olla kenenkään mielestä kaunis?;'(
voiko 30+ nainen
27
298
Vastaukset
- pyllyyn sattuu
Tyhmiä kyselet. Voi olla.
- don't be sad
Totta kai voi. Ei kannata lukea tämän palstan tekstejä, koska niistä tulee vaan paha mieli. Henry Laasasen hihhuli-porukka jyrää täällä ja tärvelee asiallista tekstiä, sillä he uskovat, että mies vaan komistuu vanhetessaan, kun taas nainen on kauneimmillaan 14-vuotiaana, jonka jälkeen hän alkaa rupsahtaa ja on samantien arvotonta kuonaa, kun täyttää 18-vuotta ja/tai harrastaa seksiä ensimmäisen kerran.
- uuveetuomo
Voi olla. Nykyiseni on 38-v ja monen mielestä erittäin kaunis. Omasta mielestäni yksi parhaimmannäköisistä joita olen nähnyt.
Kyllä voi olla ja todella tärkeä henkilö jonkun ihmisen elämässä.
- Naisasialooseri.
Haluatko rehellisen vastauksen?
Ei voi olla kaunis, mutta voi omata vielä seksuaaliarvon rippeet ja kelpaa panemiseen.- .....
Autistipojun auktoriteetilla.
- Naisasialooseri.
Niin siis rehelliseen vastaukseen jäi pieniä puutteita, se rehellinen menisi näin (naisasialooseri vastaa)
"Totta hemmetissä, yli 40-vuotiaskin voi olla. Rukoilisin polvillani, ryömisin ja söisin maata, jos Jennifer Aniston edes vilkaisisi minuun, jos minulla koskaan olisi rahaa matkustaa ameriikkaan holivoodpulevardille häntä katsomaan. Ne naiset ovat superkauniita. Tosin niistä naisista nyt kaikki yli 60-vuotiaatkin kelpaisivat minulle... Itseasiassa minulle nyt kelpaisi lähes kuka tahansa muutenkin, mutta siis heidän takiaan aloittaisin sodan ja kestäisin vaikka 40 vuoden ikäeron...
Tavallinen voi olla tavallisen kaunis. Niitä riittää. 30 naisissa on satoja joita olen katsonut, varmaan tietämättänikin, koska eihän ikää aina päälle nää... Oma ihanteeni on hoikka, normaalipainoinen, ja tavallinen.
Mutta koska olen katkeroitunut moukka, en voi vastata näin. On pakko valehdella. Joten rehellinen vastaukseni on koska kerron että valehtelen.
Sanon siis että ei voi olla kaunis.
Olen yksinäinen, katkera ja surullinen, olen itse luonut elämäni ja se on surkea. Olen omatekoisessa itsesäälihelvetissäni, ja koska en muuta osaa, syytän siitä muita, ja vaikka sinua, haluan edes ajatella, että voisin satuttaa sinua. En osaa mitään muuta, luulisin että sillä saan edes sääliä... Eikös ihmiset aina ymmärrä niitä kehen sattuu?
Minuun sattuu ihan hirveästi. Olen säälittävä, pidän itseäni epähaluttavana, rumana ja luuserina. Siksi haluan kaataa omat roskani sinun niskaasi, jos olo edes vähän kevenisi.
Et siis tosiaan voi olla kaunis! Kukaan ei voi olla!
Panemiseen kelpaa.
No, kelpaisi. Siis jos saisin edes panna, enhän minä tosiasiassa saa, ja jos saisinkin, olen kuin koira kuolemassa janoon: jos saisin edes vähän panna, rakastuisin saman tien pelastajaani ja jumalaani, jumalattareeni, joka pelastaisi minut kuolemalta. Rakastuisin, rakastuisin, rakastuisin ja ruikuttaisin perässäsi kuin kulkukoira, jos jättäisit.
Siksi kai en edes yritä... Tiedän mikä olen, kulkukoira, joka ruikuttaa. Riippuvainen, hukkuva, janossa, nälässä ja epätoivoinen. Yritän peittää sen, mutta nyt kun päätin olla rehellinen, olen.
Kyllä panemiseen kelpaisi siis vaikka 39. Ihan sama. Olen koira. Kuolemassa janoon.
