Voj,voj ingen betjäning på finska.

88223311

Där ser man hur nödvändig pakkoruotsi är.

16

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • storm i vattenglas

      ALLA finnar kan ju engelska heller hur ?

      • 3113w

        Det där var inget annat än ett sätt att få rubriker.Säkert kunde någon utomstående ha tolkat om nu mannens son inte klarade av det Underligt att finnar är så hjälplösa om det inte får betjäning på finska.Jag har alltid kunnat utföra mina uppköp utomlands trots att vi inte har haft något gemensamt språk med försäljaren.


      • ddsdsasd

        Kyseessä oli ilmeisesti vanhempi mieshenkilö, joten on hyvin ymmärrettävää, ettei osannut englantia.


      • Suomimies!
        3113w kirjoitti:

        Det där var inget annat än ett sätt att få rubriker.Säkert kunde någon utomstående ha tolkat om nu mannens son inte klarade av det Underligt att finnar är så hjälplösa om det inte får betjäning på finska.Jag har alltid kunnat utföra mina uppköp utomlands trots att vi inte har haft något gemensamt språk med försäljaren.

        Sanopas hurrri miksi kukaan olisi tahallaan halunnut otsikoihin. Sietääkin ylittää uutiskynnyksen jos ei SUOMESSA saa SUOMEN kielellä palvelua!!!!!!


      • antån
        ddsdsasd kirjoitti:

        Kyseessä oli ilmeisesti vanhempi mieshenkilö, joten on hyvin ymmärrettävää, ettei osannut englantia.

        Men varför förstår ingen om en svenskspråkig åldrig inte kan så bra finska? I synnerhet om man har bott hela sitt liv på en svenskspråkig ort ?


      • saharinen

        ALLA finnar kan ju engelska heller hur ?

        Mitäs se wannabe-saharinen sanoikaan pakkoruotsi-illassa, että kaikkihan me osataan englantia mutta kun se ei tälle sahariselle kelvannutkaan.


      • försäljare
        saharinen kirjoitti:

        ALLA finnar kan ju engelska heller hur ?

        Mitäs se wannabe-saharinen sanoikaan pakkoruotsi-illassa, että kaikkihan me osataan englantia mutta kun se ei tälle sahariselle kelvannutkaan.

        Men nu kunde ju inte den här "turisten " inte ens engelska..När jag betjänade utlänningar som inte kunde språket kunde man ändå SKRIVA priset på en papperslapp.


    • twervig

      Stackarn - nu fick han trauma för resten av livet, för att han en enda gång i sitt liv måste höra svenska eller engelska

      • barbara.b.

        Vad kan man annat än tycka synd om de stackars finnarna.


    • sanningen

      Finnen kan bara finska, det vet ju alla.

      • persukritisk

        Det måste nog ha varit en sannfinländare,ingen annan kan vara så tåntig.


      • varsågod
        persukritisk kirjoitti:

        Det måste nog ha varit en sannfinländare,ingen annan kan vara så tåntig.

        Tänk så fint att finnar en gång får prova på hur det känns att inte få service på sitt modersmål.En av våra eftertraktade "förmåner ".


      • absolut+++
        varsågod kirjoitti:

        Tänk så fint att finnar en gång får prova på hur det känns att inte få service på sitt modersmål.En av våra eftertraktade "förmåner ".

        Fennona säger att svenskspråkiga är bråkiga och gnäller om allt,jag skall ringa till HBL nästa gång som jag inte får betjäning på svenska.


      • det visste vi

        Och nu är det bevisat att det är bra att kunna flera språk än finska.


      • twervig
        absolut+++ kirjoitti:

        Fennona säger att svenskspråkiga är bråkiga och gnäller om allt,jag skall ringa till HBL nästa gång som jag inte får betjäning på svenska.

        Det lär bli dyra räknar för dej det


      • konsument
        twervig kirjoitti:

        Det lär bli dyra räknar för dej det

        Det har du rätt i,men något måste man offra.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe