Mitä tää oikee on?

justnäi

Oon päätyny jo 7 kertaa saman jätkänkaa sänkyy. Ollaan sovittuu vaa että ei mitää vakavaa ja että se on vaa seksiä. Mutta taidan olla alkamassa ihastua ja kun olen miettinyt että jos kuulisin että hän on ollut jonkun toisenkaa se tuntuu pahalta ajatella sillee. mitä mun pitäs oikeen tehdä?
Ja seksin jälkeen hän on mulle silleen aika törkee ei sano sanakkaan.

13

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo nakki

No se on sitä, että se käy vaan panemassa sua, kun sä sille kerran annat.

• älä valita

Mitä menet ihastumaan tuollaiseen? Te sovitte, että kyse on PELKÄSTÄ seksistä. Hän on törkeä, koska ei tahdo että kehität tunteita ja alat hankalaksi.

• justnäi

nii se on totta. mutta miten mun pitäis suhtautuu jos kuulen että hän on ollut jonkunkaa? ei kai mitenkään?

• häh

saanko mäkin tulla panee sua

• justnäi

ehehe ei se ihan noin kumminkaa mee

• juebelis

Anna hänen panna muita. Ethän sinä häntä omista ja tuskin tulette koskaan seurustelemaankaan. Jos et kestä mustasukkaisuutta, hanki itse toisia panoja tai lakkaa näkemästä kyseistä jätkää.

• Make:)

Mäkin voin tulla sua panee!

• Oulusta...7

missä sä asut.... ehkä mäkin voin kokeila tuurini... mies with 7 inches

• fggyilq

Oletko mahdollisesti säälittävä olento? Ihastut häneen juuri sen tähden koska hän on niin paska.
      Monissa naisissa on tuollainen alkeellinen ominaisuus että he ihastuvat paskoihin miehiin.
      Mutta kysy itseltäsi rehellisesti että haluatko olla idiootti vai etkö halua.
      Jos haluat olla idiootti niin rupeat haikalilemaan tuollaisen paskiaisen perään, vaikka Suomi on ihan täynnä kunnollisia paljon parempia miehiä kuin hän.
      Kukaan kunnioitettava mies ei kohtele naista tuolla tavalla törkeästi.
      Jos päätät ihastua häneen, niin käytönnössä palkitset hänet siitä että hän on paha ihminen. Haluatko kannustaa ihmisiä pahuuteen?
      Jos päätät ettet halua alentua idiootiksi, niin silloin yksinkertaisesti jätät sen miehen ja etsit itsellesi paremman. Parempia miehiä on ylli kyllin tarjolla.

• Naisissa on sellanen alkeellinen ominaisuus, että seksin jälkeen ne ihastuu ;) Se siitä.

Miehissä on se alkeellinen ominaisuus, että ne haluaa metsästää.

1 1=?

• fggyilq
        kanasutra kirjoitti:

Naisissa on sellanen alkeellinen ominaisuus, että seksin jälkeen ne ihastuu ;) Se siitä.

Miehissä on se alkeellinen ominaisuus, että ne haluaa metsästää.

1 1=?

"Miehissä on se alkeellinen ominaisuus, että ne haluaa metsästää"

Vaikkei tämä nyt varsinaisesti aiheeseen liitykään, niin voitko tarkentaa mitä tuolla tarkoitat? Koska itselläni ei ainakaan ole minkäänlaista kiinnostusta metsästää. Haluan vain hyvän parisuhteen, enkä välitä tippaakaan millä tavalla sen löydän. Olisin tyytyväinen vaikkei siihen liittyisi minkäänlaista metsästystä, vaan nainen vain tulisi luokseni ja sanoisi että aletaanko seukkaa sitten sanoisin okei ja se olisi siinä. :D

• trust me

Joo, onhan tuo tosi rakkautta pojan/miehen puolelta :D

Voi reppana sua. JSS. Saat vain helpon maineen, eikä sitä kannata ottaa tuollaisen tyypin takia.

• justnäi

niin totta pitäis vaa unohaa koko ihminen. Mutta hän asuu ihan viereisessä talossa. ni joutuu näkemään paljon. Ja tuntuu nii vaikeelta miettiä et se kävelis tost jonkunkaa :D mut joo .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe