Tuli mieleen kysymys parisuhteesta ja siitä onko parisuhteessa ollessa soveliasta kertoa menemisistään kumppanille vai mennäänkö jo kyttäämisen puolelle? Esimerkkinä voidaan pitää omaa kumppaniani. Naisystävälläni on profiili suomi24 deittipalstalla jossa hakee ainoastaan miespuolisia tuttavuuksia. Olen itse nähnyt tämän profiilin. Tiedoissa on mm. ilmoitettu että tykkää flirttailusta ja kohteliaisuuksista mutta ei hae parisuhdetta tai seksisuhdetta. Siviliisäätykin on ilmoitettu että turhat yrittäjät jättäytyisivät pois.
Mutta asiaan, olen pistänyt merkille että profiiliin kirjaudutaan turhan usein, varsinkin jos etsitään vain tuttavuuksia. Samaan aikaa naisystävälläni on alkanut yhtäkkiä olemaan uusia harrastuksia joista ei seurusteluaikanamme ole ollut puhettakaan. Harrastuksissa on alettu käymään näiden miestuttavien kanssa ilmoittamatta minulle asiasta yhtään mitään tai saan tietää vasta jälkeenpäin. Samaan aikaan olen tajunnut että emme ole käyneet enää yhdessä yökerhoissa vaikka ennen niin teimme ja hauskaa oli, vaan nyt hän käy siellä ainoastaan naistuttaviensa kanssa. Jotenkin tämä paradoksi alkaa haiskahtaa siltä että naiseni haluaa huomiota nyt muualta kuin minulta? Eli toisin sanoen elää parisuhteessa mutta haluaa elää "sinkkuelämää" kun miehen silmä välttää. Tämä ei taida kuulua normaaliin parisuhteeseen vai olenko väärässä? Nämä miestuttavat pidetään visusti piilossa vaikka olen kysynyt että millon heidät voisi nähdä mutta asia sivuutetaan hyvin nopeasti tai ei oteta mitään kantaa asiaan.
Ärsyttävää tästä tekee se tunne kun on täysin ulkona kumppaninsa menemisistä vaikka välttämättä mitään sen kummempaa ei tapahtuisikaan. Kovasti kerrotaan kuinka välittää, rakastaa ja kaipaa mutta jotenkin nuo sanat ovat alkaneet menettää tehoaan näiden huomioiden myötä. Kumppanini on kertonut edellisessä suhteessaan harrastaneensa "harrastuksiksi naamioituja treffejä miesten kanssa" ja Jotenkin tämä oma tilanne vaikuttaa nyt samalta. Kumppanini on siis tuonut edellisen suhteen ongelmat nykyiseen suhteeseen mutta ei vain tunnu tajuavan. Helppoa tästä ei tee myöskään sekään seikka että olemme kaukosuhteessa ja välimatkaa on noin 360km.
Alkaa tuntumaan että onkohan tämä parisuhde tuon välimatkan arvoinen jos kumppani ei voi olla rehellinen toiselle. Itse pyrin olemaan rehellinen ja keskustelemaan rakentavasti ilman että syyttäisin mistään koska se johtaa yleensä vain koviin ja turhiin riitoihin, toisin kuin haluaisi vaan pitää asiat selkeinä ja yksinkertaisina. Kuitenkin parisuhteessa pitäisi olla samat pelisäännöt mutta tässä tapauksessa ne eivät taida päteä kumppanini osalta...
mitä mielestänne kannattaisi tilanteessa tehdä? Keskustella nyt ainakin omista toiveistani ja huomioista mutta miten sen tehdä rakentavasti?
Kannattaako tälläinen parisuhde?
2
203
Vastaukset
- vipsvipsvipss
Noh sinänsä ymmärrän ettei kerro jokaliikettään, kun molemmilla on ihan omat elämät noin pitkän välimatkan takia. Ja sinänsä ymmärrän että on hauska leikkiä miesten kanssa ja tuntea itsensä haluttavaksi, kun muutkin ovat kiinnostuneita. Mutta ei tuo hirmuisen hyvältä kuulosta suhteen kannalta. Kuinka usein vietätte yhteistä aikaa? Tuntuu että erkanette toisistanne kun nainen alkaa löytää muuta seuraa, jos vaikka sattuukin lähempää joku vielä sinua kiinnostavampi ihminen löytymään, tuskin tuossa on oikeasti 100 % kyse viattomasti kavereiden etsimisestä. Varsinkin jos kerran on kertonut tehneensä samaa edellisessä suhteessa. Sinun on otettava tuo puheeksi vakavissasi ja teidän on pidettävä vakavat keskustelut siitä, miten näette tulevaisuutenne, jos oikeasti on hyvä yhdessä niin millaisia odotuksia suhteelta. Älä mitenkään syyttele, se vaan saa naisen paniikkiin ja puolustuskannalle. Rauhalliseen sävyyn sanot rauhallisena hetkenä, mikä mieltäsi painaa ja mitä hän ajattelee tuosta teidän suhteesta. olisiko hänestä ok jos sinä alkaisit samalla tavalla hankkia naiskavereita? millaisia reaktioita tulee, ahdistuuko vai eikö välitä. Jos ei välitä niin se on joko merkki siitä ettei se häntä oikeasti haittaa ja tuskin hänelläkään on mitään vispiläpeliä niiden miesten kanssa, toisaalta voi tarkoittaa myös sitä että ei vain välitä sinusta niin paljoa että jaksaisi kiinnostaa. sekavaa ..
- minä tiedän
naises jakaa toosaa monelle miehelle joten sinuna heivaisin koko ämnmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462