Puuttuva sex appeal

kaveripoikako?

Olen sellainen tavallinen, rauhallinen ja kiltti mies. Ilmeisesti en sytytä naisia, sillä parisuhteistani on puuttunut seksuaalinen kipinä. Kun viimeksi erosin lähes seksittömäksi muuttuneesta suhteesta, nainen tunnusti itku kurkussa että ei tuntenut minua kohtaan mitään seksuaalisesti, mutta olisi kyllä hallunnut olla kanssani suhteessa koska olin "hyvä mies, paras ikinä". Hän kertoi aina kaipaavansa retkumaista väkivältaisesta exäänsä joka ryyppäsi, petti ja löi, mutta jota kohtaa tunsi hyvin voimakasta seksuaalista vetoa (toisin kuin minua) . Hän sanooi, että ei halua olla exänsä kanssa vaan minun kanssani koska olen kunnollinen ja kiltti, mutta että silti kaipaa seksiä exänsä kanssa. Nainen lopetti seksin kun olimme muuttaneet yhteen sillä arveli jo sitouttaneensa minut suhteeseen.

Minulla on aikaisemminkin ollut seksuaalisesti laimeita suhteita, mutta nyt ensimmäistä kertaa nainen puhui avoimesti. Ilmeisesti olen mies, josta kyllä pidetään kovastikin, mutta joka ei sytytä seksuaalisesti ketään.
En tiedä onko syys siinä että olen aina ollut suhteissa kaltaisteni kilttien ja rauhallisten naisten kanssa. Retkumistä hekin tuntuvat kaipaavan.

Ilmeisesti olen "kaveripoikatyyppiä" enkä saa koskaa kokea miltä molemminpuolinen seksuaalinen intohimo tuntuu.

91

1516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Harvinaisen rehellinen nainen, joka on näköjään kyennyt tunneusvaltaan johonkin kirkkaan näkemisen hetkeen.

Miten muuten on, kiinnostaako sinua sitten seksi minkä verran ja oletko sellaista peiton alla lähetyssaarnaajassa ujosti nylkyttäen tyyppiä?

• Kaveripoikako?

--kiinnostaisi kovastikinkin vaikka minkälainen seksi vaikka päivittäin, mutta tylsä sitä on itsekseen harrastaa. Minusta oli ihan mahdotonta nukkua toisen vierässä jatkuva panetus päällä kun toista ei seksi yhtään kiinnostanut.

P.S. Ainoat naiset joilta olen saanut oikeasti TOSI hyvää ja monipuolista seksiä, ovat baarista löytyneet - ei niin kunnolliset - yh-naiset, jotka ovat suoraan sanoneet että eivät halua muuta kuin kunnon panon.

• eh
        Kaveripoikako? kirjoitti:

--kiinnostaisi kovastikinkin vaikka minkälainen seksi vaikka päivittäin, mutta tylsä sitä on itsekseen harrastaa. Minusta oli ihan mahdotonta nukkua toisen vierässä jatkuva panetus päällä kun toista ei seksi yhtään kiinnostanut.

P.S. Ainoat naiset joilta olen saanut oikeasti TOSI hyvää ja monipuolista seksiä, ovat baarista löytyneet - ei niin kunnolliset - yh-naiset, jotka ovat suoraan sanoneet että eivät halua muuta kuin kunnon panon.

Jos sinulle tullaan suoraan ehdottelemaan panoa, niin en valittais mistään sex appealin puutteesta.

• Väärät naiset
        eh kirjoitti:

Jos sinulle tullaan suoraan ehdottelemaan panoa, niin en valittais mistään sex appealin puutteesta.

ehdottelee? Ap. on vain ronkeli ei muuta.

• tai..
        Väärät naiset kirjoitti:

ehdottelee? Ap. on vain ronkeli ei muuta.

Tai sitten se on vain huono pano.

• SEX on the beach
        eh kirjoitti:

Totta, ei sex appealia omaavalle tuskin tehdään noin suoria ehdotuksia.

• ----

"P.S. Ainoat naiset joilta olen saanut oikeasti TOSI hyvää ja monipuolista seksiä, ovat baarista löytyneet - ei niin kunnolliset - yh-naiset, jotka ovat suoraan sanoneet että eivät halua muuta kuin kunnon panon."

Mistä baarista muka tuollaisia naisia löytää? Oman kokemukseni perusteella naiset eivät baarissa halua edes vilkaistakaan miehiin, jotka eivät jo valmiiksi kuulu heidän kaveripiiriinsä.

• Puumat kyllä...
        ---- kirjoitti:

"P.S. Ainoat naiset joilta olen saanut oikeasti TOSI hyvää ja monipuolista seksiä, ovat baarista löytyneet - ei niin kunnolliset - yh-naiset, jotka ovat suoraan sanoneet että eivät halua muuta kuin kunnon panon."

