Amiraalissa varastettiin

Näin tapauksen

Näin kuinka nainen otti tuotteita olkalaukkuunsa ja sitten osti kaljaa ja pussillisen sipuleita, jotka maksoi. Lähti taksilla.

5

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakka housuissa...

      et sit uskaltanut kertoa myyjälle..

    • rehellinen as

      Mitä se pölli? Oli varmaan suomalainen deeku ristarilta kun kerran osti kaljaa..

      • Näin tapauksen

        Ainakin kaksi säilykesilli peltistä purkkia ja Soumalainen.Mies ainakin tuttu jos ei oma miie meni hänen edellä ja osti samanlaisen kaljakeissin, minä menin perässä ja näin kun ne sillipurkit on juuri ennen kassaa kylmähyllyllä viimeisenä ylhäällä. En puuttunut kun ei tiedä, olisi jälkeenpäin vaikka miehen toimesta tapahtunut minulle jotakin. Nainen ei ollut selvin päin.


    • realiteetit:

      Suomessa varastetaan miljoonilla tavaraa kaupoista. Varkauteen puuttuminen voi
      tuoda ulkopuoliselle näkijälle rikossyytteen tai kostotoimia varkaan taholta.

      Varmaan fiksuinta olis ilmottaa kellonaika kauppiaalle niin se vois kameran
      muistista nähdä varkauden.

      Suomessa rikollisella on AINA parempi oikeusturva kuin uhrilla tai sivullisella
      silmin näkijällä.

      • Näin tapauksen

        Sitä minä vähän myös ajattelin, että joudun suurempaan soppaan kuin varas, olen kohta suurempi rikollinen. Kun ei kuule mitään, ei näe mitään, eikä tiedä mitään, eikä tajua mitään on melkein parempi tilanne itselle. Ilmaiseksi ilmoitus ei olisi minulta mennyt kun takaisin olisin varmaankin saanut jostakin suunnalta opetuksena ilmiannosta. Yhden kerran tein semmoisen ja minusta tuli rikollinen siitä kunnian loukkauksesta ja nyt olen syytettynä ja odotan oikeuspäivää, että näinkin voi käydä tollaisista ilmoituksista. Epäkohdat kuuluu ilmoittaa lain mukaan, mutta lain mukaan tuli syyte kunnin loukkauksesta myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe