Menin, ihastuin ja rakastuinkin mieheen, joka lupaili tulevaisuuteen sellaisia asioita, jotka ei todeksi muuttunutkaan.Puhuimme näistä asioista ensin, ennen kuin edes suostuin tapaamiseenkaan, mutta siltikin, tunnen että minulle on valehdeltu..
Joo, peräkammarin pojasta siis kyse, mutta todellisuus olikin muuta kun hän aluksi lupaili...
Mitä mieltä olette, kuinka moni suostuisi samaan talouteen anoppinsa/ appivanhempiensa kanssa? Perheen perustamista samaan talouteen?
Minä vaan koen asian niin, että haluan olla kahden, ilman ylimääräisiä korvia, kasvatustapoja ja tapoja yleensäkin...
Aviomies ainesta, mutta kauppaan mukaan anoppi?!
myrskyn merkki
1
156
Vastaukset
- 432432423
miten siinä voi harrastaa esim. seksiä kun tietää että miehen vanhemmat on siinä viereisessä huoneessa?
en itse suostuisi. sen ymmärrän että jos esim. maatilalla asutaan niin olisi viereiset talot, mutta se että SAMASSA talossa ollaan on jo vähän liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462