mieheni juo jatkuvasti kun on tilaisuus aikalainen juoppo kohta aina kun ollaan harrastettu seksiä niin se on juonu tosi harvoin silloin kun se on selvinpäin
onko vika kenties minussa ?? onko teillä kokemuksia ??
miksi mies ei harrasta seksiä selvinpäin ??
16
2020
Vastaukset
- rfwf
onko se vika minussa vai miehessä kun miehen suvussa on juoppoja
- täysin nolla
Naiset tykkää juopoista joten miehes on juoppo ja panee sua kännissä. Ei siinä sen kummenpaa selitystä ole.
- suptratt
Ei tietenkään vika ole sinussa aloittaja, ei muuta vikaa kuin että taidat olla kovin nöyrä ja epävarma naisenalku. Meinaan reipas tyttö ei tuollaista läträäjää montaa päivää katselisi. ja viisas olisit sinäkin kun vaihtaisit raittiimpaan.
Jos mies juo aina muulloin kuin ei ole työssä, niin on loogista että hän on juonut myös seksihommia aloitellessaan.
Ennen kuin lähdet, herättele hemmoa sanomalla "susta on tulossa alkoholisti". Jos tuosta suuttuu niin suuttukoon.
Miehesi ei harrasta kanssasi seksiä selvinpäin koska hän ei ilmeisesti kovin usein ole selvinpäin.
Älä yritä ymmärtää häntä vaan mieti miksi itse haluat olla tuollaisen miehen kanssa.- :C
"simasuuneiti" :D
- täysin nolla
Juopot ei ole selvinpäin kovin useesti mut naiset rakastuu siltin sellasiin miehiin. Sitä minä en tule koskaan ymmärtämään.
- provo_
mitäs jos olet sen oloinen ettei miehelläsi ota eteen ennenkun on kännissä. ei vaan halua pahoittaa mieltäsi olemalla panematta eli täytyy ottaa "hiukka" et pystyy "selkään"...
- 25
provo_ kirjoitti:
mitäs jos olet sen oloinen ettei miehelläsi ota eteen ennenkun on kännissä. ei vaan halua pahoittaa mieltäsi olemalla panematta eli täytyy ottaa "hiukka" et pystyy "selkään"...
Miehen puolelta siis terve normaali parisuhde vai?
Nyt vain pahoitit aloittajan mielen ja jätät hänet kuumeisesti pohtimaan onko rinnat pienet, vatsa pömppö vai mistä itseään vielä syyttäisi.Aivan turhaan
- Sääli
Sekstailetko kenties minun mieheni kanssa? (vitsi..). Meillä siis sama homma. Mieheni tosin on suurimman osan vapaa-ajastaan enemmän tai vähemmän humalassa ja lasken krapulapanot myös ei-selvinpäin-sekstailuun.
Meillä tosin muutenkin ongelmia sekä suhteessa (alkoholin takia), että seksissä. Minä olen aloitteentekijä lähes aina. Eniten minua torjutaan kun mieheni on selvinpäin, teen siis alotteita useammin, kun hän on humalassa.
Säälittävää, mutta totta. - täysin nolla
Mä voin rakastella kaikkia halukkaita naisia selvinpäin. Jo se kerran haittaa teitä niin paljon niin saatte selvinpäin olevalta seksiä.
- Kimmo
JAAHAS, sun vika, kampaa apina naamas!
- ei sinun vikasi
Olen seurustellut parinkin viinaan menevän miehen kanssa. He eivät kykene normaaliläheisyyteen selvin päin. Tosiasiahan on, että känni tuo halut, mutta vie kyvyt. Lopetin seurustelun tympääntyneenä siihen, että krapulapäivinä sain seksiä vaikka aamusta iltaan, mutta vanhalle viinalle haisevalta ,hikiseltä ja epäsiistiltä mieheltä. Ajan kanssa tuli todettua, etteivät vehkeet toimineet selvänä ollessa. Tämä on valitettava totuus. Naiset ansaitsevat parempaa kohtelua. Tuntui alentavalta "kelvata" vain krapulassa.
- täysin nolla
No miun vehje toimii selvänä joten...
- Avoeukko
Sama täälläkin, ikävä kyllä. Tänä vuonna ollaan sekstailtu pari kertaa, mutta, kesän lähestyessä viikonloppukännit tihenevät ja samalla miehelle taas ilmestyy seksihaluja. Vaan kun en tyydy känniseksiin jos muutakaan ei ole tarjolla - siis saan olla ilman. Saan myös olla enimmäkseen yksin sunnuntaipäivät, kun ukkoni nukkuu pois krapulaansa.
- Onnellinen mies
Syitä miehen seksistä kieltäytymiseen voi olla niin monenlaisia. Tässä yksi.
Olen parisuhteessa elävä onnellinen mies. Onnellisuuteni johtuu siitä, että arvotin käsitteen "onnellisuus" uudelleen , kun minulle selvisi vaimoni vieraissa käynti.
Vaimo oli työhän liittyvällä useamman vuorokauden matkalla toisella paikkakunnalla ja sain asian tietooni jo ennen kuin hän ehti reissulta kotiin. Vaimohan ei asiaa ole myöntänyt, eikä tule myöntämäänkään. Pelkää liiaksi lasten ja äitinsä suhtautumista asiaan. ( ja tietysti sitä, että lentäisi itse suhteesta pihalle)
Seksi suhteesta päättyi siihen paikkaan, mutta muuten homma toimi hienosti, eikä minulla valittamista ole.
Aiemmin melkoisen mustasukkainen nainen ei juuri kysele menemisiäni ja minähän menen. Lapset ovat aikuisia ja eivät siis asiasta enää kärsisi, joten miksipä en ottaisi vapauksia, koska en koe enää omaavani mitään velvollisuuksia uskollisuuden suhteen.
Taloudellesisti olemme vakaalla pohjalla ja yhteiselo toimii mainiosti. Vaimoni on todella miellyttävä ihmisenä ja uusi vapaampi suhde on kasvattanut meitä molempia. Elämänarvoni ovat uudistuneet, enkä pidä muutosta huonompaan suuntaan menneenä.
Kyllähän kasvaminen muutokseen vei aikaa ja oli alkuun kovinkin kipeä prosessi, mutta pikkuhiljaa elämään alkoi löytyä uusia kiintopisteitä, joihin voi luottaa ja joiden varaan alkoi usko siihen, että elämästä voi yhä nauttia, vahvistua. - täysin nolla
Jos se on ujo ja ei kehtaa olla alasti sun edessä selvinpäin. Kännissä kun on niin uskaltaa mitä vaan. Kännissä myös kestää pidempäään mut toisaalta se saattaa mennä säheltämiseksi joten et saa itse tyydytystä. Sitte ku se on joskus selvinpäin niin voit vaikka pyytää sitä hieromaan sua. Otat kaikki vaatteet pois ja pyydät hierontaa siltä. sitte yrität vietellä se siinä samalla ja jos juoksee karkuun niin sitte on ihan turha mies..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462