Olen 21-vuotias mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Kaveripiireistä tai koulusta ei ole tähänkään mennessä löytynyt sitä ensimmäistäkään tyttöystävää, joten täysi-ikäiseksi tultuani olin aikanaan toiveikkaana nähdessäni baarit uutena mahdollisuutana tutustua tähän vastakkaiseen sukupuoleen. Kolmisen vuotta on nyt tullut koettua tätä ns "baarielämää", josta aina ennen oli kuullut näitä villejä legendoja kuinka tosimiehet aina baarista pokailee naisen mukaansa jne. Näiden vuosien varrella on jo oppinut tämän baarielämän "rutiinit" (join ensimmäisen kerran alkoholia 18-vuotiaana) ja yrityksiä tutustua naisiin on tullut jonkin verran tehtyä. En hae pelkkää yhden illan seuraa, vaan tavoitteena on saada puhelinnumero mahdollista jälleennäkemistä varten. Mikään näistä yrityksistäni ei kuitenkaan ole koskaan johtanut mihinkään.
Epäonnistumisiani hiljattain analysoidessani ja mahdollisia taktiikkani parannuskohtia miettiessäni havaitsin eri lähteitä tutkimalla naisten kovan mieltymyksen tanssimiseen. Moni nainen näyttää lähtevän yökerhoon nimenomaan tanssimaan sen DJ:n soittaman jumputuksen tahtiin. Itse en näin miehenä ymmärrä tätä, sillä tanssilattialla heiluminen tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta (ainakin liian selvin päin), enkä edes pidä baareissa yleisesti soitettavasta jumputusmusiikista. Kuitenkin tämä diskopallon alla heiluminen on näköjään hyvinkin tärkeä osa naisten illanviettoa yökerhoissa.
Joskus onnistun pääsemään jonkun naisen kanssa juttelemaan niitä näitä, mutta lopulta juttu kuitenkin kuivuu aina kasaan ja nainen jatkaa matkaansa muualle. Olen miettinyt nyt että johtuuko tämä nyt siitä "kontaktin puutteesta", jota nainen tarvitsee ihastuakseen. Jos mies vain istuu paikallaan höpisemässä niitä näitä yrittämättäkään tehdä minkäänlaista fyysistä lähestymisyritystä, tulkitsee nainen tämän ennemin tai myöhemmin tylsäksi nössöksi ja vaihtaa lopulta maisemaa. Tästä tulen johtopäätökseen, että on hyvinkin tärkeää naisen iskemisen onnistumisen kannalta päästä edes jonkinlaiseen kosketuskontaktiin iskettävän naisen kanssa, mikä taas luonnollisimmin onnistuu milläs muulla tavalla kuin tällä naisten niin rakastamalla tanssimisella!
Tästä sitten tullaankin tähän kokemattomuuteni aikaansaamaan ongelmaan, eli miten sitten toimia oikealla tavalla naisen kanssa tanssiessa munaamatta itseään ja pilaamatta mahdollisuuksiaan? Tanssia en osaa sitten yhtään! Niistä parista kerrasta kun olen naisen kanssa päässyt tanssimaan on vain traumaattisia muistoja. Palstan naiset voisivat kertoa omia versioitaan ihanteellisista tanssitapahtumista. Tanssiin pyytäessäni/hakiessani vienkö naisen kädestä kiinni pitäen lattialle? Sitten on tämä oikeanlaisen koskettelun keskitien löytäminen: jos et edes hipaisekaan naista olet epävarma nössö ja jos taas hiplailet liikaa olet röyhkeä sika, joten nämä kaksi ääripäätä siis jättävät naisen kuin naisen kylmäksi. Minkälainen tämä keskitie sitten olisi? Diskojumputuksen iskiessä 200 iskua minuutissa laittaako kädet silti naisen lanteille ns. perinteisen tanssin asentoon vai? Jutellako naiselle mitään sen sadan desibelin metelin ylitse, vai keskittyäkö pelkästään siihen heilumiseen? Jotenkin tuntuisi typerältä vain sätkiä irrallaan toisistaan puhumatta mitään.
Nyt siis toivoisin naisilta (ja miksei myös asiansa osaavilta miehiltä) vinkkejä ja omia kokemuksia/näkemyksiä asiaan. Millä tavalla siis nainen haluaisi tämän tanssitapahtuman miehen kanssa toteutuvan parhaiten?
Naisten kanssa tanssiminen yökerhossa
12
3514
Vastaukset
- jgljguirytgn
:D Olet ihana! Itse olen nainen 23v ja rakastan tanssimista! Aika monesti törmää noihin kömpelöihin miehiin tanssilattialla mutta jos tosiaan olet iskuyrityksessä ja et osaa tanssia, tärkeintä olisi se että näytät että olet kiinnostunut naisesta ja vain tästä yhdestä naisesta. Kokisin mieluummin pienen flirtin hymyilyn ja katsekontaktin imarteluksi kuin fyysisen koskettelun. Tanssilattialla sitä joutuu kaikennäkösten pelimiesten uhriksi, varsinkin pk-seudulla jossa itse asun. Naiset ei yleensäkkään arvosta sellaista päällekäymistä, ainakaan alkuvaiheessa. Toki voit tanssia lähekkäin naisen kanssa mutta muista antaa hänelle myös omaa tilaa tanssia. Kunnioitus ja ihailu on ehkä avainsanat, joilla saat naisen kiinnostumaan. Sitten jossain biisien välissä vähän jutustelet kysyen nimeä,ikää,millaisella porukalla hän on liikenteessä. Toki myös kehut on kivat tyyliin olet hyvä tanssimaan.Älä missään nimessä arvostele naisen tanssitaitoja koska kaikki naiset luulee osaavansa tanssia hyvin. :)
- chillax
säälittävintä on, kun ollaan kaveriporukalla ja sama mies yrittää vuorotellen kaikki läpi. naiset haluavat elää illuusiossa, että olet aidosti kiinnostunut juuri heistä. siksi ei ole kauhean imartelevaa, jos nainen heti kättelyssä kokee olevansa se kolmas vaihtoehto. eli kaveriporukasta valitse yksi nainen ja jos ei tärppää siirry seuraavaan kaveriporukkaan.
suomalaiset miehet harvemmin tarjoavat drinkkejä. okei se on kallista ja nainen saattaa paeta heti drinkin oston jälkeen. silti naiset arvostavat, että olet valmis käyttämään rahaa heihin ja kyllä pisteesi tästä ainakin nousevat.
jos et osaa tanssia älä tee isoja liikkeitä. eli kannattaa mennä tanssilattialle, kun se on mahdollisimman täynnä. näin "joudut" olemaan lähempänä naista plus sinä et kykenisikään tanssimaan kunnolla siinä ihmisvilinässä.
ole aidosti kiinnostunut naisesta, ole iloinen, avoin, vitsaile.jos nainen ei osoita sinuun kiinnostuksen merkkejä älä jää liian pitkäksi aikaa väijymään häntä :D- Ex Pimp
"säälittävintä on, kun ollaan kaveriporukalla ja sama mies yrittää vuorotellen kaikki läpi."
Totta. Pitää tehdä tutkan alta lähestymiset.
" naiset haluavat elää illuusiossa, että olet aidosti kiinnostunut juuri heistä. "
Mutta yleensä sekin vetoaa naisiin, että mies ei olekaan kiinnostunut kenestäkään vaan juttelee ja tanssii ja pitää hauskaa. Se saa naisen varpailleen ajattelemaan "hetkonen, mikä minussa on vikana ja mitä toi toinen lutka omistaa sellaista jota minä en?"
"siksi ei ole kauhean imartelevaa, jos nainen heti kättelyssä kokee olevansa se kolmas vaihtoehto. "
Totta. Mielestäni on hyvä pitää niin, että nainen ajattelee että miehellä on vaihtoehtoja niin paljon, että hänen täytyy tehdä itse jotakin että hän erottuisi ylitse muiden.
"eli kaveriporukasta valitse yksi nainen ja jos ei tärppää siirry seuraavaan kaveriporukkaan."
Tämä on ristiriidassa ensimmäisen lauseesi kanssa! Olen kyllä samaa mieltä että pitää mennä kaveriporukasta toiseen ja kolmanteen ja viidenteen. Mutta mielestäni on hyvä lähestyä aina ensin kahta muuta kaveriporukassa joista EI ole kiinnostunut ja näin olla hyvä tyyppi ja voittaa kaikkien luottamus. Olen huomannut sen kokemuksesta hyväksi tavaksi. Jos alkaa jutella kiinnostuksen kohteelleen, muut kaverit vetävät hänet pois ja "pelastavat" hänet. Mutta kun kaverustuu kaikkiin, niin kaverit helpommin ajattelevat, että heeeei tässä on hyvä mies sulle Maija, että anna mennä vaan sulla on nyt "meidän lupa.
Joskus on ihan hyvä että jättää porukkaan cliffhangerin ja poistuu paikalta pitämään hauskaa muualle ja palaa sitten taas heittämää läppää.
Mikään konsti ei toimi 100%. Pitää löytää oma tiensä kokeilemalla kaikkea mahdollista. - Ex pimp
Ex Pimp kirjoitti:
"säälittävintä on, kun ollaan kaveriporukalla ja sama mies yrittää vuorotellen kaikki läpi."
Totta. Pitää tehdä tutkan alta lähestymiset.
" naiset haluavat elää illuusiossa, että olet aidosti kiinnostunut juuri heistä. "
Mutta yleensä sekin vetoaa naisiin, että mies ei olekaan kiinnostunut kenestäkään vaan juttelee ja tanssii ja pitää hauskaa. Se saa naisen varpailleen ajattelemaan "hetkonen, mikä minussa on vikana ja mitä toi toinen lutka omistaa sellaista jota minä en?"
"siksi ei ole kauhean imartelevaa, jos nainen heti kättelyssä kokee olevansa se kolmas vaihtoehto. "
Totta. Mielestäni on hyvä pitää niin, että nainen ajattelee että miehellä on vaihtoehtoja niin paljon, että hänen täytyy tehdä itse jotakin että hän erottuisi ylitse muiden.
"eli kaveriporukasta valitse yksi nainen ja jos ei tärppää siirry seuraavaan kaveriporukkaan."
Tämä on ristiriidassa ensimmäisen lauseesi kanssa! Olen kyllä samaa mieltä että pitää mennä kaveriporukasta toiseen ja kolmanteen ja viidenteen. Mutta mielestäni on hyvä lähestyä aina ensin kahta muuta kaveriporukassa joista EI ole kiinnostunut ja näin olla hyvä tyyppi ja voittaa kaikkien luottamus. Olen huomannut sen kokemuksesta hyväksi tavaksi. Jos alkaa jutella kiinnostuksen kohteelleen, muut kaverit vetävät hänet pois ja "pelastavat" hänet. Mutta kun kaverustuu kaikkiin, niin kaverit helpommin ajattelevat, että heeeei tässä on hyvä mies sulle Maija, että anna mennä vaan sulla on nyt "meidän lupa.
Joskus on ihan hyvä että jättää porukkaan cliffhangerin ja poistuu paikalta pitämään hauskaa muualle ja palaa sitten taas heittämää läppää.
Mikään konsti ei toimi 100%. Pitää löytää oma tiensä kokeilemalla kaikkea mahdollista.Korjaus. Tajusin väärin tuon ekan lauseesi. Tarkoitit siis että on säälittävää jos mies koittaa kaikki kavereista vuoronperään. Okei. Luulin, että tarkoitit näitä joita seurataan sivusta, jotka menevät naiselta naiselle kunnes lykästää. Olen samaa mieltä kanssasi. Usein kannattaa valita vain se yksi mutta näyttää silti kiinnostusta kaikkiin kaverimielessä heti alusta asti ja yhtäaikaa jokaiselle niin, että naisille ei tule heti selväksi, kenestä on kiinnostunut vai onko kenestäkään. Joskus voi olla jopa niin, että näin toimimalla saattaakin kaveriporukasta joku osoittaa erityistä kiinnostusta ja voi salakavalasti antaa tämän naisen olla se, josta mies ikäänkuin hiljalleen kiinnostuu vaikka ei ollut aluksi etsimässä mitään.
Mutta kaikkea pitää kokeilla.
- Ex Pimp
EEERinomainen kirjoitus sinulta Tanssiongelmainen. Harvoin näkee noin analyyttisiä tekstejä miehiltä, jotka ovat "puolivälissä" matkalla menestykseen. Ja siksi olenkin menettänyt kiinnostukseni tätä palstaa kohtaan viimeaikoina.
"En hae pelkkää yhden illan seuraa, vaan tavoitteena on saada puhelinnumero"
Ja se ei toimi joten älä yritä! Loogista on ajatella, että puhelinnumero olisi se juttu mutta vaikka saisit vaikka 3 puhelinnumeroa, niin todennäköisesti yhteenkään soittoosi ei vastata. Minä olen myös käynyt läpi puhelinnumerovaiheen ja nykyään en pidä puhelinnumeroa minään. Otan puhelinnumerot kyllä mutta en jätä juttua siihen vaan pyrin seksiin. En etsi parisuhdetta mutta olen huomannut, että naisen voi saada haluamaan parisuhdetta seksillä.
"tanssilattialla heiluminen tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta (ainakin liian selvin päin)"
Vedä kännit!
"enkä edes pidä baareissa yleisesti soitettavasta jumputusmusiikista."
Ei sinun tarvitse pitää siitä. Riittää että siedät ja näyttelet pitäväsi siitä.
"Olen miettinyt nyt että johtuuko tämä nyt siitä "kontaktin puutteesta", jota nainen tarvitsee ihastuakseen. Jos mies vain istuu paikallaan höpisemässä niitä näitä yrittämättäkään tehdä minkäänlaista fyysistä lähestymisyritystä, tulkitsee nainen tämän ennemin tai myöhemmin tylsäksi nössöksi"
KYLLÄ! Nimenomaan. Mikä sinua estää tekemästä fyysistäkin vaikutusta? Olet ehkä kuullut naisten negatiivisia kokemuksia ja siksi et halua olla se mies, joka heti lääppii. Mutta sinä et heti lääpi vaan tulet juttuun. Tee selväksi että olet "uhka" naiselle ja jos nainen karkaa, hän karkaa (sama tulos kuin pelkällä juttelulla) mutta jos hän on kiinnostunut sinusta, hän kiinnostuu lisää kun viet juttua myös fyysisesti pikkuhiljaa jutun lomassa eteenpäin!!
"mikä taas luonnollisimmin onnistuu milläs muulla tavalla kuin tällä naisten niin rakastamalla tanssimisella!"
Tämä on kaksiteräinen miekka. Älä luota pelkkään tanssiin vaan painota jutteluun. Tanssiessa älä päästä naista hinkkaamaan. Useimmissa tapauksissa ajaudut "tanssivaksi apinaksi" eli olet illan tanssipartneri, hauska ohjelmanumero, jonka kanssa ei tehdä muuta. Tiedän kokemuksesta koska itse pidän tanssimisesta ja tytöt aistivat sen.
"eli miten sitten toimia oikealla tavalla naisen kanssa tanssiessa munaamatta itseään ja pilaamatta mahdollisuuksiaan? Tanssia en osaa sitten yhtään! "
Opettele! Sinun ei tarvitse olla mikään Jackson tai Travlota. Pieni heiluminen riittää alkuun. Pääasia on että näytät nauttivan ja et päästä tyttöä liian lähelle. Voit ottaa hänet hetkeksi lähelle ja viedä kasvosi lähelle, mutta työnnät pois ennen kuin hän ehtii vetäytyä pois.
"Tanssiin pyytäessäni/hakiessani vienkö naisen kädestä kiinni pitäen lattialle?"
Kyllä ja mieluiten "vedä" siten että olet täysin selin hänen edellään kädet selkäsi takana pitäen hänen kädestä kiinni.
"jos taas hiplailet liikaa olet röyhkeä sika"
Röyhkeä sika miehen mielestä voi olla viehättävän itsevarma naisen mielestä.
"Minkälainen tämä keskitie sitten olisi?"
Kokeile ensin röyhkeää sikaa mutta työnnä nainen (siis hellästi, ei tuuppimalla) välillä pois tai vetäydy hänestä pois.
"Diskojumputuksen iskiessä 200 iskua minuutissa laittaako kädet silti naisen lanteille ns. perinteisen tanssin asentoon vai? "
Keskity rintaasi. Älä työnnä sitä kukon lailla eteenpäin mutta pidä kädet omalla puolella yleensä.
"Jutellako naiselle mitään sen sadan desibelin metelin ylitse, vai keskittyäkö pelkästään siihen heilumiseen? Jotenkin tuntuisi typerältä vain sätkiä irrallaan toisistaan puhumatta mitään."
Voit heittää vain jonkun vitsin tai jotain huudahduksia, ei mitään tutustumisläppää. Sen aika on ennen tanssia ja jälkeen.
Itse olen käyttänyt myös mustasukkaisuuspeliä, eli harhaudun tanssimaan myös vierellä olevien tyttöjen kanssa (en väkisin vaan yleensä tytöt kiinnostuvat nähdessään minut tanssimassa jonkun tytön kanssa joka on minusta kiinnostunut). Joskus se johtaa siihen, että minua repii ranteista kaksi tyttöä ja jompi kumpi heistä haluaa suudella. Suutelu ei kuitenkaan sekään välttämättä tarkoita yhtään mitään eli sekään ei ole maali. Mustasukkaisuuspeli kuitenkin mahdollistaa sen että et keskity vain yhteen tyttöön vaan pidät vaihtoehdot avoimena ja se saa ehkäpä jonkun laittamaan enemmän panoksia sinuun. Joskus ei. Mutta jos ei, niin vaihtoehtosi ovat avoinna. Älä keskity koskaan vain yhteen tyttöön. Voit vaihtaa juttukaveria ja palata sitten edellisten luo. Tärkeää on tehdä se luonnollisesti ettet näytä kiertolaiselta joka menee naiselta naiselle vaan yksinkertaisesti on pitämässä hauskaa ja nyt vaan jotenkin sattumalta tapaa useita uusia ihmisiä.
Tanssi on kuitenkin vain osa. Sen varaan ei voi laskea menestyksekästä iskemistä.- Aikuinen nainen
Tuo mustasukkaisuuspeli on varmasti äärettömän kätevää, kannattaisikohan minun naisena (aikuisena) kokeilla tuota samaa peliä seuraavan kerran, kun lähden baarikierrokselle. Vai soveltuuko tuollainen peli vain miehille?
- pukulintu
Okei. Elikkäs juu, ite olen käyny tanssibaareissa aika monta kertaa (tosin en nyt kuukauteen kun taisinpa tavata sieltä tyttöystävän).
Kun nyt mainitsit tuon että et halua nolata itseäsi jne. niin nyt mies vähän itsevarmuutta peliin! Ei muita kiinnosta miten sinä tanssit, äläkä pelkää tanssia. Itsekkään en osaa tanssia mutta silti tanssin.
Mutta asiaan. Elikkäs yritän tiivistää tämän oman strategiani. Kun menet baariin, katsele ympärillesi ja etsi se nainen jolle haluat mennä puhumaan. Sillä ei ole väliä onko hän tyttöporukassa vai tanssimassa vai tyttöporukalla tanssimassa. Jos hän istuu tyttöporukassa jossain sivummalla, hae hänet tanssimaan (tämän takia tanssibaarit on kivoja), ja jos ei niin mene hänen lähellensä, itse menen suhteellisen lähelle ja samalla pientä hymyä antaen. Tosiaan muista että yritä tyttöporukasta vain yhtä naista, jos ei onnistu niin siirry seuraavaan.
Älä lähesty kännissä, ei tule onnistumaan. Kun haet naista tanssimaan, ojenna kätesi ja otan hänen kädestään kiinni ja pidä siitä kiinni kun kävelette tanssimaan. Tanssilattialla sitten voi aluksi vaikka tanssia ilman että pidätte kädestä kiinni mutta kummiskin ota hänestä kiinni vähän ajan jälkeen. Voit jutella jotain ihan normi smalltalkia silleen, että menet lähelle hänen korvaansa ja päätäänsä (vaikea selittää, kummiskin silleen että näet myös hänen silmänsä mutta myös korvansa).
Nimet voi muuten vaihtaa tässä vaiheessa jos haluaa.
Tanssiasennoista en tiedä, mutta itse otan joskus naisen selän takaa kiinni oikealla kädelläni, ja joskus nostan naisen kädet omien olkapäideni päälle ja laitan sen jälkeen omat käteni naisen olkapäille, tämä on ehkä suosikkini, koska siinä tulee sellainen mahtava tunne kun katsot naista silmiin läheltä (yleensä tuo päättyy suudelmaan).
Siinä voit sitten illan lopuksi kysyä häneltä puhelinnumeronsa ja jälkeenpäin sopia sitten treffit.
Kannattaa muuten muistaa että pukeudut rennosti kun menet tanssimaan, itse laitoin aina kauluspaidan ja pukutakin farkut, enkä laittanut kravaattia. Eli olin kuitenkin rentokin. Axea kannattaa käyttää aina tanssiessa.
Tässä kai ne olivatkin... mutta jos haluat kysyä jotain tarkemmin niin siitä vaan. - GoodLuck
Itse olen tanssimisesta tykkäävä tyttö, mutta mielestäni on parempi, että jos mies joka haluaa minut iskeä ja ei osaa tanssia, pitää mulle seuraa silloin kun haluan istua. Ja usein jos on tilanne, että olen itsekin kiinnostunut miehestä, jossain vaiheessa se tanssilattia jää unohduksiin. Jos olet esim. käynyt hyvän keskustelun jonkun tytön kanssa, tarjonnut juotavaa yms. ja sitten se lähteekin kaveriporukankanssa tanssimaan, voi hyvinkin olla turn off, jos menet sinne epävarmana mukaan ketkuttelemaan. Korkeintaan silloin, kuten joku mainitsikin, jos tanssilattia on täynnä eikä kenelläkään ole oikein tilaa tanssia kunnolla. Pyri mieluummin viemään naisen huomio tanssilattiasta muualle, esim. pyydä tulemaan mukaan kun haet teille juotavaa tai pyydä istumaan jonnekin rauhallisempaan paikkaan.
Ja fyysistä lähestymistä voi tehdä myös ilman tanssilattiaa. Kosketa luonnollisen lempeästi keskustelun lomassa esim. käteen, ehkä reiteen (tulkitse tilanne kuitenkin ensiksi), ja pyri istumaan mahdollisimman lähellä. EI vastakkain. Ja jos nouset ylös vaikka käymään juotavaa, vessassa tms. kosketa häntä selkään, käteen, mihin ikinä tuntuu luontevalta merkiksi, että haluat vielä jutella tytön kanssa lisää.- Lauriiiii5
"Jos olet esim. käynyt hyvän keskustelun jonkun tytön kanssa, tarjonnut juotavaa yms."
Jos joudun tarjoamaan juotavaa naiselle saadakseni tämän kiinnostuksen, unohdan koko naisen saman tien. Sen verran itsekunnioitusta täytyy miehellä olla.
- j-tuksun rakastelija
Tanssilattialle paskominen ja röhkiminen toimivat aina. Varma juttu.
- sdffdsa
Saat ainakin järjestysmiehiltä huomiota takuuvarmasti.
- NO dancefloors
Unohda tanssilattiat, äläkä opettele mitään baarien tai tanssilattioiden "sääntöjä" ja toimintatapoja. Kaikkein varmin keino naisten pokaamiseksi on se, että unohtaa koko vastakkaisen sukupuolen baariin mennessä ja keskittyy vain hauskanpitoon tai ryyppäämiseen. Naiset kiinnostuvat miehistä, jotka eivät ole piittaavinaan heistä, koska se ilmeisesti antaa itsevarman ja riippumattoman vaikutelman. Toimivaksi havaittu, kunhan vain osaa esittää oikein. Vielä parempi olisi, ettei edes tarvitse esittää ko. tunnetilaa. Siihen vielä sellainen sopivan kevyt ja kysymysmerkkejä jättävä töykeys ja kylmyys päälle, niin nainen on valmis pokattavaksi.
Neuvo ei toimi, jos on susiruma, mutta normaalin ulkonäön omaavilla miehillä tuo toimii varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462