En tiiä kannattaisko tästä hirveesti välittää mut välittäisittekö te jos ei kumppaninne haluaisi teidän viestittävän esim. sydämiä ym. söpöä toisen seinälle? Mun mies suuttui kun lähetin hänelle sydämen... Aattelin et se olis vaan söpö ylläri kun aamulla menee tsekkaamaan facebookin. No se sanoi vaan mulle että älä lähetä enää semmosia viestejä, ja et ei kaikkien tarvii tietää meistä. Mut tuskinpa meijän kaverit/tutut siitä välittäis ja muutenkin on siellä semmosia listalla jotka tietää jo muutenkin.. niin en oikein tajuu. Myös sitä ihmettelen et se lisää bikinikimmoja kavereikseen, sanoo että pitää kerätä enemmän nimiä ystävälistaansa.. Me molemmat siis tykätään valokuvauksesta ja noi kimmat on malleja..
Facebookissa kuin vieraita.
29
2186
Vastaukset
- keräilijä-mies
En haluaisi saada tuollaisia kumppanilta. Liian sokerista ja miksi kaikkien näkösällä? Minulle riittää, että kumppani on kavereissa. Ex keräsi noita naisia ja kyllä ne vaikuttivat lopulliseen eropäätökseen.
- jullijalmari
hullu
- f4444
No kiitti mielipiteestas! :)
- alone tre
No, onhan toi epäilyttävää ja ei missään nimessä kivaa, aivan kuin häpeäisi kumppaniaan??
Kyllä mä haluaisin tuollaisia viestejä, mutta vain kumppaniltani.
En keräile naisia FB -ystävikseni, muutenkin niitä on tosi vähän ja liittyy työ- tai harrastukseeni, elleivät ole sukulaisia. - 14+20
Hei
Mielestäni on normaalia laittaa kumppanilleen jotain "söpöilyä" välillä, kunhan ei mene liialllisuuksiin, Toi noiden fb-tyrkkyjen ottaminen kaverikseen on säälittävää, siellähän on aika paljon naisia/tyttöjä, jotka poseeraa aikuisviideasennoissa vähissä vaatteissa ja ne yrittää ite kanssa saada kaikki mahdolliset miehet fb-kamuikseen, pikkiveljenkin kumminkaimat näemmä kelpaa! On noloa, jos seurusteleva ottaa niitä kaverikseen. - NoThanxFB
Tämäkin taas vahvistaa käsitystäni, että FB on täysin turha keksintö.
En ole edelleenkään itseäni sinne "hahmottanut" eikä ole miesystävänikään. Meillä "söpöillään" tekstareilla, ne ovat meidän kahden juttuja eikä niitä tarvitse kirjoitella FB-seinille.
Toisekseenkaan en ole koskaan ymmärtänyt sitä, kun jotkut tutut hehkuttavat "löytäneensä vanhan ystävän FB:stä". Höh! Mikä ystävä sellainen on, johon ei pidetä yhteyttä 10-20 vuoteen ja sitten yhtäkkiä "löydetään"?! Minulla on pari todella hyvää ystävää ja tusinan verran sellaisia, joiden kanssa haluan olla jatkuvasti tekemisissä, säännöllisen epäsäännöllisesti. Yksikään heistä ei ole päässyt minulta katoamaan enkä minä heiltä, pysymme yhteyksissä ihan ilman FB:kin.
FB tuntuu sivullisen korvin aiheuttavan kaikenlaista kränää parien ja jopa ystävysten välille - joten kertokaapa joku tyhjentävästi, mihin "naamista" oikeasti tarvitaan?- näinmä teen
Sulla ei ilmeisesti ole lapsia, vanhempia ym. sukulaisia ja ystäviä mihin haluat olla yhteydessä silloin kun sinulle sopii ja ihan ilmaiseksi?
Seinälle ei tarvi kirjoittaa mitään, sen voi jopa estää, vaihtoehtoja löytyy jokaiselle sopivaa.
En mä ymmärrä tuollaista pelkoa toisaalta ja epäilyä, sitä kohtaan? Jos on rehellinen ihminen ei siitä koidu kenellekään mitää ongelmaa.
Eräs vanha koulukaverini löysi minut juuri sitä kautta ja oli mukava vaihtaa kuulumisia : )
Myös oma tytär opiskelee kaukana on helppo olla yhteydessä sitä kautta hänen kanssaan.
