Tyttöystävän partnereiden määrä

salamajakka

Tiedän että tämä on ihan hölmöä murehtia tyttöystävän partnereiden määrästä, mutta minkäs teet kun vaikka miten aivot sanovat että ei väliä, jossain syövereissä se hieman mietityttää ja ahdistaa. Suhteessa kaikki muuten kunnossa ja seksi toimii ja usein peuhaammekin jne.

Itse olen 27v mies, ollut 5 eri ihmisen kanssa parilla jäänyt sormetussähläämiseksi jne. Tiedän että tyttöystävälläni on ollut suurempi määrä. Joskus aina vitsailen ex-hoidoista ja hänkin lähtee tuohon mukaan että onhan niitä ollut. Siinä koitan naureskella vaikka oikeasti vähän ahdistaa...

Onko kokemuksia vastaavasta? Meneekö ajan kanssa ohi, vai pääseekö tästä vaan kysymällä sitä lukumäärää. Mutta mitäs jos se onkin enemmän kuin oletti (voihan se vähemmänkin tietenkin olla). Järki sanoo että ei sillä väliä vaikka olisi 50 kanssa ollut, mutta kuitenkin... Eikä se järki kyllä selitä miksi tämä asia edes ahdistaa. Ymmärtäisinpä.

Tietenkin järkevintä? voisi olla keskustella tyttöystävän kanssa asiasta, mutta taas järki jää kakkoseksi tässäkin asiassa.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen, pakko oli avautua :)

10

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3971

Eikös se oo tärkeintä, että saa olla se viimeinen?

• 4+8

Onko sillä loppupeleissä väliä, onko niitä ollut 5 vai 50? Ymmärrän toisaalta, että mietityttää, mutta mitä väliä tuolla on? Vai ovatko omat seksisuhteesi olleet aina parisuhteita? Siinä tapauksessa ymmärrän, jos mietityttää: siis jos sinä olet parisuhdeseksin kannalla ja toinen harrastanut paljon yhden illan suhteita. Sitten tuo ehkä voi merkitäkin jotain.

• Wandering man

Ite en olisi seksikumppaneiden määrästä huolissani, jos niitä on kohtuullisia määriä.
      En kuitenkaan ottais ite naista, joka on joka kylän miehen kanssa pelehtinyt. Jos naisella on paljon lyhyitä seurustelusuhteita nuoresta iästä lähtien, niin yleensä se on merkki sitoutumiskyvyttömyydestä. Tälläiset kierrän nykyään kaukaa

• salamajakka

Jep, tuossa on yksi osa ongelmaa. Jos tulos olisi kymmenen hujakoilla, en ihmettelisi. Mutta mitä jos se vastaus onkin 50 tms... Enkä oikein osaa sanoa kumpi sieltä tulisi vastaukseksi...

Järjellä ajatellen se 50 ei haittaa mutta kyllä se varmaan häiritsisi silti jonkin aikaa/aina.

• Anvil4E

Tottakai sillä on merkitystä kuinka monen kanssa tyttöystävä on ollut.
      Kun suhteita löytyy paljon (yli 10) niin ei voi kovin vakaasta henkilöstä puhua.
      Kriisin aikana semmoinen tapaus on katsellut jo seuraavan sylin minne mennä.

Suoraan sanottuna jakorasia on epäluotettava pysyvään parisuhteeseen koska jossain välissä tulee vanha hyvä hoito vastaan tai muuten kyllästyy arkipäivään.

nimim. kokemusta on

• "Kun suhteita löytyy paljon (yli 10) niin ei voi kovin vakaasta henkilöstä puhua.
        Kriisin aikana semmoinen tapaus on katsellut jo seuraavan sylin minne mennä."

*TOTAL REPS* XD

-Uskooko joku OIKEASTI noin?! Ei voi muuta kun sääliä noin epävarmoja ihmisiä...

• virpivarpunen

Omalla miesystävälläni on varsin villi naismenneisyys aktiiviuransa ajoilta (on tehnyt keikkamuusikon töitä koko ikänsä). En ole edes viitsinyt mitään lukumääriä kysellä, kun tulisi vain paha mieli. Itse olen sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu, etten vaivaa menneillä asioilla päätäni. Miestäni taas kiinnostaisi kovasti minun mieshistoriani, mutta hänen itsetuntonsa ei olekaan mitään huippuluokkaa (mennyt elämä ja epämääräiset naissuhteet ovat jättäneet jälkensä). Keskittykää toisiinne ja antakaa menneiden olla. Tieto lisää tuskaa. Nyt olette vain te kaksi, tässä suhteessa, juuri nyt...

• 18

-> ap

Jos suhteen alussa jokin asia näärstää niin joskus siihen aina palataan ja valitettavasti korkojen kera. Tuollaiset asiat ovat niin puhtaasti tunnepuolella että niitä ei voi järjellä käsitellä.

Elikkäs ongelmia on luvassa.

• .......

voi tokkiisa, ethän sinä siiden partnereiden kanssa enää seurustele/hänkään seurustele. Koen että olet epävarma itsestäsi. Mutta älä anna tuon epävarmuuden mennä kyselemään mitään noin typerää "kuinka monen kanssa olet ollut". nyt te seurustelette keskenänne,jättäneet muut historiaan.oletan etei tuo asia arkeen vaikuta millään tavalla. eikä se seksi elämä tavalla tai toisella muille kuulu. jos naisesi puhuu usein/puhutte exsistä, niin eiköhän tuo liene ihan normaalia että alkaa ahdistamaan. tuollaiset asiat pitäis jäädä ja keskittyä vain toisiinne eikä entisten märehtimisiin?

• sarmander

Mä olisin otettu jos mun poikaystävä miettis musta tällästä, niin paljon että vielä nettiinkin kirjoittaa.. Taidat tykätä tytöstä aikalailla:)
      Järkeile asia, kysy jos se auttaa, itsellä oli samantapainen tilanne joka meni sitten siihen että kun asiaa yksin järkeilin ja pohdin, rupesin jo facen kaverilistalta katsomaan että onkohan ollut tuon ja tuon kanssa, entäs tuon...hulluntouhua mutta minkäs mahdat kun mustasukkaisuus ym kolkuttelee :) Mutta sen verran sanon, että ei se kyllä helpottanut kun sain tietää keitten kanssa on ollut! nounou! :) Älä kuuntele muita, kuuntele itseäsi tee niinkuin parhaalta tuntuu. Vatvo asiaa jos haluat, vaikka muut kieltäisivät, Ja joo tottakai tärkeintä on että nyt hän on valinnut SINUT, mutta tiedän myös sen ettei se aina itseä auta eikä poista noita ajatuksia, vaikka turhaahan niitä järkeillä on...silti niitä järkeilee:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe