En kykenisi rakastumaan epämiellyttävän näköiseen mieheen

olenko outo

hmm. Onkohan minussa jotain vikaa naisena, kun voin sanoa, että en koskaan voisi rakastua mieheen, jota pidän ulkonäöltään täysin epämiellyttävänä. Miesmakuni on kyllä varsin laaja, ja siihen mahtuu myös miehiä, jotka eivät ole mitään yleisesti komeina pidettyjä, mutta tietyt ulkoisset piirteet nyt vain ovat kerta kaikkisen vastenmielisiä.

Sitä tässä vain ihmettelen, kun niin moni nainen julistaa, että miehen ulkionäkö on sivuseikka, että sillä ei ole mitään väliä. Että yrittävätkö kyseiset naiset jotenkin saada muut ihmiset uskomaan, että he ovat jotain pyhimyksiä, vai onko oikeasti olemassa ihmisiä, joiden ei kerta kaikkiaan tarvitse tuntea minkäänlaista fyysistä vetovoima kyetäkseen rakastumaan.

siis tietysti luonteella voi paikata joitain puutteita, mutta ei sekään aivan kaikkeen riitä. Ja ikinä en voisi mennä miehen kanssa naimisiin, saati rakastua johonkin mieheen vain ja ainoastaan esimerkiksi tämän omaisuuden tai statuksen takia

20

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YTM

On olemassa sosiaalinen paine väittää ettei miehen ulkonäöllä ole väliä.

• Naiset valehteleva

sillä jos he myöntäisivät että ulkonäkö on heille keskeisin ja ratkaisevin asia, olisi vaikea tuomita siaksi miestä, joka lemppaa naisen ylipainon takia.

• ............

Et ole. Rumalla naisellakaan ei tee mitään.

• miniabebe

En mäkään. esim. kaljua ja lyhyttä en voisi koskea saati rakastaa. En tiedä kumpi on noista pahempi, lyhyys kai. Ällöttää panna jotakin hobittia jo ajatuksena.

• ............

Minulla on vähän saman tyyppinen ongelma, eli pitkät naiset ei herätä minkäänlaista kiinnostusta. Olen itse kyllä pitkä mies, mutta lyhyet naiset ovat mielestäni huomattavasti viehättävämpiä. Isoin pituusero on ollut 42 cm ja hänen kanssaan oli seksikin parasta.

• flegma
        ............ kirjoitti:

Minulla on vähän saman tyyppinen ongelma, eli pitkät naiset ei herätä minkäänlaista kiinnostusta. Olen itse kyllä pitkä mies, mutta lyhyet naiset ovat mielestäni huomattavasti viehättävämpiä. Isoin pituusero on ollut 42 cm ja hänen kanssaan oli seksikin parasta.

Totta, pitkät naiset ovat jotenkin flegmaattisia. Vähän niin kuin panisi jotain kirahvia.

• DorianGray
        ............ kirjoitti:

Just joo, että se on niinku pituudesta kiinni onko nainen kaunis vai ei? eiköhän kroppa ja etenkin kasvot ratkaise onko joku hyvännäköinen vai ei.

• Et ole outo

Olet juuri sellainen ,kuin naiset yleensäkin ovat, eli kykynet rakastumaan vain YT-miehiin (mutta jossain vaiheessa joudut tyytymään KT-mieheen kuitenkin, eli miheen joka ei sytätä, mutta jota voit sietää).

• Higness

Kyllä ATM:N pystyy rakastumaan jos se on hyvännäköinen, ei haittaa vaikka olis tavallinen duunari, ei varakas, tai hieman ujo minkä takia mies luokiteltaisi ATM:ksi.

• 87

Täysin normaalia, ei miehetkään rakastu naiseen jota pitäisivät epämiellyttävänä. Tuo status,- omaisuus-juttu on täyttä paskaa jota levittää joku Laasanen (jolla ei ole kaikki kotona) Gold Digger ilmiötä ei juuri suomessa esiinny. Ulk.näkö sekä persoonallisuus ratkaisee niin miesten (ei lasketa mukaan epänormaalit AT-miehiä) kuin naisten pariutumisessa.

Palstalla jeesustellaan kuinka naiset vain välittävät rahasta/statuksesta jne. Todellisuudessa AT-miehet välittävät vain ulk.näöstä (rumalla naisella ei tee mitään mantraa hoetaan) ja itkevät kuinka kauniit naiset eivät kelpuuta heitä, kusevat omille nilkoilleen vain.

Ulkonäkö merkitsee niin miehille että naisille aika paljon, fakta se on..

• Status Quo

Status tarkoittaa sosiaalista arvostusta. Luonnekin on tavallaan yksi osa-alue tätä, sillä tietynluontoiset, esim. ujot, eivät kykene saamaan sosiaalista arvostusta. Tästä syystä ujot miehet eivät miellytä naisia, vaikka keskivertoa paremman näköisiä.

• korjausss..
        Status Quo kirjoitti:

Status tarkoittaa sosiaalista arvostusta. Luonnekin on tavallaan yksi osa-alue tätä, sillä tietynluontoiset, esim. ujot, eivät kykene saamaan sosiaalista arvostusta. Tästä syystä ujot miehet eivät miellytä naisia, vaikka keskivertoa paremman näköisiä.

vaikka olisivat

• 8+6

Eihän tuossa mitään outoa ole. Seurustelusuhteet ja seksisuhteet perustuvat fyysiseen vetovoimaan, joka rakentuu pitkälti ulkoisten ominaisuuksien pohjalta. Pitää tuntea himoa. Muuten pelkät hyvät ja läheiset kaverisuhteet oman sukupuolen edustajien kanssa riittäisivät.

Persoonallisuus on tärkeä, mutta ulkonäkö ja vetovoima ovat myös edellytyksiä. Suhteella ei ole tulevaisuutta, jos yksikin näistä jää puuttumaan.

Olen mies ja koen ehkä 1/4 nuorehkoista naisista seksuaalisessa mielessä viehättävinä. Sopiva persoonallisuus on paljon harvinaisempi juttu.

• täysin nolla

Et ole outo nainen. Kaikki naiset on samanlaisia eivätkä ne rakastu rumaan mieheen

• täysin nolla

En ole koskaan vielä tavannut naista joka olis kehunut mun ulkonäköä, joten se kertoo sen et olen ruma

• The Looks

Olet täysin normaali, lähestulkoon kaikki ihmiset valikoi kumppaninsa ulkonäön perusteella, eli kyllä sen pitää jollakin tavalla miellyttää että toisen kanssa pystyy olemaan.

• .,-

Enpä ole aikoihin kuullut kenenkään naisen ihan pokalla väittävän, ettei miehen ulkonäöllä olisi mitään väliä. Ehkä joku itse todella ylipainoinen(päälle 130kg) nainen voisi sanoa näin.

Miehen ulkonäölläon todella paljon väliä, luonnollisesti.

• Ulkonäkö ratkaisee

Onko tämä jokin isokin ihme jos kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan ulkonäön perusteella? Se on vähän pakko kun ei voi tietää mimmonen luonne toisella on, kukaan ei varmaankaan ole mikään ennustaja.

• -----

Et ole outo, vaan normaali.

"Sitä tässä vain ihmettelen, kun niin moni nainen julistaa, että miehen ulkionäkö on sivuseikka, että sillä ei ole mitään väliä. "

Pelkkää hurskastelua. Tietysti löytyy niitä, jotka yksinkertaisesti pitävät vaikkapa kaljamahaisia pyöreitä miehiä komeina nallekarhuina. Mutta huomaa! he siis näkevät nämä piirteet komeina, ja heillä vain on poikkeava maku. Eli eivät hekään ajattele että ulkonäkö olisi sivuseikka. Heillekin ulkonäöllä siis on väliä, ulkonäkövaatimukset ovat vain massasta poikkeavat.

• totally normal

en itse asiassa ole koskaan törmännyt kuvaamaasi tekopyhyyteen tosielämässä. korkeintaan tällä palstalla, nekin ehkä vaan rumien miesten kirjoittamia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe