Onko kenelläkään käynyt vastaavaa. Pyörällä ajettu reilut 12 tuntia sitten. Parkissa sisällä ja yhtäkkiä valtavan suhinan kera etukumi tyhjäksi. No reikähän siellä oli mutta jäi täydeksi mysteeriksi mistä se ilmestyi. Ulkorengas ja vanne kunnossa eikä lattiallakkaan mitään terävää.
Kumin puhkeaminen
10
160
Vastaukset
- martonen
Ulkorenkaassa piikki uponneena vuotokohdassa? Tarkistus ennen uudelleen asennusta. Sisärenkaissa on joskus tehtaan jäljiltä heikko kohta, se on saattanut pettää.
Olisi mukava kuulla löytyikö mitään selittävää, identtistä tapausta ei ole kohdalleni sattunut.- Sssshhh
Nyt on paikkaus suoritettu. Ei ollut ulkorenkaassa mitään terävää. Reikä oli pistomainen, ei viilto tai hiertymä. Merkillinen tapaus.
- jagundrar
Sssshhh kirjoitti:
Nyt on paikkaus suoritettu. Ei ollut ulkorenkaassa mitään terävää. Reikä oli pistomainen, ei viilto tai hiertymä. Merkillinen tapaus.
Löysin minäkin viime kesänä pyöräni pyöräkellarista takarenkaassa viilto ja ulkorengas ja sisärengas meni vaihtoon. Ulkorenkaaksi tuli Schwalben Marathon Plus.
- Sssshhh
jagundrar kirjoitti:
Löysin minäkin viime kesänä pyöräni pyöräkellarista takarenkaassa viilto ja ulkorengas ja sisärengas meni vaihtoon. Ulkorenkaaksi tuli Schwalben Marathon Plus.
Ei ollut pyöräkellarissa vaan sisällä eteisessä ja olin itse kuulemassa kun tyhjeni hetkessä.
- ?
Sssshhh kirjoitti:
Nyt on paikkaus suoritettu. Ei ollut ulkorenkaassa mitään terävää. Reikä oli pistomainen, ei viilto tai hiertymä. Merkillinen tapaus.
Olen kuullut että terävä hiekoitussepeli rikkoo pyörän kumeja.
- Sssshhh
? kirjoitti:
Olen kuullut että terävä hiekoitussepeli rikkoo pyörän kumeja.
Luulen, että kyseessä oli terävä sepeli, joka irrottuaan aiheutti kumin tyhjenemisen. Ja ei siinä vanteen tarkastamisessa mene kuin minuutti, joten teen sen aina kun paikkaan sisäkumin.
- ?
Sssshhh kirjoitti:
Luulen, että kyseessä oli terävä sepeli, joka irrottuaan aiheutti kumin tyhjenemisen. Ja ei siinä vanteen tarkastamisessa mene kuin minuutti, joten teen sen aina kun paikkaan sisäkumin.
Työkaveri sitä kirosi kun joutui pari kertaa talven aikana paikkaamaan sisäkumeja juurikin sen sepelin takia pk-seudulla.
- ripax
? kirjoitti:
Työkaveri sitä kirosi kun joutui pari kertaa talven aikana paikkaamaan sisäkumeja juurikin sen sepelin takia pk-seudulla.
Minulla on tuplapistosuojatut renkaat, joilla voi ajaa vaikka nastan yli ja se jää renkaaseen puhkaisematta sisuskumia!
- ........
No sisärengas asettuu vanteelle vain tietyllä tapaa, joten reiän aiheuttaja pitäisi olla helppo selvittää. Jos reikä esimerkiksi on vanteen puolella, niin miksi tutkia ulkorengas?
- mies pyöräilijä
Jonkun alepan sisäkumit on niin huonoja et puhkeevat helposti ilman näkyvää syytä. Kannttaa ostaa kunnon päälliskumi ja sisäkumi ja maksaa vähän enemmän niistä niin kestää. Mulla on maastopyörä ja maasto renkaat. kumi ei ole yli 2 vuoteen puhjennut ja kerran olen päälliskumin vaihtanut 2 vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483