miksi paperitehtaalle pääsee töihin pelkät alkoholistit?? ihme että koko tehdas pyörii kun kattoo millainen porukka sitä pyörittää, eihän suurin osa kelpaisi edes lumitöihin.
toivottavasti tehtaan portit suljetaa pian niin nää idiottit jotka saa ylisuurta palkkaa saavat maistaa todellista elämää kun rahat ei riitä
paperipellet
11
193
Vastaukset
- tästä se johtuu
Paperiliitto ei halua muita reviirilleen
- piponius69
ei muuta kuin pullo käteen ja hommiin sitten vaan...
- nähty on se touhu
Luuletko että niillä nyt rahat riittää mihinkään? Kaikki menee ja perse on auki vaikka tienais kuinka paljon.
Aikas törkeetä kateellisten puhetta,mun äijä oli siellä töissä,eikä kyllä mikään alkoholisti ole,eikä moni muukaan.Paperimiehet ei sen kummosempia kuin muutkaan,alkoholisteja löytyy joka alalta,jopa hoitajien alkoholisoituminen on kasvamassa.Tässä kun käy kyläkaupassa täytyy sanoa,että moni kuorma-autonkuljettaja ja rakennusmieskin lopettaa työpäivän(joskus aloittaakin) hakemalla salkullinen ööliä!Imatra kyllä ihmeellinen paikka,muuta ei harrasteta kuin paperimiesten ja ryssien haukkumista,laittakaa se energia vaikka ympäristön siivoamiseen tai parisuhteeseen.Voin kuvitella kuinka pulassa Imatran kaupunki olisi jos Kaukopää suljetaan ja ryssät menee muualle!
- Real.MadridX
Paperiliitto vie muilta työpaikat
- faktaa.
Virastoissa (TE, KELA jne) on paljon virkoja joissa on hyvä palkka, mutta työ on todella löysää, hyvin kevyttä, voi mm surffailla
- vihtori moisandeeeee
Tule lapsi kokeilemaan paperiteollisuuteen ihmeessä. Laita yhteystiedot niin laitetaan asia vireille ja etsitään joku todella "hauska" paikka sinullekin. Viikon kuluttua olet sitä mieltä, että 70e tuntikaan ei riittäisi tätä saatanan saunomista ja kykkimistä päivästä toiseen;)
- ex-sylinterimies
joo on se rankkaa istua 8 tuntia päivässä valvomossa nappia painamassa. kyllä huomaa paperi miehistä että ei paljon liikkumaan joudu sellaisia läskimahoja kaikki
- rullanvaihto
Laiskoja paskiaisia ovat laidastaan ja pieruu laskeevat ihan pokkana jot vittu!
- hurlumhei
kyllä on imatra psykiatrisen hoidon tarpeessa,voi huheijaa
- juuhå
Valvomossa nappia painamassa;) Legendaarinen lausahdus...hahahahhhahah.
Olisiko jo aika ottaa silmä pois p erseestä, vaikka oletkin joku kehitysvammainen keskonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483