Haluaisin vähän selvittää omia ajatuksiani. Minun ex-miesystävä sai aina ajoittain avioliittotarjouksia naisilta. En ottanut sitä kovin tosissaan vaikka se kyllä harmitti, että naiset ovat niin röyhkeitä. No, suhteemme meni poikki. Nyt uuden miesystävän kanssa sama juttu. Mutta ei siinä vielä mitään. Hän perustelee avioliitosta kieltäytymisen sillä, ettei tunne avioliittotarjouksen tekijää. No, se ei tunnu minusta kovin imartelevalta, että syy on tuossa kuin että syy olisi se, että minä sentään olen olemassa miehen elämässä :(. Missä minä olen?? Jos hän nyt sitten olisikin tuntenut kyseisen naisen paremmin, niin saisinko minä sitten ihailla hääparia ja heitellä riisiä heidän päälleen (jos sitä riisinheittotapaa heillä nyt sitten onkaan)...Miten voin uskoa meihin ja meidän suhteeseemme, jos syy kieltäytyä toisesta naisesta on vain se, ettei tunne? No, olen kyllä aika huomaamaton nainen, ehkei miesystäväni vaan ole vielä huomannut, että minäkin olen olemassa...työpaikalla on kutsuttu kummitukseksi, kun kuljen ja esiinnyn siten, ettei kukaan huomaa tuloani tai menoani ;).
kuka selventää ajatukseni
kummitusnainen
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462