Montako kertaa viikossa miehenne kömpii yöllä viereenne .

2. avioliitto

Meillä liian usein.

36

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

Mää vaan ihmettelen,miks sitäyöllä pitää herätä kömpimään?
      Mää menen jo ehtoolla viereen niin saa nukkuu yön rauhassa.

• .

Niin minäkin.

• ????

Mikäs puutteenperäläinen siellä kitisee?

• 1943

Voi tulla sekin yö, jolloin ei ole ketään vierelle kömpimässä. Kyllä mulle toisen kyljessä oleminen on ollut aina nautinto ja samassa sängyssä on koko yö nukuttu noiden rakkaiden kanssa.

• 80cm leveä sänky

Se yö tuli,,minulle 50senä.
        Viereeni nukahti ikiuneen.Eipä sitä osaa ajatella edes mille tuntuu, toivottavasti osaavat arvostaa sitä kuorsaajaa vieres..

• 1943
        80cm leveä sänky kirjoitti:

Se yö tuli,,minulle 50senä.
        Viereeni nukahti ikiuneen.Eipä sitä osaa ajatella edes mille tuntuu, toivottavasti osaavat arvostaa sitä kuorsaajaa vieres..

Mulle tuli ensi kerran 61-vuotiaana, toisen kerran kuukausi sitten. Tunne "ei koskaan enää". Siihenkin tottuu. Mutta kuunelkaahan Jukka Huhdan "Anna mulle ilta". Ihania hetkiä oli nuo, kun sai tuntea toisen läheisyyden.

• mitäs sanotte

seki on koettu ku mies kömpii yöllä pois vierestä hah

mihin mahtaa mennä

• Jos se menee pissille.

• Alotuksesta saa kuvan että nukutte eri sängyssä tai jopa -huoneessa.

• Aloittaja..

6 paria 10:stä nukkuu eri huoneessa.

• Aloittaja.. kirjoitti:

6 paria 10:stä nukkuu eri huoneessa.

Niin mistä iästä lähtien? No ei senpuoleen, niin mekin nukutaan eri huoneissa.

• Aloittaja tietää
        Nittaminax kirjoitti:

Niin mistä iästä lähtien? No ei senpuoleen, niin mekin nukutaan eri huoneissa.

" Nittaminax"

50 vuotiaasta lähtien, ukot muuttavat eri huoneeseen kuorsaamaan.

• --------
        Aloittaja tietää kirjoitti:

" Nittaminax"

50 vuotiaasta lähtien, ukot muuttavat eri huoneeseen kuorsaamaan.

paremminki nainen muuttaa toiseen huoneeseen saadakseen nukkua ruhassa ,,,,

• totuus esiin
        -------- kirjoitti:

paremminki nainen muuttaa toiseen huoneeseen saadakseen nukkua ruhassa ,,,,

Tai nainen ohjataan toiseen huoneeseen kuorsaamaan...

• hyimitä***taa.

Eihän kaikki osaa elää, kuten et sinäkään.

• Huimitä**'tää

@hyimitä***taa

Sinä olet ihan pöllönainen. mee pois

• &&&&&

Yleisin syy kun sitä kömpimistä ei tapahdu kuorsaavan kumppanin viereen on ne kaikki härvelit CPAP-laite naamassa joka antaa oman äänen, uniapneat siinä sivussa ja krooh-krooh kuorsaus. Johan sitä vähemmästäkin tulee frigidiksi ellei ennen sitä jo ole ollut. Sitten sitä onkin jo valmis muuttamaan osoitetta toiseen huoneeseen. Vanha sanonta jos toinen osapuoli ei kotona saa rakkautta ja lämpöä se haetaan vihreämmiltä laitumilta.

• tiinaex...

joka ilta kun lamppu sammuu... mitä sitä koko miehellä tekis jos ei ees sen kainalossa sais nukkua.

• * * *

Iltaisin mängimme yhdessä ja yhtäaikaa sänkyymme. Yöllä nukutaan, useinmiten.
      Paitsi milloin miestä haittaa itsensä aiheuttamat meluhaitat.

• eroonpäässyt

Onneks ne ajat on takana päin, jolloin piti miehen vieressä nukkua. Takaisin en niitä aikoja tosiaan halaja.

• * *

Onhan olemassa leveitäkin sänkyjä.

• t.l. :)

Jep! Siihen tottuu, kun yksin nukkuu omassa sängyssään ja vallottaa koko sängyn itelleen. Oikeastaan on ihan mukava tapa, suosittelen.

• Hohhoijaa..

Eivät kaikki ole normaaleja, niinkuin et sinäkään. On myös elinkelvottomia luusereita, känkkäränkkiä.

• * *
        * * kirjoitti:

Onhan olemassa leveitäkin sänkyjä.

Meniköhän kellään jakeluun "aforismini" psykofyysinen kaksimielisyys?

• !?

Sori, meni ajatus väärinpäin. Piti kysyä, kuka on epänormaali.
        Itselläni ei ole oikeutta ketään pitää epänormaalina.

• Sitä saa,mitä tilaa.
        !? kirjoitti:

Sori, meni ajatus väärinpäin. Piti kysyä, kuka on epänormaali.
        Itselläni ei ole oikeutta ketään pitää epänormaalina.

Itsehän tuomitset ne jotka pitävät "kanssanukkumista" hyvänä. On aivan sama miten sen tuomitsee, suoraan vai välillisesti.

• !?
        Sitä saa,mitä tilaa. kirjoitti:

Itsehän tuomitset ne jotka pitävät "kanssanukkumista" hyvänä. On aivan sama miten sen tuomitsee, suoraan vai välillisesti.

No nyt taas meni yli ymmärryksen. Puhumme ihan eri asioista, jos minä pyydän vain määritettä epänormaalista.

Minulle muiden nukkumiset yhdessä ja erikseen ovat kunkin yksityisasioita.

Taisit kai kirjoittaa väärälle vastaanottajalle?

• Vastasin tälle;
        !? kirjoitti:

No nyt taas meni yli ymmärryksen. Puhumme ihan eri asioista, jos minä pyydän vain määritettä epänormaalista.

Minulle muiden nukkumiset yhdessä ja erikseen ovat kunkin yksityisasioita.

Taisit kai kirjoittaa väärälle vastaanottajalle?

"eroonpäässyt
        Onneks ne ajat on takana päin, jolloin piti miehen vieressä nukkua. Takaisin en niitä aikoja tosiaan halaja."

• SA44
        Vastasin tälle; kirjoitti:

"eroonpäässyt
        Onneks ne ajat on takana päin, jolloin piti miehen vieressä nukkua. Takaisin en niitä aikoja tosiaan halaja."

Moni nainen kärsii vuosikausia juoposta miehestä.

• meeriamanda

Sama on petimme, minä könyän yleensä myöhemmin, Kaveri menee aiemmin tutimaan, onhan hän aamusta aikasin jo työmaallaan.

Katselen olkkarissa telkkua etten häiri hänen uniaan.

• Tunteikas!

Minä se koitan pillua jo illalla.
      Voin sitte koko yön haistella.

• mie sain eilen

Sie et oo pimppaa saannu sen jälkeen ku naapurin sika tapettii

• 7 x 7

7 kertaa, niinhän monta kertaa nukutaan.

• Vaimon ollessa kotona niin kertoja on 7 jotain.

Iltaruskoni lämpö menee pehkuihin ennen minua, kuten nytkin, ja tapanani on silloin varmistaa tuplatäkkimme oman osuuteni saatavuus ettei tarvitse täkkiä kiskomalla herättää häntä.

Yhden kerran on vaimo paennut vierestäni yön aikana.
      Mielenrauhani vuoksi selitys oli hyväksyttävissä.

• aikansa kutakin

en osaa nukkua kenekään vieressä, olen herkkä heräämään ja valvosin lopun yöstä, on se ihanaa yksin nukkua, omassa rauhassa..

• yksin paras

Sanos muuta. En haluaisi nukkua kenenkään vieressä. Aivan ihana aamulla herätä hyvinnukutun yön jälkeen. Eikä ole tarvinnut kuunnella kenenkään möyrimisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      78
      2594
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      51
      2570
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      68
      2523
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2433
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      39
      1947
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1769
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1287
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      12
      1283
    9. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      8
      1069
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1065
    Aihe