Alkais lopputyö oleman viimeistä silausta vaille valmis, työpaikkakin jo valmistumisen jälkeen varma. Muutto tulee pikkukaupunkiin Itä-Suomeen. Paikkaan josta en tunne ennestään ketään, ja siellä en ole aikaisemmin edes käynyt. Opiskelujen loppuaika on ollut välillä yksinäistä, mutta kavereita kuitenkin täällä pääkaupunkiseudulla on vielä melko paljon.
Opiskelu ja harjoittelu on pitänyt kiireisenä, kun tekee pitkää päivää, niin eipä kaipaakkaan kotona muuta. Nyt tilanne edessä näyttää vain täysin eriltä. Päivätyö säännöllisellä työajalla. Ei ketään tuttuja paikkakunnalla, ja työpaikallakin luultavasti vain hyvin vähän samanikäisiä miehiä ja naisia ei ollenkaan.
Seurustelukumppanin löytäminen taisi juuri muuttua mahdottomaksi. PIkkukaupungeissahan ei tunnetusti vapaita naisia ole. Ja en ole seitsemään vuoteen pääkaupunkiseudullakaan kenellekkään kelvannut, miten voisin kelvata siellä missä vapaita naisia ei juurikaan ole.
Rakkaimman urheilulajini, eli uinnin harjoittelukin muuttuu mahdottomaksi, kun uimahallia ei ole lähialueella. Iltaisin voi käyä aika pitkäksi. Pahasti pelkään, että ilmassa on merkkejä alkoholin käyttämisen rajusta lisääntymisestä.
Taitaa alkoholisoituminen alkaa
23
339
Vastaukset
- juu ei
olet varmaan läpikäynyt kaikki stadin baarinaiset sängyn kautta.... et kelpaakaan kenellekään kunnolliselle naiselle.
- ap
muutaman kerran olisi ollut mahdollisuus sänkyyn, tapanani ei vain ole harrastella yhdenyön suhteita. Muuhun ei ole ollut mahdollisuuksia.
- Siis
Miten helkkarissa joku joutuu työn perässä muuttamaan pk-seudulta pois Itä-Suomeen?
- alkoholisoituminen !
Kyllä siinä iso vaara on liialliseen päihteiden käyttöön ajautua.
- Reipas Mies
Koeta edes fokusoitua muihin jänniin harrastuksiin, kun sen ajan baareista siellä tuppukylässä voi jättää heti kärkeen sikseen. Sellaiset pienet piirit turn-offaa heti.
Vaikea sinne on houkutella netin kauttakaan morsianta. - snorklarin naama
Aika pieni kaupunki pitää olla jos ei löydy minkäänlaista uimahallia.
- otan osaa
No jos Itä-Suomen pikkukaupunkiin olet joutumassa niin ei kun alkkisten jatkoksi vain.
- eiks DI vedä hyvin
Eikö tosiaan löytynyt muita työpaikkoja? Etsisin kyllä vielä muualta...
- lihava olli hokkanen
Uintia harrastan silloin tällöin.
- stemppiäj00
Mutta jotain hyvää tiedossa sentään, alhaiset asumiskustannukset verrattuna pääkaupunkiseutuun. Todennäköisesti isompi asuntokin mahdollista järjestää. Eikä enää ruuhkissa jonotusta. Ehkä saat sievoisen summan säästettyä. Ainahan uudet naapurit on vieraita vaikka muuttaisit saman kaupungin sisällä. Ja sama juttu työkavereiden kanssa. Äkkiä sitä vaan alkaa tutustua uusiin ympyröihin.
- Sijainnin edut
Ja Itä-Suomesta on lyhyt matka Venäjälle nussimaan. Alhaiset asumiskustannukset niin rahaakin on enemmän sijoitettavissa kyrpäsi hyvinvointiin.
- fdhfdhfd
Älä nyt hyvä mies muuta johonkin korpeen, löydät itsesi vielä piippu suussa.
- kyllä mahtuu
Tervetuloa! Täällä on ihan mukavia ihmisiä ja voi olla että kohtaat sen elämäsi naisenkin. Vähän positiivisempi asenne vois auttaa.
- asuin kerran
vuoden itäsuomessa, ja voin kyl sanoa, et ihmiset on paljon sosiaalisempia, ku missään muuallapäi suomea, kauppareissutkin aina venähti, ventovieraiden kanssa rupatellessa, joten uskoisin, ettei mitään ongelmaa, tule sinullekaan, eikä tarvitse edes baariin mennä, ihmisiin tutustuu ihan missä vaan, ja mukavan helposti.
- juo poika juo
Kyllähän mies aina keksii hyvän syyn juomiselleen. Jos ei omasta elämästä löydy niin vaikka sitten ukin muistolle.
- tsemppiä vaan
Ei sinun tarvitse löytää kuin yksi sopiva nainen. Sinulla on etulyöntiasema naismaailmassa, kun tulet muualta. Käytä se hyväksesi.
- Pekha
Harrastukset on vähän erilaisia maalla, ittellä on mönkijä josta muija ja tytär(1,5v) on ihan yhtä kiinnostuneita kuin minäkin. Aluksi muija tosin nauroi typerälle vehkeelle mutta ei kauaa mennyt kun ajeli itsekkin.
- ap
Muualta en nyt saanut töitä, ja nykyisessä tilanteessa on otettava se työpaikka minkä saa. Palkka on melko huono, mutta sitä hieman kompensoi halpa asuminen. Kämpässä säästää n. 400 kuussa verrattuna pääkaupunkiseutuun.
En tiedä siitä tutustumisen helppoudesta. Olen kuullut, että itä-suomalaisiin ois vaikea tutustua. Tämän olen kuullut kavereilta, jotka ovat sielläpäin kesätöissä olleet. Itse olen kyllä löytänyt ystäviä työskennellessäni keski-, länsi- ja pohjois-suomessa. Joten toivon kyllä, että joitan ystäviä saisin.
Naisrintamalla en kyllä ole toiveikas. Eikait pikkukaupungeissa ole yhtään n. 30 sinkkunaisia. - Don't go
Stay with da Ho
In ya Big O - Totuuden Toriv
Eikö kannattaisi lähteä ulkomaille jos kerran vielä on koulutusta jolla saa töitä? Muualla maailmalla arvostetaan enemmän kunnollisia miehiä.
- miehenkuvotus
Itse olen hieman vastaavassa tilanteessa, oudolla paikkakunnalla kesän. Kaupunki on pieni ja ennestään en ketään tunne, joten välillä veinaa olla hieman tylsää. Täytyy myöntää, että alkoholi on alkanut maistumaan. Ei vielä hirveän paljoa, mutta lähes joka ilta tullut jotain otettua.
Päivän kuvio on malliin aamusta töihin, sitten tunti pari urheilua ja sitten ilta kotona. Telkkarin katselua tai kirjojen lukemista parin oluen / viinilasin ohessa.
Ennen olen kesät aina ollut vuorotöissä, ja tehnyt ylitöitä niin ei ole koskaan kavereiden puutteesta ollut ongelmia. Nyt kun olen päivä töissä ja ylitöitä ei ole niin tuntuu siltä, että aikaa on yksinkertaisesti liikaa. Saa nähdä mitä kesästä tulee. - Siis
Minä en käsitä miten ihmisillä voi olla omasa seurassaan nin tylsä, että heti kun on paikassa, jossa ei tunne ketään niin aletaan vetää viinaa.
- alempitasoinen juopp
Sitä kun on opetettu vihaamaan ja halveksumaan itseään niin oma seura alkaa tökkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462