Mistä baarista muka tuollaisia naisia löytää? Oman kokemukseni perusteella naiset eivät baarissa halua edes vilkaistakaan miehiin, jotka eivät jo valmiiksi kuulu heidän kaveripiiriinsä.

saalistavat nuorempia miehiä

• Gepardipoika
        Puumat kyllä... kirjoitti:

saalistavat nuorempia miehiä

Kerran tuli joku kapakkaruusu minuakin kourimaan. Oliko kyseessä siis tuollainen puuma? Olisiko pitänyt tehdä asialle jotain?

• Epäilevä Tuomas

"Hän kertoi aina kaipaavansa retkumaista väkivältaisesta exäänsä joka ryyppäsi, petti ja löi, mutta jota kohtaa tunsi hyvin voimakasta seksuaalista vetoa (toisin kuin minua) . Hän sanooi, että ei halua olla exänsä kanssa vaan minun kanssani koska olen kunnollinen ja kiltti, mutta että silti kaipaa seksiä exänsä kanssa. Nainen lopetti seksin kun olimme muuttaneet yhteen sillä arveli jo sitouttaneensa minut suhteeseen."

Sanoisiko joku nainen tällaista oikeasti suoraan?

• Kaveripoikako?

Heittäytyi itkukurkussa rehelliseksi kun minä jo pakkasin kamojani ja tein lähtöä. Ei auttanut tuo rehllisyys. Olin entistä varmempi, että tein oikein kun lähdin tuosta suhteesta.

• ......

Heittäytyi itkukurkussa rehelliseksi kun minä jo pakkasin kamojani ja tein lähtöä. Ei auttanut tuo rehllisyys. Olin entistä varmempi, että tein oikein kun lähdin tuosta suhteesta.

Teit oikein. Renttumiehessä roikkuvista, tunteidensa vietävissä olevista kyrvänhimoisista lutkista on vain pelkkää haittaa kunnon miehelle.

• 13+1

Ei sulla nyt täysin puuttuva sex appeal ole, kun kerta on seurusteluun ja seksiin asti päästy. "Tosikamupoika" ei ikinä pääse edes suuteluasteelle vaan kelpaa pelkäksi kaveriseuraksi :)

• Samaa mieltä.

Jos ap. kelpaa yh:lle pelkäski panoseuraksi ei hän täysin seksitön ole. Luultavasti ap:n onglema on naistyyppi jota kohtaan hän itse tuntee vetoa. "Kiltit naiset" ovat usein tuollaisia ihme skitsoja.

• Naisen saaminen

käytännössä seksittömään suhteeseen ei paljon eroa kaveripoikuudessa

• Toisaalta ...
        Naisen saaminen kirjoitti:

käytännössä seksittömään suhteeseen ei paljon eroa kaveripoikuudessa

oma status kasvaa kun on ollut suhteessa naisen kanssa. Naisen kanssa ps-historiaa omaava on markkinoilla paljon paremmassa asemassa kuin sellainen jolta ps-kokemukset puuttuvat tyystin. Vaikka suhteessa ei saiskikaan seksiä saa silti statusta ja markkina-arvo kasvaa.

• Mies1985
        Toisaalta ... kirjoitti:

oma status kasvaa kun on ollut suhteessa naisen kanssa. Naisen kanssa ps-historiaa omaava on markkinoilla paljon paremmassa asemassa kuin sellainen jolta ps-kokemukset puuttuvat tyystin. Vaikka suhteessa ei saiskikaan seksiä saa silti statusta ja markkina-arvo kasvaa.

Voihan sen kokeneisuuden valehdella.

• ryw4ywwrayhrsw4arhsw
        Mies1985 kirjoitti:

Ei sitä voi.

• Valheesta jäisi
        Mies1985 kirjoitti:

heti kiinni

• 24

Väittäisin, että suurin osa parisuhteista on aloitettu ja pidetään voimassa ilman sex apealia. Katselkaa ympärillenne; näette ukon nuhveroita ja akan lötjäkkeitä, jotka ovat yhtä seksikkäitä kuin perunasäkki.

• Mies1985
        ryw4ywwrayhrsw4arhsw kirjoitti:

Ei sitä voi.

Minähän vastasin tuohon että status muka kasvaa vaikka olisi ollut seksittömässä suhteessa. Niin miksei sitä kokeneisuutta voisi valehdella?

• Miksi?
        Valheesta jäisi kirjoitti:

heti kiinni

Ei kai nainen, jostain tunnista sitä että mies ei ole nussinut?

• mtajhrwged

Tarina uskomatonta, mutta totta. Ainakin tällä palstalla kaikki mahdolliset kliseet näyttävät tapahtuvan miesrassukoille. :) Vaikka naisia on ehtinyt olla ja mennä ja ystäväpiiristä löytyy tukku lisää, niin yksi ainoa on kertonut ex-miehensä häntä kännissä pahoinpidelleen.

• Kunnian mies

En kerro mitä ajattelen tuollaisesta naisesta. Te tiedätte mielipiteeni muutenkin.

• Kanattaa olla

vähän rentumpi. "Kunnollinen mies" ei todellakaan sytytä seksuaakisesti. Tarvitaan särmää!

• Kerro kero

Minkälainen on vähän rentumpi? Pitääkö juoda paljon alkoholia, polttaa tupakkaa, laiminlyödä velvollisuuksia ja jättää saapumatta tapaamisiin? Pitääkö flirttailla muille naisilla ja pitääkö naisella olla jatkuva pelko siitä että mies saattaa pettää?

• Voi olla
        Kerro kero kirjoitti:

Minkälainen on vähän rentumpi? Pitääkö juoda paljon alkoholia, polttaa tupakkaa, laiminlyödä velvollisuuksia ja jättää saapumatta tapaamisiin? Pitääkö flirttailla muille naisilla ja pitääkö naisella olla jatkuva pelko siitä että mies saattaa pettää?

myös ns. kunnollinen renttu eli sellainen joka ei petä yms. mutta esim. soittaa bändissä ja pukeutuu persoonallisesti eikä ole nipottaja esim. talousasiossa.

• .......
        Voi olla kirjoitti:

myös ns. kunnollinen renttu eli sellainen joka ei petä yms. mutta esim. soittaa bändissä ja pukeutuu persoonallisesti eikä ole nipottaja esim. talousasiossa.

Miten bändissä soittaminen tekee kenestäkään renttua? Tai se että ei nipota talousasioissa? Tai persoonallinen pukeutuminen?

• Tuo nyt on
        Voi olla kirjoitti:

hirveää paskaa. Ei mittään "kunnollisia renttuja" ole. On vain renttuja ja ei-renttuja!

• dictionary
        Voi olla kirjoitti:

renttu

(halventava) varsinkin juopottelevasta tm. huonotapaisesta miehestä, hulttio, retale, retku. esim. Juopporenttu. Pojasta tuli renttu.

• realismukselle tied.
        dictionary kirjoitti:

renttu

(halventava) varsinkin juopottelevasta tm. huonotapaisesta miehestä, hulttio, retale, retku. esim. Juopporenttu. Pojasta tuli renttu.

renttu = paska

• On sitten
        realismukselle tied. kirjoitti:

renttu = paska

jotain yhteistä atm:ien kanssa.

• tätä lajia taas

Ihan kiva provoksi. En kylläkään jaksanut lukea kuin muutaman rivin.

• Miksi kaikkia viestejä

jotka eivät vastaa tavanomaisia odotuksia pidetään provoina?

• tuttua kehää
        Miksi kaikkia viestejä kirjoitti:

jotka eivät vastaa tavanomaisia odotuksia pidetään provoina?

Aloitus nimenomaan vastaa palstan vakiokäsityksiä eli tavanomaisia odotuksia. Monilla kirjoittajilla täällä on joko kieli poskessa tai hyvin poikkeavat käsitykset naisihmisistä.

• Sinä tod. näk.

olet sellainen tyyppilinen "kunnon mies" eli äitiä aina kiltisti totellut mamman poika. Ei sellainen naista kiihota. Pitää olla vähän rebel-meininkiä.

• miehenkuvotus

No sinulla on sentään edes jotain toivoa, kun olet päässyt parisuhdeasteelle asti. Minulta toi sxual appeal puuttuu niin täydellisesti, että saan naisista kyllä helposti kavereita, mutta viimeiseen 10 vuoteen en ole päässyt suhteeseen. Yksikään nainen ei voi kuvitella seurustelevan kanssani, vaikka he kehuvat (valehetelevat?) että olen todella hyvä tyyppi.

• 12+16

Juu. Sama vika... "Ei meistä kyllä paria tule, mutta kamuja voidaan silti olla"...

Jos olisin täys kusipää, niin tietäs ainakin suoraan, ettei nainen ole taatusti kiinnostunut kaverimielessä, jos on kiinnostunut. Ei suotta antas ittensä ihastua ja kiintyä kiinnostuneen oloisiin naisiin, jotka sitten lopulta onkin kiinnostuneita vaan kaverina.

• puuma tahtomattaan

Älkää tyytykö olemaan hyviä tyyppejä ja pelkkiä kavereita.

1) Älä puhu edellisistä suhteistasi kuin sen, että sellanen oli ja meni. Älä ainakaan kerro sen loppuneen koska olitte vain kavereita, ei ollut seksiä tms., äläkä valehtele että sinua petettiin, tai sinä petit. Sano reippaasti, että se on ollut ja mennyt, ettet muistele sitä etkä halua siitä puhua.
      2) Tunnetko itse oikeasti vetoa naista kohtaan? Katselet sen takapuolta, huulia, silmiä (ei rintoja!), koskettelet luontevasti hänen takapuoltaan, kasvojen erogeenisiä alueita, -- ja katsot puhuessasi silmiin.
      3) Osoitat maskuliinisuutesi, huolehtivaisuutesi mutta älä passaa äläkä nöyristele.
      4) Arvostat naista, olet aidosti kiinnostunut hänen asioistaan, paitsi ex-suhteista - ne ei kuulu nykyiseen suhteeseen. Kuuntelet, kyseenalaistat asioita kunnioittaen, ei liikaa.
      5) Ole tyytyväinen elämääsi sinkkuna. Sellainen houkuttelee naista enemmän kuin mies, joka haluaa perustaa perheen. Sinkkumielteisen miehen osoittaessa huomioita naiselle, nainen kokee sen arvokkaampana ja seksikkäämpänä kuin että olisi sopiva objekti perheenäidiksi.

Parisuhdetta ei opita kirjoista eikä konemaisia kaavoja toteuttaen. Se syntyy luontevasta vuorovaikutuksesta. Jos taustalla on pelkästään tarve ja halu "seurustella/muodostaa parisuhde" niin siitä ei pitkän päälle tule mitään.

• jhfds

Aika pitkälti juurikin näin. Naisena tunnen vetoa mieheen eniten kun tämä ei roiku minussa ja ole tyrkyllä, vaan pysyy itsenäisenä ja miehekkäänä. Itse pyrin pysymään itsenäisenä ja naisellisena. Siitä se kemia sitten tuleekin, kun kumpikaan ei tyrkytä itseään vaan tilanne syntyy lähes itsestään (vaikkakin vähän salavaivihkaa auttaen) ja miehekkyys ja naisellisuus vetävät toisiaan puoleensa.

Ei todellakaan kannata olla se "kunnollinen mies" suoralta kädeltä, vaan sitäkin voi olla ns. salaa, kannattaa vain esiintyä vähän ryhdikkäämpänä ja itsenäisempänä, eikä heti kertoa että pitää lapsista, eläimistä ja pehmeistä asioista. Saa niistä tykätä, hyväkin vaan, mutta edes pinnallinen miehekkyys on parempi kuin valittaa että naiset ei pidä vaikka olet kunnollinen ja rentut vie kaikki.

• ei tapahdu
        jhfds kirjoitti:

Aika pitkälti juurikin näin. Naisena tunnen vetoa mieheen eniten kun tämä ei roiku minussa ja ole tyrkyllä, vaan pysyy itsenäisenä ja miehekkäänä. Itse pyrin pysymään itsenäisenä ja naisellisena. Siitä se kemia sitten tuleekin, kun kumpikaan ei tyrkytä itseään vaan tilanne syntyy lähes itsestään (vaikkakin vähän salavaivihkaa auttaen) ja miehekkyys ja naisellisuus vetävät toisiaan puoleensa.

Ei todellakaan kannata olla se "kunnollinen mies" suoralta kädeltä, vaan sitäkin voi olla ns. salaa, kannattaa vain esiintyä vähän ryhdikkäämpänä ja itsenäisempänä, eikä heti kertoa että pitää lapsista, eläimistä ja pehmeistä asioista. Saa niistä tykätä, hyväkin vaan, mutta edes pinnallinen miehekkyys on parempi kuin valittaa että naiset ei pidä vaikka olet kunnollinen ja rentut vie kaikki.

"Ei todellakaan kannata olla se "kunnollinen mies" suoralta kädeltä, vaan sitäkin voi olla ns. salaa, kannattaa vain esiintyä vähän ryhdikkäämpänä ja itsenäisempänä, eikä heti kertoa että pitää lapsista, eläimistä ja pehmeistä asioista. "

En ymmärrä tuota, en todellakaan.

Jaa että minun pitäisi salailla sitä että omistan lemmikkieläimen ja avustan lasten - ja eläintensuojelujärjestöjä!!!???

Minun pitäisi vetää jotain pinnallisen miehekästä roolia? Pitäisikö ruveta tupakoimaan ja kiroilemaan? Olisiko se ryhdikästä? Kiihottaisiko se?

Not going to happen. Never.

• mk ultra
        ei tapahdu kirjoitti:

"Ei todellakaan kannata olla se "kunnollinen mies" suoralta kädeltä, vaan sitäkin voi olla ns. salaa, kannattaa vain esiintyä vähän ryhdikkäämpänä ja itsenäisempänä, eikä heti kertoa että pitää lapsista, eläimistä ja pehmeistä asioista. "

Jaa että minun pitäisi salailla sitä että omistan lemmikkieläimen ja avustan lasten - ja eläintensuojelujärjestöjä!!!???

Minun pitäisi vetää jotain pinnallisen miehekästä roolia? Pitäisikö ruveta tupakoimaan ja kiroilemaan? Olisiko se ryhdikästä? Kiihottaisiko se?

Miehessä voi olla pehmeämpiäkin puolia, kunhan siellä on sellasta perusäijyyttä myös. Siltä se näyttää.

• jhfds
        ei tapahdu kirjoitti:

Eeeei, ymmärsit pointin ihan päin seiniä. Ei sun tarvitse sitä salailla että on lemmikki ja avustat järjestöjä, ei tarvitse röökiä vetää tai kiroilla. Tarkoitan sitä, että jos haluat vaikuttaa miehekkäämmältä, älä heti ensi kädessä kerro näitä pehmeitä arvoja. Ne on todella arvostettavia, mutta ne eivät lisää sun seksikkyyttä. Siinä kaikki.

Miehekäs voi olla, kun olet vähän maskuliinisempi vaan, kai sä nyt jotain miehekkäitäkin juttuja teet. Ihan käytöstavoista lähtien, pukeutuminen tms. Mäkin vaikutan kuulemma huomattavasti puoleensavetävältä kun hihittelen ja tanssin naisellisesti, mutta luotaantyöntävää on kun kuuntelen armotonta mättöä ja kiroilen.

• Haista paska!
        mk ultra kirjoitti:

Miehessä voi olla pehmeämpiäkin puolia, kunhan siellä on sellasta perusäijyyttä myös. Siltä se näyttää.

Juuri tuollainen ajattelutapa pistää suosimaan jyystärikarjuja

• ujo mies .

"Tunnetko itse oikeasti vetoa naista kohtaan? Katselet sen takapuolta, huulia, silmiä (ei rintoja!), koskettelet luontevasti hänen takapuoltaan, kasvojen erogeenisiä alueita, -- ja katsot puhuessasi silmiin. "

Ei tuollainen vähän ujommalta mieheltä onnistu : ( , vaikka sitä yrittäisikin

• ,,,,

Miten sinä sitten pystyisit harrastamaan ylipäätään seksiä, ellet pysty naista koskettamaan???

• No enhän mä
        ,,,, kirjoitti:

Miten sinä sitten pystyisit harrastamaan ylipäätään seksiä, ellet pysty naista koskettamaan???

vittu pystykkään

• sdafsdfasdfdsfdssdfa

Ehkäpä sinun ei tulekaan pelata peliä niiden ehdoilla, jotka ovat kuin kotonaan yliseksuaalisessa yhteiskunnassa. Riko vanha peli, jonka säännöistä sinä et saanut koskaan olla päättämässä ja luo tilalle uusi omilla ehdoillasi. Ala harrastamaan vaikka tantraa, niin hölmöltä se kuin kuulostaakin XD. Ehkä menetät jotain ja sinusta ei koskaan tule einosuurta, mutta voit saada tilalle jotain syvempää.

Sinulla on kuitenkin se etu, että saat naisia parisuhteeseen saakka, vaikket ilmeisesti seksuaalisesti tyydytäkään heitä. Jos saat vielä naisenkin touhuun mukaan, voitte sitten rakentaa hieman erilaista seksuaalista sidettä välillenne ja ehkä se nainenkin siitä sinulle syttyy.

Yhteiskunta on kuitenkin rakennettu yliseksuaalisten ekstroverttien ehdoilla, että ainoa keino pärjätä erilaisena, on ruveta hulluksi ja radikaaliksi.

• Nuo ovat hyviä

neuvoja. Kannattaa noudattaa niitä!

• 11

emt. jos brutaalin suoraan sanotaan niin minusta 'kiltit miehet', ns. kaveripoikatyypit on .....hyviä panemaan. niitä parhaita. alussa ehkä vähän tylsiä, mutta loppupeleissä halukkaita oppimaan ja saa myös uskollisen ja mukavan kumppanin. ikinä en ole muunlaisen kanssa seurustellut enkä voisi muunlaista kuvitellakaan. tantravinkki oli hyvä.

• taitaa tällä

kertaa "kaveripoika" esiintyä naisena

• 11
        taitaa tällä kirjoitti:

kertaa "kaveripoika" esiintyä naisena

no ei. pysyn sanojeni takana. miellyttämisenhalua on enemmän eikä ole välttämättä ihan kaikkea vielä nähty/kokeiltu. eikä ihan niin paljon tarvitse jättämistä tai pettämistä pelätä kuin jonkun semmoisen ns. 'pelimiehen' kanssa joka on hoonannut läpi kaiken mikä ei juokse liian kovaa karkuun. turvallisuuden tunnetta on enemmän, joillekin se merkitsee.

• 57r68k
        11 kirjoitti:

no ei. pysyn sanojeni takana. miellyttämisenhalua on enemmän eikä ole välttämättä ihan kaikkea vielä nähty/kokeiltu. eikä ihan niin paljon tarvitse jättämistä tai pettämistä pelätä kuin jonkun semmoisen ns. 'pelimiehen' kanssa joka on hoonannut läpi kaiken mikä ei juokse liian kovaa karkuun. turvallisuuden tunnetta on enemmän, joillekin se merkitsee.

kaveripoika ja panokaveri on ihan eri asioita.
        kaveripoikaa ei panna, se on vain kaveri.

