ystävään ihastuminen

mie vaa 22v

olen ihastunut yhteen parhaimpaan ystävääni jonka olen tuntenut noin vuoden. Tämä nainen on varattu ja itse olen sinkku, jolla ei ole yhtään kokemusta seurustelusta. Olen myös nukkunut tämän naisen vieressä, mutta silloinkin vain mietin onko tämä hänen osaltaan pettämistä, vaikka se jäikin vain nukkumiseen. Hän on myös ainoa ihminen jolle olen voinut purkaa tunteitani, olen herkkä mies. Mutta tämä ihastus ei ole mennyt ohi tämän vuoden aikana, niin mitä pitäisi tehdä? Yrittää jotain, ottaa etäisyyttä, vai unohtaa kokonaan? Molemmin puolin ollut pientä flirttiä, mutta tiedän ettei hän ole eroamassa partneristaan

8

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pogg

pane sitä

• harmi juttu

Tämä ongelma on aina miehen ja naisen ystävyydessä. Hyvä jos molemmat pysyvät sinkkuna. Ongelmia tulee jos jompi kumpi ihastuu, toinen ystävistä löytää rakkussuhteen. Tietenkin hyvä lopputulos on jos ystävykset ihastuvat molemin puolin ja ystävyys muuttuu parisuhteeksi.
      Kyllä teidän ystävyys ei voi enää jatukua: sinun puolelta sa taitaisi olla jo syvempää.

• mitä minä tein?

Pidä ystävyys ystävyytenä. Katsele seurustelukumppani muualta. Et tiedäkkään, kuinka tärkeä asia on se ystävyys. Jos menet jonkun rajan yli ystävyydessä, mikä ei enää kuulu ystävyyteen, on ystävyys mennyttä. ja ellei seurustelusuhdettakaan synny, olet menettänyt ystäväsi ikiajoiksi.

Ihastuksia tulee ja menee. ystävyys voi olla ikuinen.

Sama päteen ystävyydessä rajan yli menemisessä, jos asia on negatiivinen. Esim. ystävien kumppaneihin ei kajota, ystävyyteen ei kuulu rahan lainaaminen. Jos tavaraa tai vaatetta lainataan, se on palautettava. Ystävyyteen ei kuulu selän takana panetteleminen jne.

Minäkin menetin parhaan ystäväni, hän vain lakkasi pitämästä yhteyttä. Yritin pitää sitä yllä vielä, kunnes huomaisn sen jäätävän kylmyyden, en ollut tajunnut, että minun ei tarvi pitää yhteyttä. Olen vieläkin pahoillani asiasta, kun en tiedä mitä tein väärin.

Hyvät ystävät, jos ette halua pitää johnkin ystäväänne yhteyttä, sanokaa se reilusti ja kertokaa vielä syy. Se selvittää tilannetta, eikä tarvi ihmetella mitä teki väärin.

• fhläögg

lisää mielipiteit!!

• Uskollinen Ulpu

Minulla on samantapainen ongelma.Olen parisuhteessa ja tämä ihastukseni on naimisissa.Olemme kaikki hyviä ystäviä keskenämme.En aio mennä rajan yli ja
      tehdä mitään sopimatonta vaikka mieli tekisi.En halua olla petturi ja en halua menettää hyvää ystävyyttä.
      Neuvoni on että etsi pari itsellesi vapaasta naisesta ja pidä ihastuminen omana tietonasi.

• aloittaja,,

tod. näk. tietää ihastumiseni.

• äääööö

vaikeaa tuo ihastuminen henkilöön jota ei voi saada ilman satuttamatta jonkun muun tunteita.

• ppppppppppppppppääää

Olen myös vastaavassa tilanteessa. Olemme keskustelleetkin aiheesta ja ihastus on molemminpuolista. Kumppanistani en halua erota, enkä ystävästäni luopua.m Siispä näemme aina joskus. Välillä tilanteeni turhauttaa paljonkin. Mutta seantaa silti syytä elää ja huolehtia itsestään. Olen myös laihtunut.

Antakaa vinkkejä, kuinka jatkaa tätä yhteiseloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe