Eli minulla olisi polttavan kuuma kysymys kaikille YTM miehille! Jos kerta olette aitoja YTM:iä niin mitä helvettiä te teette tällä Suomi24:n sinkut palstalla missä yleensä sinkuuttaan valittavat ATM miehet ovat? Jos olette YTM miehiä miksi ette ole nussimassa naisia niinkuin aidon YTM:N pitäisi olla? Tai oman tyttöystävän kanssa (tämä oletus sen takia että te YTM:T itse olette moneen kertaan tällä palstalla toitottaneet että YTM miehet ovat halutuinpia ja että kaikki jopa tavalliset naiset haluavat itselleen vain ja ainoastaan YTM miehen.)
Jos te YTM:T olette kerta niitä halutuimpia niin miksi teillä ei ole parisuhdetta?
Kiinnostaisi kovasti tietää joten ei kuin vastailemaan.
YTM:T HUOMIO!
15
124
Vastaukset
- Komea Mies
Naisia on mukava paneskella mutta ainakaan itse en halua mitään vakavaa vielä. Sitä kerkiää sitten joskus. Nyt pidetään mukavaa ja kerätään kokemuksia.
- YTM -84
Minun henkilökohtainen ongelmani on se, että "pikkuveikkani" on liian kookas. Yksikään nainen ei suostu nussimaan kanssani kuin kerran, koska varvin jälkeen hänellä on alapään kirurginen operaatio edessä.
- Ytm muka oikeasti?
YTM-84 viesti taitaa olla provo, ihan oikeasti ihmettelen samaa kuin Ap , jos kerta olette YTM:ä mitä teette sinkut palstalla, täällähän suurinosa on miehen perään ruikuttavia epätoivoisia sinkkunaisia tai vastaavasti naisten puutteessa olevia sinkkumiehiä, eikö YTM:n pitäisi olla jossain sosialisoitumassa ja iskemässä naisia eikä viettää aikaansa päivästä toiseen samalle palstalle kirjoitellen?
- Komea Mies
Ei taida olla kokemusta yöelämästä pojilla. Katselen tässä lätkämatsia sohvalla läppärin kanssa ja nautin muutaman aloitus oluen. Eihän kukaan lähde liikkeelle ennen puolta yötä. Sitten vasta alkaa meno ja kunnon bileet. Ei minua tämän palstan muijat kiinnosta kun yöstä saa panot. Oliko muuten jossain palstan säännöissä mainittu ettei tänne saa kommentoida kuin luuserit?
- Antaapa kuulua
Ei kukaan ole mistään säännöistä sanonut, koska sellaisia ei olekaan! Tuolla aeiemmin joku luultavasti tarkoitti sitä että tälle palstalle nyt vaan yleensä kommentoi luuserit, se ei ole mikään sääntö. Ja mikä sinä olet sanomaan kuka tekee mitäkin et voi sitä tietää, ei ketään kiinnosta eikä kukaan kysynyt että miten te vietätte iltaa vaan sitä miksi vietätte sinkut palstalla aikaa jos kerta pokaatte paljon naisia, miten ihmeessä teillä aika riittää joka ilta kommentoida tälle palstalle useita kertoja jos kerta käy noin pajon flaksi, siihen ette ole vieläkään kunnon vastausta antaneet.
- Komea Mies
Mikäs velvollisuus tässä on antaa teille minkäänlaisia vastauksia. En ihmettele kun naiset tällä palstalla kutsuu teitä vänkeejiksi ja jankuttajiksi. Se pitää paikkansa. Yksi erä matsia jäljellä sitten lähden yöhön. Haluutkoluuseri aamulla raportin kuinka meni?
- YTM
a.) Miks ei ole parisuhdetta?
-En jaksa naisia ja heidän höpötyksiä
-Naiset ovat kivoja otuksia ja helkkarin kauniita
-Parhaita seksiin, mutta parisuhteeseen liian rasittavia
-Kavereiden kanssa on mukavampi hengailla ja käydä yökerhoissa iskemässä hoitoja.
b.) Mikä helvetin ATM ruikutuspalsta tämä on sitten. Jos, on niin ruma ettei naiset huoli niin kannattaisi varmaan lähteä Thaimaaseen nussimaan.- I DON`T THINK SO
Jos et kerta jaksa naisia niin miksi sitten väität sellaisia saavasi tuosta vaan? Taitaa olla kiertoilmaus sille ettet naisia saa :P
Kaikki naiset eivät ole kauniita, luulis sun jo se tietävän.
Noinko tuosta vaan saat naisia, silloin pitää olla aivan helvetin hyvännäköinen ja hyväkroppainen, luulenpa että ATM luuseri siellä satuilee.
- Pro-YTM
Tämä on viihdettä mulle.
Nii ja suhteessa oon ja 2 lasta.- Hei hei vaan!
Suhteessa oleminen nyt ei tarkoita sitä että on YTM :D Sähän voit ihan hyvin olla ATM jolla on ATM muija ja kaks lasta.
- Komea YTMies
Sorry mutta pitääkin lähteä jo kun yks muija laitto tekstaria ja odottaa mua lähi baarissa. Palataan asiaan huomenna.
- SoStupid
Tuohan ei kerro mitään siitä että oletko aito YTM vai et. Kuhan tahansa tavis mieskin voi saada tekstarin naiselta joka on tavis hänkin, tuo ei itsessään vielä tosiat yhtikäs mitään.
- 87
Miksei täällä voisi olla muutkin, onko vain AT-miehille suunnattu?
En ole parisuhteessa (voisin olla jos tahtoisin) tämän hetkisen elämäntilanteen vuoksi, seksiä harrastan päivittäin kuitenkin. - ..............
En halua suhdetta, joten minulle jää paljon omaa aikaa. Seksuaaliset tarpeet tyydytän viitisen kertaa viikossa. Yleensä pidän kahta naista kerralla ja otan uuden kiertoon, kun alkaa tuntua tylsältä. Ei tuohon mene kuin 5-10 tuntia viikossa. Yhteen muuttaminen ja lapset eivät kiinnosta minua liian suuren ajanhukan takia.
- Varakas YTM
Kovat on puheet uuta luulen että ne ovat silkaa paskapuhetta, täällä varmaan jotkut kaljut ATM miehet vain haaveilevat naisista, mutta eivät sellaisa saa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472