jo pelkän rattijuopumusepäilyn takia mutta jos promilleja ei ole ei myöskään ole koskaan sakkoja annettu. Näin kertoi taannoin Liikkuvan Poliisin päällikkö. 87k voi väittää mitä tahansa taas mutta kaverin jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa.
- 87k
5+1 kirjoitti:
ilman PÄTEVÄÄ SYYYTÄ,
ja linkki lakiin?Ei ole laissa mitään mainitaa edelleenkän tosta alinopeudesta.
On vain ennakkopäätös asiasta.
Ja mun mielestä toi 20km/h rajoitus on ihan hyvä.
Ja tosiaan esim mutkikas hiekkatie, rajoitus 80km/h niin ei taatusti tule sakkoa jos ajat talvella siellä 50km/h - 87k
87k,on foorumin nero kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Suomessa ei ole laissa säädöstä jolla hitaasti ajamisesta voitaisiin rangaista. Tahallinen hidastelu kiilailuineen ja äkkijarrutuksineen ovat eri asia. 20km/h alle rajoituksen ajavia on poliisin toimesta pysäytetty ja ohjattu sivuun jo pelkän rattijuopumusepäilyn takia mutta jos promilleja ei ole ei myöskään ole koskaan sakkoja annettu. Näin kertoi taannoin Liikkuvan Poliisin päällikkö. 87k voi väittää mitä tahansa taas mutta kaverin jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Ei olekaan laissa säädöstä, onko joku niin väittänyt.
Kuten olen useaan kertaan todennut, niin asiasta on vain ennakkopäätös yhdestä tapauksesta, ja siellä todettiin että toi 20km/h on hyvä raja, tietenkin jos on pätevä syy, niin hitaamminkin.
Itsellänikin aina kun paljastin piippaa että tutka-auto on jossain edessä, putoaa vauhtini usein noin 30km/h nopeuteen, hyvällä tuurilla joku "kiireinen" ohittaa mun isolla ylinopeudella - 87k
87k kirjoitti:
Ei olekaan laissa säädöstä, onko joku niin väittänyt.
Kuten olen useaan kertaan todennut, niin asiasta on vain ennakkopäätös yhdestä tapauksesta, ja siellä todettiin että toi 20km/h on hyvä raja, tietenkin jos on pätevä syy, niin hitaamminkin.
Itsellänikin aina kun paljastin piippaa että tutka-auto on jossain edessä, putoaa vauhtini usein noin 30km/h nopeuteen, hyvällä tuurilla joku "kiireinen" ohittaa mun isolla ylinopeudellaOn mulla muuten myöskin muutama muukin video youtubessa, esim sellainen jossa kuljetusliike T Peltosen auto (CZB-387) ajaa törkeästi suojatielle pysähtyneen auton ohi, vaarantaen liikenneturvallisuuden.
Todella hyvää mainosta firmalle ja vaasan leipomolle.... - 134+0
87k kirjoitti:
Ei ole laissa mitään mainitaa edelleenkän tosta alinopeudesta.
On vain ennakkopäätös asiasta.
Ja mun mielestä toi 20km/h rajoitus on ihan hyvä.
Ja tosiaan esim mutkikas hiekkatie, rajoitus 80km/h niin ei taatusti tule sakkoa jos ajat talvella siellä 50km/hEikä tle sakkoa, vaikka ajaisit tuolla hiekkatiellä kesälläkin 50 km/h. Kyllä sä olet suloinen höpönassu koko 87k.
- kdgksdjgjsdgj
134+0 kirjoitti:
Eikä tle sakkoa, vaikka ajaisit tuolla hiekkatiellä kesälläkin 50 km/h. Kyllä sä olet suloinen höpönassu koko 87k.
