Mulla ei ole ainuttakaan ystävää. Vietän kaiken aikani yksin. Olen epäonnistunut elämässä pahemman kerran. Tunnen itseni pahaksi ihmiseksi jota kukaan ei halua tuntea. Jopa murhaajilla ja raiskaajilla on kavereita mut mulla ei ole. Olen murhaajia ja raiskaajia alempana hierarkiassa. Toivon joskus jopa et jään auton alle ja kuolen. Ihan sama mulle.
Ystävä on ylellisyyttä.
10
177
Vastaukset
- heh.
"Mitä vain teetkin niin annat helpon kuvan itsestäsi jos heti avaat jalkasi, ja helppoja naisia ei kunnioita kukaan, eivät edes he itse."
- konio
onk sulla vikaa sisälukutaidossa vai ymmärryksessä?
aloittaja on mies. - Keissa
Kyllähän jokainen jonkinverran sosiaalsita seuraa tarvitsee. Míelestäni ystävt on eri asia kuin seurustelukumppani. Monet lopettavat kaikki ystävyysuhteet, kun alkavat seurustelemaan, mutta sitten kun suhde lakkaa - huomaa että ei ole ketään. On aina itsekäsät jo ystävienkin kannalta jättää heidät kun seurustelu tulee esteeksi. Monet ovat harmissaan kun ja loukkaantuneita, kun epäonnistuneen seurustelusuhteen jälkeen yrittävä verestää kontakteja entisiin ystäviin ja kavereihin. Itse eivät näytä muistavan, että he juuri ensin itse jätivät kun yhteydet jäivät kun oli sitä parmpaakin seuraa.
Sinä et, aloittaja tällaista harmitellut. Olet varmaan varovainen ja et itse niin helposti ota yhteyttä uusiin ihmisiin. Pitääv ain olla itse aktiivinen ja liikkua ihmisten parissa ja harrastaa sosiaalisia juttuja. Kyllä joskus tärppää ja läytää hengenheimolaisiaan.
En ymmärrä tuollaisa heh-tyyppejä.
- Nainen kaupungista
Olen nainen, mutta samassa tilanteessa.
Joskus kyllä kieltämättä tulee itku, kun miettii että miksi ei ole onnistunut kaverisuhteissa. Yrityksiä on, mutta aina mut on heivattu enemmin tai myöhemmin.
Ei siis kaverin kaveria. Joskus olis kiva jutellakin jollekin ja kun tukea kaipais, ei ole ketään kenelle uskoutua tai purkautua.
Olen ollut jo vuosia ilman ystäviä joten kaipa tähän joskus tottuu kun näinkin kauan on mennyt.
Koita jaksaa. Ehkä joku uusi harrastus, jossa pääsisi ihmisten kanssa tekemisiin? - mies ilman ystäviä36
Kylllä yhteyksiä on ollut kavereihin mut eipä niitä kiinnosta oleskella mun kanssa. On vaan niin pas.ka olla kun ei ole ketään kelle jutella edes.Työkin mulla oli mut ei sielläkään ollut ketään kelle jutella ja hyvä vaan et työ loppui.
- Nainen46
Yksy syy ystävättömyyteen voisi olla liika negatiivisuus, se karkottaa ihmisiä. Mutta en tiedä onko kohdallasi syynä se vai mikä. Itse olen taipuvainen negatiivisuuteen, mutta yritän karsia sitä pois itsestäni. Ei ole liikaa ystäviä, pari kuitenkin. Lisääkin voisi olla.
- mietin vain
Miksei kaksi yksinäistä voi alkaa ystäviksi? Yhteystietoja kehiin niin voitte vaikka kirjoitella toisillenne. Olisi ainakin joku jonka kanssa jutella edes netisssä! Itse olen kans yksinäinen mies.
- Nainen kaupungista
Mulla on se ongelma, etten oikein osaa ottaa kaveriksi miestä. Kaipa minä olen sellainen, että jossain vaiheessa retkahtaisin, enkä halua sellaista ollenkaan.
Naisen kanssakin on varmaan sula mahdottomuus alkaa jutustelemaan, koska en enää luota kehenkään. Liian monta vastoinkäymistä kaverisuhteissa ja kun kaikki on menny persiilleen, tuskin onnistuu seuraavakaan yst.suhde.
Oma on häpeäni, mutta historia toistaa itseään. Juttelen näissä ketjuissa sen minkä juttelen ja toistaiseksi on riittänyt.
Joskus on kuitenkin vollattava :) täällä pahaa oloa, mutta eihän se ole väärin.... - eevaz85
Mulla on taas sellainen tilanne, että olen nyt havahtunut, etten ole edes kahvitellut kenenkään kaverin kanssa vuoteen.... ketään ei ole mulle soittanut, enkä mä ole soittanut kenellekään... Koitan pohtia, että miten tähän on oikein tultu. Olen aina ollut todella sosiaalinen ja avoin. Jokin aika sitten minulla oli elämäntilanteesta johtuen jonkinsortin "masennuskausi", jolloin en tahtonut tavata ketään, enkä vastailla puhelimeenkaan. Mutta ei kai ne "tosiystävät" tällaisen takia voi jättää..... kaikilla meillä varmasti joskus tulee huonoja aikoja .....
Nyt on tullut ihan suunnaton kavereiden kaipuu, ja väkisin porua pukkaa kun alkaa miettimään kuinka yksinäinen on.... Sisarista onneksi saan kahviseuraa, mutta yhtään perheen ulkopuolista ystävää minulla ei ole :/ - yksin kotona
Turha elämä tää on. Jos lähtis vaikka salille kohta niin näkis muitakin naamoja kuin omansa. Muuten tää päiväkin menee koneen ääressä kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591