Mun henkilökohtainen saldo on tämä.
- naiseuttaan aliarvioivat naiset
- naiseuttaan yliarvioivat homomiehet
- vanhoilliset mies- ja naispapit
- emansipoitumispyörteissä elävät naisenalut (pissikset)
- naapurin pissaliisat
- eristyneet, sosiaalisen verkostonsa menettäneet ja eronneet
- ruumiillisen elämänsä kanssa kamppailevat pinnalliset semilesbot
- kaikki Havukoskelaiset (pikku omakotitaloalue Koiviksen kyljessä).
Millaiset ihmiset eivät diggaa naiseutta
19
88
Vastaukset
- Nasdaq
Jokku tästä vielä puuttuu!
Mikä hitto se on? - wr
Listasta puuttuvat kaappihomot, jotka pelkää että naapuri saa tietää homoudesta.
Julkihomot ovat jo ok nais/ miespuolensa kanssa. Heidän ei tarvitse "muka-vihata"-naisia. Ei ne oikeasti vihaa, ne feikkaa.
Toinen on tää naisiin pettyneet miehet, tai jotka ovat demonisoineet mulla-on-liian-pieni-penis asenteen megalo mittasuhteisiin. Lueppa seuraavan aloituksen viimeinen kappale. Jos ei musta-mies niin sitten nainen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10658560
Miestutkimus on Suomessa lapsen kengissä ja tällä palstalla näkyy monikin asia...ja käy Sinkut palstalla katsomassa miesten naisvihaa. Ongelma ei ole naiset vaan miehen jumiutunut viha. Kun mies sekoaa, kohteena on lähes aina naisen alapää ja siveys. Voisitko ruveta tutkimaan miesten muuttunutta maailmaa, syitä ja seurauksia, avun tarpeen laajuutta ja laatua?
Miestutkimus. Suomalaiset miehet tarvitsevat jonkun puolesta puhujan.
Tai tutki naisvihaa. Siinä sulle duuni.
ps. meinasin sanoa, ettei sun ulkoinen habitus voi näyttää Esa Saariselta, jos edustat miestutkimusta...toisaalta miksei. Stailaus otetaan myöhemmin. - Nasdaq
Miestutkimus?
Koko elämäni olen elänyt näiden puolivillaisten kanssa, ja tämäkö on tulos?
Salli mun nauraa.- wr
Naura vaan. Niin sä nauratkin.
- wr
Ai niin. Sulla on tutkijan asenne valmiina: halveksunta.
Mikä siinä naiseudessa nyt on sitten niin ihmeellistä, että sitä pitäisi arvostaa oikeen erikseen?
- -sivusta-
Ilman naiseuden kauneutta ei olisi elämä elämisen arvoista.
-sivusta- kirjoitti:
Ilman naiseuden kauneutta ei olisi elämä elämisen arvoista.
Olisi se ja onkin. Luulenpa, että elämää oli jo ennen kauneuskäsitystäkin? Että alkuihmiset olivat kaikki yhtä karvaisia ja toistensa näköisiä. Myös naiset.
Näkee myös pareja joissa nainen ja mies ovat yhtä maskuliinisia. Naisella voi kasvaa jopa viikset. Silti heillä on elämisen arvoista elämää.
Bodari naiset eivät hekään ole kovinkaan naisellisia tai kun katsoo vaikka saksalaisia nais mörssäreitä.teevadit kirjoitti:
Olisi se ja onkin. Luulenpa, että elämää oli jo ennen kauneuskäsitystäkin? Että alkuihmiset olivat kaikki yhtä karvaisia ja toistensa näköisiä. Myös naiset.
Näkee myös pareja joissa nainen ja mies ovat yhtä maskuliinisia. Naisella voi kasvaa jopa viikset. Silti heillä on elämisen arvoista elämää.
Bodari naiset eivät hekään ole kovinkaan naisellisia tai kun katsoo vaikka saksalaisia nais mörssäreitä.Toki, olen nyt pahoillani, että jyräsin henkilökohtaisen näkemyksesi. Anteeksi pyyntöni siitä.
- saksalainen kaunis n
teevadit kirjoitti:
Toki, olen nyt pahoillani, että jyräsin henkilökohtaisen näkemyksesi. Anteeksi pyyntöni siitä.
naismörssärit - yhdyssana
anteeksipyyntöni - yhdyssana - -sivusta-
teevadit kirjoitti:
Toki, olen nyt pahoillani, että jyräsin henkilökohtaisen näkemyksesi. Anteeksi pyyntöni siitä.
"Näkee myös pareja joissa nainen ja mies ovat yhtä maskuliinisia. Naisella voi kasvaa jopa viikset. Silti heillä on elämisen arvoista elämää.
Bodari naiset eivät hekään ole kovinkaan naisellisia tai kun katsoo vaikka saksalaisia nais mörssäreitä."
Mitä tekemistä näillä on naiseuden kauneuden kanssa? Ja onko heidän elämä lopulta elämisen arvoista? saksalainen kaunis n kirjoitti:
naismörssärit - yhdyssana
anteeksipyyntöni - yhdyssanaNiin on. :-)
-sivusta- kirjoitti:
"Näkee myös pareja joissa nainen ja mies ovat yhtä maskuliinisia. Naisella voi kasvaa jopa viikset. Silti heillä on elämisen arvoista elämää.
Bodari naiset eivät hekään ole kovinkaan naisellisia tai kun katsoo vaikka saksalaisia nais mörssäreitä."
Mitä tekemistä näillä on naiseuden kauneuden kanssa? Ja onko heidän elämä lopulta elämisen arvoista?No määrittelepäs se naiseuden kauneus? Tuskin sinä "repusta" puhelet? Ja jos niin siinä ei ole mitään kaunista.
On elämisen arvoista. Miksei olis?- -sivusta-
teevadit kirjoitti:
No määrittelepäs se naiseuden kauneus? Tuskin sinä "repusta" puhelet? Ja jos niin siinä ei ole mitään kaunista.
On elämisen arvoista. Miksei olis?Vaikeaa kertoa siitä jollekin, joka ei ole sitä nähnyt ja kokenut. Ei itsessään, ei muissa. Vaikeaa kertoa siitä jollekin, kenessä kukaan ei ole sitä nähnyt. Jätän väliin.
-sivusta- kirjoitti:
Vaikeaa kertoa siitä jollekin, joka ei ole sitä nähnyt ja kokenut. Ei itsessään, ei muissa. Vaikeaa kertoa siitä jollekin, kenessä kukaan ei ole sitä nähnyt. Jätän väliin.
Jaa, ehkä sinä vaan näet asiat erilailla kun minä. :-)
- wr
Katsokaa. Mielenkiintoinen kohtaaminen: Tilda Swinton on erikoinen nainen ja yhteiskuva Tilda Swinton, Bruce Willis ja Edward Norton. Bruce on silminnähden otettu...liikuttava kuva
http://tinyurl.com/78cpybm
Kuvassa on tilanne ja tunnelma Olisko ne, jotka eivät myöskään diggaa kauheasti (riittävästi?) mieheyttä? Tai ihmisyyttä?
Sellaiset, jotka näkee sitä väärässä paikassa omasta mielestään :) Ettei naisten tulisi olla tai ilmaista olemassaoloaan heidän miehille "pyhittämissä" paikoissa.
naiseutta halveksuvat miehet ja naiset jotka koittavat olla edellämainituille kovin mieliksi,
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462