Jo opiskelevat, miten olette tutustuneet muihin ihmisiin? Haen opiskelemaan insinööriksi, mutta olen kuullut kavereilta, ettei muihin tutustu helposti. Oppilaskuntatoiminnassa ei kuulema ole paljon jengiä mukana eikä se ole kovin aktiivista. En tunne pk-seudulta porukkaa, niin mietityttää.
Ihmisiin tutustuminen amk:ssa
6
609
Vastaukset
- amkki
Itse ainakin ensimmäisen puolen vuoden aikana olen saanut ihan huippuja kavereita luokalta, joiden kanssa vietämme aktiivisesti aikaa yhdessä! Käyt vaan paljon opiskelijoille tarkoitetuissa tapahtumissa, ja amk:oissa järjestetään esim. fuksiaisia ja uusien iltapäiviä, joissa helppo tutustua :)
- brvry
Jep, kuten edellinen sanoi, niin omasta aktiivisuudesta se on kiinni. Vaikka oppilaskuntatoimintaan ei moni osallistuisi, niin sinä voit osallistua! :)
Lisää vinkkejä:
http://jaanmurtajat.blogspot.com- Jaadijaadijaajaa
OPISKELIJAkunta.
- KAMJ
Ainakaan eräässä nimeltämainitsemattomassa ammattikorkeakoulussa Jyväskylän suunnalla ei ole oikein mitään tapahtumia vaan pelkästää baareissa ryyppäämistä joka ei nyt ainakaan itteäni kiinnosta paskanvertaa. Ainoo mainitsemisen arvoinen tapahtuma oli lumisäbä jonne allekirjoittanut ei päässyt. Tutoriksi voi koittaa hakee mut hakijoita oli kyllä ihan tarpeeks mun alalla ainakin. Mut kyllä sitä omaan luokkaan tutustuuu ja paljon on porukkaa muualta Suomesta kellä on sama tilanne kun sulla.
- JKAM
KAMJ kirjoitti:
Ainakaan eräässä nimeltämainitsemattomassa ammattikorkeakoulussa Jyväskylän suunnalla ei ole oikein mitään tapahtumia vaan pelkästää baareissa ryyppäämistä joka ei nyt ainakaan itteäni kiinnosta paskanvertaa. Ainoo mainitsemisen arvoinen tapahtuma oli lumisäbä jonne allekirjoittanut ei päässyt. Tutoriksi voi koittaa hakee mut hakijoita oli kyllä ihan tarpeeks mun alalla ainakin. Mut kyllä sitä omaan luokkaan tutustuuu ja paljon on porukkaa muualta Suomesta kellä on sama tilanne kun sulla.
:-)
Vanhassa vara parempi, ns. lounasravintola eli ruokala on hyvä paikka tulla tutuksi. Mitä pahempi ruuhka sen vähemmän on vara paikkaansa valita.
Kannattaa myös hakeutua omalle alalle vähän vähemmän tyypillisille valinnaiskursseille. Sieltä voi bongata vaikka lastensa äidin/isän.
- Ingggi
Mihin AMK:iin hait?
Itselläni päättyi juuri 1. vuosi Metropoliassa sähköpuolella. Muihin tutustuminen oli erittäin helppoa ja ilmapiiri oli loistava.
Ensimmäisellä viikolla oli järjestetty helvetisti erilaisia tapahtumia (grilli & ryyppäämistä puistossa jne.) johon käytännössä oli "pakko" osallistua jos halusi heti mukaan "piireihin."
Jos teille järjestetään tapahtumia alkuvuodesta, mene ehdottomasti sinne. Se on paras tapa tutustua luokkalaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463