Arvostelkaas profiilini, onko mitään erityisiä syitä miksi en löydä seuraa?
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=1099391
Onko profiilissani jotain vialla?
10
173
Vastaukset
- totuus
on. Olet ATM ja ollut ihan liian kauan ilman naista ja kuvattomiin profiileihin naiset ei vastaa
- 11+12
ATM:stä en tiedä, kun en jaksanut lukea. Ongelma on, että olet mies, jolloin vastausten saaminen on melkeen yhtä todennäköistä kuin voittaa lotossa.. Paitsi jos olet komea ja kuvallinen, mutta silloin ei varmaan nettideittiin tarvisi edes turvautua..
- 99999999999999999
Hei
Kuulostat ihan samanlaiselta, kun minun elämässä vastaan tullut henkilö.
Hän sai yhteystietoni "vahingossa", olimme samallla kurssilla ja siellä sitten annoimme kaikkien kurssilaisten yhteystiedot toisillemme. Ja jos olisin tiennyt silloin, että saan hänestä ikuisen ihailijan niin en olisi yhteystietojani antanut.
Hän ihastui minuun ja minulle tuli aina tietyllä tapaa ahdistava olo, kun tapasin hänet tai hän otti yhteyttä, koska en halunut loukata häntä. Jotenkin en uskaltanut olla oma itseni.
Hän asui vanhempiensa luona vileä 30 vuotiaana ja minulle tuli tunne, että ei hän sieltä muuta koskaan asumaan itseksensä, koska palvelu pelaa. Samalla aina kun näin häntä mietin, että mitä hän oikein haluaa minusta. En minä halua ryhtyä hänelle äidiksi tai muuten kodin hengettäreksi.....
Esittelet itsesi hyvin, mutta osittain ristiriitaisesti.
Sanot että seksi kuuluu avioliittoon, mutta et usko siihen, eli et ole valmis seurustelemaan siten, että tavoitteena olisi joskus avioliitito.
Toinen asia joka tulee mieleen, voisitko jossain tapauksessa olla valmis tekemään myönnytyksiä periaatteissasi, esim. toisen iloksi lähtemään elokuviin, vaikka itse et juuri katsele?
Mielestäni voit hyvin muuttaa profiilisia siten, ettei siinä oli liian tarkkaan määritelty tulevaisuutta, vaan anna sen tulla sellaiseksi kun se nyt tulee. Sillä minä ainakin, koen että jos toinen on jo suunnitellut valmiiksi seuraavan viisi vuotta, niin mihin kohtaan minä mahdollisesti mahtuisin sitä suunnitelmaa..... - Heh...
Äitini on jopa sanonut, että hän voi hankkia minulle tyttöystävän. Olen kertonut hänelle, että haluan naisen joka pitäisi minusta huolta ja kestäisi minua vaikka olenkin poikkeava, asperger-ihminen. Sellainen joka ei haluaisi rietastella kanssani vaan auttaisi minua elämässä eteenpäin, silittäisi päätäni aina nukkumaan mennessä ja tekisi ruuat. Itse en osaa.
Mutta mitä hän toisaalta minusta saisi? Olen melko arvoton henkilö jos tieteellisiä ominaisuuksiani ei lasketa mukaan. - n25
Olet hyvin kirjoittanut profiilisi ja se antaa sinusta hyvän kuvan. Olet rehellinen. Toisaalta tekstissäsi on paljon kohtia, jonka vuoksi itseltäni jäisi ainakin yhteydenotto puuttumaan...
"Kukaan ei tunnu välittävän, puhelin ei koskaan soi ja päivät tuntuvat keskenään samanlaisilta." Kirjoitus on hyvää, mutta ainakin omasta mielestä saatat rypeä ehkä liikaa itsesäälissä, mikä ei innosta...
"Olen esim. täysin kieltäytynyt kaikenlaisista päihteistä, juhlimisesta, en halua näyttää edustavalta enkä liikkua ihmisten ilmoilla minkään porukan mukana,"
Ei, ei, ei... lähinnä kaveripiiri on tärkeä. Päihteettömyys on plussaa.
"minulla on ehkä joidenkin mielestä erikoisia mielipiteitä, vakaumuksia ja periaatteita joista en lipsu vaikka jokin suuri tilaisuus elämässäni menisi ohi suun. Yksi periaatteistani on pysyä tässä kaupungissa"
Liian totaalinen kieltäytyminen pelottaa ehdokkaat pois.
"Asun myös vanhempieni luona ja tulen täällä todennäköisesti vielä vuosikausia elämääni viettämäänkin, sillä en ole itsenäinen siinä määrin kuin monet muut ikäiseni" Useimmat haluavat itsenäisen miehen.
Toivottavasti löydät jonkun samanlaisen! Eihän niitä yhteydenottoja tarvikaan olla niin montaa, jos on vain joku hyvä. :) - ville27v
Kuva puuttuu ja kuulostat aika säälittävältä heti tuon kuvauksen alkuun. Kerro mitä olet, eikä että mikä sinua surettaa ja miksi olet niin surkea. Älä selittele, tekee pahaa.
Niin ja nyt kuin luin paremmin, niin taas noita helkkarin "No nettiin en menisi mutta kun on pakko" -itkuvirsiä. Kirjoitappa uudestaan tuo teksti, siihen tyyliin että kehtaisi sen näyttää kaverille/naapurille.
t. mies, löysin suomi24:n kautta vaimoni. - ryhdistäydy!
Kantsis miettiä mitä kirjoittaa! Harjoittelepa aloittaja vaikka Interpals:n sivuilla muotoilemalla viestisi niin, että siihen vastaisi muutkin kuin nigerialaiset :-) !
Sääli on sairautta, myös se itse-sellainen! Kukaan ei saa työpaikkaakaan esittäytymällä noin! - 13+16
-> ap
Profiilisi perusteella tunnut sellaiselta ehdottomalta ihmiseltä, ehkäpä enemmän koneelta kuin ihmiseltä.
Tulee hieman sellaiset pelottavat fiilikset. - Pro.
Olen asperger. Siinä ehkä syytä edellisissä kommenteissa sanottuihin seikkoihin.
- Nojoo.
aspgerger on naisten mielestä sama kuin ashburger eli todennäkösesti et tula saamaan pillya ikinä! mutta profiilissaha sinä sanoitkin etteät halua pillua enne naimaliittoa? no siinä tapauksessa, hvää elämää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502