Ihan poliisin suusta saatu vastaus: "poliisi ei voi antaa sakkoa alinopeudesta. Ellei nyt ajella 2rinnakkain moottoritiellä selvää alinopeutta kiusanteoksi. Jos ajaa huomattavasti alle rajoituksen, on hyvä pysähtyä välillä tien reunaan päästämään nopeammat ohi"
Että taas on 87k foorumin viisain mies (heti auto-anteron jälkeen) kertomassa viisauksiaan, vaikkei mistään mitään tiedäkkään - 87k
kdgksdjgjsdgj kirjoitti:
Ihan poliisin suusta saatu vastaus: "poliisi ei voi antaa sakkoa alinopeudesta. Ellei nyt ajella 2rinnakkain moottoritiellä selvää alinopeutta kiusanteoksi. Jos ajaa huomattavasti alle rajoituksen, on hyvä pysähtyä välillä tien reunaan päästämään nopeammat ohi"
Että taas on 87k foorumin viisain mies (heti auto-anteron jälkeen) kertomassa viisauksiaan, vaikkei mistään mitään tiedäkkäänKuten sanottu, tuo asia ei ole MISSÄÄN LAISSA ja asiasta on YKSI ennakkopäätös.
Eli toinen poliisi voi meinata "en mä mitään sakota, kunhan kiusallani pidän henkilöä pysäytettynä vajaan tunnin, koska ei ole hänellä mikään kiire" ja toinen taas saattaa sakottaa.
Eli mitään sakotusrajaa ei todellakaan ole laissa, eli poliisi voi sakottaa vaikkapa 5km/h alinopeudesta, mutta ei varmana mene oikeudessa tommonen läpi.
Ja esim jos esim moottoritiellä ajaa joku kusipää kuorma-autolla 84km/h ja itse ohitan hänet 90km/h niin en tee mitään rikosta, koska alinopeus on perusteltua (auto ei kulje kovempaa) ja tommosesta 10km/h ylityksestä ei yleensä sakoteta, joten polliisi on voimaton....
Ja noita nysväreitähän on noin joka 50. autoilija ja sitli vain yksi tapaus ollut oikeudessa, että ei noita alinopeussakoja mitään kauheasti jaella ;) - pakumies67
Löytyykö teidentukot youtubesta. Millä nimimerkillä tai hakusanalla löydän sun videot?
- Mitä saisi olla
Kuvausprojekti päällä, joka päivä tallentuu kaikenlaista...
joskus sitten tuubiin. - sdf3336
Mulla olis video Lahdentieltä perjantaiiltapäivänä ajettu, ajoin Mänsälästä Vierumäelle ja nopeus oli 120-210kmh, ja joutu jonkinverran pujottelemaan kaistoilla. En kuitenkaan videota nettiin laita, en halua linnaan.
- 17+15
Kuules nyt sdf3336: älä mene moottoritielle mopoautollasi! Vai ajoitko vanhaa Lahdentietä mopoautollasi 210 km/h?
- mdgmdsgdhgnsdhg
Mullakin on video kun ajoin lentokoneella lahdentietä 700km/h ja ohitin rekan oikeelta ja paris hilton anto mulle samalla suuseksiä.
Ja kävin muuten viime viikolla kuussa. Mulla on siitäkin video, mut emmä sitä taida teille näyttää kun siinä oli niitä avaruusolioitakin
- 2+2
Pyydä poliisia laittamaan nämä videot juutuupiin:
Vantaa. Nuori mies kaahasi rajua ylinopeutta Tuusulanväylällä Vantaalla varhain sunnuntaiaamuna. Poliisi mittasi 20-vuotiaan miehen ajokin tuntinopeudeksi 213 kilometriä paikalla, jossa on 100 kilometrin nopeusrajoitus.
Hieman aamuyhden jälkeen pysäytetyssä henkilöautossa oli kuskin lisäksi neljä matkustajaa. Auton pysäyttämisessä avusti liikkuvan poliisin moottoripyörä.
Yli sadan kilometrin ylinopeutta ajanut autokuski määrättiin ajokieltoon.
Muutamaa tuntia myöhemmin tutka mittasi Tuusulanväylän samalla tieosuudella auton nopeudeksi 185 kilometriä tunnissa. 19-vuotias kuljettaja sai hänkin ajokiellon. Autokamera on kova sana, ja yllättävän uusi keksintö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511