Seksuaaliarvon rippeet omaa, joo, yli kolmekymppinen ja kelpaa panemiseen. Jos tietäisin mitä se koko "seksuaaliarvo" on... Se on omakeksimäni sana, millä yritän arvottaa jotain. Ja kuten jo sanoin, panemiseen... Se on niin teoreettista että on aivan sama mitä sanon.
Mutta koska olen mitä olen, ja en pysty muuhun... Kerron että valehtelen ja vastaan "rehellisen vastauksen"
Ei voi olla kaunis, mutta voi omata vielä seksuaaliarvon rippeet ja kelpaa panemiseen.
Satutinko ketään?
Sainko huomiota?
[vast.huom. tottakai saat huomiota, näät niin paljon vaivaa sitä saadaksesi, että tottakai sitä netissä voi antaa... Pidä bileet, olet saanut! ;) ]
Sainko edes sääliä?
Uskoitko? haha... No, ei sitten... - Komppaan
Naisasialooseri. kirjoitti:
Niin siis rehelliseen vastaukseen jäi pieniä puutteita, se rehellinen menisi näin (naisasialooseri vastaa)
"Totta hemmetissä, yli 40-vuotiaskin voi olla. Rukoilisin polvillani, ryömisin ja söisin maata, jos Jennifer Aniston edes vilkaisisi minuun, jos minulla koskaan olisi rahaa matkustaa ameriikkaan holivoodpulevardille häntä katsomaan. Ne naiset ovat superkauniita. Tosin niistä naisista nyt kaikki yli 60-vuotiaatkin kelpaisivat minulle... Itseasiassa minulle nyt kelpaisi lähes kuka tahansa muutenkin, mutta siis heidän takiaan aloittaisin sodan ja kestäisin vaikka 40 vuoden ikäeron...
Tavallinen voi olla tavallisen kaunis. Niitä riittää. 30 naisissa on satoja joita olen katsonut, varmaan tietämättänikin, koska eihän ikää aina päälle nää... Oma ihanteeni on hoikka, normaalipainoinen, ja tavallinen.
Mutta koska olen katkeroitunut moukka, en voi vastata näin. On pakko valehdella. Joten rehellinen vastaukseni on koska kerron että valehtelen.
Sanon siis että ei voi olla kaunis.
Olen yksinäinen, katkera ja surullinen, olen itse luonut elämäni ja se on surkea. Olen omatekoisessa itsesäälihelvetissäni, ja koska en muuta osaa, syytän siitä muita, ja vaikka sinua, haluan edes ajatella, että voisin satuttaa sinua. En osaa mitään muuta, luulisin että sillä saan edes sääliä... Eikös ihmiset aina ymmärrä niitä kehen sattuu?
Minuun sattuu ihan hirveästi. Olen säälittävä, pidän itseäni epähaluttavana, rumana ja luuserina. Siksi haluan kaataa omat roskani sinun niskaasi, jos olo edes vähän kevenisi.
Et siis tosiaan voi olla kaunis! Kukaan ei voi olla!
Panemiseen kelpaa.
No, kelpaisi. Siis jos saisin edes panna, enhän minä tosiasiassa saa, ja jos saisinkin, olen kuin koira kuolemassa janoon: jos saisin edes vähän panna, rakastuisin saman tien pelastajaani ja jumalaani, jumalattareeni, joka pelastaisi minut kuolemalta. Rakastuisin, rakastuisin, rakastuisin ja ruikuttaisin perässäsi kuin kulkukoira, jos jättäisit.
Siksi kai en edes yritä... Tiedän mikä olen, kulkukoira, joka ruikuttaa. Riippuvainen, hukkuva, janossa, nälässä ja epätoivoinen. Yritän peittää sen, mutta nyt kun päätin olla rehellinen, olen.
Kyllä panemiseen kelpaisi siis vaikka 39. Ihan sama. Olen koira. Kuolemassa janoon.
Seksuaaliarvon rippeet omaa, joo, yli kolmekymppinen ja kelpaa panemiseen. Jos tietäisin mitä se koko "seksuaaliarvo" on... Se on omakeksimäni sana, millä yritän arvottaa jotain. Ja kuten jo sanoin, panemiseen... Se on niin teoreettista että on aivan sama mitä sanon.
Mutta koska olen mitä olen, ja en pysty muuhun... Kerron että valehtelen ja vastaan "rehellisen vastauksen"
Ei voi olla kaunis, mutta voi omata vielä seksuaaliarvon rippeet ja kelpaa panemiseen.
Satutinko ketään?
Sainko huomiota?
[vast.huom. tottakai saat huomiota, näät niin paljon vaivaa sitä saadaksesi, että tottakai sitä netissä voi antaa... Pidä bileet, olet saanut! ;) ]
Sainko edes sääliä?
Uskoitko? haha... No, ei sitten...Just noin!
- gasquet
Tietenkin voi, tiedän jopa yhden yli 50v naisen joka on edelleen kaunis ja hänellä on ikään nähden harvinaisen nuorekas siro kroppa pienillä rinnoilla ja pepulla, valehtelematta voisi luulla parikymppiseksi jos ei näkisi kasvoja. Tällaisia lottovoittogeenejä ei ole tosin monella.
- n
Tietysti. Hassu kysymys.
- hbawges
Tainnut olla vanhin 48 vuotias ja oli pirun kaunis ja seksikäs. Osasi vielä hommansa kiitettävästi. :) Vain henkisesti lapsen tasolle jääneet haaveilevat toisista lapsista.
- mustispeppers
Ette usko, miten mä olin pettynyt, kun viimeksi kävin viikolla Alkossa ja multa ei kysytty papereita :( Mä olin ihan, että voih, mä olen siis todella rupsahtanut.
- Fasupalanen
Minä olen 37, ja elämäni vedossa ulkonäöllisesti. Tiimalasivartalo, ei selluliittiä (tosin treenaankin paljon), sileä iho ja jotenkin itsevarma olemus. Jokainen tuttunikin sanoo, että paranen vain, ja treffipyyntöjä tulee enemmän kuin kaksikymppisenä. Kieltämättä, ikä on tehnyt minulle vain tyyliä lisää.
- mustispeppers
Mua aina naurattaa töissä tapahtunut juttu, kun puhutaan selluliitistä :P Pomo nimittäin sanoi, ettei hällä semmoista ole, kun ei edes tiedä, mitä se on :DD Noo, uskoakseni on... Sillä kyseessä n. 55 -vuotias liikkumaton nainen :P
- Fasupalanen
mustispeppers kirjoitti:
Mua aina naurattaa töissä tapahtunut juttu, kun puhutaan selluliitistä :P Pomo nimittäin sanoi, ettei hällä semmoista ole, kun ei edes tiedä, mitä se on :DD Noo, uskoakseni on... Sillä kyseessä n. 55 -vuotias liikkumaton nainen :P
Uskotko, että ns. lihavilla ei välttämättä ole sellua, vaan pelkkää läskiä. Sellu kun muodostuu sekä kuonasta, rasvasta että huonosta verenkierrosta ym. Tunnen itsekin pari isompaa tyttöä. ja sitä muhkuraihoa ei ole, on vain laardia :)
- mustispeppers
Fasupalanen kirjoitti:
Uskotko, että ns. lihavilla ei välttämättä ole sellua, vaan pelkkää läskiä. Sellu kun muodostuu sekä kuonasta, rasvasta että huonosta verenkierrosta ym. Tunnen itsekin pari isompaa tyttöä. ja sitä muhkuraihoa ei ole, on vain laardia :)
Aijjaa... Mä olen jotenkin ymmärtänyt, että kaikilla naisilla sitä sellua meinaa olla, jossei yhtään liiku. No, ehkä se laardi sitten peittää sen sellun :D
- kiltti "ATM"
Totta kai voi olla, kaikkien muiden paitsi pahimpien palstaidioottien mielestä. Minkä tahansa ikäinen nainen voi olla kaunis.
- tykkitaneli
Kyllä, nykyinen muijani oli baarin kuumin, on 35. On edelleen aika kissa, kaikkien mielestä.
- Reipas Mies
Nähdäkseni miehillä sekä naisilla on toive säilyttää jollain tapaa mahdollisimman pitkään nuoruutensa lookki, ja tuo menneisyydessä eläminen luo paineet olla ikinuori. Itse huomaan usein että olen nykyiseen ulkonäkööni paljon enemmän tyytyväinen aktiivisen treenaamisen myötä kuin hintelänä pulloharteisena pojankloppina, vaikka komeaa kampaustani rippikuvastani kirjahyllyssä joskus haikeudella vilkaisen. Olen toki sinut sen kanssa että Luoja tai luonto ei nähnyt tarpeelliseksi päähäni hiuksia jättää vanhempana.
Kauneus on katsojan silmissä. Tottakai kauniita naisia on joka ikäluokassa. Jos nainen aloittaa yläasteella parisuhde elämänsä, niin 30 veenä sitä on jo 15 vuotta takana. Se on pitkä aika. Palstalla on todistetusti 30v miehiä ilman seurustelu kokemusta. Se pistäisi miettimään. - sdasdfsdfasdfsadfsda
24-vuotiaana pidin erästä 50-vuotiasta eronnutta naista todella kauniina. Hänellä oli kuulemma vielä minua vanhempi poika. Työskentelimme silloin joitain kuukausia yhdessä ja tulimme juttuun. Viimeisenä työpäivänäni hän nauroi, että meidänhän pitäisi mennä laivalle yhdessä. Mutta enhän minä patologisen ujona sellaiseen osannut tarttua, saati silloin kun hän reppanana valitteli minulle hartiakivuista ja että kuka hieroisi häntä, minä tyydyin ujona pelkurina vain nieleskelemään.
Hänellä oli silloin vielä viisikymppisenä kuin 25-vuotiaan naisen siro vartalo täydellisellä synnyttäjän lantiolla, eikä mikään paikka roikkunut päällepäin. Jos pitäisi äkkiseltään valita ottaisinko autiolle saarelle tämän silloisen 50v-naisen 25-vuotiaan vartalolla, vai 25-vuotiaan naisen roikkuvalla 40-vuotiaan vartalolla, enkä muuta tietäisi kummastakaan, niin kallistuisin ottamaan tuon 50-vuotiaan.
Omaan vartalooni ja ulkonäkööni olen nyt kolmevitosena tyytyväisempi kuin koskaan aiemmin. Mutta yksi ja lysti, jos en löydä dominanssia korvaamaan ujoutta. Tänään tapahtui taas ihme ja ehkä päälle kolmikymppinen hoikka ja kaunis nainen alkoi tuijottaa liikennevaloissa suoraan silmiin kadun toiselta puolelta ja tuntui että valot eivät vaihdu koskaan vihreäksi. Sen 5s maksimissaan ehkä pystyin vastaamaan katseeseen, sitten piti jo hakea turvaa vilkaisemalla autoja, ja taas uusi arka yritys vastata katseeseen. :( Kirottu ujous ja poljettu itsetunto. - Olen vai en ole
Olen itse 28, ja minulla on 36-vuotias nainen, enkä vaihtaisi koskaan nuorempaan. Ihana sängyssä, kypsä, itsevarma ja kaunis. Näin mieheltä.
- Kurpalta kajahtaa
mieheltäpä mieheltä, juu
- Romukauppias
Kyllä voi olla.
Mutta olen 30-vuotias mies ja huomannut että viehätyn paljon enemmän nuoremmista naisita kuin 30-vuotiaista.
Johtuneeko siitä että parikymppiset naiset ovat hedelmällisempi maaperä? - Jormaa vituttaa
Olet itse seksuaalisesti viehättätön, siksi haet avutonta ha tyhmää teiniä-
- Romukauppias
Oliko tämä niinkuin minulle?
En ymmärrä mikä logiikkaa on väitteessä että jos yleisesti on seksuaalisesti vähemmän viehättävä ulkonäöllisesti että sen perusteella hakee avutonta teiniä. En ihan ymmärrä tuota päätelmää.
Ainakin omasta mielestäni teinimäisyys on turn-off ja käsitykseni mukaan teiniys viittaa edelleen alle parikymppisiin josta tuo sanakin tulee ja parikymppiset eivät ole teinejä joista eniten viehätyn.
Nuoret naiset ovat mielestäni rennompia ja virkeämpiä, se ei tarkoita että ihailisi teinimäisyyttä tai avuttomuutta.
- Ei kerta kaikkiaan
Varmaan jollekin spugelle kelpaa, mutta onhan se tosiasia, että nainen on kauneimmillaan yleensä joskus 11-19v välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502