Lastensuojelussa käy yhä enemmän ilmi totaalinen rahastus huostaanotetuilla lapsilla!
Lasten ja nuorten huostaanottoja on lisääntynyt hälyttävästi! Nuorten keskuudessa epäillään mm. perusteettomuutta heidän huostaanottojensa suhteen eivätkä he tunne itseään kuulluksi näissä päätöksissä!
On havaittu väkivaltaa, ohjaajien ja psykiatrien välisiä sopimuksia neuroleptisista, vahvoista ja vääristä lääkkeistä laitosnuorille jotka ovat asiasta tietämättömiä! Kaikenlaisia laittomuuksia on havaittavissa näiden mukamas lastensuojelemisen haluisien ohjaajien ja sosiaalityöntekijöiden keskuudessa! Suurimmalla osalla nuorista on paha olla, ja ne jotka sen näyttävät työnnetään suoraan suljetuille osastoille missä määrätään lisää lääkityksiä, ja joissakin tapauksissa jos he eivät syö määrättyjä lääkkeitä, he joutuvat lepositeisiin ja heille työnnetään suoneen rauhoittavaa! Moni aikuinen vaikutusvaltainen ihminen ajattelee että tämä on nuorten propagandaa, mutta on ohjaajia ja laitoksia jotka on saatu rysänpäältä kiinni näistä nimenomaisista asioista!
Laitosnuorten puolesta!
^
Kaikki joilla moraali on kunnossa ja omistaa edes vähän kiinnostusta näitä laittomuuksia kohtaan, pyydän, käykää allekkirjoittamassa!
http://www.adressit.com/laitosnuorten_puolesta
Lasten- ja nuorten kodit
4
63
Vastaukset
- potari
Kinosti.
- girlllll
Olet aivan oikeassa! olen täysin samaa mieltä.
- Ei hoitoa
Sinulla ei ole kyllä mitään ymmärrystä ongelmanuorten hoidosta ei heitä hoideta.Kumpa pääsisivätkin laitoshoitoon avohoidossa ne nuoret ovat keiden ei pitäisi missään nimessä vapaana olla.Tiedän asian hyvin läheltä koska olen olllut tekemisissä huumenuorten yms kanssa.
- EdeMcSlayer
musta tehtiin laitoksessa ongelmanuori, veikkaan ettet oo ollut tekemisissä tai jos olet niin olet täys sadistinen mulkku joka haaveilee puhtaasta täydellisestä paratiisista, lestadiolainen kenties? ja huumenuorista? huhhuh. mulla ei vieläkään ole rikos eikä päihdetaustaa eikä luultavasti tuollaista tulevaisuuttakaan.Tiedän laitosnuorten oltavat lähempää kuin sinä ikinä olenhan itse sellainen ollut ja niin ovat parhaat ystävänikin. teidän touhunne tulee paljastumaan vielä ja sillon te olette itse vähän erilaisella intensiivijaksolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592