Miehen saunailta

tonttu

Mies sopi kolmen työkaverinsa kanssa saunaillasta. Menevät mökille, saunovat ja silleen. Kuuntelin miehen ilmoitusluontoista asiaa täysin tyrmistyneenä ja varmaan suukin loksahti auki. Nämä muut työkaverit kun sattuvat olemaan naisia! Sielä sitten minun mieheni saunoo näiden (sinkku)naisten kanssa, kun minä lämmitän saunaa yksin kotona! Tää ei voi olla todellista!!

7

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lovingthelife

Sillälailla. Kyllä se on kumma miten jotkut naiset ottaa vastaan ihan minkälaista kohtelua vaan. Juu ei oo yhtään epäilyttävää toi miehes touhu...

• kolmen kimppa

Saunailta tarkoittaa nus.simista vieraiden naisten kanssa. Ei kukaan seurusteleva mies mene työtövereiden kanssa huvikseen saunomaan.

• .Misirlou

Täh. Aika erikoinen suhtautuminen sinulla. No tuo varmaan vähän riippuu millaisissa piireissä on pyörinyt elämänsä, jos on jotenkin selviö että mies aina pettää niin kai se sitten suututtaa.. Itse olen sellaisissa kaveriporukoissa aina ollut, että miesten ja naisten välinen kaveruus on ihan normaali asia, ja minulla itselläni on paljon miespuoleisia kavereita, joiden kanssa voisin tuollaiselle reissulle lähteä, koska on niin itsestäänselvää etteivät mitkään tuhmuudet tule kyseeseen - mitä sitä silloin pingottamaan.

Minä antaisin ja annankin mieheni mennä millaisissa saunailloissa vain, kyllä sitä aikuinen ihminen osaa itsestään huolta pitää. Minä en rupea miestäni kaitsemaan, jos ei osaisi käyttäytyä niin parempi että tulee selville mahdollisimman pian :) en vain usko että tulee.

• .Misirlou

Ja nyt tähän joku tietysti keksii että ei varmaan tule selville vaikka tapahtuisikin, mutta riskillähän sitä parisuhteeseen aina mennään, pitää vain valita viisaasti. Minun mielestäni on parempi vain päättää luottaa kunnes annetaan aihetta epäilyyn, kuin epäillä koko ajan kaikesta mahdollisesta. Vahtaamisella vain tekee hallaa suhteelle joka tapauksessa.

• Bettiiiina

Missä miehesi on töissä? Minä olen sairaanhoitaja ja meillä on tällä hetkellä töissä vain 1 mieshoitaja... Loput ollaan sitten naisia. Mies on itse naimisissa ja meistä naisista löytyy niin naimisissa olevia kuin sinkkujakin... Mies on kuitenkin aina mukana työpaikan yhteisissä saunailloissa ja muissa riennoissa... Ja hän on meille kaikille niin hyvä ja upea työkaveri eikä KUKAAN ole koskaan yrittänyt mitään seksuaalista. Hän tuo meille kanoille hyvää huumoria ja hyvää mieltä! ;D

Työkavereiden kanssa tulee vietettyä aikaa useana päivänä viikossa ja nimenomaa työn merkeissä. Joskus on mukavaa viettää aikaa työajan ulkopuolellakin! Uskonpa, että miehesi on ihan vilpitön ja VAIN JA AINOASTAAN työkaverimielessä menossa viettämään saunailtaa!

• nnnnainen

hmmm joo o mä en kyllä päästäisi! ja paistinpannusta sais jo pelkästä ideasta.

• minä myös

niin no.... moni kakku päältä kaunis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      173
      1876
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1436
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      240
      882
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      66
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe