Näin kuinka nainen otti tuotteita olkalaukkuunsa ja sitten osti kaljaa ja pussillisen sipuleita, jotka maksoi. Lähti taksilla.
Amiraalissa varastettiin
5
247
Vastaukset
- kakka housuissa...
et sit uskaltanut kertoa myyjälle..
- rehellinen as
Mitä se pölli? Oli varmaan suomalainen deeku ristarilta kun kerran osti kaljaa..
- Näin tapauksen
Ainakin kaksi säilykesilli peltistä purkkia ja Soumalainen.Mies ainakin tuttu jos ei oma miie meni hänen edellä ja osti samanlaisen kaljakeissin, minä menin perässä ja näin kun ne sillipurkit on juuri ennen kassaa kylmähyllyllä viimeisenä ylhäällä. En puuttunut kun ei tiedä, olisi jälkeenpäin vaikka miehen toimesta tapahtunut minulle jotakin. Nainen ei ollut selvin päin.
- realiteetit:
Suomessa varastetaan miljoonilla tavaraa kaupoista. Varkauteen puuttuminen voi
tuoda ulkopuoliselle näkijälle rikossyytteen tai kostotoimia varkaan taholta.
Varmaan fiksuinta olis ilmottaa kellonaika kauppiaalle niin se vois kameran
muistista nähdä varkauden.
Suomessa rikollisella on AINA parempi oikeusturva kuin uhrilla tai sivullisella
silmin näkijällä.- Näin tapauksen
Sitä minä vähän myös ajattelin, että joudun suurempaan soppaan kuin varas, olen kohta suurempi rikollinen. Kun ei kuule mitään, ei näe mitään, eikä tiedä mitään, eikä tajua mitään on melkein parempi tilanne itselle. Ilmaiseksi ilmoitus ei olisi minulta mennyt kun takaisin olisin varmaankin saanut jostakin suunnalta opetuksena ilmiannosta. Yhden kerran tein semmoisen ja minusta tuli rikollinen siitä kunnian loukkauksesta ja nyt olen syytettynä ja odotan oikeuspäivää, että näinkin voi käydä tollaisista ilmoituksista. Epäkohdat kuuluu ilmoittaa lain mukaan, mutta lain mukaan tuli syyte kunnin loukkauksesta myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446