Myös omalle yritykselle oli helppo tehdä 'kotisivut' ihan itse ja ilmaiseksi!! - NoThanxFB
näinmä teen kirjoitti:
Sulla ei ilmeisesti ole lapsia, vanhempia ym. sukulaisia ja ystäviä mihin haluat olla yhteydessä silloin kun sinulle sopii ja ihan ilmaiseksi?
Seinälle ei tarvi kirjoittaa mitään, sen voi jopa estää, vaihtoehtoja löytyy jokaiselle sopivaa.
En mä ymmärrä tuollaista pelkoa toisaalta ja epäilyä, sitä kohtaan? Jos on rehellinen ihminen ei siitä koidu kenellekään mitää ongelmaa.
Eräs vanha koulukaverini löysi minut juuri sitä kautta ja oli mukava vaihtaa kuulumisia : )
Myös oma tytär opiskelee kaukana on helppo olla yhteydessä sitä kautta hänen kanssaan.
Myös omalle yritykselle oli helppo tehdä 'kotisivut' ihan itse ja ilmaiseksi!!Minulla on sähköposti, jossa on chattitoiminto sekä kännykkä yhteydenpitoa varten. Ei se FB kenellekään ilmainen ole - maksat sinäkin nettiyhteydestä.Kaukana oleviin ystäviini pystyn vallan mainiosti pitämään yhteyttä em keinoilla ilman "naamista".
Pelkoa... Sanoinko niin? Olen vain todennut FB:n itselleni tarpeettomaksi.
Tätäkään ketjua ei olisi, jos kaikki olisi selvää kuin pläkki - aloittajan ei tarvitsisi ihmetellä, miksi siippa veti herneen nokkaan sydämestä tai miksi tämä haalii jotain ihmeporukkaa "ystävikseen". - näinmä teen
NoThanxFB kirjoitti:
Minulla on sähköposti, jossa on chattitoiminto sekä kännykkä yhteydenpitoa varten. Ei se FB kenellekään ilmainen ole - maksat sinäkin nettiyhteydestä.Kaukana oleviin ystäviini pystyn vallan mainiosti pitämään yhteyttä em keinoilla ilman "naamista".
Tätäkään ketjua ei olisi, jos kaikki olisi selvää kuin pläkki - aloittajan ei tarvitsisi ihmetellä, miksi siippa veti herneen nokkaan sydämestä tai miksi tämä haalii jotain ihmeporukkaa "ystävikseen".Höpö höpö, eiköhän se ole ihmisen luonteessa se 'vika', kyllä tässä maailmassa kaikkee pahaa löytyy muualtakin, siitä puhelimestakin jos sellaista haluaa.
Minäkin olin pitkää vastaan koko FB :tä ja yhteyksiä pidin skypen avulla tyttären ja silloisen tyttöystävän kanssa, pakko myöntää että aloitin FB pelkästään ikävästä häntä kohtaan. - lknkjb
NoThanxFB kirjoitti:
Minulla on sähköposti, jossa on chattitoiminto sekä kännykkä yhteydenpitoa varten. Ei se FB kenellekään ilmainen ole - maksat sinäkin nettiyhteydestä.Kaukana oleviin ystäviini pystyn vallan mainiosti pitämään yhteyttä em keinoilla ilman "naamista".
Tätäkään ketjua ei olisi, jos kaikki olisi selvää kuin pläkki - aloittajan ei tarvitsisi ihmetellä, miksi siippa veti herneen nokkaan sydämestä tai miksi tämä haalii jotain ihmeporukkaa "ystävikseen".Aivan näin olen minäkin tuumaillut! En tarvitse lärvibuukkia mihinkään, samat asiat hoituu sähköpostilla. En ole edes tekstari-ihmisiä, miksi käyttäisin sitä kun s-postikin on puhelimessa? Tänä päivänä kaikilla on ainakin yksi e-mail osoite.
- kfmdkfmdkfmd
HUHHUH! Nainen, avaa silmäsi! Toi sun "miehes" ei tosissaan ole sitoutunut suhun.. Se, että se ei halua että pistät viattoman sydämen hänen facebook seinälleen, ja sanoo suoraan ettei kaikkien tarvitse tietää teistä.. Hän ei halua että kaikki tietävät teistä, ja sinusta. Ja on tosi epäilyttävää että miehes lisäilee bikinityttöjä kavereikseen.... Mitä helvettiä? Et taida riittää sille miehelle.
