Mikä vikana, kun en saa parisuhdetta aikaan?
Olen koulutettu, sivistyneeksikin sanottu ja ihan nätti, en mikään kaunotar/missityyppi, mutta en myöskään mikään ravunsyötti.
Ongelma on se, että miehet mielellään avautuvat minulle, syvimmistäkin ja herkimmistäkin asioistaan. Kehuvat, että minä olen hyvä kuuntelija ja että minulle on helppo puhua. Tämän lisäksi olen seksuaalisesti aktiivinen ja kiinnostava, osa on sanonut, että parasta seksiä mitä ovat koskaan saaneet. Osasta taas huomaa muuten vain, että nauttivat paljon.
Eikö tämän yhdistelmän, yhteys ja seksi skulaa, pitäisi olla jo aika hyvä parisuhteen perusta? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Olen kyllä ilmaissut halukkuuteni, mutta en saa selvää vastausta miksi ei.
Tulee hyväksikäytetty tunne, enkä enää halua kenenkään terapeutti panoreiäksi.
Mitä teen väärin? Mitä pitäisi tehdä? En ole seurustellut kunnolla vuosikausiin.
P.S. Jos tekstistä saa sellaisen kuvan, että tällaisia miehiä olisi ollut jonoksi asti, niin se ei pidä paikkaansa, mutta ihan tarpeeksi kuitenkin.
Terapeutti+panoreikä
104
1527
Vastaukset
- Ken tietää
"Eikö tämän yhdistelmän, yhteys ja seksi skulaa, pitäisi olla jo aika hyvä parisuhteen perusta? "
Pitäisi varmaan. Ei kukaan osaa sanoa tuon tekstisi perusteella mitä teet väärin vai teetkö mitään. Ehkä nuo miehet ovat pelänneet jotain tai sitten eivät vaan halua syystä tai toisesta vakituista parisuhdetta.
Kai sun pitäisi yrittää tutustua uusiin miehiin jos niistä löytyisi sellainen jonka kanssa teillä olisi niin paljon molemminpuolista ihastusta ja kiinnostusta että alkaisitte seurustelemaan.- Ap
Kiitos kommentista!
Se olisi ehkä pitänyt vielä mainita tekstissä, että olen aika vahva persoona, en mikään nössö, joten voisivatko pelätä sitä? - Ken tietää
Ap kirjoitti:
Kiitos kommentista!
Se olisi ehkä pitänyt vielä mainita tekstissä, että olen aika vahva persoona, en mikään nössö, joten voisivatko pelätä sitä?Onhan se mahdollista, mutta ulkopuolisen vaikea sanoa. Persoonia on niin monenlaisia.
- Tosi vaik'ei pidetä
Se mitä teet väärin on, että odotat panoeinon liikettä ensin ja se että lähdet panoeinon juttuihin mukaan. Et huomaa hiljaisempia miehiä, etkä anna heille konkreettisia käskyjä lähestyä sinua. Avaudu itse miehille joita et meinaa heti edes hoksata hiljaisuuden vuoksi saatat yllättyä.
Hiljaisemmat miehet on useimmin vakaita ja seksiin päästyä he eivät taatusti ole häipymässä. Luulen, että pienet vinkkisi ovat tähän asti olleet vain panoeinojen havaittavissa ja sanomasi aktiivisuus on ollut heille helppoa. Panoeinothan ottavat helpoista naisista hetken hauskan, eivätkä panosta sen pidemmälle. Helposti saatu nainen muistetaan panoeinojen taholta vain kuivan kauden iskiessä. - Ap
Kiitos kommentista!
Tunnustan, että varmaan niitä panoeino/ja on tullut hyysättyä. Yhtäkin urpoa monta vuotta, en ole siitä ylpeä.
Olen aluksi, en nyt ujo, mutta vähän introvertti ennen kuin tutustun kunnolla, sitten kyllä lähtee juttua. Itse asiassa hiljaisemmat (ei umpihiljaiset, joilta saa nyhtää kaiken)miehet kiinnostavat enemmän, koska kun heihin saa kontaktin, se on usein aidompaa.
Mitä tehdä kun kumpikin odottaa toisen avautuvan? Mistä edes tietää, että hiljaisempi mies voisi olla kiinnostunut?- 19+15
Kyllä sen tietää, jos hiljainen mies on oikeasti kiinnostunut.
Mutta sinun pitäisi rikkoa kuviosi, koska se ei selkeästi toimi. Hiljaiset miehet voivat tuntua mystisiltä ja kiinnostavilta, mutta olet aina valinnut vääränlaisia miehiä. Kokeile löytää erilainen ihmistyyppi, joka vetoaa sinuun. Katso miten asiat lähtisivät sujumaan rauhallisen ekstrovertin kanssa. - Tosi vaik'ei pidetä
Hiljaisempi mies voi seuraa katseella, voi hymyillä, muttei tule heittämään läppää heti kun katsot takaisin.
Eli jos saat miehen "kiini" katseista, eikä se tuu jutteleen., nii voit kokeilla hymyä. Jos saat hymyn, mutta mies ei siltikään ole heti iskemässä, niin silloin kuitenkin mies on kiinnostunut. Samassa ajassa olisi panoeino jo suurinpiirtein sun liiveissä.
Eli tuolloin, jos olet hiljaisen miehen huomannut, niin sun tarvii vaan mennä kertomaan miehelle, että haluaisit tutustua häneen. Sitten voit mennä odottelemaan miehen avautumista. Muista odotellessa potkiskella panoeinoja lujaa :) muutoin ei aloitetta ehkä tule. - Ap
Tosi vaik'ei pidetä kirjoitti:
Hiljaisempi mies voi seuraa katseella, voi hymyillä, muttei tule heittämään läppää heti kun katsot takaisin.
Eli jos saat miehen "kiini" katseista, eikä se tuu jutteleen., nii voit kokeilla hymyä. Jos saat hymyn, mutta mies ei siltikään ole heti iskemässä, niin silloin kuitenkin mies on kiinnostunut. Samassa ajassa olisi panoeino jo suurinpiirtein sun liiveissä.
Eli tuolloin, jos olet hiljaisen miehen huomannut, niin sun tarvii vaan mennä kertomaan miehelle, että haluaisit tutustua häneen. Sitten voit mennä odottelemaan miehen avautumista. Muista odotellessa potkiskella panoeinoja lujaa :) muutoin ei aloitetta ehkä tule.Aivan loistavat neuvot! Ongelmana on se, että jos joskus harvoin käyn viihteellä, niin olen miespuolisen ystävän kanssa. Silloin se hiljaisempi ei varmasti edes katsele... :( Naispuolisia ystäviä on vähemmän ja he ovat perheissään kiinni.
- Miespuoliset ystävät
Ap kirjoitti:
Aivan loistavat neuvot! Ongelmana on se, että jos joskus harvoin käyn viihteellä, niin olen miespuolisen ystävän kanssa. Silloin se hiljaisempi ei varmasti edes katsele... :( Naispuolisia ystäviä on vähemmän ja he ovat perheissään kiinni.
naisella (elleivät ole selvästi ihan homoja) ovat arveluttavia. Naiset antavat niille kuitenkin pillua jossain välissä.
- Ap
Kiitos asiallisesta kommentista!
- sillitrooli
Valitset miehet alapäälläsi.
- ap. ei eroa
mitenkään muista naisista. Naiset valitsevat miehen pilullaan. Aina,
- Ap
Eli yhteenvetona;
Kannattaa pihdata kuukausitolkulla.
En näköjään osaa muodostaa todellista henkistä yhteyttä muuta kuin kaverimuodossa.
Ei kannata ryhtyä leelian lepotuoliksi. Mutta miten sen henkisen yhteyden sitten saa, jos ei kuuntelemalla ja keskustelemalla?.