• näillä mennään

Täällä samanmoinen naispuolinen. Jos ei naaras valu seksiä, ei pääse suhteeseenkaan. Vähän vaikea se on siveänä naisena tässä ajassa päästä parisuhteeseen ja toteuttaa seksuaalisuuttaan. Yhden yön juttuja en halua enkä vakipanoja. Kiltit ei vaan kelpaa.

• kikkeliskokkelis

"En tiedä onko syy siinä että olen aina ollut suhteissa kaltaisteni kilttien ja rauhallisten naisten kanssa."

Tadaa. Mä luulen, että syy on tässä, ei sen kummempaa. Sä olet ollut vääränlaisten naisten kanssa. En tarkoita sitä, että kiltteydessä ja rauhallisuudessa mitään vikaa olisi, mutta ehkä sa kaipaat elämääsi jotain villimpää äksöniä. Ihmisten välinen kemiahan usein kumpuaa siitä, että osapuolet ovat hieman erilaisia - ei liikaa, mutta sopivasti. Kilttinä ja rauhallisena miehenä saattaisit syttyä naisesta, jossa on vähän tulta ja tappuraa. Hän puolestaan saattaisi olla tyyneytesi edessä sulaa vahaa.

Kenties meininki on ollut vähän tylsää, koska olet seurustellut itsesi kanssa, tiedäthän? En oikeasti usko, että sinussa ei olisi seksiä tai seksikkyyttä. Kaikissa on. Se on eri juttu, kuinka hyvin sen oman seksuaalisuuden kanssa tulee toimeen. On ikävää, kuinka usein ihmisten kuulee suhtautuvan oman viettimaailmaansa kuin se olisi jotain likaista ja hävettävää. Seksihän on mahtavaa! Usein ihmiset, jotka ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa, myös säteilevät sitä muille. Oletko sinä sellainen?

• Jos kemia puuttuu

niin mies ei vaan sytytä. Niin se valitettavasti menee, vaikka mies olisi muuten tosi hyvä.

• Eli osa miehistä

tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen.......

• 1
        Eli osa miehistä kirjoitti:

tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen.......

Näin se evoluutio on asian järjestänyt jotta laji säilyy elinkelpoisena.
        Nyhverögeenit kun valtaavat alaa nin ihmiskunta degeneroituu täysin.

• Tota noin...
        1 kirjoitti:

Näin se evoluutio on asian järjestänyt jotta laji säilyy elinkelpoisena.
        Nyhverögeenit kun valtaavat alaa nin ihmiskunta degeneroituu täysin.

Nörtit ja erillaiset muut nyhveröt tätä yhteiskuntaa eteenpäin vievät. He kehittävät teknologiaa jota ilman ei enää osattaisi tulla toimeen. Ja tämä on kiitos.....

• 8
        Tota noin... kirjoitti:

Nörtit ja erillaiset muut nyhveröt tätä yhteiskuntaa eteenpäin vievät. He kehittävät teknologiaa jota ilman ei enää osattaisi tulla toimeen. Ja tämä on kiitos.....

Onko ihminen nykyisin kaiken tämän teknologian keskellä onnellisempi kuin ennen näitä nykyisiä wermeitä ???

Onko yhteiskunan eteenpäin vieminen vain erilaisten rakkineitten keksimistä ?

• parempi näin
        8 kirjoitti:

Onko ihminen nykyisin kaiken tämän teknologian keskellä onnellisempi kuin ennen näitä nykyisiä wermeitä ???

Onko yhteiskunan eteenpäin vieminen vain erilaisten rakkineitten keksimistä ?

"Onko ihminen nykyisin kaiken tämän teknologian keskellä onnellisempi kuin ennen näitä nykyisiä wermeitä ???"

No aika monessa asiassa on. Enää ei Suomessa tarvitse kuolla umpisuolen tulehdukseen, haavakuumeeseen, horkkaan tai lapsivuoteeseen. Nälkävuodetkin ovat enää kaukaista historiaa.

• 10
        parempi näin kirjoitti:

"Onko ihminen nykyisin kaiken tämän teknologian keskellä onnellisempi kuin ennen näitä nykyisiä wermeitä ???"

No aika monessa asiassa on. Enää ei Suomessa tarvitse kuolla umpisuolen tulehdukseen, haavakuumeeseen, horkkaan tai lapsivuoteeseen. Nälkävuodetkin ovat enää kaukaista historiaa.

Nuo nyt ovat pikkuisen eri asia kun maapallon täyttävät rakkinevuoret jotka lopulta päätyvät kaatopaikoille yms. luonnon harmiksi.

• nerdistan
        parempi näin kirjoitti:

Monetko noista konsteista on nörttien keksimiä?