Se mies ei ansaitse sinua, ja sinä ansaitset paljon paremmat miehen. - huokausperseestä
Ompa taas niin ensimmäisen maailman ongelmia. Ihan aluksi avaa silmäsi miehesi taukkiudelle. Lisää kavereita listaan? Väärin. Lisää tissineitoja listaan on mitä hän oikeasti tarkoittaa. Voin kuvitella miten joku eunukki puolimies luulee näyttävänsä niin sonnilta kun löytyy vähäpukeisia mimmejä kavereista. Miehesi on tälläinen mies. Toiseksi se että miehesi ei halua kaikkien tietävän teistä tarkoittaa todennäköisesti sitä, että hän ei ole vakavissaan kanssasi. On se tietysti myös nössöä miehesi kaltaiselle vanukkaalle saada sydämmiä kun hän yrittää pitää yllä imagoaan teräksisenä sonnina jolla on paljon muijia.
- Sydän silloin tällöin on OK. Sanotaan vaikka että kerran kuussa.
- Miehesi on pelle- facetoface..........
Samaa mieltä kanssasi. Toisaalta on huvittavaa, että jotkut pariskunnat roikkuu jatkuvasti naamarissa. Kommentoivat toistensa juttuja ja sydämiä ja murutteluja lentelee, yleensä nainen niitä lähettää. Tulee mieleen, että keskustelevatko keskenään lainkaan ilman naamakirjaa? Hoitavatko sitä kautta parisuhdettaan, kun eivät reaalielämässä uskalla suutaan avata?
Jokainen taaplaa tyylillään. Kyllä yhteydepito face to face on parasta. Nykyisin tuntuu, ettei kellään ole elämää ilman fb:a. Jos joku ei siellä kaikkea aikaansa vietä, kysellään heti seinällä, että missä oot kun susta ei kuulu mitään. Kyllä musta kuuluu, mutta puhelimitse tai face to face. - l-ökcnmlk
facetoface.......... kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi. Toisaalta on huvittavaa, että jotkut pariskunnat roikkuu jatkuvasti naamarissa. Kommentoivat toistensa juttuja ja sydämiä ja murutteluja lentelee, yleensä nainen niitä lähettää. Tulee mieleen, että keskustelevatko keskenään lainkaan ilman naamakirjaa? Hoitavatko sitä kautta parisuhdettaan, kun eivät reaalielämässä uskalla suutaan avata?
Jokainen taaplaa tyylillään. Kyllä yhteydepito face to face on parasta. Nykyisin tuntuu, ettei kellään ole elämää ilman fb:a. Jos joku ei siellä kaikkea aikaansa vietä, kysellään heti seinällä, että missä oot kun susta ei kuulu mitään. Kyllä musta kuuluu, mutta puhelimitse tai face to face.No nyt mennään sitten toiseen ääripäähän... :-D Kiva että naurattaa, ilmeisesti juuri toisten liiallista hauskuuttamista välttääkseen minullekin on annettu tiukat rajat paljonko saan puolisoni juttuja kommentoida. En söpöile, mutta puoliso nyt sattuu olemaan sitä mieltä että voimme kommentoida asioitamme ihan silmätysten silloin kun samaan aikaan paikalle eli kotiin satutaan. Kaikki kyllä tasan tietävät meistä, että se ei ole mikään ongelma. Tulee vaan mieleen että poistaisko koko jätkän sitten kavereista kokonaan, mitä mä sitten hänen juttuja edes lueskelen kun hänhän voi tällä periaattella sitten kertoa mietteensä naamatustenkin... :-D Mutta joo, niin se varmaan menee että yli 10 vuoden liiton jälkeen pitää hoidella facen avulla liittoa kun ei siis ollenkaan uskalla suutansa avata silmätysten... :-D En oikein jaksa ymmärtää tätä joko-tai -ajatusmaailmaa mikä faceen liittyen vallitsee. Facebook-elämä sulkee kriitikkojen mukaan täysin pois normaalielämän, kaikki on sitten vain facen varassa, oikeata yhteydenpitoa ja oikeita kavereita ei ole yhtään (toisin kuin itsellä, tottakai) , ja nyt sitten ei oikeata parisuhdettakaan.... :-D
Alkuperäisen kohdalla en tosin ihan ensisijaisesti tajua miksi ihmiset eivät saisi heistä tietää. Kaikki muu on sitten sellaista yleistä huttua, jokainen käyttäköön tiliään niinkuin lystää. Yhtä hyvin voisi sitten ihmetellä miksi ihmiset tykkäävät yhtään kenenkään julkkiksen sivuista ja lukevat heidän päivityksiään, itsellänikin on siellä pari taiteilijaa ja telkkari-ohjelmaa ja kyllä taiteilijoiden/sivujen ylläpitäjien jutut säännöllisesti ruutuun lävähtää. Sekö on aivan kamala juttu sitten, ja merkki tietenkin siitä että minulla ei ole oikeata elämää eikä oikeita kavereita? Lakatkaa katsomasta uutisiakin televisiosta samalla vauhdilla sitten. Jos se jätkä tykkää esimerkiksi vaikka Rajalan sivuista niin saako se saman reaktion aikaan kuin mallitytöt?
- JuanJesus
Mä en edes ymmärrä miksi avio-/avoparin pitäis olla fb-kavereita? Eiköhän ne viestit ja asiat saa muutenkin perille?
- jooooooooooooo
Parien kaveeraaminen Facessa kiellettävä lailla!!!!
- oha se vaikea tajuta
No niinpä. Voi lähettää sähköpostilla erikseen sen hauskan linkin minkä kaikille muille saa lähetettyä kerralla. Kirjoitella jääkaapin oveen viestejä. Kun menee aamuvuoroon niin potkaista iltavuorosta juuri tullut hereille näyttääkseen koneelta jotain tai kertoakseen edellisen päivän tapahtumista. Soitella kesken työpäivän rupatellakseen. Mahdollisuuksissa on vain taivas rajana! Niin ja Facebook!!!
- :-D
oha se vaikea tajuta kirjoitti:
No niinpä. Voi lähettää sähköpostilla erikseen sen hauskan linkin minkä kaikille muille saa lähetettyä kerralla. Kirjoitella jääkaapin oveen viestejä. Kun menee aamuvuoroon niin potkaista iltavuorosta juuri tullut hereille näyttääkseen koneelta jotain tai kertoakseen edellisen päivän tapahtumista. Soitella kesken työpäivän rupatellakseen. Mahdollisuuksissa on vain taivas rajana! Niin ja Facebook!!!
Ensin on itku ja parku kun jollain on kavereita tuhat, onko ne muka OIKEITA kavereita??? Facebookavereiden pitää olla oikeasti läheisiä, PAITSI tietysti se kaikkein läheisin ihminen ei käy sitten taas ollenkaan, se pitää poistaa. Usein itken itseni uneen muiden facebook-käyttäytymistä miettien ja heräänkin keskellä yötä omaan huutoni! Ei näin, ei ei, voi kamala kuinka ihmiset eivät osaa käyttää facebookia oikein!
- Lillukka
Poistin miesystäväni ystävälistaltani kokonaan koskä hän ei halunnut laittaa itselleen parisuhdestatusta. Itsekään en sitten mitää tietoja siihen laita. Hävetään sitten toisiamme. Lapsellista, tiedän, mutta ah niin mukavaa kun ei ole muuta draamaa.
Ja oikeastaan ihan vapauttavan mukavaa. Minun ei tarvitse stalkkailla hänen seinäänsä eikä hänen tarvitse minun. Yksi stressi vähemmän. Hän ihmetteli että mitä ne kaveritkin nyt ajattelee tästä kun emme ole kavereita. Oikeastaan ihan sama. Mitä ne hänen salaiset kaverinsa, kenelle ei halua paljastaa olevansa parisuhteessa, ajattelevat jos hän vaikka sattuisi seurustelemaan?- zäaåqm
Mun mielestä vähän hassuja pariskunnat, jotka postailee sydämiä toistensa seinälle jne. Itse lähettelen huomionosoitukset kullalle yksityisviesteinä tai sanon kasvotusten mieluiten :) Tulee jotenkin sellainen olo, että nää pariskunnat haluaa todistella jotain (= ovat epävarmoja suhteestansa). Kattokaa kaikki, mä tykkään näin paljon mun kullasta ja laitan sen seinälle jokapäivä ainakin pari sydäntä. Ja jokaiseen kuvaan kans kommentiksi
- oiva kulta
zäaåqm kirjoitti:
Mun mielestä vähän hassuja pariskunnat, jotka postailee sydämiä toistensa seinälle jne. Itse lähettelen huomionosoitukset kullalle yksityisviesteinä tai sanon kasvotusten mieluiten :) Tulee jotenkin sellainen olo, että nää pariskunnat haluaa todistella jotain (= ovat epävarmoja suhteestansa). Kattokaa kaikki, mä tykkään näin paljon mun kullasta ja laitan sen seinälle jokapäivä ainakin pari sydäntä. Ja jokaiseen kuvaan kans kommentiksi
ollaan aika samoilla linjoilla mun rakkaani kanssa, joka asuu toisessa maassa, niin ei nähdä usein. Aika vähän laitellaan sydämiä tms seinälle vaan yksärinä jutellaan ja yksärinä myös kommentoidaan toistemme julkaisuja.
Toki jonkun verran laitetaan niitä sydämiäkin, mutta facebookissa on tullut ärsyttävä muoti-ilmiö että kaikki laittaa sydämiä kaikille. Ja kaveritkin "kullittelee" ja söpöilee toisilleen, joten en jaksa laittaa mitään "voi kultaseni"-juttuja kun niitä laittaa kaikki toisilleen muutenkin, parempi sanoa ne yksärin puolella niin ne on sillon aitoja eikä huku sinne massaan. - depe__
oiva kulta kirjoitti:
ollaan aika samoilla linjoilla mun rakkaani kanssa, joka asuu toisessa maassa, niin ei nähdä usein. Aika vähän laitellaan sydämiä tms seinälle vaan yksärinä jutellaan ja yksärinä myös kommentoidaan toistemme julkaisuja.
Toki jonkun verran laitetaan niitä sydämiäkin, mutta facebookissa on tullut ärsyttävä muoti-ilmiö että kaikki laittaa sydämiä kaikille. Ja kaveritkin "kullittelee" ja söpöilee toisilleen, joten en jaksa laittaa mitään "voi kultaseni"-juttuja kun niitä laittaa kaikki toisilleen muutenkin, parempi sanoa ne yksärin puolella niin ne on sillon aitoja eikä huku sinne massaan.Nimenomaan yksityisviestit on keksitty......
Siellä se suurin ajatustenvaihto tapahtuu. :D
- sinkkelising
Minulle ei ole koitunut mitään ongelmia fb:käytöstä. Olen löytänyt sieltä paljon vanhoja tuttuja, joihin on helppo pitää yhteyttä fb:n kautta. On helpompaa laittaa viestiä fb:sää kuin tekstarilla. olen asunut eripuolilla maata joten on kertynyt paljon esim. harrastustuttuja joiden kaikkien kanssa ei kyllä tulisi puhelimella pidettyä yhteyttä. Mutta silti on kiva kuulla kuulumisia! Jaan ja saan itse myös tietoa fb:n kautta, kun me saman henkiset jaamme siellä kiinnostavia artikkeleita.
Itsestäni ei ole yhtään outoa että pariskunta on fb:ssä kavereina ja kommentoivat ja täydentävät toistensa juttuja. Ei minusta ole outoa että myös lempeä näytetään. Enempi minusta on outoa jos lempeä piilotellaan ja hävetään.
Mutta asiaan. FB:ssä on paljon seurustelevia miehiä, jotka ovat sellaisissa sovelluksissa mukana kuin are you interested. Siellä voi klikkailla kiinnostavia miehiä/naisia. Minuakin siellä klikkailee usein varatut miehet. Ottakaapa emännät selvää, käyttääkö miehenne tuota sovellusta.
Yksi ryhmä on stalkkausmiehet, jotka keräävät naisia listalleen. En ole suostunut tuollaisiin kaveripyyntöihin. Nämä miehet haluavat kaveriksi vain juuri sen vuoksi että saavat katsella näitä naisten bikinikuvia. Kenties chattailevat. On kyllä sinisilmäistä olla miehen kanssa joka kerää bikinipimuja. Itse en katselis päivääkään. Vai muka kaverilistaan täytettä. Höpöhöpö. Limainen stalkkerirunkkari se on.- 16+5
Juuri näin! Ärsyttää toisaalta myös nää naiset, jotka laittaa itsestään bikinikuvia, joissa poseerataan rohkeissa asennoissa.Tulee mieleen, että ne on mahdollisesti maksullisia ja hankkii näin asiakkaita, koska oikeasti kukaan itseään kunnioittava normaali nainen ei tällaisia kuvia esille laita. Tässä haluan sulkea pois normaalit rantalomakuvat, tarkoitan noita "poseerauskuvia". Mutta jokaisen oma asia tietenkin, minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa.
- kokemusta on...
Mä olen huomannut asian hyvät ja huonot puolet.Ensin oli kaikki ihan ok,sen jälkeen alkoi mustasukkaisuus muista naisista ja ihmeellinen kierre et jos tuo ja tuo on sun kaverina täällä ni mä en voi olla sun muuta diipadaapaa...No mullahan oli tietenki suhde joka naaraan kanssa tietenkin.Itse kuitenkin sai mielinmäärin vehdata ja ottaa kavereiksi ketä tahtoi,ihme touhua.Sitten kun mainitsin asiasta laitettiin kaikenmaailman estot ja suojat päälle.No mitähän siitä seuras,pelkkää paskaa joten en suosittele fb:tä kenellekään parisuhdekanavaksi.
- nykypäivää72
kokemusta on... kirjoitti:
Mä olen huomannut asian hyvät ja huonot puolet.Ensin oli kaikki ihan ok,sen jälkeen alkoi mustasukkaisuus muista naisista ja ihmeellinen kierre et jos tuo ja tuo on sun kaverina täällä ni mä en voi olla sun muuta diipadaapaa...No mullahan oli tietenki suhde joka naaraan kanssa tietenkin.Itse kuitenkin sai mielinmäärin vehdata ja ottaa kavereiksi ketä tahtoi,ihme touhua.Sitten kun mainitsin asiasta laitettiin kaikenmaailman estot ja suojat päälle.No mitähän siitä seuras,pelkkää paskaa joten en suosittele fb:tä kenellekään parisuhdekanavaksi.
Siis miehesi hakee ja lisäilee tuolla tavalla itselleen "haaremia",sitten on jätkien reissuilla reservissä mahdollisuuksia enemmän....vaitettavasti:(.
- Hölmistynyt
- ex näytteli mulle kuinka hän oli bongannut jostain bikinikuva tytöt FBn, minähän siitä hölmistyin...
- seuraava askel häneltä oli " olen mennyt naimisiin", kaverit ihmeissään milloin oli häät, kuka morsian...
- seuraavaksi hän oli eronnut ja sinkku.....
- sit joku mimmi laitteli hänelle sydämmiä, otin yhteyttä mimmiin ja sanoin että olen olemassa, niin sitten exlle tuli pääkallon kuvia.........
ym. ym ym
En mä tollasesta miehestä väliä. - SK
Sikäli ymmärrän kyllä, jos haluaa pitää söpöstelyt kahdenkeskisinä. Sydän facebook-seinällä on joillekin kuin kutemista marketin käytävällä: kaikki näkee, nekin joille asia ei himpun vertaa kuulu. Kyse ei ehkä ole suhteen salailusta vaan suhteen sisällön yksityisyydestä?
- mitä haluat
Mieskaverisi haluaa salata suhteenne ja hänellä on haku päällä. Vaihtaa sinut toiseen heti kun saa jonkun toisen. Toisaalta, en minäkään haluaisi että kumppanini lähettelisi sydämiä ja olisi niin lässyn lässyn facebookissa, mutta hyväähän sinä tarkoitit. Joka tapauksessa miehesi tulee jättämään sinut jossain vaiheessa. Suhteenne ei ole mitenkään varmoilla pohjilla. Älä elättelkkään toiveita että nyksyinen suhteesi olisi se loppuelämän suhde, ellei miehesi muutu yhtäkkiä fiksummaksi.
Mieti mikä on suhteenne laatu. Onko se arvostava, rakastava ja muutenkin tyydyttävä. Ellei, niin puhu miehellesi, mitä haluaisit suhteeltanne. Ellei käsitykset vastaa toisiaan, on aika alkaa keskustella suhteen lopettamisesta. Näin miehesi alkaa oikeasti ajattelemaan, mitä haluaa ja haluaako menettää juuri sinut.
Älä roiku miehessäsi, äläkä ahdista häntä. Kerro vain mitä haluat juuri teidän suhteeltanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472