Ei pidä suostua vakipanoksi (sen olin jo kyllä sisäistänyt).
Vahva seksuaalinen vetovoima kannattaa sivuuttaa.
Kannattaa katsoa hiljaisempia miehiä.
Oliko vielä muuta?- Ken tietää
En ottaisi minään lopullisena totuutena saamiasi vastauksia. :)
Kirjoittamasi perusteella sanoisin että et ole vaan tavannut oikeanlaista miestä vielä vaikka jossain määrin oli ehkä tuntunutkin että teillä olisi ns synkannut. Eli ehkä sun ei tarvi olla niin hirveän itsekriittinen ja miettiä että mitä olet tehnyt väärin. Aina kannattaa tietysti pitää mieli avoimena. - yraesyhraesy
Kannattaa pihdata kuukausitolkulla. - Jos et muuten tunnista onko mies vain seksin perässä, niin kyllä.
En näköjään osaa muodostaa todellista henkistä yhteyttä muuta kuin kaverimuodossa. - Olet todennäköisesti valkkailut vain vääränlaisia miehiä.
Ei kannata ryhtyä leelian lepotuoliksi. Mutta miten sen henkisen yhteyden sitten saa, jos ei kuuntelemalla ja keskustelemalla?. - Valitse parempia miehiä. Jos et muuten tunnista "hyvää miestä" niin käytä pihtailua apuna tiputtaaksesi vonkaajat.
Ei pidä suostua vakipanoksi (sen olin jo kyllä sisäistänyt).
Vahva seksuaalinen vetovoima kannattaa sivuuttaa. - Ei tarvi sivuuttaa, mutta älä käytä seksiä ainoana valintaperusteena miehelle.
Kannattaa katsoa hiljaisempia miehiä. - No esim.
Oliko vielä muuta? - Anna pillua.
- Ap
Kiitos! :-)
- Ap
"Kiitos! :-)" Oli kyllä tarkoitettu nicille "Ken tietää"!
- yraesyhraesy
Ap kirjoitti:
"Kiitos! :-)" Oli kyllä tarkoitettu nicille "Ken tietää"!
Miksen minä saa kiitosta hyvistä neuvoista.
- Älä anna pillua
ennen kuin on parisuhde. Niin se menee. Jos mies saa heti, hän ei sitoudu suhteeseen.
- ................
Sitoutuu kyllä, jos on tarpeeksi tasokas nainen, joka kannattaa pitää, mutta aloittaja ei ilmeisesti ole, joten joutuu vähän juonittelemaan.
- Ap
................ kirjoitti:
Sitoutuu kyllä, jos on tarpeeksi tasokas nainen, joka kannattaa pitää, mutta aloittaja ei ilmeisesti ole, joten joutuu vähän juonittelemaan.
Akateeminen koulutus?
Opiskellut myös ulkomailla?
Puhun kolmea kieltä täysin sujuvasti?
Hyvä ja hyväpalkkainen työ?
Nk. "hyvästä" perheestä?
Oma velaton asunto?
Sivistynyt? (muiden sanomaa)
Hyvä keskustelija ja kuuntelija? (muiden sanomaa)
Kasvomalliainesta nuorempana? (muiden sanomaa, pituus ei riitä)
Meikkaan, en pakkeloi ja laitan hiuksia, eli siistin näköinen?
Pukeudun klassisesti ja pidän viettelevistä alusvaatteista?
Seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen?
Seksissä tekniikka ja tunnelataus hallussa? (muun sanomaa)
Huumorintajuinen, musta sellainen, mutta kuitenkin?
Hellä?
En ole tiukkapipo?
Haluan hemmotella toista osapuolta pienin huomion ja teoin?
Materia nyt sattui tulemaan ensin listalle, älkää siitä vetäkö johtopäätöksiä.
Mitä vielä pitäisi olla? - sillitrooli
Ap kirjoitti:
Akateeminen koulutus?
Nk. "hyvästä" perheestä?
Oma velaton asunto?
Hellä?
En ole tiukkapipo?
Mitä vielä pitäisi olla?Minusta kuvaa hyvin miehiä, joita olet harrastanut, että he ovat kommentoineet sinulle kovasti "seksitekniikkaa". Kertoohan se aika paljon miehen suhtautumisesta sinuun, jos hän kovasti lähtee analysoimaan seksitaitojasi.
Tai voihan se olla tietenkin myös niinpäin, että sinä itse olet sen aloittanut. En ole mikään panoeino, ja lähtökohtaisesti siis suhtaudun kaikkiin naissuhteisiin ajatuksella "toivottavasti tämä syvenee ja meille tulee onnellinen ja pitkä tarina". Mutta jos nainen alkaisi kovasti puhumaan minulle "seksitekniikasta", niin voi olla että jopa minä siirtyisin pitämään häntä mielessäni jonkinlaisena ilmaisena prostituoituna (=vakipano). - Ap
sillitrooli kirjoitti:
Minusta kuvaa hyvin miehiä, joita olet harrastanut, että he ovat kommentoineet sinulle kovasti "seksitekniikkaa". Kertoohan se aika paljon miehen suhtautumisesta sinuun, jos hän kovasti lähtee analysoimaan seksitaitojasi.
Tai voihan se olla tietenkin myös niinpäin, että sinä itse olet sen aloittanut. En ole mikään panoeino, ja lähtökohtaisesti siis suhtaudun kaikkiin naissuhteisiin ajatuksella "toivottavasti tämä syvenee ja meille tulee onnellinen ja pitkä tarina". Mutta jos nainen alkaisi kovasti puhumaan minulle "seksitekniikasta", niin voi olla että jopa minä siirtyisin pitämään häntä mielessäni jonkinlaisena ilmaisena prostituoituna (=vakipano).Huomasin kyllä, että seksi korostui listassa. *Yksi* on kommentoinut "tekniikkaa" ja tunnelatausta ja ei silloinkaan lähtenyt mitenkään syvästi analysoimaan sitä "tekniikkaa". Itse en kommentoi toisen "seksitekniikkaa" koskaan millään tavalla, kerron vain mikä tuntuu erityisen hyvältä tai ihanalta.
- .........
Ap kirjoitti:
Akateeminen koulutus?
Nk. "hyvästä" perheestä?
Oma velaton asunto?
Hellä?
En ole tiukkapipo?
Mitä vielä pitäisi olla?Onhan siinä listaa. Kaiken järjen mukaan saisit jonkun hyvän miehen, mutta ilmeisesti olet itse valinnut vääriä miehiä.
- 18+10
Miehet viehättyvät tunnetasolla vähän vaikeammista naisista. Sopiva yhdistelmä ulkonäköä, avuttomuutta, pissistouhua, narsismia ja päihdehuuruja puree parhaiten.
- Ap
Tuo on todella, todella masentavaa... Pakkohan on olla miehiä, jotka haluavat henkisesti kypsän naisen? Pissistouhu minun iässäni (nuori puuma) olisi todella irvokasta.
- Kyselyikä
Ap kirjoitti:
Tuo on todella, todella masentavaa... Pakkohan on olla miehiä, jotka haluavat henkisesti kypsän naisen? Pissistouhu minun iässäni (nuori puuma) olisi todella irvokasta.
Minkä ikäinen on nuori puuma?
- Ap
Kyselyikä kirjoitti:
Minkä ikäinen on nuori puuma?
Ok, nuorehko... Vähän päälle neljäkymmentä. En siis mikään kunnon puuma, joka käsittääkseni on lähempänä viittäkymmentä tai siitä yli.
- 7+3
Ei ole totta. Mies, jolla on jo suhdekokemusta tuommoisesta, osaa kiertää henkisesti epätasapainoiset naiset kaukaa. Vain roskaväki kiinnostuu tuommoisista luonteenpiirteistä.
- ....................
Miehenä joskus täsmälleen sama tunne ja että kierrän tässä suhteessa loppumatonta kehää. Sillä erotuksella toki, että yleensä kyseessä on lyhyehkö seurustelu/parisuhde, joka vain loppuu ilman mitään draamaa. Usein jää sellainen tunne kuin vain olisi itsestä imetty kaikki energia ja sen jälkeen toinen jatkaa kylmästi matkaa.
- Ap
Olen pahoillani puolestasi. Onko sinua kenties käytetty laastarisuhteena? Se ensimmäiseksi tulee mieleen.
- ....................
Ap kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Onko sinua kenties käytetty laastarisuhteena? Se ensimmäiseksi tulee mieleen.
Elämä voi olla joskus, kuten olet varmaan itsekin huomannut. Voi sanoa, että empaattisena ihmisenä minua on laastarinakin käytetty. Aina rajanveto ei ole kuitenkaan selvää ja itse kullakin voi olla selvittämättömiä asioita menneisyydessä. Viimeisimmän suhteen aikana välttelin tarkoituksella yksityiskohtaisempia kysymyksiä vastapuolen menneisyydestä, vaikka käytöksestä pystyi päättelemään, että jotain kipeää siellä täytyi olla.
- Ap
.................... kirjoitti:
Elämä voi olla joskus, kuten olet varmaan itsekin huomannut. Voi sanoa, että empaattisena ihmisenä minua on laastarinakin käytetty. Aina rajanveto ei ole kuitenkaan selvää ja itse kullakin voi olla selvittämättömiä asioita menneisyydessä. Viimeisimmän suhteen aikana välttelin tarkoituksella yksityiskohtaisempia kysymyksiä vastapuolen menneisyydestä, vaikka käytöksestä pystyi päättelemään, että jotain kipeää siellä täytyi olla.
Oman kokemukseni mukaan empaattiset miehet ovat harvinaisia. Ehkä juuri se empaattisuus vetoaa rikkinäisiin naisiin ja sitten kun se empaattisuuden tarve on täytetty, niin jatketaan matkaa? Vaikka niitä nimenomaisia asioita, jotka ovat aiheuttaneet säröjä naisessa, ei olisikaan käsitelty suhteessa.
- jotain ajatuksia
Ehkäpä olet liian äidillinen? Siihen viittaisi se että miehet avautuvat sinulle huolistaan. En tarkoita tällä äidillisyydellä ikää tai ulkonäköä vaan asennetta.
Ja jokainen mieshän haluaa salaisesti panna äitiään. Siksi myös miehet mielellään harrastavat seksiä kanssasi.
Toisaalta miehet eivät halua pitkäaikaista suhdetta kanssasi, koska kokevat häpeää halustaan äidin kaltaista naista kohtaan.
Yritä muuttaa jotenkin suhtatumistasi miehiin siten, ettei heille tule tällaista äitifiksaatiota ja halua uskoutua sinulle.
Tällainen tuli vain mieleen.- kelpais äidillinen
Ei ap ainakaan tekstin perusteella vaikuta huippu äidilliseltä...
- Ap
Tuotapa en ole tullut edes ajatelleeksi! En koe olevani kovin äidillinen, mutta huolehtivaisuus, hellyys ja henkinen tukeminen voidaan varmaan helposti tulkita äidillisyydeksi?
- Ap
En nyt kuvaisi näitä tapauksia ihan suoraan ympäriinsä nussijoiksi, toisaalta pitänee hyväksyä tosiasiat, että näin on...
Enkä halua olla hellä *vain* välinpitämättömille ympärinussijoille. Se nyt vaan kuuluu luonteeseeni.
- Ap
Sen vielä lisään, että preferenssi olisi eronnut lapsellinen mies. Eronnut siksi, että on yleensä naisen koulima ja tietää miten parisuhteessa ollaan, kun en ilmeisesti itse osaa. Lapsellinen siksi, että kun ei ole omia lapsia siunaantunut, niin voisi nauttia miehen lapsista.
- dgholö
Jos mies on eronnut, niin eikö se kerro pikemminkin siitä että hän nimenomaan EI osaa olla parisuhteessa. Siitähän erot johtuvat, kun ei osata muodostaa parisuhdetta oikein. Valitaan esim. vääränlainen kumppani.
Eikö turvallisempi vaihtoehto olisi mies, joka ei ole todistetusti epäonnistunut parisuhteessaan? - Ap
dgholö kirjoitti:
Jos mies on eronnut, niin eikö se kerro pikemminkin siitä että hän nimenomaan EI osaa olla parisuhteessa. Siitähän erot johtuvat, kun ei osata muodostaa parisuhdetta oikein. Valitaan esim. vääränlainen kumppani.
Eikö turvallisempi vaihtoehto olisi mies, joka ei ole todistetusti epäonnistunut parisuhteessaan?Totta on tuokin näkökulma. Tosin omassa ikäluokassa on enemmän eronneita miehiä... Kuten sanoin, en raakkaa ketään pois sellaisilla kriteereillä.
- кот Бегемот
Jos sinua yhtään lohduttaa, minulla miehenä on ihan saman suuntaisia kokemuksia. Naiset pitävät seurastani, avautuvat minulle yksityisistä asioistaan, kehuvat kuuntelu- ja keskustustelutaitojani, selvästi nauttivat seksistä kanssani ja kehuvat kovasti, kuinka saan heidät nauttimaan ja osaan ottaa naisen huomioon rakastellessani.
Kuitenkin, kun sanon sen R-sanan, pelästyvät ja häipyvät. Sanovat, etteivät ole valmiita mihinkään vakavaan. Hmm. oma ongelmani on, että tunnun vetäväni puoleeni vastaeronneita, jotka kaipaavat laastaria edellisen suhteen haavoihin ja hyvää seksiä, mutta eivät halua oikeaa suhdetta.- 1 > 0
Jos sinua yhtään lohduttaa, minulla miehenä ei ole juuri mitään kokemuksia naisista. Tuollaiset laastarisuhteetkin olisivat tosi merkittävä parannus nykytilanteeseeni.
- Kaveripoika 4ever
Jos ketään yhtään lohduttaa - ja tuskin lohduttaa - niin minullakin on kokemuksia siitä, että naiset avautuu huolistaan ja poikaystävistään, jotka ovat epäempaattisia moukkia - toisin kuin minä - mutta seksiä en ole koskaan keneltäkään saanut.
- Vittu kun vituttaa
tollaset panoeinot jotka lirkuttelee naiselle kaikkea paskaa ja sitten saavat pillua. Noi sun keskustelutaidot on pelkkää panomiehen kusetusta jolla tyhmiä pilluja kaadetaan.
- кот Бегемот
Vittu kun vituttaa kirjoitti:
tollaset panoeinot jotka lirkuttelee naiselle kaikkea paskaa ja sitten saavat pillua. Noi sun keskustelutaidot on pelkkää panomiehen kusetusta jolla tyhmiä pilluja kaadetaan.
Jaa. Itse en kyllä koe noin. Jos synkkaa ajatusten tasolla ja sängyssä niin minä itse ainakin ihastun ja rakastun silloin. Minusta on kyllä ollut aina kauhea pettymys kun toinen ei haluakaan "mitään vakavaa". En koe olevani mikään "panoeino" vaikka seksi naissuhteisiini usein on kuulunutkin. En ole pyrkinyt seksiin vaan ihan oikeaan rakkaussuhteeseen ja olen kuvitellut että sellainen on ollut kehittymässä, vaan eipä ollutkaan kuten olen saanut huomata.
- Ap
кот Бегемот kirjoitti:
Jaa. Itse en kyllä koe noin. Jos synkkaa ajatusten tasolla ja sängyssä niin minä itse ainakin ihastun ja rakastun silloin. Minusta on kyllä ollut aina kauhea pettymys kun toinen ei haluakaan "mitään vakavaa". En koe olevani mikään "panoeino" vaikka seksi naissuhteisiini usein on kuulunutkin. En ole pyrkinyt seksiin vaan ihan oikeaan rakkaussuhteeseen ja olen kuvitellut että sellainen on ollut kehittymässä, vaan eipä ollutkaan kuten olen saanut huomata.
