Olen 17 vuotias miehen alku ja tutustuin tämän sivuston kautta yhteen todella mukavan oloiseen ja kauniiseen tyttöön. Ainoaksi mietinnän aiheeksi nousi se, että tyttä kertoi olevansa vasta 14v. Muuten keskusteluiden perusteella mahdollisesti "se oikea", kun monista asioita ajattelimme sanoin. Hän ilmaissut kovan kiinnostuksensa minuun, itsekkin hyvin kiinnostunut, mutta emmin tuota ikäeroa? Onko se liian suuri suhteen onnistumista ajatellen? :) Arvostaisin suuresti asiallisia vastauksia! -Kiitos-
Olisin vailla asiallisia mielipiteitä... :)
7
137
Vastaukset
- näin meillä
Kun aloin itse aikoinaan seurustelemaan olin 15 ja poika 17. Tytöthän ovat usein hieman kypsempiä tuossa iässä kuin pojat. Suhde voi onnistua tai sitten ei, mistäs sitä voi tietää. Itse olen ollut tämän saman pojan, nykyään miehen kanssa reilut 8 vuotta yhdessä. Paljon ollaan kasvettu ja ihme että silti pysytty yhdessä tuon kasvamisen aikana. Mutta nykyään arki on mukavaa ja olemme tyytyväisiä elämään.
- dsbvcxh
Olen nähnyt suuremmankin ikäeron, tosin se ei kestänyt. Tuossa iässä saattaa vielä tuntua, että kolme vuotta on suuri ikäero mutta sanotaan vaikka kun olette parikymppisiä niin kolme vuotta on oikeastaa aika olematon ikäero.
Todennäköisesti et tällä hetkellä edes ajattele sitä ikäeron kannalta vaan ajattelet miten hän on vielä niin nuori (yläaste-ikäinen) ja mitä kaverit sanovat kun kuulevat. Joskus kavereita ei kannata kuunnella! - yli 30 v mies
Jos nus.sit 14 vuotiasta niin se on rikos ja olet sitten pedofiili
- alle 30 v nainen
Pedofiili on siinä tapauksessa, jos tekijä on yli 20-vuotias ja uhri alle 12-vuotias. Älä sekoita käsitteitä keskenään.
- pienin askelin
Kolme vuotta on erittäin pieni ikäero. Tietysti kun olette noin nuoria, voisitte edetä kavereina muutaman vuoden.
- Appe7
Kai se ikäero vielä menee, mutta mitäs sitte ku oot 18 ja se 15 ? Sittenhä se on laitonta.
- ??
"Kai se ikäero vielä menee, mutta mitäs sitte ku oot 18 ja se 15 ? Sittenhä se on laitonta."
Mikä on laitonta??
Pakkoko on ajatella heti seksiä jos kaksi noin nuorta seurustelee??
Joojoo, tiedän, halut voi olla kovat järki voi olla vähissä, mutta tartui tuohon "laitonta"!
Mulla itselläni on aina ollut paljon enemmän poikia kavereina kuin tyttöjä. Heihin voi luottaa ja on reiluja ja suoria.
Moni kaveri nukkuu vieressä, väliin ollaan samassa punkassa koko porukka! Vaatteet päällä, kukaan ei toiseen siinä mielessä koske. Eri asia jos seurustellaan oikeesti!
Nytkin seurustelen, silti mun poikakaverille on ok että välillä menen näitten kaverien kanssa esim. festareille ja noin. Ei ne sänkyhommat ole mikään pääasia, päinvastoin! Ja hän tuntee mun kaverrit ja minä hänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462