paperipellet

werfwe

miksi paperitehtaalle pääsee töihin pelkät alkoholistit?? ihme että koko tehdas pyörii kun kattoo millainen porukka sitä pyörittää, eihän suurin osa kelpaisi edes lumitöihin.
toivottavasti tehtaan portit suljetaa pian niin nää idiottit jotka saa ylisuurta palkkaa saavat maistaa todellista elämää kun rahat ei riitä

11

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä se johtuu

      Paperiliitto ei halua muita reviirilleen

    • piponius69

      ei muuta kuin pullo käteen ja hommiin sitten vaan...

    • nähty on se touhu

      Luuletko että niillä nyt rahat riittää mihinkään? Kaikki menee ja perse on auki vaikka tienais kuinka paljon.

    • Aikas törkeetä kateellisten puhetta,mun äijä oli siellä töissä,eikä kyllä mikään alkoholisti ole,eikä moni muukaan.Paperimiehet ei sen kummosempia kuin muutkaan,alkoholisteja löytyy joka alalta,jopa hoitajien alkoholisoituminen on kasvamassa.Tässä kun käy kyläkaupassa täytyy sanoa,että moni kuorma-autonkuljettaja ja rakennusmieskin lopettaa työpäivän(joskus aloittaakin) hakemalla salkullinen ööliä!Imatra kyllä ihmeellinen paikka,muuta ei harrasteta kuin paperimiesten ja ryssien haukkumista,laittakaa se energia vaikka ympäristön siivoamiseen tai parisuhteeseen.Voin kuvitella kuinka pulassa Imatran kaupunki olisi jos Kaukopää suljetaan ja ryssät menee muualle!

    • Real.MadridX

      Paperiliitto vie muilta työpaikat

    • faktaa.

      Virastoissa (TE, KELA jne) on paljon virkoja joissa on hyvä palkka, mutta työ on todella löysää, hyvin kevyttä, voi mm surffailla

    • vihtori moisandeeeee

      Tule lapsi kokeilemaan paperiteollisuuteen ihmeessä. Laita yhteystiedot niin laitetaan asia vireille ja etsitään joku todella "hauska" paikka sinullekin. Viikon kuluttua olet sitä mieltä, että 70e tuntikaan ei riittäisi tätä saatanan saunomista ja kykkimistä päivästä toiseen;)

      • ex-sylinterimies

        joo on se rankkaa istua 8 tuntia päivässä valvomossa nappia painamassa. kyllä huomaa paperi miehistä että ei paljon liikkumaan joudu sellaisia läskimahoja kaikki


    • rullanvaihto

      Laiskoja paskiaisia ovat laidastaan ja pieruu laskeevat ihan pokkana jot vittu!

    • hurlumhei

      kyllä on imatra psykiatrisen hoidon tarpeessa,voi huheijaa

    • juuhå

      Valvomossa nappia painamassa;) Legendaarinen lausahdus...hahahahhhahah.

      Olisiko jo aika ottaa silmä pois p erseestä, vaikka oletkin joku kehitysvammainen keskonen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe