Olen huolissani atm kaveristani hän aloitti juomaan!

Mikkis vaan

Iltaa palstalle! Olen todella huolissani atm kaveristani. Hän on juonut monta päivää putkeen asunnossaan kaljaa ja kantaa salkku tolkulla sitä koko ajan ja yksin kotiinsa eikä välitä mistään muusta kun kaljasta ja juo koko ajan. Hän jäi työttömäksi kokonaan eräästä firmasta! Näin eilen sitä todella masentuneena yöllä eräässä baarissa ja sanoi että hän muuttaa varmaan Tukholmaan/Ruotsiin lopullisesti Suomesta,että ei mene elämä ihan kokonaan piloille! Minulla on todella paha mieli atm kaveristani kun hän rupesi juomaan:( Itse toivotan kaikille palstalaisille mahdollisimman hyvää elämää ja pärjäämistä tässä julmassa yhteiskunnassamme. Kaikilla ei ole asiat elämässä aina niinkuin hyvinvointiin ihminen tarviisi.

11

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa helppo

Nii siis se oot sä ite? Älä nyt viiti tehdä tyhmimmillekin helpoksi..

• sillitrooli

Sen kannattaisi varmaan käydä ostamassa todella hyvännäköinen ulkomaalaistyyppinen kauluspaita niin olis asiat kuten Tukholman miehillä.

• nainen23v_

Yhyy, mäkin olen huolissani ATN-kaveristani joka aloitti ylensyömään. Siellä syö vaan yksin asunnossaan ja on ähkyssä, vaikka sai juuri painonsa 57 kiloon. Hädin tuskin töissä jaksaa käydä. Masennuslääkkeet sen pitäisi kuulemma aloittaa uudestaan, ettei elämä menisi ihan pilalle. :( Se on muuten 23-vuotias ja asuu Oulussa!

• sillitrooli

Onko ATN-kaverisi käynyt Ruotsinlaivalla katsomassa ulkomaalaistyyppisiä todella hyvännäköisiä miehiä? Se voisi piristää.

• Tukea ja rohkaisua kaverillesi. Toivottavasti hän vielä saapi elämänsä raiteilleen.

• Onko se käyttöaste?

Tarkoittaako tuo 12 että olet antanut niin monelle?

• Onko se käyttöaste? kirjoitti:

Tarkoittaako tuo 12 että olet antanut niin monelle?

Tarkoitan sitä,että hän lopettaisi juomisen.

• H

Olet varmasti itsekin ATM.

• Näin se homma toimii

Kunnon kaveri ois hakenut salkun itsekkin ja mennyt kylään. Vetäsitte viikon kuurin, ajelisitte taksillla ja kävisitte huorissa.

• Naisasialooseri.

Minunkin ATM kaverini sai perjantaina potkut töistä ja on juonut tässä kolmen päivän aikana jo yli kaksi lavaa kaljaa. Hän valitteli tänään minulle elämän vaikeutta ja sitä, että haluaisi juoda kaljaa joka päivä.

Naisten pitäisi antaa hänelle lohdutuspillua.

• Teresa18

Minä voin uhrautua ja antaa hänelle neitsyyteni. Kuinka tavoitan hänet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe