Där ser man hur nödvändig pakkoruotsi är.
Voj,voj ingen betjäning på finska.
16
141
Vastaukset
- storm i vattenglas
ALLA finnar kan ju engelska heller hur ?
- 3113w
Det där var inget annat än ett sätt att få rubriker.Säkert kunde någon utomstående ha tolkat om nu mannens son inte klarade av det Underligt att finnar är så hjälplösa om det inte får betjäning på finska.Jag har alltid kunnat utföra mina uppköp utomlands trots att vi inte har haft något gemensamt språk med försäljaren.
- ddsdsasd
Kyseessä oli ilmeisesti vanhempi mieshenkilö, joten on hyvin ymmärrettävää, ettei osannut englantia.
- Suomimies!
3113w kirjoitti:
Det där var inget annat än ett sätt att få rubriker.Säkert kunde någon utomstående ha tolkat om nu mannens son inte klarade av det Underligt att finnar är så hjälplösa om det inte får betjäning på finska.Jag har alltid kunnat utföra mina uppköp utomlands trots att vi inte har haft något gemensamt språk med försäljaren.
Sanopas hurrri miksi kukaan olisi tahallaan halunnut otsikoihin. Sietääkin ylittää uutiskynnyksen jos ei SUOMESSA saa SUOMEN kielellä palvelua!!!!!!
- antån
ddsdsasd kirjoitti:
Kyseessä oli ilmeisesti vanhempi mieshenkilö, joten on hyvin ymmärrettävää, ettei osannut englantia.
Men varför förstår ingen om en svenskspråkig åldrig inte kan så bra finska? I synnerhet om man har bott hela sitt liv på en svenskspråkig ort ?
- saharinen
ALLA finnar kan ju engelska heller hur ?
Mitäs se wannabe-saharinen sanoikaan pakkoruotsi-illassa, että kaikkihan me osataan englantia mutta kun se ei tälle sahariselle kelvannutkaan. - försäljare
saharinen kirjoitti:
ALLA finnar kan ju engelska heller hur ?
Mitäs se wannabe-saharinen sanoikaan pakkoruotsi-illassa, että kaikkihan me osataan englantia mutta kun se ei tälle sahariselle kelvannutkaan.Men nu kunde ju inte den här "turisten " inte ens engelska..När jag betjänade utlänningar som inte kunde språket kunde man ändå SKRIVA priset på en papperslapp.
- twervig
Stackarn - nu fick han trauma för resten av livet, för att han en enda gång i sitt liv måste höra svenska eller engelska
- barbara.b.
Vad kan man annat än tycka synd om de stackars finnarna.
- sanningen
Finnen kan bara finska, det vet ju alla.
- persukritisk
Det måste nog ha varit en sannfinländare,ingen annan kan vara så tåntig.
- varsågod
persukritisk kirjoitti:
Det måste nog ha varit en sannfinländare,ingen annan kan vara så tåntig.
Tänk så fint att finnar en gång får prova på hur det känns att inte få service på sitt modersmål.En av våra eftertraktade "förmåner ".
- absolut+++
varsågod kirjoitti:
Tänk så fint att finnar en gång får prova på hur det känns att inte få service på sitt modersmål.En av våra eftertraktade "förmåner ".
Fennona säger att svenskspråkiga är bråkiga och gnäller om allt,jag skall ringa till HBL nästa gång som jag inte får betjäning på svenska.
- det visste vi
Och nu är det bevisat att det är bra att kunna flera språk än finska.
- twervig
absolut+++ kirjoitti:
Fennona säger att svenskspråkiga är bråkiga och gnäller om allt,jag skall ringa till HBL nästa gång som jag inte får betjäning på svenska.
Det lär bli dyra räknar för dej det
- konsument
twervig kirjoitti:
Det lär bli dyra räknar för dej det
Det har du rätt i,men något måste man offra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592