Tiedän tunteen, siinä tosiaan pettyy pahasti.
- кот Бегемот
Ap kirjoitti:
Tiedän tunteen, siinä tosiaan pettyy pahasti.
Itse olen ajatellut, että oman empaarttisuuteni takia vedän puoleeni siipirikkoja, jotka pohjimmiltaan pelkäävät uutta parisuhdetta (edellisen epäonnistuttua pahasti). Minulla ei kuitenkaan ole sellaista "seksuaalista karismaa" että he alkaiset tuntea minua kohtaa silmitöntä seksuaalista intohimoa vaikka seurasta ja seksistä kanssani nauttivatkin. Kun tunnustan rakkauteni he pelästyvät ja liukenavat pois elämästäni. Näin on käynyt jo usean kerran. Ymmärtäisin jos noin kävisi kerran, mutta kun noin on käynyt monta kertaa. Luutavasti en jatkossa edes uskalla tunnustaa, että tunnen rakkautta toista kohtaan, koska R-sana on niin tehokas karkoitin.
- Ap
кот Бегемот kirjoitti:
Itse olen ajatellut, että oman empaarttisuuteni takia vedän puoleeni siipirikkoja, jotka pohjimmiltaan pelkäävät uutta parisuhdetta (edellisen epäonnistuttua pahasti). Minulla ei kuitenkaan ole sellaista "seksuaalista karismaa" että he alkaiset tuntea minua kohtaa silmitöntä seksuaalista intohimoa vaikka seurasta ja seksistä kanssani nauttivatkin. Kun tunnustan rakkauteni he pelästyvät ja liukenavat pois elämästäni. Näin on käynyt jo usean kerran. Ymmärtäisin jos noin kävisi kerran, mutta kun noin on käynyt monta kertaa. Luutavasti en jatkossa edes uskalla tunnustaa, että tunnen rakkautta toista kohtaan, koska R-sana on niin tehokas karkoitin.
Olisi helppo sanoa, että kyllä se oikea, joka arvostaa, vielä löytyy. Haluaisin sanoa sinulle, että älä luovuta. Elämänkoulu on kuitenkin opettanut, että näin ei välttämättä ole. Se on todella surullista. Olet kuitenkin ollut rohkea käyttäessäsi R-sanaa, vaikka turpiin on tullut.
- кот Бегемот
Ap kirjoitti:
Olisi helppo sanoa, että kyllä se oikea, joka arvostaa, vielä löytyy. Haluaisin sanoa sinulle, että älä luovuta. Elämänkoulu on kuitenkin opettanut, että näin ei välttämättä ole. Se on todella surullista. Olet kuitenkin ollut rohkea käyttäessäsi R-sanaa, vaikka turpiin on tullut.
Itselläni ei ole ilmeisesti taipumusta masennukseen (varmaan joku aivokemiallinen juttu) ja kestän kyllä kolhut. Minua kyllä harmittaa, mutta pääsen pettymyksistä ohi ilman lamaannuttavaa masennusta. Uppudun esim. jonkin hyvän kirjan maailmaan ja unohdan hetkeksi "tämän maailman". Muutenkin suhtaudun maailmaan uteliaan positiivisesrti. Se on kuitenkin ihmeitä täynnä. Jos osani on jäädä ilman rakkautta niin olkoot niin. Ei elämä siihen lopu ja onneksi on kaikenlaisia muita mielekkäitä sisältöjä Tietysti se aika ajoin se harmittaa. Enkä sitä paitsi ole vielä kokonaan pyyhkeitä kehään heittänyt.
- Ap
кот Бегемот kirjoitti:
Itselläni ei ole ilmeisesti taipumusta masennukseen (varmaan joku aivokemiallinen juttu) ja kestän kyllä kolhut. Minua kyllä harmittaa, mutta pääsen pettymyksistä ohi ilman lamaannuttavaa masennusta. Uppudun esim. jonkin hyvän kirjan maailmaan ja unohdan hetkeksi "tämän maailman". Muutenkin suhtaudun maailmaan uteliaan positiivisesrti. Se on kuitenkin ihmeitä täynnä. Jos osani on jäädä ilman rakkautta niin olkoot niin. Ei elämä siihen lopu ja onneksi on kaikenlaisia muita mielekkäitä sisältöjä Tietysti se aika ajoin se harmittaa. Enkä sitä paitsi ole vielä kokonaan pyyhkeitä kehään heittänyt.
Hienoa! Saanko kysyä mitä ikäluokkaa olet?
- кот Бегемот
Ap kirjoitti:
Hienoa! Saanko kysyä mitä ikäluokkaa olet?
40
- .................
кот Бегемот kirjoitti:
40
Näköjään kohtalontovereita on enemmänkin. Joskus miettinytkin, että niin nurinkuriselta kuin se tuntuukin, niin suhteet tuntuvat olevan entistä vaikeampia hieman vanhemmalla iällä. Itse olen kokenut henkisesti raskaampana sen, että toinen vain yhtäkkiä lähtee ilman mitään ristiriitoja, kun edellisenä päivänä vielä vaikuttaa kasvoista päätellen onnelliselta. Mutta ehkä sitä tosiaan vetää tietyn tyyppisiä naisia kerta toisensa jälkeen puoleensa.
- Ap
Kaikille kolmelle edelliselle komentille sanon, ei lohduta yhtään ei, päinvastoin. Näistä kukasta kukkaan hyväksikäyttäjiä on aivan liikaa, kummassakin sukupuolessa.
Mikä yhteiskunnassa on vikana, kun kunnolliset ihmiset, jotka vaalisivat parisuhdetta ja rakkautta eivät kohtaa?
Katson vierestä yhtä mieskaveriani, jolla on rakastava vaimo ja kaksi ihanaa tytärtä ja hän panee suunnilleen kaikkea mikä liikkuu (ei minua!) ja jää myös kiinni, ei kaikista, mutta kuitenkin. Miksi tällaisille ihmisille on suotu parisuhde ja avioliitto?
Tasan ei käy onnen lahjat näköjään... Ei vaikka kuinka yrittäisi paremmaksi ihmiseksi ja antaisi itsensä.- 1+1=?
Mikä yhteiskunnassa on vikana, kun kunnolliset ihmiset, jotka vaalisivat parisuhdetta ja rakkautta eivät kohtaa?
Hyvä kysymys johon en osaa vastata.
Säkin haluaisit eronnutta ja lapsia omaavaa miestä. Siinä jää monet ns. kunnolliset miehet noiden kriteerien ulkopuolelle. - kunnian nainen
1+1=? kirjoitti:
Säkin haluaisit eronnutta ja lapsia omaavaa miestä. Siinä jää monet ns. kunnolliset miehet noiden kriteerien ulkopuolelle.Ai niin, käytetty mieshän on pilalla.
- 2nd hand
kunnian nainen kirjoitti:
Ai niin, käytetty mieshän on pilalla.
käytetty=pilalla
- Ap
1+1=? kirjoitti:
Säkin haluaisit eronnutta ja lapsia omaavaa miestä. Siinä jää monet ns. kunnolliset miehet noiden kriteerien ulkopuolelle.Se on vain preferenssi, ei kriteeri, en käännä selkääni kenellekään, jos muuten onnistuu.
- dingdingding
"Katson vierestä yhtä mieskaveriani, jolla on rakastava vaimo ja kaksi ihanaa tytärtä ja hän panee suunnilleen kaikkea mikä liikkuu (ei minua!) ja jää myös kiinni, ei kaikista, mutta kuitenkin. Miksi tällaisille ihmisille on suotu parisuhde ja avioliitto?"
Monet naiset tykkäävät "miehistä joissa on haastetta", koviksista. Ja miehistä joista myös muut naiset tykkäävät.
- khgqa
Eihän sinulla ole mitään hätää. Itse olen hyvännäköinen, kaikinpuolin mukava ja kuten sinä, hyvä kuuntelija ja seksiäkin on kehuttu, mutta en ole KOSKAAN seurustellut kunnolla.
Oletko koskaan pyytänyt niitä miehiä joita olet tapaillut, kertomaan suoraan brutaalin rehellisesti että miksi he eivät halua mitään vakavampaa?
Tuosta sinun kertomastasi ei oikein voi päätellä muuta kuin että ongelma olisi ulkonäössäsi. Ehkä olet ihan nätti, mutta jos olet tapaillut miehiä joilla olisi hyvä mahdollisuus saada itselleen oikeasti nätti nainen, niin silloin nämä miehet eivät halua tyytyä vain ihan nättiin, vaikka olisit kuinka mukava.
Jos olet esim. ylipainoinen, niin silloin ei kannata alkaa tapailemaan miestä joka ei ole ylipainoinen.- Ap
En ole suoraan, brutaalisti kysynyt, en ole halunnut alentua vinkuvaan patetiaan, kun toinen on tehnyt asian selväksi.
Ulkonäöstä; on sanottu kaunottareksi, mutta olen aina pitänyt niitä lurituksina, joten en ole kiinnittänyt niihin paljon mitään huomiota. Lapsena olin malli. Oma, omasta mielestäni realistinen arvio on, keskimääräistä jonkun verran nätimpi.
En ole tapaillut kiiltokuvapoikia, minua kiinnostaa eniten joku persoonallinen piirre miehen kasvoissa tai olemuksessa, se voi olla ihan mitä vaan, kuten esim tapa hymyillä. Joukossa on ollut normaaleja ja reilusti ylipainoisia. - Ylipaino! Ylipaino!
Taas hoetaan papukaijana "ylipaino" ja kuvitellaan että se on ainoa syys miksi joku ei halua toista suhteeseen. SINÄ et halua suhteeseen ylipainoisen naisen kanssa. Ok, se on sun valintasi, mutta älä kuvittele että kaikki muut ajattelevat samalla tavalla.
terv. hoikka nainen, jolle ei olisi mikään ongelma seurustella ylipainoisen miehen kanssa, jos tämä muuten miellyttää. - khgqa
Ylipaino! Ylipaino! kirjoitti:
Taas hoetaan papukaijana "ylipaino" ja kuvitellaan että se on ainoa syys miksi joku ei halua toista suhteeseen. SINÄ et halua suhteeseen ylipainoisen naisen kanssa. Ok, se on sun valintasi, mutta älä kuvittele että kaikki muut ajattelevat samalla tavalla.
terv. hoikka nainen, jolle ei olisi mikään ongelma seurustella ylipainoisen miehen kanssa, jos tämä muuten miellyttää."Taas hoetaan papukaijana "ylipaino" ja kuvitellaan että se on ainoa syys miksi joku ei halua toista suhteeseen."
Miten niin kuvitellaan että se olisi ainoa syy miksi joku ei haluaisi suhteeseen toisen kanssa. Minähän sanoin jos olet ESIM. ylipainoinen. Miksi luulet että olisin käyttänyt sanaa esimerkiksi, jos tarkoittaisin että se olisi ainoa mahdollinen syy?
Totta kai sellaisiakin poikkeusmiehiä on olemassa joille ylipaino ei naisessa ole este vaikka he itse olisivat hyvässä kunnossa. He ovat kuitenkin harvinaisia poikkeuksia miesten keskuudessa.
Ei kannata laskea sen varaan että mies olisi harvinainen poikkeus.
Sen voin hyvin ymmärtää että sinua ei naisena miehen ylipaino haittaa, jos se ylipaino nimittäin johtuu lihaksista. :/ - khgqa
Ap kirjoitti:
En ole suoraan, brutaalisti kysynyt, en ole halunnut alentua vinkuvaan patetiaan, kun toinen on tehnyt asian selväksi.
Ulkonäöstä; on sanottu kaunottareksi, mutta olen aina pitänyt niitä lurituksina, joten en ole kiinnittänyt niihin paljon mitään huomiota. Lapsena olin malli. Oma, omasta mielestäni realistinen arvio on, keskimääräistä jonkun verran nätimpi.
En ole tapaillut kiiltokuvapoikia, minua kiinnostaa eniten joku persoonallinen piirre miehen kasvoissa tai olemuksessa, se voi olla ihan mitä vaan, kuten esim tapa hymyillä. Joukossa on ollut normaaleja ja reilusti ylipainoisia.Eihän se mitään vinkuvaa patetiaa ole, jos haluaa tietää mihin juttu tyssäsi. Kyllä jokaisella on oikeus tietää.
Tuollaiset kaunotar löpinät voi tosiaan jättää omaan arvoonsa. Keskimääräistä rumemmatkin naiset saavat kuulla sellaisia kehuja ihan riittämiin.
Sekään ei vielä tarkoita mitään jos olet malli, eikä varsinkaan se jos olit joskus kauan sitten sellainen. Mallit eivät ole aina hyvännäköisiä.
Kertomasi perusteella ei vielä voi oikein kunnollista kuvaa saada siitä minkä tasoisia miehiä olet tapaillut. Jos esim. ne ylipainoiset ovat olleet lihaksikkaalla tavalla ylipainoisia, niin silloin moni heistä varmaan tuntee ansaitsevansa hoikan naisen.
Mutta joo, vaikea tässä on mitään kunnollista ohjetta sinulle antaa. Kyllä mukava ja nätti nainen useimmille miehille kelpaa. Ehkä olet jättänyt jotain olennaista itsestäsi kertomatta. - Ap
khgqa kirjoitti:
Eihän se mitään vinkuvaa patetiaa ole, jos haluaa tietää mihin juttu tyssäsi. Kyllä jokaisella on oikeus tietää.
Tuollaiset kaunotar löpinät voi tosiaan jättää omaan arvoonsa. Keskimääräistä rumemmatkin naiset saavat kuulla sellaisia kehuja ihan riittämiin.
Sekään ei vielä tarkoita mitään jos olet malli, eikä varsinkaan se jos olit joskus kauan sitten sellainen. Mallit eivät ole aina hyvännäköisiä.
Kertomasi perusteella ei vielä voi oikein kunnollista kuvaa saada siitä minkä tasoisia miehiä olet tapaillut. Jos esim. ne ylipainoiset ovat olleet lihaksikkaalla tavalla ylipainoisia, niin silloin moni heistä varmaan tuntee ansaitsevansa hoikan naisen.
Mutta joo, vaikea tässä on mitään kunnollista ohjetta sinulle antaa. Kyllä mukava ja nätti nainen useimmille miehille kelpaa. Ehkä olet jättänyt jotain olennaista itsestäsi kertomatta.Viesti on ollut se, ettei kuitenkaan ihan natsaa, vaikka ei ole mitään varsinaista vikaa. Ota nyt sitten siitä selvää.
En ole tapaillut lihaskimppuja, se yksi ylipainoinen, oli ihan perinteinen kaljamaha. Siis niin iso, että se jo haittasi seksiä.
Olen myös laajentanut hakua oman kulttuuripiirin ulkopuolelle jo kauan sitten. - khgqa
Ap kirjoitti:
Viesti on ollut se, ettei kuitenkaan ihan natsaa, vaikka ei ole mitään varsinaista vikaa. Ota nyt sitten siitä selvää.
En ole tapaillut lihaskimppuja, se yksi ylipainoinen, oli ihan perinteinen kaljamaha. Siis niin iso, että se jo haittasi seksiä.
Olen myös laajentanut hakua oman kulttuuripiirin ulkopuolelle jo kauan sitten.Hmm... Et ole kertonut ikääsi, mutta olen saanut sen käsityksen että olet vähän vanhempi ihminen. Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä suurempi osa sinkuista on naisia. Se luonnollisesti johtaa siihen että miehillä on siinä iässä varaa olla krantumpia.
Kaikin tavoin kokemuksesi ovatkin hyvin saman kaltaisia kuin nuorten miesten kokemukset naisista. Koska nuorten kohdalla miessinkkuja on enemmän kuin naissinkkuja, niin naiset ovat nuorempina usein äärimmäisen valikoivia.
Tuo "ei nyt vain natsaa"-juttu on nuorten naisten hokema. Tiedän tasan tarkkaan miten ärsyttävää se on, koska sitä ei todellakaan koskaan mitenkään perustella.
Mielenkiintoisia kyllä nämä nuorten naisten ja vanhempien miesten yhtäläisyydet. - Ap
khgqa kirjoitti:
Hmm... Et ole kertonut ikääsi, mutta olen saanut sen käsityksen että olet vähän vanhempi ihminen. Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä suurempi osa sinkuista on naisia. Se luonnollisesti johtaa siihen että miehillä on siinä iässä varaa olla krantumpia.
Kaikin tavoin kokemuksesi ovatkin hyvin saman kaltaisia kuin nuorten miesten kokemukset naisista. Koska nuorten kohdalla miessinkkuja on enemmän kuin naissinkkuja, niin naiset ovat nuorempina usein äärimmäisen valikoivia.
Tuo "ei nyt vain natsaa"-juttu on nuorten naisten hokema. Tiedän tasan tarkkaan miten ärsyttävää se on, koska sitä ei todellakaan koskaan mitenkään perustella.
Mielenkiintoisia kyllä nämä nuorten naisten ja vanhempien miesten yhtäläisyydet.Mainitsin kyllä jossain vaiheessa, että olen 40 .Mutta olet oikeassa olen vähän vanhempi.
Olen syyllistynyt itsekin nuorena naisena äärimmäiseen valikoivuuteen, ehkä tässä sitten saa maksettavaksi kalavelkoja... Kaksi kosintaakin torjuin, tosin en usko, että olisin tai toiset osapuolet olisivat tulleet onnellisiksi.
Yhtäläisyydet ovat mielenkiintoisia; tarkoittaako se sitä, että vähän vanhemmat miehet ovat kuitenkin jollain tasolla infantiilejä? Se selittäisi aikaisemman kommentoijan selityksen äitifiksaatiosta, eli "äidille" uskoudutaan, kaikki miehet haluavat panna "äitiään" (vähän liian freudilaista, mutta kuitenkin), siksi seksi maistuu, mutta hävetään sitä fiksaatiota, joten ei sitouduta. - khgqa
Ap kirjoitti:
Mainitsin kyllä jossain vaiheessa, että olen 40 .Mutta olet oikeassa olen vähän vanhempi.
Olen syyllistynyt itsekin nuorena naisena äärimmäiseen valikoivuuteen, ehkä tässä sitten saa maksettavaksi kalavelkoja... Kaksi kosintaakin torjuin, tosin en usko, että olisin tai toiset osapuolet olisivat tulleet onnellisiksi.
Yhtäläisyydet ovat mielenkiintoisia; tarkoittaako se sitä, että vähän vanhemmat miehet ovat kuitenkin jollain tasolla infantiilejä? Se selittäisi aikaisemman kommentoijan selityksen äitifiksaatiosta, eli "äidille" uskoudutaan, kaikki miehet haluavat panna "äitiään" (vähän liian freudilaista, mutta kuitenkin), siksi seksi maistuu, mutta hävetään sitä fiksaatiota, joten ei sitouduta.Ei kai siinä mistään sen kummemmasta ole kyse, kuin nuorten naistenkaan kohdalla. Kun valinnanvaraa on niin paljon, niin ajatellaan että aina voisi löytyä vielä joku pikkaisen parempi. Sitten annetaan pakit täydellisen hyville ehdokkaille.
No varmaan monien miesten kohdalla kyse on myös siitä, että halutaan elää sitä villiä seksielämää mihin ei nuorempana ollut mahdollisuutta koska naiset olivat siloin krantumpia. - Ylipaino on
Ylipaino! Ylipaino! kirjoitti:
terv. hoikka nainen, jolle ei olisi mikään ongelma seurustella ylipainoisen miehen kanssa, jos tämä muuten miellyttää.oksettavaa. Kuka muka haluaa nussia paskasäkin kanssa? En minä ainakaan.
- sillitrooli
Ap kirjoitti:
Mainitsin kyllä jossain vaiheessa, että olen 40 .Mutta olet oikeassa olen vähän vanhempi.
Yhtäläisyydet ovat mielenkiintoisia; tarkoittaako se sitä, että vähän vanhemmat miehet ovat kuitenkin jollain tasolla infantiilejä? Se selittäisi aikaisemman kommentoijan selityksen äitifiksaatiosta, eli "äidille" uskoudutaan, kaikki miehet haluavat panna "äitiään" (vähän liian freudilaista, mutta kuitenkin), siksi seksi maistuu, mutta hävetään sitä fiksaatiota, joten ei sitouduta.Noniin. Alkaahan sieltä paljastua! Kaksi kosijaakin olet ehtinyt torjumaan. Ja kokemusta löytyy siis muutenkin paljon siitä, että miehet on jätetty tosta noin vaan, ilman selityksiä. Oletko sitä mieltä, että jos olet suhtautunut parisuhteisiin kevytmielisesti ainakin ensimmäiset 15 vuotta, niin se ei näy parisuhteissasi myöhemmällä iällä?
Toisin kuin miehillä, naisilla sinkkuus ja parisuhdeongelmat voivat usein olla 100% itseaiheutettuja. Diagnoosini on, että sinä kuulut tähän luokkaan. - ......
Ylipaino on kirjoitti:
oksettavaa. Kuka muka haluaa nussia paskasäkin kanssa? En minä ainakaan.
Ylipaino muodostuu tavallisesti rasvakudoksesta, eikä ulosteesta. Taidat sekoittaa nyt ylipainon ja ummetuksen keskenään.
- Ap
sillitrooli kirjoitti:
Noniin. Alkaahan sieltä paljastua! Kaksi kosijaakin olet ehtinyt torjumaan. Ja kokemusta löytyy siis muutenkin paljon siitä, että miehet on jätetty tosta noin vaan, ilman selityksiä. Oletko sitä mieltä, että jos olet suhtautunut parisuhteisiin kevytmielisesti ainakin ensimmäiset 15 vuotta, niin se ei näy parisuhteissasi myöhemmällä iällä?
Toisin kuin miehillä, naisilla sinkkuus ja parisuhdeongelmat voivat usein olla 100% itseaiheutettuja. Diagnoosini on, että sinä kuulut tähän luokkaan.Mitä alkaa paljastua? En ole jättänyt paljoa miehiä tosta noin vaan se, että olen ollut äärimmäisen valikoiva nuorena, tarkoittaa sitä, etten ole lähtenyt suhteeseen *ollenkaan*. En ole koskaan seurustellut kevytmielisesti.
Selvitetään sitten juurta jaksain...
15-16-v teini on-off suhde, joka loppui yhteisestä päätöksestä.
Lukioajalta poikaystävä, joka jo opiskeli toisella paikkakunnalla yliopistossa. Löysi sieltä sitten "paremman", eli aatelisen.
Lukion viimeisellä luokalla ja opintojen ensimmäisenä vuotena poikaystävä, joka ei halunnut jatkaa. Syyt olivat selvät. Tätä olisin itse halunnut viedä eteenpäin.
Opiskeluaikainen poikaystävä loppui siihen, että molemmat menimme ulkomaille opiskelemaan. Palattiin yhteen sen jälkeen jossakin muodossa. Tässä tuli ensimmäinen kosinta, en nähnyt, että kummastakaan olisi tullut onnellinen siinä suhteessa. Viimeinen tikki oli se, että halusi edustusvaimon kansainväliselle finanssiuralleen.
Amerikkalainen poikaystävä, jonka tapasin New Yorkissa, yhteisten tuttujen kautta. Tapailimme Suomessa, Amerikassa tai jossain puolella Eurooppaa. Nuorempien on ehkä hankala ymmärtää, että silloin internet oli lapsenkengissään, joten transatlanttinen yhteydenpito oli hankalaa. Jätti kuin nallin kalliolle yhdessä puhelussa. En saanut mitään selitystä tapahtuneelle. Yritin sitkeästi, mutta en saanut yhteyttä. Tätäkin olisin halunnut viedä eteenpäin.
Seuraavassa voi olla peiliinkatsominen. Olin yhden miehen avecina monessa tilaisuudessa ja tanssiaisissa sekä Suomessa, että ulkomailla. Luulin olevani tosiaan pelkkä avec, mutta olisi ehkä pitänyt ymmärtää, että se oli rakastunut. Tässä toinen kosinta. Selvennykseksi, emme olleet edes suudelleet saatikka harrastaneet seksiä ennen kosintaa. Vastaus oli ei.
Näiden jälkeen en ole ollut kunnollisessa seurustelu/parisuhteessa. En omasta mielestäni ole suhtautunut kevytmielisesti. - sillitrooli
Ap kirjoitti:
Mitä alkaa paljastua? En ole jättänyt paljoa miehiä tosta noin vaan se, että olen ollut äärimmäisen valikoiva nuorena, tarkoittaa sitä, etten ole lähtenyt suhteeseen *ollenkaan*. En ole koskaan seurustellut kevytmielisesti.
Selvitetään sitten juurta jaksain...
15-16-v teini on-off suhde, joka loppui yhteisestä päätöksestä.
Lukioajalta poikaystävä, joka jo opiskeli toisella paikkakunnalla yliopistossa. Löysi sieltä sitten "paremman", eli aatelisen.
Lukion viimeisellä luokalla ja opintojen ensimmäisenä vuotena poikaystävä, joka ei halunnut jatkaa. Syyt olivat selvät. Tätä olisin itse halunnut viedä eteenpäin.
Opiskeluaikainen poikaystävä loppui siihen, että molemmat menimme ulkomaille opiskelemaan. Palattiin yhteen sen jälkeen jossakin muodossa. Tässä tuli ensimmäinen kosinta, en nähnyt, että kummastakaan olisi tullut onnellinen siinä suhteessa. Viimeinen tikki oli se, että halusi edustusvaimon kansainväliselle finanssiuralleen.
Amerikkalainen poikaystävä, jonka tapasin New Yorkissa, yhteisten tuttujen kautta. Tapailimme Suomessa, Amerikassa tai jossain puolella Eurooppaa. Nuorempien on ehkä hankala ymmärtää, että silloin internet oli lapsenkengissään, joten transatlanttinen yhteydenpito oli hankalaa. Jätti kuin nallin kalliolle yhdessä puhelussa. En saanut mitään selitystä tapahtuneelle. Yritin sitkeästi, mutta en saanut yhteyttä. Tätäkin olisin halunnut viedä eteenpäin.
Seuraavassa voi olla peiliinkatsominen. Olin yhden miehen avecina monessa tilaisuudessa ja tanssiaisissa sekä Suomessa, että ulkomailla. Luulin olevani tosiaan pelkkä avec, mutta olisi ehkä pitänyt ymmärtää, että se oli rakastunut. Tässä toinen kosinta. Selvennykseksi, emme olleet edes suudelleet saatikka harrastaneet seksiä ennen kosintaa. Vastaus oli ei.
Näiden jälkeen en ole ollut kunnollisessa seurustelu/parisuhteessa. En omasta mielestäni ole suhtautunut kevytmielisesti.Sen nyt ainakin voin heti sanoa, että olet metsästänyt itsellesi jotain "statusmiehiä". Et todellakaan mitään tavallisia miehiä.
- Ap
sillitrooli kirjoitti:
Sen nyt ainakin voin heti sanoa, että olet metsästänyt itsellesi jotain "statusmiehiä". Et todellakaan mitään tavallisia miehiä.
Se oli kulttuuripiiriäni silloin. Jossain postauksessa sanoin, että olen laajentanut hakua jo kauan aikaa sitten.
- nih.
Höpsis. En jätä sua koskaan rauhaan. Alan seuraamaan sun kommentteja ja juuri sillä hetkellä kun vähiten odotat, ilmestyn puskasta ilman lääkkeitä hiillostamaan sua. Joka kerta kun lähetät kommentin tänne, sä voit tietää, että oon sun sanomisiasi kyttäämässä, voit ajatella sen sellasena bat-signaalina.
Meistä tulee kuule ennemmin tai myöhemmin kavereita, vaikka väkisin. Eihän sitä tiedä millainen naisrakkaus tästä leimahtaa liekkeihin, tiedä vaikka muuttasin sun luokses asumaan. - Dreamer .
Kyllä mullekin kelpais joku terapeuttinen panoreikä.
- Rottweil
Valitettava tosiasia on, että aika harva speksisi täyttävä mies haluaa enää kiinteää parisuhdetta, kun on jo ryvettänyt itsensä eroon päätyneissä suhteisssa. Itsekin olen samaa ikäluokkaa ja useimmat naiskamuni painivat samojen kysymyste parissa. Miehet pistävät poikki, kun käy ilmi, että nainen haluaa perintisen parisuhteen ja saman katon alle asumaan. Noin olen toiminut itsekin, sillä seurustelusuhde on enintä, mihin olen valmis sitoutumaan. Olen ollut kolmessa kariutuneessa parisuhteessa ja se riittää yhdelle miehelle. En tahdo enää yhtään erokriisiä elämääni.
Siis vapaita, sitoutumishaluisia ja valmiiksi parisuhdekoulutettuja 40 miehiä on vaan todella vähän ja nekin viedään markkinoilta todella nopeasti usein 10 vuotta nuorempien naisten toimesta.- suomihuora=15nussima
Emme me miehet arvosta taviksen näköisiä käytettyjä huoria. Montako kertaa tämä sama asia pitää sanoa, että uskotaan.
- Rottweil
suomihuora=15nussima kirjoitti:
Emme me miehet arvosta taviksen näköisiä käytettyjä huoria. Montako kertaa tämä sama asia pitää sanoa, että uskotaan.
Kuvitteletko miesparka oikeasti löytäväsi 40 neitsyen? 15 seksipartneria ei todellakaan ole paljon näillä kilometreillä. Lähes neitsyt omasta näkökulmastani ;)
- suomihuora=15nussima
Rottweil kirjoitti:
Kuvitteletko miesparka oikeasti löytäväsi 40 neitsyen? 15 seksipartneria ei todellakaan ole paljon näillä kilometreillä. Lähes neitsyt omasta näkökulmastani ;)
Heh, kuka puhui 40v muumiosta. :)
Tarkoitan tietysti 13-25v naisia.
Kurpalla ei tee mitään. - suomihuora=15nussima
Rottweil kirjoitti:
Olen tosiaan itsekin nainut kymmeniä naisia joista nuorin 15 vuotias joka ehkä elämäni paras pano. Kaikki käytettyjä huoria, jopa tämä 15 vuotias pieni herkkupeppu joten en ole vakiintunut.
- vanahempi äijä
Heh, kuka puhui 40v muumiosta. :)
Tarkoitan tietysti 13-25v naisia.
Kurpalla ei tee mitään.Etkö ole tajunnut vielä, että tuo "13- jotain" -läppä ei mene huumorina läpi, ainakaan kovin montaa kertaa? Ja tosissaan heitettynä se kuulostaa aika sekoboltsilta.
- Olet rikollinen
Olen tosiaan itsekin nainut kymmeniä naisia joista nuorin 15 vuotias joka ehkä elämäni paras pano. Kaikki käytettyjä huoria, jopa tämä 15 vuotias pieni herkkupeppu joten en ole vakiintunut.
Olet syyllistynyt rikoslaissa sanktioituun alaikäisen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Rangaistus on vankeutta.
- Nainen joka on
toiminut paskan panoreikänä ei kelpaa ainakaan minulle. EN halua kenenkään paskan liukkaille.
- Olen varma että
kyseinen nainen ei ole myöskään missään määrin kiinnostunut sinun seurastasi
- rikssraksspokss
Hei ap. Kärsin itse aikoinaan samasta ongelmasta. Hitto, taidan kärsiä siitä hieman vieläkin. Syitä olen etsinyt taivaalta ja maasta, tässä joitakin:
Tuo äiti-syndrooma, josta joku täällä jo sanoi. Kyllä, se pitää ihan paikkansa (no, siihen kohtaan asti, että kaikki miehet haluaisivat oikeasti salassa panna äitejään... no jaa). Mutta on totta, että kenties otteesi on ollut liian äidillinen. Minun on ainakin ollut. Olen ollut olemassa vain näitä miehiä varten ja uskonut, että hekin ovat yhtä kiinnostuneita omista avautumisistani... Todellisuudessa se keskustelu on tapahtunut näiden miesten ehdoilla, heistä lähtöisin. Vaikka myös minä olisin avautunut, on kuitenkin aina ollut mielenkiintoisempaa se, mitä mies on sanonut. Siis jos nyt mietin rooleja, joita syntyy aina ihmisten välisessä kanssakäymisessä, niin täytyy kyllä suoralta kädeltä sanoa, että minä olen ollut se kuuntelija, he puhujia. Vaikka olisin ollut yhtä paljon äänessä, vaikka hekin olisivat kuunnelleet minua... silti.
Toisekseen: ne väärät miehet. Minulle ei ole vielä ihan selvää, mistä ne väärät tai oikeat miehet tunnistaa, mutta alan aavistaa, että teen itse jotain väärin. Joku täällä jo mainitsikin, että kokeilisit muita miestyyppejä. Itse olen ajatellut tehdä samoin. Minua ovat aina kiehtoneet ne hieman hiljaiset, sulkeutuneent ja pimeällä huumorintajulla varustetut miehet, koska itselläni on ongelmia läheisyyden ja luottamisen kanssa (puhetaidoistani huolimatta). Ajan myötä olen kuitenkin huomannut, että lopulta tämän tyypin miehet sulkevat itsensä pois myös minulta. En sano, ettei siellä olisi hyviäkin tyyppejä joukossa, mutta ei ole minun eteeni sattunut. Eli nyt olen alkanut ajatella, että kenties olisi aika kohdata ne omat pelot ja tavata mies, joka onkin ekstrovertti ja vähän hassu. Sellainen tekisi varmasti hyvää minulle, avautuisin itsekin elämälle enkä aina hoitaisi kaikkia ja pysyisi syrjässä.
Eli, sanoisin sulle neuvoksi sitä samaa, mitä itsellenikin. Anna kaikenlaisille miehille mahdollisuus (ehkä olet jo antanutkin). Ihmiset yllättää ja se tekee elämästä hienoa. Ja toisekseen älä hoida muita. Älä ole niille miehille äiti, vaan ole sinä. Vähän röyhkeyttä peliin! Älä aina niin kovasti ymmärrä, hoivaa ja juttele. Pidä pääsi, älä selittele, ole rohkeasti sinä! Ole juuri sellainen, mistä miehet aina naisia syyllistävät: vähän niinku mahdoton... ;) Ei kaiken tarvitse aina olla niin järkevää.
Kyllä ne miehetkin haluavat nimeomaan elämäänsä ihmisen. Monimutkaisen, ihanan, inhimillisen ja ennen kaikkea uuden ihmisen. Jos sinulla on tarjottavana ensi sijaisesti vain lämmintä syliä ja kuuntelevaa korvaa, niin mitä tarjottavaa siinä loppujen lopuksi on? Olet olemassa vain heitä varten. Anna mennä, näytä niille, että tässä on heidän elämässään uusi, hieno ihminen, jota ilman he eivät vain yksinkertaisesti voi elää. Tsemppiä. :)- Ap
Kiitos rikssraksspokss ihanasta vastauksesta! Yritän noudattaa näitä neuvoja! Tsemppiä myös sinulle. :-)
- sillitrooli
Ap kirjoitti:
Kiitos rikssraksspokss ihanasta vastauksesta! Yritän noudattaa näitä neuvoja! Tsemppiä myös sinulle. :-)
Kysymys ap:lle.
Kun nyt on käynyt niin, että olet ensiksi vuosikaudet metsästänyt statusmiehiä, ja sitten tajuttuasi ettet kelpaa niille, olet alkanut panoeinojen patjaksi, niin mitä luulet kuinka helppoa sinun on sopeutua tavalliseen tai jopa tavallista hiukan vähäglooriaisempaan mieheen?
Pystytkö arvostamaan sitä miestä riittävästi, jotta mies ei epäilisi sinun koko ajan olevan lähdössä ja jättäisi siksi panostamatta? - Ap
sillitrooli kirjoitti:
Kun nyt on käynyt niin, että olet ensiksi vuosikaudet metsästänyt statusmiehiä, ja sitten tajuttuasi ettet kelpaa niille, olet alkanut panoeinojen patjaksi, niin mitä luulet kuinka helppoa sinun on sopeutua tavalliseen tai jopa tavallista hiukan vähäglooriaisempaan mieheen?
Pystytkö arvostamaan sitä miestä riittävästi, jotta mies ei epäilisi sinun koko ajan olevan lähdössä ja jättäisi siksi panostamatta?Ensinkään en ole *metsästänyt* "statusmiehiä", kuten sanoin, sellaiset miehet olivat aivan luonnollinen osa kulttuuripiiriäni. Otin siihen etäisyyttä erinäisistä syistä noin kolmekymppisenä. Minulla on nykyään erittäin eklektinen ystäväpiiri, jossa ainoana yhdistävänä tekijänä on ystävien älykkyys.
Onhan se helpompaa, jos on jotenkuten samanlaiset taustat, mutta ei se ole edellytys. Viimeisin tapaus oli, ainakin omasta mielestäni, aivan tavallinen mies. - Ap
sillitrooli kirjoitti:
Pystytkö arvostamaan sitä miestä riittävästi, jotta mies ei epäilisi sinun koko ajan olevan lähdössä ja jättäisi siksi panostamatta?Ja miten niin en ole kelvannut näille, joita kutsut "statusmiehiksi"? Kaksihan niistä kosi.
- narsun nähnyt
Juu ja taas huomaat tulleesi tuhannesti petetyksi ja hyväksikäytetyksi panoeinon alla.
Jännät ja paskaa puhuvat panoeinot on niiiin ihquja :DDD - Sielä reiässä
on käynyt turhan monta mulkkua
- ihmejakumma
Hah! Ja sitten vielä ihmettelee miksei kelpaa parisuhteeseen.
Kuvottaa oikeen lukea tuollaista panorinkeli läppää. Sinä se panoeino olet,eikä nämä miehet niinkään. Äskettäin juuri tunsin haikeutta omasta yksinäisyydestäni,mutta näitä kun lukee, niin kylläpäs vain alko taas etomaan.
Kun vain jostain löytäisi oikean naisen, eikä mitään tekopyhää horoa. Vai että oikeen yhteys......Voi herrajumala sentään.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532