Kun mieheni ei halua suudella? vinkkejä kiitos.

98dddddd

Mieheni ei ole kunnolla suudellut minua pitkiin aikoihin. Ei edes raskauttani ennen. Siis kyllä antaa esim. yhen normipusun välillä mutta ei mitään kielisuutelua.. Musta ois välillä kiva saada niitäkin, ja kun deittailtiin niin silloin niitä kyllä sain. Se vaan jotenkin väheni ajan kanssa. Ja vaikka oon sanonut että tykkäisin kielisuukoistakin, niin se vaan sanoo että se ei tykkää niistä, et se on vaan sen mielestä ällöttävää. Jotenkin tulee vaan semmonen olo et onko se sit mun suussa vika vai mikä on. Mulla on ihan normipuhtaat hampaat eikä yleensä haise henkikään. Ja jos mä yritän antaa sille kielisuukon tai laitan kielen sen suuhun niin se menee sylkäisemään ja pesee suunsa saippualla ja sanoo yök.. *huoh* Kyllä aina sanoo että ”rakastan sua” pienen pusun yhteydessä, mutta kun mä yritän vetää sitä puoleeni ja mielessäni huudan et ”hei oota!” niin se kiskaisee irti ja lähtee pois paikalta. Ja kun me siis ollaan vielä nuoriakin, alle kolmekymppisiä.. Enkö mä sit enää oo niin kiinnostava et mua vois suudellakin, vai onko sillä joku bakteeripelko..? No mäpäs testaan tänään ku se tulee kotiin, annan oikein ison kielisuukon jos voin ja katon mitä se tekee/sanoo... :D

Ois kiva saada miehiltäkin mielipiteitä tähän..

5

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielearit yök

En minä ainakaan tykkäis jos muijan työntäis kieltä väkisin suuhun.

• suudelija

outo mies sulla

• Niinpä se menee

Taitaa ne intohimoisimmat tunteet olevan viilenneet......

• 8 + 9

Eri ihmisillä on vain erilaiset hygieniavaistot. Toisia kuvottaa yhteisestä pullosta juominen, lattialta poimitun syöminen, suuseksi, kättely, suutelu.

Voi olla, että syynä on pahanhajuinen hengitys mutta todennäköisemmin kyseessä on hyvin sisäistetty pöpökammo. En usko, että pystyt asiaa auttamaan.

Harkitse, haluatko häntä mukaan synnytykseen. Voi olla, ettei sen jälkeen pysty koskaan katsomaan sinua himoiten.

• Kätilö 30v

Jotkut pussaa, toiset eivät. Jos asia vaivaa sinua kovasti juttele miehesi kanssa ja etsikää sellainen suutelemistyyli joka sopii molemmille.
      Sensijaan nimimerkin 8 9 heitto siitä että miehesi ei haluaisi sinua jos on mukana synnytyksessä on täyttä puppua. En kolmenkymmenen vuoden kokemuksella ole tavannut vielä yhtään miestä (tai synnyttänyttä naista) joka olisi moista väittänyt. Nauttikaa yhdessä tulevasta lapsesta äläkä tee kärpäsestä eli suukkojen puutteesta härkästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe