Koska on selvää että karppaajan elämä on fyysisesti liian raskasta painavien kaukosäätimien ja erilaisten ruoka-astoiden kanssa toimiessaan, on siihen tulossa ehkä jo lähitulevaisuudessa helpotusta.
Uutisessa kerrotaan robottikädestä joka toimii ajatuksen voimalla. Miten kivaa se olisikin sohvalla lojuessaan vain ajatella kaukosäätimen nappulan painamista ja kanava vaihtuisi ilman että ravitsee eväänsä liikkuttaa. Näitä käsiä ehkä voisi sijoittaa myös ketiiöön niin ne tekevät VHH-ruoankin ja sitten vaan liukuhihnalla olohuoneen sohvalle jossa robottikäsi laittaa ruoan VHH:laisen suuhun. Ehkä ruoan voisi saada valmiiksi hienonnettuna ettei tarvitsisi edes pureskella.
Tuotekehittelyä vielä tarvitaan koska käsi tarvitsee kuitenkin ajatustoimintaa liikutteluun.
http://www.tiede.fi/uutiset/4699/halvaantuneet_kayttivat_ajatuksen_voimalla_robotti
Uutta: VHH:laisten elämä helpottu
3
58
Vastaukset
- artoj
Monen näköistä yritystä on kumota tämä terveelinen ruokavalio.
Paljon kateelisia ihmisiä. Eivät kuitenkaan uskalla itse kokeilla ja silti ovat varmoja mielipiteistään. Aika ovelaa sanoisin.- 89jk489ert89+
Kyllä, kaiken maailman rasvansyöntikuureja tyrkytetään terveellisien ruokavalioiden sijaan. Lihavat ja katkerat tätä tekevät, heitä ketuttaa kun muut ovat terveitä ja yrittävät saada kaikki sairatumaan.
- Artoj
89jk489ert89+ kirjoitti:
Kyllä, kaiken maailman rasvansyöntikuureja tyrkytetään terveellisien ruokavalioiden sijaan. Lihavat ja katkerat tätä tekevät, heitä ketuttaa kun muut ovat terveitä ja yrittävät saada kaikki sairatumaan.
Sinulla on omat ilman kokemusta hankitutut mielipiteet ja minulla kokemuksen kautta muodostetut mielipiteen.
Tässä on vissi ero.
Luulet sairastuneen ihmisen parantuvan syömällä samoja ruokia, kuin ennenkin.
Ei nyt sentäs.
Tosin esim. diabeteksen hoidossa neuvotaan seuraavasti. Jos otat näitä lääkkeitä, niin voit elää kuten ennenkin. Mitä hoitoa se on?
Mikä tämä sinun mainisema rasvakuuri oikein on?
VHH sisältää kylläkin eläinrasvoja, kuten meidän aamupekonissa. Ja paistamisessa käytetty voi. Tässä kaikki. Koska VHH:lainen ei syö leipää, niin siihenkään ei sitä rasvaa käyttää, kuten sinä levität leivälle margariinia. (muovivoita)
Me syömme keskimäärin paljon enemmän vihanneksia kuin ei VHH laiset, eli terveellisemmin.
Sinun mielestä tämä on epäterveelistä. Olkoot näin, jos olet mielestäsi oikeassa.
Vilajat yksinkertaisest aiheutta paljon sairauksia sinun mielipiteistäsi huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701