• Nussijat on tyhmiä
        nerdistan kirjoitti:

Monetko noista konsteista on nörttien keksimiä?

Kaikki. Jos tieteen ja teknologian kehitys olisi naisten ja pillunsaajamiesten varassa, niin tuotakin olisit kirjoittanut luolassa sudennahka päällä... tai siis et olisi kirjoittanut ollenkaan.

• Albert E.
        Nussijat on tyhmiä kirjoitti:

Kaikki. Jos tieteen ja teknologian kehitys olisi naisten ja pillunsaajamiesten varassa, niin tuotakin olisit kirjoittanut luolassa sudennahka päällä... tai siis et olisi kirjoittanut ollenkaan.

Einstein oli pervo. Feynmann myös renttu. On idioottinen illuusio kuvitella kilttien nörttien uskaltavan tehdä radikaaleimmat uudet avaukset. Ne vaativat röyhkeyttä. Seuraavan sukupolven tiedonsiirtotekniikkaa nössötkin ehkä uskaltavat kehittää.

• Kaveripoika

ei saa koskaan pillua (ainakaan kauniilta naisilta)

• Eikä ruminen

kaveriksi kannata ryhtyä kun niistä ei ole mitään iloa

• jajamän

Naisten kanssa ei kannata olla kaveri, enkä usko että jos on rehellinen itselleen, edes pystyy olemaan. Minä en ainakaan ole miesten kaveri. Ei puhettakaan. En myöskään käytä kaveripoikia olkapäänä enkä laastareina, koska he ovat ensisijaisesti miehiä eikä mitään kävelykeppejä, vaikkakin itse kävelykepeiksi asettuvatkin ja yrittävät olla kivoja. En peitä itseltäni seksuaalisia ajatuksiani tai ihastumista, itselleen pitää olla rehellinen. Kyllä niitä tulee, ne pitää vaan tunnistaa ja myöntää. Turhia luuloja ei saa levittää toisille, ei kannata käyttää omaa ja toisten aikaa vedättämiseen jos ei kiinnosta.

Samoin pitää osata vetäytyä jos aikoo syödä toisen mieheyttä ja käyttää vaan tyyppinä jolle latoo murheensa. Miesten pitäisi osata torjua tämmöiset tilitysyritykset, se on oikein meille naisille. Asiallinen keskustelu taas on aivan eri asia, kyllä sellaista voi harjoittaa. Kampoihin voi pistää. Ei tarvitse olla aina naisen saatavilla, varsinkaan kaverinaisten jotka etsivät niitä olkapäitä ja jättävät sitten kun sopiva törkimys astuu esiin. Pahinta miehelle on muuten asua jossain kivassa sekakommuunissa, oikein naisistua kunnolla.

Kaikkien pitäisi skarpata. Pitää tajuta että tässä ollaan luontokappaleita, ja on aivan turhaa jostakin kaveri-ihanteesta käsin vesittää niin tärkeä asia kuin seksuaalinen vetovoima. AInakin minun mielestäni. Ja kärjistän hieman tahallani asioita..

• der Mensch

Olen ajatellut kovasti samalla tavalla, hyvä kirjoitus!

• jajamän

Ketjun aloittajalle tulee vielä ajatus. Voin olla väärässäkin, mutta pitää tietää mitä naisessa hakee. En minä halua olla miehelle äiti joka antaa valmiit vastaukset, ehdotukset ja jonka tahdon mukaan tulisi toimia. Rauhallisuus ei ole sama kuin passiivisuus ja kiltteys ei ole sama asia kuin pelkuruus. Joskus on helppoa olla sopeutuva kuin että näyttää todelliset mielipiteensä ja karvansa. Hajuton, mauton, hengetön -- ei siinä ole mitään varteenotettavaa. Ja suhdetta on oikeasti hoidettava omalta osaltaan, on käsitettävä kenen kanssa on, kuka se toinen on, mitä hänen kanssaan oikein haluaa ja miten toimii aikeidensa suhteen. Aikuiset ihmiset kykenevät keskustelemaan ja sopimaan elämästään ja suunnitelmistaan. SIllä keinoin suhde on tekoja. Sitä vaaditaan kaikilta. Ja minusta ei ole hääviä naisena jos joutuisin yksin hoitamaan sen mikä on suhdetta ja ottamaan vastuun emotionaalisesta osuudesta. Kumpaisenkin pitää laittaa oma kortensa kekoon ja toistensa kanssa pitää oikeasti olla, ei vain asua saman katon alla, kuten monesti käy. Kumpikaan ei merkitse toiselle mitään, kunhan ollaan vaan. (?)

• Ratsastaja.

Naiset eivät eroa juurikaan hevosista. Niitä pitää kohdella samoin. Zuckerbrot und Peitsche- sopivassa suhteessa.

• Hienosti

Kiteytetty

• Aivan helvetin

hyvin sanottu

• lol

no aika tylsä meno on jos naisten kanssa ei kaveri suostu olemaan

• Aloittajan ongelma

ei ilmeisti ole ulkonäkö vaan lammasmainen luonne, joka ei naisia kiinnosta. Hyvästä ulkonäöstä on tosiaan se hyöty, että sillä voi saada suhteellisen helposti irtoseksiä ravintolasta, eikä sitä kuukuisaa kemiaakaan välttämättä tarvita. Suhteessa sen sijaan kiltti luonne on aina naiselle ongelma. Tiedän asian, koska olen pitkälti ap:n kaltainen. Olen urheileva ja lihaksikas, mutta äärimmäisen kiltti mies. Olen yrittänyt olla vähemmän kiltii, mutta se ei oikein onnistu. Perusluonnettaan on vaikea muuttaa.

Mitä naisten aloitteellisuuteen tulee, niin itseäni selvästi vanhemmat naiset ovat kyllä aloitteellisia ja ehdottelevat suoraan seksiä. En minä muuten seksiä olisi ikinä saanutkaan.

• Minä en alentuisi

panemaan rumaa käytettyä kurppaa edes pahassa puutteessani. Haluan itse korkata naiseni

• Minulta menisi

itsekunnioitus jo panisin ulkoisesti oman tasoni alapuolella olevaa naista.

• Moni yliarvio
        Minulta menisi kirjoitti:

itsekunnioitus jo panisin ulkoisesti oman tasoni alapuolella olevaa naista.

omaatasoaan

• Itse sanoisin
        Moni yliarvio kirjoitti:

omaatasoaan

että pikemminkin aliarvioi. Siitähän koko ATM-ilmiö johtuu.

• Sulla ei ole

MUNAA!

• nöösi_poika

Tässä tarinassa uskomattominta on se, että naisen voi siis saada suhteeseen vaikka nainen ei tunne seksuaalisesti mitään vetoa!

Se on aivan uskomatonta!

Monella kiltillä AT-miehellä on siis saumaa saada naienn suhteeseen vaikka nainen ei tunne mitään seksuaalista vetovoimaa. Suhde ei ehkä kestä pitkään, mutta kuitenkin. Naisen voi saada suhteeseen ilman "kipinää".

• Reipas Mies

Harva mies lienee niin jakomielinen että vain bootsit ja lierihatun voimalla muuttuu naisasiamestariksi joka iskee naisten pöksyt tuleen mestoilla. Naista idoloiva vässykkä mies taas tylsistyttää naisen. Koska tunnesykkyrämykkyrä. Miehen tulee olla lead ja myös sarge
      (mikä h*elvetti se on?= http://www.pualingo.com/pua-definitions/sarge-sarging/ ) (linkissä nuoria naisia ja opetusvideokin eli kuumaa hottia) ( myös Suomessa ei-suositut miestyypit saavat nuorilta naisilta puh.numeroita=mahtavuutta).

Täysin puudelin luonteinen mies on varmasti turn-off suhteessa jossa naisen tunteet eivät pääse pois miehen puudeliudesta.

• mies32

Vaikeaa muuten jos miehen olemus, ensimmäiset sanat ja myöhemmin paljastuva luonne ovat ristiriidassa keskenään.

Esimerkiksi jos mies näyttää miehekkäältä alfaurokselta, mutta on aluksi ujoutensa takia piipittävä vässykkä, mutta paljastuu myöhemmin joustamattoman itsepäiseksi muuliksi.

Eipä ihme jos tuossa on pari U-käännöstä liikaa naisille. Niin alfaa kuin omegaakin etsivät tippuvat kyydistä.

Komean alfalookin omaavan ujon miehen on siis välttämätöntä joko kasvattaa pallit tai sitten hankkia rillit, flanellipaita sammareiden sisään ja vedettävä ryhti lysyyn.

• b gbgfn gvn

Kunnostaan ja ulkonäöstään huolehtivat kunnon miehet ovat tottakai huomattavasti seksikkäämpiä kuin rentut.

Jos sen sijaan ap:lla on asiat muuten ok, mutta ei kipinää kenenkään naisen kanssa, niin kannattaa hankkia netistä sarja opaskirjoja siitä, miten nainen tyydytetään seksuaalisesti. Jos nainen ei nauti seksistä, ei hän sitä tietenkään myös halua.

Hyvää seksiä ei ole peniksen työntäminen vaginaan. SIihen kuuluu suuseksin antaminen, käsien käyttäminen ja monet monet muut asiat. Eli ei muuta kuin nettiostoksille ja kotiin iso kasa oppaita ja opit sitten käytäntöön. Johan alkaa nainen syttyä tulee vipinää petiin- Se on miehen taidoista kiinni siis.

• Minä voisin antaa

naiselle suuseksiä jos nainen ei olisi käytetty. Käytetylle naiselle en suuseksiä anna, sillä en halua toisen miehen iljettävää mälliä suuhuni.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe