Tietääkö kukaan, edes taivaan linnut?
Mitä ajattelet, missä olet, tiedätkö että Sinua etsitään, kaivataan, on monilla valtava huoli, suru ja hätä.
Etsintä helikopterit pihani yllä näin, enpä osannut arvata että Saraa etsivät.
Jos joku jotain tietää, menkää ja kertokaa poliisille, jos jollain tietoa ja sen kätkee jää hänelle painava sydän.
Voimia perheelle ja kaikille läheisille raskaan ajan keskelle.
Missä Sara?
15
992
Vastaukset
- Terveisiä etsijöille
Miksi viranomaiset ei laita valokuvaa lehteen tai kukaan muu ei julkaise kuvaa vaikka jossain kaupan ilmoitustaululla? Tuo kuvaus mikä oli lehdessä on aika mitäänsanomaton koska noilla tuntomerkeillä olevia ihmisiä on Suomessa aikapaljon!
Toivottavasti kadonnut löytyy!- Etsijöille
Etsijöille kirjoitti:
Kuva löytyy esim.täältä
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 4744_n.jpgSorry,väärä osoite,siis täältä:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/292209_10150894596667593_577922592_9540726_1619084744_n.jpg
- järki päässä
Olettepa jälkijunassa.
Kuva löytyy monestakin paikasta jos osaa etsiä. Ja se helikopteri tais kuvata vain taloja "haluatko ostaa kuvan talostasi" kaupustelija heti ovella.
Ei kannata vauhkoontua ja sillä tavalla kenties sotkea poliisin ja etsijöiden työtä.- järki vai tunteet?
sulla järki jäässä?
sun tekstisi ei ole ollenkaan tähän ketjuun sopivaa. ei tässä kukaan ole vauhkoontunut, tahi mitään sotkenu.
Onko sulle vieraita sanoja empatia? huoli?
joskus voisi jättää vaikka kirjoittamatta jos ei aihe itseä liikuta. jos on sanonta että ajattele ennenkuin sanot niin tässä voisi päteä että ajattele ennekuin kirjoitat. - Hopi hopi, nyt
Sinä olet jäänyt junasta! Kait se kuva pitää lehdessä julkaista ettei kenekään tarvitse erikseen sitä netistä kaivella? Ja kaikilla ei ole edes tietokonettakaan!
Ja tv uutisiin myös, sekä valtakunnallisiin sanomalehtiin joita ilmestyy muuallakin kuin Lieksassa!
- joopajoo
Ai rajavartioston vispiläkö kuvais taloja :)
- lentomaisteri
Täällä vispilöiny kopteri ei ollu rajan.
- of on .
Onko viranomaisilla kännyn signaali ?
- Tuntuu pahalta
Ihmisten katoamiset ovat niin surullisia. Niin surullisia, että joskus tuntuu, ettei tehdä kaikkea kadonneiden etsimiseksi. Tehdään varmaankin, mutta ahdistaa, kun tietää, että löytäminen voi olla vaikeaa. Toivottavasti Sara löytyy ja kaiken lisäksi elävänä. Voimia perheelle.
- Nurmeksen Janna
Hei, miten se on, onko Sara löytynyt?
- On.......
... häivy!
- Jannalle
Kyllä hän löytyi, silloin toukokuussa, ja on taivaan lintuna nyt.
- Nurmeksen Janna
Oi voi. Rauha hänen sielulleen. Mukava ja kiva ihminen oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483